Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
stůj při mně, můj jediný příteli
Autor: druhej hlas (Občasný) - publikováno 5.11.2014 (22:02:11)
stojíme oba
v temnu pod hvězdami
a jenom úžas je tu s námi
na kopci prostém jediného vlasu
to stáří steré obnažilo jeho krásu
zaliti mnohým světlem stojíme tu
milion svic čeká s námi na kometu

jež přinese nám zprávy z jiných světů


přece tak sami bez naděje v spásu
a přece divně divně divně divně sami
v srpnu a v noci pod hvězdami

stojíme oba v bezvěkých to tmách

já na zemi

on v kalhotách



Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 6.11.2014 > musela jsem se smát. dík.. (dokážu si představit jen jednoho muže, který dnes čte knihu lesů vod a strání a zároveň do čtenářského deníku z toho dokáže spáchat toto - je to skvělé - máš rukopis :-)
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 7.11.2014 > pořezaná_sluncem> jóóóó, takže strání, ne sraní, to sem blbě čet a já se tak těšil na fekální verše, to dybych věděl:-). hele pořezaná, sem ráth, že tu má ještě někdo chuť se smáth, snath se ti z vděčnosti kouknu na vobrásky. teť vážně: hele ďýk.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 6.11.2014 > Ten vlas a kalhoty jsem nějak nepochopil, ale jinak pěkné.
P.S.:Chtěl bys být komunistou ? Přečti si "Byly jsme tam taky" a možná tě to přejde.
Body: 4
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 6.11.2014 > P.V.Ctihodný> I toho trochu, to byl voe žert. asi nežereš maso, dyš nepoznáš žert. nic ve zlím, ale báseň je to pubetrálně prostá. a proč nejsem komanč? páč komanči nerozumý přírodní lirice. hownog:-)

ale seš hodnej, že ses zastavil, tady je to akési mrtvé. Ďýk:-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 7.11.2014 > druhej hlas> To jsem si oddychl.Už jsem se lekl, že chceš dneska slavit VŘSR.
<reagovat 
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 15.11.2014 > V komentech píšeš jak buran, asi je to tvá image, ale báseň hezká.
Body: 5
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 16.11.2014 > Bohumil Vědronecky> píšu tak, jak se cejtim, někdy to není zahrada plná květin a silanu. díky, že ses zastavil a jestli tě čtení potěšilo, má radost.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter