Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci PPnT z kolekce fonety, fernety a sonety
Autor: fernet=kranad (Občasný) - publikováno 9.12.2014 (21:10:48)

                HRUBKY
    (výpisky z Ivana Blatného)

         
How a Dream, Loučka die Wiesen
kde kvetly rostlinám ptáci motýlů
Bůh mi tak, Моя ты жизнь
V erekci barevné Podzim rozptylu

Dušičky mlhy na trávě
Hrobovým tichem Sychr si nešoustne
Lechtivá ruka v rukávě
Jako hrad z písku, miláčku, si zpustnem.

Průzračné kuličky spermatu
zelené jazýčky koštují
Těžko se ubránit návratům,
musím si odskočit do thůjí

vyplivnout dudlíka života.
Na podzim se na víc nezmotám.



Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 10.12.2014 > ...ešte básnici nevymreli
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Klerik z atmosfery (Stálý) - 10.12.2014 > IAN HEROICKY> a potom už bude márne im čokolvek sypať
<reagovat 
 žaža (Občasný) - 10.12.2014 > IAN HEROICKY> tvoje pero je ešte plné atramentu, kam sa ponáhľaš tak veľmi -;)
<reagovat 
 Elektrónková hlava (Občasný) - 10.12.2014 > Klerik z atmosfery> Ale páni poznáte ludí tí stále budú nové chytať.
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > Čau děcka! Já su tak rád, že vás mám. Hlavně Ian sa ně vyvédl (podařil, vydaril, pozn. překl.)

No ale prostě jsem zapomněl třeba na kinky, tuiku, Jášu (Jonáše), šedislava (kocour), na hardcore Jirku jsem nezapomněl, na takové lidi zapomenout nelze. Což je smutné.
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 11.12.2014 > čau rozený chasníku, učiněný „básníku“ Veselí nad Moravou mělo vždy chic výstavy betlémů od vynalézavých tet, ale že by také básníka? cha cha cha, veselíčko, veselí...
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> Je mi líto, ale nemohu ti nijak pomoci. Málo lidí na světě dokáže si přes malost nedohlédnout na špičku nosu. Nějak se ale fatálně zpožďuješ.....
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 13.12.2014 > kranad> víme své prďolo, nejsi nic jen chabý čin... nebo činka? hahahahahahahahaha Veselí nad Moravou má skvělost obehranou
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> Jsem, co jsem. To samé, co ty. Ale psát umím líp.
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 13.12.2014 > kranad> jasně, neberu ti, co jsi a co budeš... jen to necením jak básnictví ani písemnictví, promiň...
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> To nemusíš. Od tebe to nic neznamená, ani osobně, ani objektivně. Nemám ti co promíjet, teď mi sloužíš jen jako médium k diskusi o amlit možnostech Sítě. Totem je v hajzlu, nekomunikuje (promiň, teď dávám přednost AC/DC na Beatu)
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 13.12.2014 > kranad> 18.12. slaví Miloslav Trefanec úderník údernější poezie, vzpomeň si na něj, Čínov u Klatov :)
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> Hele, to se můžeš klidně posrat nebo roztrhnout, nic to neznamená, uváděj si klidně co chceš a kde chceš, nemá o žádnou relevanci, pokud jsi pochopil funkci Netu.
A aby bylo jasno o čem hovořím, když jde o "malost". Skutečně ne o "významu", ale o mentalitě. Nebuď v křeči, o tom je demokracie...

https://www.facebook.com/jirka.trefanec
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 13.12.2014 > kranad> já fakt nemusím mít křeč, nejsem křeček zvaný kranad šedá kůra bezmozková elegie umíráček chcípáček na diagnóze zvané jen lyterární plivance... jsi karikatura chlapáctví... umíráčku, nenašel jsi tam nic o Miloslavu Trefancovi, uměleckém kováři? Že by ti třeba dal ránu palicí po kovadlině hm? i za mne, Jirka a dobře zamířená rána od tradičního fachmana
Body: 1
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> reaguj klidně jako joj nebo gój, mamlas nebo Pavlas, ať nemáš tolik práce, furt se přehlašovat. Ty tvoje tenze!
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 13.12.2014 > kranad> pokud víme, jsi extrakt mamlas a ti tví joudové zde také... zdravím zvláštní školku... chachachá... :-)
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > mystikus> no ale nevíte.
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 13.12.2014 > kranad> no ale víme, kolik dělá 1+1, umění znalci jsme, tohle je komáří dotěrné takypaskvilné... díky i za tenhle ukázkový vzorec post moderních komárků, čti K.O., nectím jen K.O. :-))
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 13.12.2014 > a kolik dělá 1 plus 1?
a postmoderní?
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 14.12.2014 > kranad> :-) to nechme tvému výstupu K.O. mediálnímu
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 14.12.2014 > mystikus> Ale klidně napiš svůj názor místo keců "ad hominem".
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 14.12.2014 > fernet> ad fernetum, potkal jsem živého zdravého z Letkovské 12 na pivu Ovčárna až pod Pradědem v Jeseníkách... a nevadil mi, tvoje paznechtí nedokonalost je již horší sklenka Božkovská... fernet contra scotland střik kranad karmad hahahaha.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter