Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stříbrné plátno české aneb...
Autor: jaxitaxi (Občasný) - publikováno 12.3.2003 (15:19:57)

STŘÍBRNÉ PLÁTNO ČESKÉ
Aneb všechny filmy byli hezké


Právě prožívám svá ŠAKALÍ LÉTA. Ráno jsem vstal, ustlal POSTEL, vypnul AKUMULÁTOR a šel pryč. CESTA Z MĚSTA byla dlouhá. Zastavil jsem se NA SAMOTĚ U LESA. Kolem projeli OSTŘE SLEDOVANÉ VLAKY, možná i VLAK DO STANICE NEBE. Byl zde MAJOR ZEMAN a řešil SMRT STOPAŘEK kvůli DĚDICTVÍ. Pokračoval jsem dál a navštívil PENSION PRO SVOBODNÉ PÁNY, jenž nabízel volné PELÍŠKY a v nich se prováděla NAHOTA NA PRODEJ. Samé HOLKY Z PORCELÁNU. Měl jsem Z PEKLA ŠTĚSTÍ na toto SETKÁNÍ V ČERVENCI. „HODÍME SE K SOBE MILÁČKU?", otázal jsem se nesměle. Pak jsme byli KONEČNĚ SAMI., jen SLUNCE, SENO A EROTIKA. Natrhal jsem jí KYTICE, samý SEDMIKRÁSKY. Ona mi za to splnila TŘI PŘÁNÍ. Byla jak ANDĚL S ĎÁBLEM V TĚLE a já poznal HRY LÁSKY ŠÁLIVÉ Byla ZDIVOČELÁ ZE MĚ jak PRINCEZNA ZE MLEJNA „S TEBOU MĚ BAVÍ SVĚT", šeptal jsem jí do ucha. „MAREČKU, PODEJTE MI PERO", poručila ona. Hrála nám při tom HUDBA Z MARZU a já poznal jaké to je, když HVĚZDA PADÁ VZHŮRU.

Ráno jsem se probudil zbitý jak TRI VETERÁNI a poznal jsem jaká je špatná VÝCHOVA DÍVEK V ČECHÁCH. Byla to PANNA A NETVOR zároveň Okradla mě i o můj KOUZELNÝ MĚŠEC, všechny mé BONY A KLID. To jsou samé PASTI, PASTI, PASTIČKY a já jsem teď jak MRTVĚJ BROUK. Vedle sebe jsem našel jen dopis; „VRAŤ SE DO HROBU, jsi JEŠTĚ VĚTŠÍ BLBEC, NEŽ JSME DOUFALI". Nyní já a VŠICHNI MOJI BLÍZCÍ již víme co je to ŽEBRÁCKÁ OPERA. Prožíval jsem BÁJEČNÁ LÉTA POD PSA a viděl jen TMAVOMODRÝ SVĚT a ke všemu se u mě projevila BÍLÁ NEMOC. Připadalo mi, ze JÁ NEJSEM JÁ, byla to pro mě tak trochu NEJASNÁ ZPRÁVA O KONCI SVĚTA. Vzal jsem si z toho poučeni; MRAVNOST NADE VŠE a příště pozor CO CHYTNEŠ V ŽITĚ.

Potřeboval jsem se vzepřít osudu jak ČLOVĚK PROTI ZKÁZE. . Navštívil jsem tedy RANČ U ZELENÉ SEDMI, byl to takový HOSTINEC U KAMENÉHO STOLU. Sedl jsem si ke stolu, kde byl DETEKTIV MARTIN TOMSA, takový LIMONÁDOVÝ JOE. Jinak zde byl také DOBRÝ VOJÁK ŠVEJK. U protějšího stolu se bavili dva KNOFLÍKÁŘI. Jeden že prý JE TŘEBA ZABÍT SEKALA a druhý na to, že už ČTYŘI VRAŽDY STAČÍ, DRAHOUŠKU. Číšník nestíhal, protože ADÉLA JEŠTĚ NEVEČEŘELA, ale mnou objednaná ČESKÁ SODA se mi už nesla. Chtěl jsem mu říci VRCHNÍ PRCHNI, ale rozmyslel jsem si to. S Tomsou jsme se spřátelili, byl to takový KAMARÁD DO DEŠTĚ, statečný jak BAJAJA, žádná PYŠNÁ PRINCEZNA a já pochopil, že vzájemně MUSÍME SI POMÁHAT. Světem putujeme spolu jak dvě ZVLÁŠTNÍ BYTOSTI a řešíme záhady. Spolu jsme vyřešili JAK SVĚT PŘICHÁZÍ O BÁSNÍKY, nebo jak TANKOVÝ PRAPOR vzbudil VZBOUŘENÍ NA VSI. Od té doby jsem pochopil, že je ŠKOLA ZÁKLAD ŽIVOTA Nyní jsem rád za každý okamžik života. Každé ráno si řeknu; VESNIČKO MÁ STŘEDISKOVÁ, vzdávám ti DÍKY ZA KAŽDÉ NOVÉ RÁNO.

www.jaxitaxi.wz.cz

Poznámky k tomuto příspěvku
Venuše (Občasný) - 12.3.2003 > Przníš názvy nerespektováním gramatiky - za domácí úkol: zkus to najít bez nápovědy, pak se ráda vrátím. Nezapomeň - ŠKOLA ZÁKLAD ŽIVOTA
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.3.2003 > Hm..nudilo mě to tak, že jsem to ani nedočetla do konce. Uznávám nápad a chce to jistou inteligenci to spojit, ale......já nevím......ňák se to nepovedlo....podle mě......Promiň.
<reagovat 
Tilia (Občasný) - 12.3.2003 >

paráda!!!!!!!!!!


Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 12.3.2003 > a to se tu nedavno stezovalo nad nedostatkem dobre prozy...:))
Body: 3
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 12.3.2003 > Přeslička> To fakt nevidíš ty šílený hrubky? Dobrá próza takhle nemůže přece vypadat, tohle je na vlastně zralý na 5, jazyk je  snad třeba respektovat
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 12.3.2003 > Venuše> nevim, asi ne... proste se mi libil ten napad... ale uznavam, ze jednicka byla mozna trochu moc...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.3.2003 > dobrá hříčka, ale jen hříčka, a ty hrubky!!!
Body: 3
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 12.3.2003 >

nuuuda, ja to nedocet ani do zacatku.


<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 12.3.2003 >

Zajímavý nápad. Dalo by se řící originální.


Body: 3
<reagovat 
jepice (Občasný) - 13.3.2003 >

to je teda KOUŘ


Body: 3
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 13.3.2003 > Venuse - tentokrat jsem prisel pozde ja, abych typa poucil o pravopisu. :-D
Ale napad je dobry.
Body: 3
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 13.3.2003 > Filip Sklenar> a já to zaspal totálně! Za nápad 1, pravopis čistejch 5 /jak říkala jedna pí učitelka o jedničkách, tak s podstavcem/, takže:
Body: 1
<reagovat 
Sáša (Občasný) - 19.3.2003 > Nápad sice hezký, ale ne nejnovější, a zpracování tomu nepřidalo, naopak. Navíc ne vždy tam název sedí (což částečně chápu, mám tu podobnou věcičku), chtělo by to vybrousit, vychytat hrubajzny a zkrátit (jak říká jeden náš profesor: umění spisovatelské není jen umění psát, ale i umění škrtat). Ze začátku se mi to líbilo, s přibývajícími řádky už tolik ne, každopádně se těším na další tvé věci!
<reagovat 
čtenář PK - 31.1.2014 > Více povídek zdarma ve formáto e-knihy ke stažení na http://www.pkweb.eu/prodej/povidka-e-kniha/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter