Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
jAK TO BYLO S HEYDRYCHEM
Autor: blbY (Občasný) - publikováno 1.12.2014 (12:48:43)
Od německých důstojníků Sicherheitdienstu (SD) po r. 1945 VÍME ZCELA JISTĚ, že Heydrich shromažďoval informace o Hitlerovi, než se z Vídně objevil v Německu, zejména o jeho původu, stycích s židy, zednáři, kdo financoval jeho závratnou kariéru. Zprávy o Heydrichově iniciativě se pravděpodobně dostaly až k Hitlerovi. Atentát, provedený z Benešova příkazu z londýnského exilu, mohl iniciovat Martina Bormana a Hitlerovu osobní kancelář k likvidaci Heydricha za každou cenu, po nezdařeném atentátu, a tím vytvořit precedens k likvidaci inteligence českého národa. Pak se z Heydricha stal krvavý pes národa. Je třeba se na věc dívat „se špetkou soli“.

Reinhard Heydrich rozehrál se svými společníky hru. Byli jimi ministerský předseda Norska Quisling a z Holandska Mussert. Tato hra byla rozehrána proti zednářům. Pak bylo zlikvidováno zednářské podhoubí v Norsku a v Holandsku. Přitom vyšlo najevo, že nitky vedou do protektorátu. Hitler proto 27.9. 1941 jmenoval „místodržícím“, zastupujícím říšským protektorem, SS-obergruppenführera generála policie Heydricha, aby obnovil v protektorátu klid a současně byl od 28. září vyhlášen civilní výjimečný stav v okresech Oberlandratů Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Hradec Králové a Kladno. Styk s lóžemi v Oslu a Haagu byl zmapován, zatýkací komanda se rozjela po protektorátu. Inspektorem pro odhalování tajných spolků v protektorátu byl major Otto Gruller.

Když byl spáchán atentát na Heydricha, první pomoc mu poskytla MUDr. Marie Navarová tak účinně, že byl schopen se postavit. O ní se vyjádřil ve věznici Valdice retribuční vězeň, bývalý primář na Bulovce, MUDr. Walter Kment, že pro její chirurgickou zručnost ji ponechali jako operatérku, když se Bulovka stala SS lazaretem. MUDr. Kment pocházel z 500 let starého rodu lékařů. Zraněný Heydrich doktorce po atentátu v nestřeženém okamžiku pošeptal, že ho budou chtít zlikvidovat. Jeho stav se lepšil až do chvíle, kdy Hitler poslal svého osobního lékaře. Pak došlo ke zhoršení zdravotního stavu a Heydrich nakonec zemřel.

Asi za rok po Heydrichově smrti zastavil MUDr. Navarovou německý lékař v hodnosti majora wehrmachtu, jenž ji znal z Bulovky a sdělil jí, že Heydrich pátral po rodokmenu Adolfa Hitlera. Proto zemřel a atentát byl použit jako záminka k likvidaci české inteligence K.H. Frankem. Komunisti jásali, že jsou oběti nacismu! Odnesla to duchovní elita národa českého!


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 4.12.2014 > Potíže s "pracovní silou" v té době nepostihly jen knížete Schwarzenberka, nýbrž i podniky rodiny Havlových. Sám Miloš Havel, jehož bratranec byl jedním z dozorců v letském táboře, kde patřil k nejbrutálnějším, předal gestapu šest svých židovských podílníků na Barrandově, za což ho říšský protektor Reinhardt Heydrich odměnil tím, že mu připsal jejich podíly. Heydrich měl ostatně rodinu Havlových v oblibě; chodíval často na šampaňské do Lucerny a do domava Havlových, z Lucerny do Let putovalo několik číšníků - stačilo, když z nepozornosti vylili skleničku. V Lucerně se ostatně Heydrich nechal vyfotografovat s malým Václavem Havlem, naším budoucím prezidentem. V den jeho narozenin si ho v paláci Lucerna pěkně posadil na koleno a při pohledu do objektivu se zeširoka usmál a prohodil : och kleine konig cechaj

vše se vyplnilo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter