Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Krysař z kolekce Můj svět
Autor: wiwinka (Občasný) - publikováno 9.3.2003 (18:26:53)
další>
<font color="black"><b>

"Jsem nikdo. Jsem víc než nikdo. Jsem Krysař," řekl neznámý. Nad večerní Prahou padal soumrak. Jak obloha ztemněla, rozsvítilo se město tisíci světly. Všude se ozýval veselý křik lidí. Lidí-hříšníků.

"Dnes o půlnoci," pravil muž naproti němu a chraptivě se zasmál "tvoje píšťala bude má!"

"Dokáži očistit tohle město od hříchu. Jen nevinnosti má píšťala neublíží."

Otočil se a zvolna odcházel.

Ve městě tančili lidé v maskách, divoce se smáli a volali:

"Krysaříku, Krysaříku-dej si pozor na lásku. Chytne tě do svých sítí a nepustí! Nepustí!"

Kolem zdi se mihl stín. 

Byla to dívka. Svatební věneček na jejích vlasech splihl.

"Krys je tu dost... Ale tohle město by potřebovalo vyčistit i od něčeho jiného."

Láska nepatří do srdce Krysaře. Jeho poslání je ničit, zabíjet... Láska do života Krysaře nepatří. Je ale nade vše.

"Prohráls, Krysaříku! Dej mi MOU píšťalu!"

" Vem si ji. Našel jsem něco jiného. Našel jsem naději."

Láska je to nejdůležitější, to už zjistil. Nemůže se vážit s ničím. Když ji člověk má, má všechno...</b></font>

 



Poznámky k tomuto příspěvku
wiwinka (Občasný) - 9.3.2003 > nevím,jak se na to budete tvarit.Chtela jsem tam dat html znacky,ale neslo to.omlouvam se proto za ty znaky...
Muzete napsat cokoliv,ja hodnoceni citim tak na 3/4 ale nechci vas ovlivnovat a sebe samu kritizovat.Psala sem to ted a je to spis takova zajimavost.Diky za vsechny vase poznamky.
wiwinka
<reagovat 
Leora (Občasný) - 9.3.2003 > Nejmenuji se, jsem nikdo. Jsem hůř než nikdo, jsem krysař. Hammeln dává krysařovi Viktora Dyka velké kouzlo, které filmová podoba pozbývá. Je tady krásný muž a krásná žena, zvuk píšťalky ... všechno do sebe tak bezvadně a pochmurně zapadá ...
Body: 1
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 10.3.2003 > .... mno já nevím, napsat prózu inspirovanou filmem, který byl natočen podle prózy (která byla inspirována legendou) a muzikálu (který byl inspirován tou prózou).... není to jako nošení dříví do lesa? 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.3.2003 > Nic nového pod sluncem...
<reagovat 
Platejs (Občasný) - 11.3.2003 > Krysařík, to je plemeno psa, dokonce z Prahy, jestli se nepletu. Nezdá se mi to špatné
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter