Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
big deal jednoho Fantomase když slaví Stela a střela je důkaz lásky od bakalářky budoucí Andrejky vedoucí můj obdiv obdivů, rap, rap, rap, Ace of Base, Animal Cannibals, Bomb The Bass, Technotronic a živel je na světě rád
Autor: mystikus (Stálý) - publikováno 4.3.2015 (06:50:28)

 

 

Od: Andrea ona

Komu: Jirka on

Datum: 4. 3. 2015 9:25:16

Předmět: 32. ZŠ BYLA bez Tebe dost nudná, až dnes to vím...

 

 

Hm, myslím, že Tvé řecké porno Turka (ta věčná nevraživost života, co je víc, zda řek či turek) podnítilo k ukájení se se slečnou soudružkou Kozákovou, posléze paní Thomas :) Pamatuješ na ní? Jediná atraktivní pedagožka široko daleko... Turek byl zástupcem ředitele na gymnáziu Opavská, kam chodil můj potomek za vzděláním... Turka jsem svého času nenáviděla, ocenil moje dílko v rámci „dílen“ za 3 Grrrr (5 za téma, 1 za zpracování, z toho aritmetický průměr) – práce s polystyrénem – a já přitom vysochala tak famózní náhrobek i s křížem... nechápu, dodnes to považuji za velkou křivdu... Grrrrr


To bez Tebe byla školní docházka nuda, znát Tě, mohla jsem mít třídních důtek také víc :)) ...je fakt, že mi toho dost prošlo, neb jsem měla výborný prospěch (to se rychle změnilo přechodem na střední...) a byla jsem holka :)))) a ty nezlobí!

 

P.S. měli jsme třeba takové vytuněné kuše se špejlema :) nebo jsme vykouřili jednu učitelku sirným papírem zastrčeným pod dveře jejího bytu atd. atd. Jj, vzpomínky... večer nashledanou, náčelníku

 

 

 

 

Aljaška v plamenech, filmování reality v zájmenech, sex appeal ucítíš s tématy v testamenech

magiku šamanů bublající v pramenech, Eden jeden jarní rozšafně uskupen brzy s konexí v ramenech

jsem prý vzácný ohrožený druh veden jako černobílý kruh, nejsem rafan, to rozezná i tvor Pandy

a není se mnou žádná potíž, jedu v prima praxi Asterixí a poznáš božství bojovnicky, zocelíš švandy

 

 

HIP HOP CONNECTION MAGAZINE

INTERVIEW, JULY 2002

 

Když byl studiový hip-hop ve svých počátcích, jeden člověk měl pozoruhodnou zásluhu na vývoji zvukových triků. Mělo to daleko od snadné věci, ale dědictví Mantronixu bude navždy kolovat v žilách, v mých žilách…

 

Jestli jste si třeba někdo sepsal seznam nejlepších dlouho zmizelých umělců hip-hopu, tak by blízko vrcholu vyčníval Kurtis Mantronik. Na základě dema s MC Tee podepsal kontrakt s vydavatelstvím Sleeping Bag v New Yorku a zakrátko se vyšvihli na scénu s hitem „Fresh Is The Word“ na začátku roku 1985. Dál následovala řádka úspěšných singlů jako „Ladies“, „Hardcore Hip Hop“ a „Bassline“, s prvními dvěma alby Mantronix KM upevnil svou pozici jako jeden z nejvýraznějších talentů na moderní produkování. Jakmile se zadařilo jeho hitům, tak také pravidelně produkoval písně dalším rapperům jako Just-Ice, T La Rock a Tricky Tee a v důsledku své druhé funkce ředitele A&R ve Sleeping Bag podepsal v labelu smlouvu vydávání desek s EPMD.

 

Ale jak jeho vazba se Sleeping Bag nabírala kyselou příchuť, nespokojený Mantronix se vydal na novou pastvu. Výnosná smlouva s Capitol vyplodila sice další tři alba, ale s poměrně větší ztrátovostí vloženého zisku. Když se vyhořelý Kurtis cítil vyčerpaně, okamžitě změnil prostředí, nakonec se znovu vynořil o pět let později inovující svoje řemeslo jako producent / tvůrce remixu a pseudonymní umělec na funky housové scéně.

 

Teď zakotvil v Británii, jeho poslední nahrávka znovu zabrousila k jeho hip-hopové minulosti a ke kořenům charakteristického zvuku pro Mantronix. That's My Beats! maluje impulsivním zvukovým profilem oblast velikého jablka v půlce 80. let a ve vzácném rozhovoru Kurtis vysvětluje důvod, proč je odhodlaný zpátky nastoupit za mixážní pult.

 

HHC: Jak se vůbec uskutečnilo „That's My Beats“?

 

KM: Má to tento průběh. Požádali mě, abych sestavil dvanáct skladeb, které mě ovlivnily před tím, než jsem začal skládat svou vlastní hudbu. Přikývnul jsem, ale nezačal jsem do chvíle, než jsem se dostal do vaší země, a než lidi řekli „tohle je hodně zajímavá kompilace – tohle je přesně hudba, co ovlivnila spousty lidí, kteří se v té době v Evropě věnovali hudbě“. Je to pro mě důležité album, protože bez těchto nahrávek bych nevěděl, kde by vůbec vznikal můj sound.

 

HHC: Odrážejí pro alba typické prvky disco, hip hopu a electra základní složky klasického zvuku Mantronix?

 

KM: Dostal jsem se do New Yorku v létě 1980 a všechny rádio stanice servírovaly taneční hudbu. Celá scéna byla živá a vzrušující. Šel jsem se projít po Central Parku a všichni skateři ladili rádia na stanice s discem… takže jste tu měli všechny dunící repráky naladěné na stejnou stanici a když přišly na řadu gramodesky, tak jsem kvůli nim rád chodil do klubu. Bombardovali mě s disko záležitostí a od prvního dne jsem znal „There But For The Grace Of God Go“ od Machine. Ta dost dominovala. Takhle nějak zněl New York – musel bys tu být, abys ucítil sílu celé věci.

 

HHC: Kdy nastoupil hip hop do srovnatelné pozice?

 

KM: Hryzala mě blecha rapu. Na rádiu moc rapové desky nepouštěli, to byla záležitost jen naživo v parku, kdy se dotáhli do ulice gramce a zapojili se do zdroje elektriky u lampy. Můj známej v Brooklynu mě hodně seznámil s celou hip-hopovou kulturou. Byl jsem oslněn tím, co všechno dovedli tihle kluci dělat s vinylovou deskou. Existovalo strašně málo rapovejch desek, jestli vůbec nějaká, kterou sis mohl koupit a poslouchat, ale jsou tak jedna nebo dvě z toho období, kdy mohu říct „okay byl jsem tady a tady jsem šel taky…“

 

A co obzvlášť dominuje?

 

KM: „High Powered Rap“ od Crash Crew je rozhodně jedna věc. Byla jednou z prvních rapových desek, co jsem slyšel. Vzpomínám si, jak jsem jí slýchával v Roxy s Afrikou Bambaatou, Jazzy Jayem a všemi tanečníky breaku. V té době zahrál Bambaataa všechno počínaje The Clash, až po Funky 4 a Crash Crew, pak zahrál Parliament a Funkadelic a necelých 4 000 lidí mu na to pařilo! To byla divoká jízda.

 

HHC: A co Tvoje electro výběry?  

 

KM: Uprostřed celého poslechu všeho toho disca a hip hopu se dostává do popředí Ruichi Sakamoto s písní Riot In Lagos. To bylo naprosto potrhlé! Disco stanice hráli tomuhle podobné věci a Bostich od Yello – tohle už dneska neskládají, proto to tehdy byla tak nádherná doba. Byla to velice pestrá scéna. O pár let později Art Of Noise vydali Beatbox a to bylo neuvěřitelné. Byla to elektronická kompozice s výraznými hip hopovými spodky. Tehdy jsem začal experimentovat s nástroji a vytvářet svůj vlastní styl.

 

HHC: Uhodil jsi do zlaté svým prvním demem. Co se vlastně dělo? 

 

KM: Chtěl jsem být DJ, ale nikoho na scéně jsem neznal, tak jsem dostal práci jako pouštěč desek v jedné prodejně v centru Manhattanu, jmenovalo se to tam Downtown Records. Jednoho dne mi povídá jejich stálej zákazník: „Víš co? Mám doma udělanej beat, ale sháním rappera“. Takhle jsem pak potkal MC Tee. Probíjeli jsme se s osmi stovkami dolarů společně a natočili jsme první demo. Všechno v tom tak dobře neznělo, tak jsem se rozhodl prohnat to stereo ekvalizérem v obchodě. Potom už znělo fantasticky.

 

HHC: Jak ses dostal ke spolupráci se Sleeping Bag?

 

KM: Will Socolov, majitel, jednoho dne přišel a můj šéf mu říkal: „Chlapci mají pěkné demo, chceš to slyšet?“ dal ho Willovi a další den se vrátil a říkal: „Tohle se mi dost líbí. Já půjdu a pohovořím s partnery, chci tuhle desku vydat.“ To mě dost potěšilo, protože to bylo první demo, co jsem dělal. Chtěl se mnou podepsat smlouvu, tak mě zavolal do studia, abych připojil na desku scratching. Ptal se: „Víš, co máš dělat, OK?“ a já jen kejvnul „Yeah“. Skončili jsme to tak, že jsme vydali „Fresh Is The Word“ a tím jsem začínal.

 

HHC: Překvapil vás jeho úspěch?

 

KM: Tahle deska měla v New Yorku masivní ohlas. Vyšvihla se v rádiu a tím kompletně explodovala. Bylo to tak velké, že téměř každá rádio stanice to hrála nejméně šestkrát až sedmkrát za den a to je moc. Hráli jsme také po klubech – docela často ve stejný den. Bylo to asi takové: v deset zahrajeme v Roxy ve dvanáct v Red Zone a tak dál. Kamkoliv jste vyrazili ve městě, slyšeli jste to z rádia nebo z aut, která se proháněla.

 

HHC: V kruzích hip hopu spočívá tvá reputace na prvních dvou albech Mantronix. Řadíš je ke svým nejlepším pracím?

 

KM: První album Mantronix bylo dost případ typu „pojďme se dát do práce a zkusíme si pár věcí.“ Bylo to spíše jako EP. Neměl jsem žádné nápady, jak bych udělal celé album, tak jsem si zkusil napojit do sebe megamix. Nikdo to přede mnou ještě nedělal, ale vlastně jsme ho natočili proto, abychom zaplnili místo. Daleko větší snaha na album bylo Music Madness. Od počátku jsem chtěl, aby bylo více elektronické a experimentální, protože něco takového nikdo v hip hopu nedělal. Skončilo jako kvintesenční Mantronix. Když ho dnes slyším, pořád z něj mám radost.

 

HHC: Jestli bys mohl vybrat jednu určitou píseň Mantronix z té doby, která by to byla?

 

KM: Tak určitě podle mého Who Is It a možná Hardcore Hip Hop. Who Is It jednoduše vzniklo tak, že jsme dělali rap na hotovej beat. To znělo nudně tak přesně na konci session jsem se rozhodnul, že připojím i zvučnej syntetizér. Už jsme míchali skladbu – bylo to přes hodinku na konci session a za hodinu jsme platili  $125 – když jsem řekl, „tak tohle fakt nešlape, dejte mi keyboard“ a uzavřeli jsme to za dalších 45 minut. S peckou Hardcore Hip Hop jsem chtěl udělat něco o dost drsnějšího a je to poprvé, kdy jsem slyšel vyslovit termín electro. Tahle věc skloubila hip hop s elektronikou, bylo to rychlé a zafungovala.

 

HHC: Co se stalo špatně, když jsi podepsal smlouvu se značkou Capitol?

 

KM: Podepsat smlouvu u Capitolu byla naprostá masivní chyba. Z jejich pohledu jsem byl jedním z nejlepších producentů široko daleko. Chtěli si užít s rapovou hrou a skončili tak, že na mě hodili peníze. Ale nepochopili to – byli zapojeni do něčeho, co bylo na bázi hype.

 

HHC: Byl jsi zklamán z alba In Full Effect?

 

KM: Ano, nebylo to silné album. Bylo složité ho točit, protože jsem jezdil po světě. Tee byl také součást vzniku, ale nemohl jsem ho usměrňovat co se týče dostat ho do studia v určitý čas. Měl jsem velké pochyby s tím, co jsem vytvořil. Já byl v uzavřeném světě, měl jsem všechny tyhle prachy a právníky a účetní kontroly a všechny lidi, co z toho těžili a nevěděl jsem, komu můžu věřit. Třeba u skladby Simple Simon – o té si všichni mysleli, že zaboduje i v zámoří a jen já jsem z ní byl rozhozenej.

 

HHC: Co jsi udělal s výhodou zadní strany?

 

KM: Já myslím, že se hitům dále dařilo. Je to obousměrná věc. Byli by zaplatili spoustu peněz, kdyby chtěli moje služby. Desky byly umělecký zážitek, ale Mantronix byla spousta těžké dřiny. Sralo mě, že jsem tři ze čtyř dní v kuse dělal na rapové desce a pak rovnou na taneční nahrávce, tak pařba na párty musela jít někam stranou. Možná že kdybych se zeptal Willa, zda peníze co mi potom nabízeli, byly opravdové, řekl by mi „Yeah a udělali jsme chybu, že jsme se od sebe odtrhli“.

 

HHC: Po problémech s Capitolem jsi vypadal, že jsi někam zmizel, co se stalo?

 

KM: Vypadl jsem ze scény v letech od 1991 do 1998. Přestal jsem skládat hudbu, protože jsem se cítil vyhořele. Musel jsem řešit několik legálních problémů a to si vybralo na mě svou oběť. Začal jsem s hudebním průmyslem ve svých 17 – pracoval jsem ve prospěch labelu Sleeping Bag den co den a vůbec mi nezbývalo volno pro sebe. Někdy jsem ve studiu zůstal rovnou na dva nebo na tři dny a přespával jsem tam na podlaze, protože jsem nechtěl ztratit svoje seřízení na pultu… po čase jsme z toho místa vyšli a byli jsme zelení! Začal jsem to těžko snášet a eventuelně jsem začal uschovávat spoustu věcí. V módě začal kralovat new jack a ten začal přebírat house.

 

HHC: Jak se změnilo působiště, terén?

 

KM: Tehdy mi začalo opravdové odtržení. Všechno se změnilo. Najednou jste měli rapové kluby a housové kluby a radiostanice už nepouštěly pestrou směsku – spíš jeli hip hop s R&B. Já byl zvyklý nastolovat trend a ne ho následovat. Musel jsem se odnaučit svůj způsob tvořivosti a to je dost těžké. Lidi řekli, že mám už zastaralej zvuk a pak po šesti měsících jsem se vzdal. Dělal jsem do spousty jídel a v podstatě jsem dál nepovažoval, že zůstanu v byznysu.

 

HHC: Co způsobilo tvůj návrat?

 

KM: Jednu noc zašel inženýr, se kterým jsem pracoval, na malou poradu. Představil mě jednomu člověku, který se ptal „Proč se nechceš vrátit? Všichni tvůj zvuk samplují…“ Neměl jsem konkrétní nápad, a ten člověk mi řekl „Ty máš obrovskej ohlas u lidí, co tě následují“. Vážil jsem se svým břichem hrozných 280 liber, ládoval jsem se jídlem, přemýšlel jsem, že tohle už nemohu dopustit. Ten člověk mě chtěl zastupovat a dohodil mi, že udělám remix pro Future Sound Of London. Tak jsem ho udělal, měl docela ohlas a zase jsem se začal do toho dostávat. Udělal jsem nějaké věci na scéně electro a drum & bass, pak jsem začal plodit disco a to je v téhle chvíli meta, kde jsem.

 

HHC: Jak se hip hop rozvíjel od éry klasik Mantronixu?

 

KM: Myslel jsem si, že by měla být produkce a rapování ve stylu o mnoho víc důmyslnější, než aby místo toho zase opakovalo cestu ke kořenům. Era ve které jsem se vyvíjel, všechno bylo o pevném rapování jako zvládal LL Cool J – všichni měli snahu zkušeně udávat tón a mít rytmus. Později jsem slyšel rapovat lidi a připadalo mi to jakoby texty četli z knihy a těm blábolům se nedalo rozumět. O něco lepší zkušenost mám s lidmi jako Timbaland, ale já jsem prostě z odlišné éry.

 

HHC: Proč jsi se rozhodl, že se usadíš v Británii?

 

KM: New York se odchýlil od toho být hlavním centrem zábavy a změnil se na to nejhorší místo. Starosta Giuliani ho v podstatě zazdil. Zavřeli tu všechny kluby – teď už existuje jen několik barů, kde se hraje hudba. Částečně to byla výhoda, když neurčití podivíni a individua chodili ulicemi. Mělo to správný charakter, teďko je to tam strašné a já tam bejt nechci. Jsem tu zatím chvilku a začínám cítit zase oheň. Chci se zase zapojit do hry. A jednou, až to budu cítit, se vrátím zase s nakopávajícím hip hopem.

 

…Jeho album „That´s My Beat“ vyšlo na značce Soul Jazz

 

 

Staří náčelníci už to znají a mladá krev skotačí
Země se otáčí a panenky Bakalářky se protáčí
oči okounějí po ní a zájem v nich plane
tak co se má stát ať se díky ní stane
je hvězdička s jedničkou je jednička s hvězdičkou
je fyzik indiánka nikdy intrikánka spouští se prérií a cestičkou
vypadá jak po zábalu co s ní zkoušel Hrabal
a jaký? Třezalkový, ozónový, zlatou řasou zábal
vypadá jak ze salónu Andělské Andrejské krásy
a nejsou to jen vlasy, co upoutá večer 2 grimasy
je to discreet psaníčko útočící vnady do její obálky
pojednává v přesvědčení šťavnatostí do dálky,
že vyhrává chuť s pocitem učit se i s pobytem,
pobyt a výskyt kosmický s jejím příjemným zenitem
 



http://www.youtube.com/watch?v=zi83I3hG8vo&feature=relmfu

mimo jiné under the influence of Mantronix:

 

Růže jsou rudé

nebe je modré

z toho chytnem barvu violky

mě nezajímá nezvážená gramáž u holky

já chci vědět, kde ji nespoutat bez bužolé i mentorky

a kde vyčmuchat zas v legendě jisté hrbolky

cherish snahy tu nejsou pro mládež ze školky

co odpadává od programu jak zdecimovány kuželky

aktivní Múza alias akční aktovka

Andrea je jistá dáma a já taktovka

aktovka s T má kouzlo své

aktovka bez T a bez komiky neomezené kreace oné

sladký doušek je Tvůj dokonale sladký dotek

jitrocel echinacea ve městě zabydlen sirotek

láska nikde není trápením prožraný od myší recept

láska je všelék náš a kodex i nereznoucí koncept

balzámek a jeho diva je lahodivá mast

ve špatné chvíli hojí i zocelí se přátelská účast

jenom idol velký jak žirafa dodá alfa elfí slast

konvalinka anebo první jarní běžkyně ať je mistryně vysoká laťka

když bodovala Čáslavská pro Mexiko i Tokyo, buď taktéž pompézní laňka

 

 

 

MANTRONIX

LOVE LETTER (DEAR TRACY) (LÁSKYPLNÉ PSANÍČKO) (OH MOJE KOČIČKO)

Milá slečno, ty jsi moje potěšení
doufám, že tě tohle dokáže zachovat poměrně klidnou
chtěl jsem to napsat, ale potom jsem si myslel
že bych měl asi ještě počkat a dát vzniknout páru dvojice pro svůj drahý život
tak už přestaň šílet, vždyť nejsi zapomenutá
nemohl bych se odvážit zranit květinku ve světě tolik prohnilém
hnije celý svět ze vzteku, z nenávisti, z rozkladu
je komplikující pro člověka jako jsem já, abych fungoval
tak se pojď zase znovu seznámit
s tímhle vysvětlením, co by mělo dát změnu tvému uvažování
když se díváš a pochopíš každý detail v přemýšlení
co říkám je to, co si myslím
a né těch pár řádků, které jsi si koupila

Víš, že je mi líto, že moje pocity pro tebe neznamenají teď nic jiného než lhaní
já jsem nikdy netvrdil, že to dřív bylo snadné
všechno co jsem dělal bylo samozřejmé a plán hry jen nachystán naslepo
že jsme se mohli k sobě hodit a mohli jsme k sobě hledat cestu velmi blízko
bez samozřejmého uvedení
všech těch možných překážek, které činí můj návrat
jako pro tvůj dobře vyjádřený úmysl našeho vztahu
pocity sympatie jsme měli určitě oboustranné a díky tomu, že žijeme zdrženlivě
já jsem od tebe nemohl očekávat a chtít něco víc
ani jsem nemohl popřít tvoji existenci v žádné chvíli
víš co tím myslím má lásko
dokonce jsem se podělil o zážitky z našich setkání
se svými kamarády, kteří nemají na můj život nejmenší vliv
a tohle je z důvodu, že jsem stále ještě velice mladý
víš co
můj učitel je moje vědomost
a vědomost může být procvičená jen existencí a né zdráháním
moje cesta je vytýčená a budu jí následovat
dokud mě povede k mému osudu, ať už je to cokoliv
to je mi líto slečno

Ano jsem nezávislý muž s vlastním životem
všechno beru ve velikém tempu, když jsem o tom sám přesvědčen
nezapomínám na své přátele, ačkoliv si jich občas nevšímám
ať si nepletou výsledek života, ve kterém jedu
pokud ti stačí předstírání a nerespektuješ moje slovo
doufám, že tohle bylo něco, co sis vymyslela a né něco, co jsi zaslechla

 

GANGSTER BOOGIE (WALK LIKE SEX… TALK LIKE SEX) (VYZNÁNÍ JEDNOHO GANGSTERA)


Mistr Hříchu se vrací – zachraňuje, co bylo ztraceno
a skutečně zaplatí nějaké výlohy
s plánem tak kreativním, jak jen umím a dovedu
a jestli víš, to co já, pak víš, co znamenám
protože jsem vytvořený s opravdovou silou
a jak jsme to natáčeli, prohlašovali, jsem plamen, co je modrý
fascinoval jsem, když jsem vizáží inklinoval k vášni, co je moje
a jak víš, mám obličej fešnej
já zářím napříč zemí, beru slečny za ruku
rozbaluji všechny možnosti, abych se nasytil, jak mohu v brlohu
já nepotřebuju nic víc, jen účel a úmysl do zásoby
protože právo být vítěz je právo být si jistý
ještě jednou bez pochybností každý pohyb, který udělám
který detail, legrační sklon, výsada v podobě
nejdříve vzít na vědomí být uznáván jako pohyb mé vůle
pak až později obnovený jako důkaz mých schopností
tikání to je zvuk mých hodinek
hip hop to je zvuk mého sídliště
vysílání v trvalém střihu
ano volání divočiny
ale kontrast ke každé akci
je šeptající dítě
protože to jsem já, ano všemohoucí
král jak vidíš král řízného zvuku, vyhledávám uvádění
snažil jsem se nejdřív najít cestu, potom následovat směrovku
Písmo je vážný závazek, ve kterém je stanoveno utrpení
zármutek, žal, tíseň, špatný stav, tvrdohlaví vy odpočívejte
potěšení a radost je nejlepší v paletě nálad Mantronix
hudební šílenost je Gangsterská výprava

Tak to berte jako dané, génius promluvil
zázračný a báječný, říkají nám, že jsme ze zlata
jako dvojice klidu, cool, soustředění musejí převládat
seriózní, zjistitelní, odrážející old school
chlapové jí vynalezli, platili a obohatili, drsnou krutou přísnou a né protivnou
jemnou jako hedvábí, uličnická je tak senzační
to je pravda, my jsme v módě a tak rafinovaní
znáte nás jako profesionály, my máme lišáckej postřeh
zrzoun je drzoun, jak jsem již předpovídal
a já to dělám v odnoži rocku, non stop s kousíčkem popu
protože hip hop dostává holky do extáze se mnou

Holky se nesou v chůzi sexy s holkama se vedou řeči sexy
raz dva
holky se nesou v chůzi sexy s holkama se vedou řeči sexy
tři čtyři
nejkrásnější holka snů je Andrejka, velká záminka k dobrému hříchu s flirty a s tím natěšená peřinka
odnož humoru napružená pružinka, dobyvatel ozývá se kde vězí Jůlinka, ať kmitá Pan Tau a buřinka
sexy je na 4 písmenka a Ty je máš na šest, zdrobnělina devítky slyší a sluší Ti má nula nula sedm 
yeah je na 4 písmenka a 5 pé Tobě sluší, Tvé ladnosti můžeme fandit i gratulovat Magiculum
hustá jako lustr broušený obyčejný svazek nevadnoucích karafiátů
vnitřně odhodlaná křepčí svůdně hebká krajka s navigací bez pirátů
mandlová srdce bijí pro ni každou chvíli v ráji na Hawaii
Havajské kvítko, v ní pestík a surfařova štěstěna v ráži ráj poznávají
Telč Ti poví, jak polil jsem jí fernetem do zlatova šenkýřskou desku
kdyby pustila vzácnou gramodesku, lidmi by otřáslo libido Velikého třesku
ano osedlej ženskou s dobrou hudbou starou osvědčenou jako V3Sku
její pojízdná alchymie nenabourá, jen se přiblíží
Drahokame máš tu čest mezi ctiteli pokušiteli rytíři
ANDĚL je ctitel všech cností na Tvoji exkluzivní adresu
políbí Tě v lehkém letu ve stanovený čas
amor šípem zasáhne Andreu zas dotčená zkouší jako ďas odpověď, finesu
Tvá karamelová chuť piva a chrlič, jazyk ostentativně vypláznout
vždycky je lepší karamelového ježka ochutnat než na tekutinu šlápnout
pro gangstery Al Pacino čilý hrdino s briskní prstem je na růže vystřeleno, Ty zraješ jako víno
z toho důvodu chtěl bych vídat Tvou maličkost na slunci stárnout
briskní poupátko rošťácké koťátko, rarita jest jako Modrý Mauritius
dekorativní papyrus psal by jí i Marcus Aurelius natěšený na konsensus
božské stvoření ve světě kostelů a koncertů
jak vyzní One Caress? Bez Dámy s hranostajem vyšumí naprázdno bez žertů
Ještěrko obecná, spojme naše dojmy v megamixu oboustranných raritek
ať trhlej nápadník jen cucá dudlík, já vítám královnu a zaručím jí požitek

(trochu gangsterského vyznání prý mojí Bakalářce neuškodí yeah)


 

Jsi tak do běhu našláplá divoška numero uno
THE SOUND OF SCIENCE


Ona a on kroutí se na splašený tón
ona a on zapínají gramofon
ona a on odříkají lexikon
ona a on změkčí i ypsilon
ona a on září jak noční Avignon
víno a slovíčko k dámě monsignor Villon
místo oken malba fotogenická freska v ní máš (vnímáš) symboliko hieroglyfů Egyptích halda
a vedle kolotoče bezprostřední jako Walda
je parta muzikantů, za drobné s nástrojema hýří
volný styl načechrají až se jim rozčepýří
i pro živou sochu se konec hraní blíží
ona a on prožijí sladké noci s lanýži



JEDNO ČÍSLO RAP SNŮ PRO ŽENU SNŮ PERLU JŮLINKU ANDREJKU

Petr Piskač ten si píská, že nepracuje na normách v továrně
loví ryby jedna vášeň specialista i v Norské ledárně (jak nápadité v boleru chlebodárně)
chystá se za rybama legálně do staré Havany až na Kubu
Petr Piskač píše knihy rybářům Petrův Zdar na palubu
pro vyvolené její tvary nestačí mít petrklíč můj talisman s vůní jemnou je můj chtíč
nemyslím klub swingers já znám SWING TIME s legendární perlorodkou jako jistič
co jistí a náladu k jejímu úžasu pohoupe jako výletnická bárka
Ještěrka je bolero navždy ať se vydá mou cestou expres lokálka
protože známost mám rád primárně známost prožívám maximálně
Ještěrka je královna mládeže já jí to neumím sdělit jen lapidárně
6.9. ať září ať září ať září s námi oběma euforie 69 slov vytváří
sportovní fešanda je nezapomenutelná v tempu za dveřmi my milionáři
na milion drahocenných zážitků s chtivou perlou být specialistou
na milion svůdných gest ach nejsem hříšnej zjev ani obyčejný POKUS kriminalistou

(pokračování příště)

 

1 Chad Jay
...Chad Beat No.2
2
Def La Desh
...Feel The Rhythm (Hip Hop Mix)
3
Digital Underground
...Kiss You Back (On The Jazz Tip Mix)
4
Digital Underground
...Hip Hop Doll
5
De La Soul
...Talkin bout hey love
6
Kiss AMC
...Let Off (Remixed by Sanny X)
7
Ice MC
...Easy Dub Reprise
8
Ice MC
...Easy Acapella
9
Rozalla
...Everybody´s Free (Free Bemba Mix)
10
Rozalla
...Are you ready to fly? (Garage Mix)
11 Summer vibes ...created by
Dimitri
(DMC 1990)
12
Milli Vanilli
...Girl You Know It´s True (Sanny X Remix)
13
Westbam + Dorothea Breik
...Painted World
14 Mixers Gettin´ Wicked (mixed by
the Commission
)
15
Tasmin Archer
...Sleeping Satellite (Fitz Mix)

 

Květa Fialová:

 

Co čekám od druhých

 

Samozřejmě, každému člověku je přisuzováno něco jiného a odlišného. Někteří lidé vám jsou od prvního okamžiku bližší. Jsou bezprostřední, vše berou s humorem. Někdo je báječný zjev, ale zahloubaný introvert, moc se navenek neprojevuje, a přesto je to kvalitní člověk. Mě osobně ale nejvíc deptá, když jsou lidé náladoví a když svým náladám natolik podléhají, že chvíli jsou naladěni tak, a najednou se tváří i jednají úplně opačně. Já jdu k lidem vždy s otevřeným srdcem. Totéž čekám od druhých.

 

 

 

S HARMONICKOU NOBLESNÍ LESNÍ BĚHNOU AŽ K MYSU DOBRÉ NADĚJE

 

Železná košile je cvik a radost k protažení těla cvička?

já míchám paradox za zvyk a ladnou hudbu jako lžička

kávová lžička sedmikrásky hovořící cool nářečím lásky

vyplazují na mě jazyk s afrodiziaky rošťácky Tvé legrácky?

miluji Tě tence asi jako letokruhy na pařezu léta letoucí

miluji Tě jako hádanku Osudu z dlaně stráně kvetoucí

miluji Tě schovanko Morseovko harmonicky jemná packo

miluji Tě pokorně s duší enormně dychtící po Tobě čardáše ne cikánsko

desatero Rychlonožky něžných úliteb hyperbol, frmol není bol u běhů liščích, dvacko

nejsem vysloužilý smyčec, Ty houslový klíč, troufáš si kochat se, procházko?

jedině báječnou schůzku rarášku, s báječnou podívanou dovol mi drobnou narážku

Tvé extravagance spí tak sladce, že nemáš pocit prohry Princezny na hrášku

tak kdy jsi připravena pusinko, brusinko, bingo, velká Sfingo?

jsi „DÁMA VE ZLATÉM“ a nikdy zakomplexované hovínko

jsi z edice limitované a nerezne Tvé vzpomínání na Eden vzpomínko

máš znamenat mimořádné žně na ženě u mimořádně vlídné sklizně, v setbě semínko

jsi Mona Lisa mého věku a vzrůšo rapů chlapů u snídaně

posnídáme životabudič i s proteiny Public Enemy nevídaně

Fight The Power dej si povel rozdej si to se mnou náš duel nezná výraz prohrávat kýčovej

Sophisticated Lady Andrejka přihrává blíž a blíž ne na smeč tak chytej už ten zásah míčovej

 

 

 

PLAMEN ŽIVOTABUDIČŮ, RAP LAMENTO KÁMO J

Hip Hop na druhou? To jsou představy ♥ skloubit raz dva s dobrou náturou…

Hip Hop se neřítí na druhou jako neřízená střela, Hip Hop je jen italská zahrada s vášní…

 

Jestli je život hra, tak já jsem velkej hráč i v pokeru

Andrejka zní jako úžas, ta s převahou vede, tu neobere nikdo do kelu

z lásky si nedělej vrásky, chceme jen Géniuse lásky

chceme slyšet, co předčí děj a co zaručí Ti čerstvost sedmikrásky

jako Livin´ Large a Mr. Big Stuff Heavy D. má dědictví

nebo De La Soul s nůžkami v harlemské lekci kadeřnictví

a Andrejčino účetnictví vykazuje vytrvale mnoho ohlasů

že i Miki začal účtování, pohlazení účtů do Tvých vlasů

nikoliv snad Ve Smečkách, v dámě se nachází ta zastrčená ulička V jámě

upoutávka na představení, V+W Pražská dvojka Hej Rup (ale mravně správně)

eleganci spatřuji hlavně s Tebou v rozptylu, ale i ve dvojím retro-stylu

dvojmo dolce vita vitalita cinzano amor a Roma, římské anděly i Attilu

ústa pravdy, španělské schody, Marcus Aurelius, u Colossea nejen vykopávky

protože Attila byl nájezdník na krásné chvilky do nejedné Římanky

já jsem nájezdník Rumcajs a postrádám Andrejku léta, je jak epopej Slovanská z Manky

s Andrejkou užívat si každým dnem a každou nocí impozantní cosi na Oscary i do pohádky

rozuměj mi krásný příběh jako výdobytek Mistra Jiřího Trnky z každé animované řádky

Just-Ice komponuje Tobě na počest Masterpiece, Rakim nekonečno kloudných rovnic

I know you got soul My melody klidně i na víka od popelnic pro Tebe slibná upoutávko zornic

Biz ten nikdy nespí a na Tvůj popud spustí jarní šarmy Romeo and Juliet

a jestli máš pocit, že kecá, tak to první jarní den neznáš dobře jeho vůli jet

Digital Underground nikdy nestrpěli cenzuru zejména izolovaností od holky

a Kris Kross hupsli do něžné vášně, i když cucali mentos nebo mentolky

Coldcut byli připraveni rozsekat případnou averzi dívčích nálad

takže vymysleli, že zkusí Doctorin´ solidně na doma i bez krbu sálat

Andrejka je žihadlo, zdravá injekce a já pokaždé nezávadná stříkačka

proti choleře či lenosti zabírá Mantronix když tančíš a svištíš jako brnkačka

needle to the groove a spousta silných slov, fresh is the word, napíšu jich zakrátko zas hordy

že hardcore hip hop rozdychtí Tvé smysly předvádět jak grotesku tak oprsklou fajnofku na kordy

dychtivě proberu každou možnost jak Ti Rhyme Animal způsobí opojnou extázi

all night long jak Kool Moe Dee je funky funky wisdom hravej nejen ve frázi

Slick Rick a Mona Lisa s polibky vstříc budoucnosti uvolnění

představ si to score nám neubývá politicky korektní zápolení

je to scénář od Leonarda ve prospěch přírodních vědomostí

nikdy nemilovat jen polovičatě, samuraj s gejšou, Big Daddy Kane raw pozdrav výbušnou pohotovostí

7 statečných u IAM je zrcadlo a to Tvé intervenční čipy vědomě ignorují

takže zpomal nebo zrychli, Tvá kouzla v březnu všem jak známo vyhovují

recituji jako Einstein, že desky na talíři mají díky fermentaci příchuť hovaďáckého finále

až tehdy když DJ neovládá rytmus a vypad mu směr s následky tsunami oscilovat horor v horizontále

Go Stetsa Go For It jako Rocky V měl vždy touhu osobně nezklamat

nikdy Tvá očekávání v ringu s machinací ring ring ring to svádí Tebe březnově poznávat

takže zpomal nebo zrychli, hoď si v březnu apríl kostku nebo klíďo podezřelou krychli

padne Ti výsledek, že zaujímáš nóbl ženskou roli, ze které by mnohé krávy zpychly

potěšit a rozdovádět to jsou Cookie Crew a Salt N Pepa no a se Saliha samotná Bastila

Bastila má být dobyta a Eiffelovka zas vábí foťáčky i zvědavce, kdyby ses mi oddaná vypravila

buď jak Victor Hugo pro husí brk, svrbí ho krutibrko fešanda a k tomu čtverácky uvědomělá

co napíšeš, to platí, co vyslovíš, to na drahokamu zlatí, Tvá jakost nezčerná, ba nikterak nezbělá… 

naughty by nature OPP yeah you know me buď na startu připravená lahodit

šance se má jít účelně využít a prorocké šance se nesmí do kopru zahodit

na tisícovce máš jednoho Palackého, byl by Ti ten kmet brzy večer hoden?

když není teroristické komando, kraj krášlí po okraj, píše jen Ódu k dobrým lidem?

 

PEACE

  

 

 

ACE OF BASE: „VOULEZ-VOUS DANSER“ (TAK SI POJĎ ZATRSAT, ANDREJKO)

 

Poznal jsem Tě před pěti lety

pak jsi mi připadala jako občánek

který se nechová stejně jako ostatní, které znám

ano něco jsem v Tobě ucítil speciálního

trochu nejistoty, ale pořád jsi vynikala nádherou

a zároveň se s Tebou snadno konverzuje vnadně

a teď Tě znovu potkávám

a vypadáš tak dobře…

 

Pojď si se mnou zatrsat kotě

nerozpakuj se to se mnou roztočit dnes večer

 

Dívám se do zrcadla, a co tam nezahlédnu

jsi stejná postavička a já se Ti líbím

a nemohu z toho vycouvat, jsem tak dojemně oslňován Tebou

 

Pojď si se mnou zatrsat kotě

nerozpakuj se to se mnou roztočit dnes večer

 

Tak už neváhej, jestli to máš zkusit

Ty jsi přesně to, co hledám od své plnoletosti

tak mi zůstaň na blízku

chci Ti nadělit lepší život

miluji Tě celou věčnost

miluji Tě celou věčnost

 

Pojď si se mnou zatrsat kotě

nerozpakuj se to se mnou roztočit dnes večer

tak kdy to spolu roztočíme, drahoušku?

potřebuji Tebe hbitě poznat na zkoušku

která není bakalářskou, která není Buddhistickou

která má světici sekretářskou, a ještě atletickou!

 

 

ANIMAL CANNIBALS: „TAKARÍTÓNŐ“ (UKLÍZECÍ ČETA V POČTU JEDNÉ ŽENY)

 

Ženáááááá babdibidibidibdibdib

ženááá uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá yeah

 

Kdo uklízí tady a kdo uklízí tam?

uklízečka nám uklidila binec všude

vždyť je to super žena, super žena

Bůh jí nadělil, aby byla tak super

protože ne každý může dělat to, co ona

má v ruce kartáč, kterým drhne

a jestli se podlaha leskne

pak víš, že tady byla

kdo?

 

uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá yeah

ženááá uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá yeah

 

Život uklízeček je velmi namáhavý

zametat vlevo, zametat vpravo

jestli je to třeba, může si zpívat až do večera

a vyhánět z jednoho rohu pavouka

škrábe si rozcuchané vlasy unavenými prsty

může nabýt čerstvé síly více a více

koště, rukavice a šátek na hlavu

a je už připravená

 

uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá yeah

ženááá uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá yeah

 

Popadni koště – zlikviduj ten svrab!

pro Tebe je to taky snadné – zlikviduj ten svrab!

rukavice natáhni – zlikviduj ten svrab!

zlikviduj ten svrab, slyšíš, zlikviduj ten svrab!

začni u koštěte – zlikviduj ten svrab!

místo září čistotou – zlikviduj ten svrab!

nač tu čekáš pro Andrise? Jsi Andrejka…

zlikviduj ten svrab, zlikviduj ten svrab

zlikviduj ten svrab s námi

 

Nevadí mi, že se jmenuje Gizike, Marika nebo Terike

ale musíš si dát pozor, co jí dáš do rukou

jestli to není násada na koště, bude tím drhnout samo sebou také

ale ne nahoru dolů, ale zleva doprava

je tu malý problém, ale dá se vyřešit

dá se snadno naučit malým cvikem

musí to být skvělá žena a musí být vetřelkyně zcela všude

a potom bych rád byl cvičitel těch všetečných uklízeček

 

uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá yeah

ženááá uklízečkááá uklízečkááá uklízečkááá yeah

 

 

ALL THAT SHE WANTS (VŠECHNO, CO CHCE)

 

Vede osamělý život – vede holka tak osamělý život

 

Když se probudila pozdě ráno s ranním světlem

a začal už den

otevřela svá nádherná kukadla a zamyslela se

ó jaké je to hezké ráno

není to den na to, abych šla pracovat

je to den na to schytat bronz na kůži

ležet jen na pláži a zabavit se

tímhle Tě dostává brouku

 

Všechno co chce, je románek s dalším hrdinou

zítra bude už odjíždět chlapče

všechno co požaduje, je románek s dalším hrdinou

všechno co požaduje, je románek s dalším hrdinou

zítra bude už odjíždět chlapče

všechno co požaduje, je románek s dalším hrdinou

všechno co požaduje, je to všechno co požaduje

 

Tak jestli jsi v jejím dohledu a je ten správný den

ona je zkušenej psík loveckej čmuchal a Ty jsi liška

něžný hlas, který Ti našeptává

nebude stále připomínat

že noc je výhradně pro vášnivou společnost

ale zítřek bude znamenat Sbohem

dávej pozor na to, co jí plane v očích

tím Tě dostává brouku

 

Všechno co chce, je románek s dalším hrdinou

zítra bude už odjíždět chlapče

všechno co požaduje, je románek s dalším hrdinou

všechno co požaduje, je románek s dalším hrdinou

zítra bude už odjíždět chlapče

všechno co požaduje, je románek s dalším hrdinou

všechno co požaduje, je to všechno co požaduje

 

 

ÁLLAT KANNIBÁLOK (ZVÍŘECÍ KANIBALOVÉ)

 

Zvířecí kanibalové A.C.

zvířecí kanibalové zvířecí kanibalové

ano jistě, my jsme zvířecí kanibalové

co je za tím jménem, to brzy poznáš

tohle je pocit a zároveň zmatení

jako když máš údiv na tváři

já si nejsem jistý, jestli rozumíš, o čem vykládám

jestli to nechápeš, tak jen zavři oči a budeš vědět víc

jen se na mě koukni, musíš to cítit

jako když Tě to uchvátí, hmmm, nakopne Tě hudba, kterou vymýšlíme

a Ty od nás přece očekáváš udělat něco dobrého

protože jestli neuděláme, co chceš Ty

nebudeme hvězdy, zvířecí kanibalové

 

Zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah-yeah

 

Svět je velikánský prostor, na kterém žije spousta lidí

jen si spočítej jejich barvy

duše – jestli je uvnitř čistá

tak nezáleží, jestli je černá, bílá nebo žlutá navenek

protože Ty máš také srdce, tak tomu věnuj lásku

dovol, aby Tě hudba chytla

od zhóra dolů – je to dobré

protože každé malé slovo má velký význam

lidi, všichni z vás, kdo je opuštěný, kdo je furt osamělý

dovolte těmto 2 odvážlivcům, aby vám dodali úsměv

tahle hudba vás potěší – uvidíte

my nejsme jinými než vy, my jsme jen zvířecí kanibalové

 

Zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah-yeah

 

Zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah

zvířecí kanibalové yeah-yeah-yeah

 

 

MŰNCHHAUSEN (JUST CHAOS!)  VYCHLOUBAT SE ZNAMENÁ JEN CHAOS!

 

Prostě jen chaos!

 

Možná měl rád, že se může vychloubat

asi si myslel, že bude žít až do konce času

 

Oh chlubílek byl synkem debilní pušky

měl svůj podíl na divokých dobrodružstvích

jezdil s dělovou koulí jako žádnej jinej

a vystřelil se do povětří, jen chaos!

 

Jestli se rád vychloubal

že žije až do konce času

s jeho nesmrtelným lhaním

 

Oh chlubílek podnikl výlet na Měsíc

a porazil Sultána a jeho armádu

s kumpány, kterých bylo pouze 5

odrovnal je jen svým talentem

 

Takovej speciální člověk ten Baron Prášil

rozsívá po světě chaos

 

Jen zmatek, nic jiného!

možná měl rád, že se může vychloubat

asi si myslel, že bude žít až do konce času

 

 

GYŰLÖLLEK TE HÁJPACNI (NESNESU TĚ OBÉZNÍ)

 

Stop!

někdo mě posunuje dolů, já vybouchnu

proč? Co se stalo? Můžeš to objasnit?

víš, je tu holka, jestli to tak mohu nazvat

rozhlížela se okolo, s jakým klukem by se mohla blíže seznámit

je tu jenom jeden chlap stojící v okolí

samozřejmě já, tak mě to poměrně štvalo

začala mě nahánět a lovit

skoro mě zamáčkla k zemi, ale já jí škubal za vlasy

 

Nesnesu Tě obézní, Ty špeku

proč mě musíš lovit, když víš, že to pro mě znamená jen mučení

 

Ne ne ne to není pravda, to není pravda

řekni mi, že je to jen sen

ona mě pronásleduje, honí mě, já jí nenávidím, je tím otravná

povím Ti, jak vypadá a co dělá

ta nemůže konkurovat ani Tvé nejděsivější noční můře

je tlustá, žvejká a slintá

velkej tenisovej stůl je její zadek

to by mohlo stačit, abych odtud zdrhal

ale ona má hlavu, oh, to je vrchol

je pihovatá, slyší podněty jenom zblízka

nosí brejle jako dno u sifonové láhve

jakmile jí jednou vidím rozesmátou

hrachová polévka přetéká z mého zadku

tak taková se honí za mnou, teď víš, jako co vypadá

je správné, že je ošklivá, ale proč takhle

včera na mě promluvila u vchodu do školy

naštval jsem se a zhoukl jsem na ní:

 

Nesnesu Tě obézní, Ty špeku

proč mě musíš lovit, když víš, že to pro mě znamená jen mučení

 

Já vím, každá kráva je černá potmě

ale ona je kráva zároveň i za světla a očí jí dokonce nezůstávají viset rovně

a její nos a její pusa a její nohy

jedno je křivé jak to druhé

a její 2 stroje unesou 200 kilo váhy

unesou 200 kilo váhy, unesou 200 kilo váhy

tyhle 2 stroje unesou 200 kilo váhy

ona uklouzne, padne na zem a pak jsi svědkem jejího tuku, kluku

samozřejmě je vidět, protože se rozhrne úplně všude

jako balón při koupání, když ho upustíš

a já jsem z toho uřícenej, abych si zachránil život

a nevzdám se jí

že ne? Dobré pro Tebe!

 

Nesnesu Tě obézní, Ty špeku

proč mě musíš lovit, když víš, že to pro mě znamená jen mučení

 

Nesnesu Tě obézní, Ty špeku

proč mě musíš lovit, když víš, že to pro mě znamená jen mučení

 

Nesnesu Tě, Ty, Ty, Ty!!!

 

 

HAPPY NATION (ŠŤASTNÝ NÁROD)

 

Chvalme chválu našemu Pánu

chvalozpěv Panny Marie Magnificat sto let pro laiky

a zvířátko moje pochvalme

chvalozpěvem Panny Marie Magnificat laickému sluchovému ústrojí

 

Šťastný celý národe, žijeme vůbec ve šťastném národě

kde si lidi rozumějí

a mají sny o perfektním člověku

situace vede ke sladké záchraně, ke spáse

pro lidi, pro dobrotu věci

pro celé lidstvo jako nerozlučné bratrství

 

Cestujeme v čase

ideály chlapa drží pohromadě pouze takové, které neohryže zub času

a časem jsme se ponaučili díky minulosti

že žádnej člověk nedokáže panovat světu jen o samotě

člověk umírá, ale neumírají jeho velké ideály

 

Šťastný celý národe, žijeme vůbec ve šťastném národě

kde si lidi rozumějí

a mají sny o perfektním člověku

situace vede ke sladké záchraně, ke spáse

pro lidi, pro dobrotu věci

pro celé lidstvo jako nerozlučné bratrství

 

Cestujeme v čase, ano cestujeme v čase

 

Řekni jim, že jsme zašli až moc daleko

řekni jim, že jsme zašli až moc daleko

šťastný celý národe, projev se někdy naplno

a já si s Tebou zatančím

šťastný celý národe

 

Šťastný celý národe, žijeme vůbec ve šťastném národě

kde si lidi rozumějí

a mají sny o perfektním člověku

situace vede ke sladké záchraně, ke spáse

pro lidi, pro dobrotu věci

pro celé lidstvo jako nerozlučnou partu, ve které hraje prim bratrství

 

 

FEHÉREN FEKETE FEKETEN FEHÉR

(NA BÍLÉ SE POTKÁVÁ ČERNÁ, NA ČERNÉ SE POTKÁVÁ BÍLÁ)

 

Včera jsem se dostal domů už dost pozdě

ale nemohl jsem usnout, protože byl blízko rachtáček možná čísi rychtáček

tak jsem vyšel o půlnoci na potemnělou ulici

holky a kluci se rozvalovali úplně všude, kdekoliv

nemohl jsem tomu uvěřit, jenom ztěžka mžourám očima

bílá a černá se po sobě převracely mrštně

vlnitě pulsující těla – kam až dohlédneš skrz své dioptrie

na bílé je černá a na černé je bílá

 

Na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

heey!

 

Tady je holka, překrásná tvář a pěkné nohy

nemohu mluvit, protože mě táhne do pokoje

zkouším najít, kde jsem asi tak mohl nechat rozum, ale to je marné

už nemám nic na sobě, jen tu holku

černé tělo na prostěradle, to je černá na bílém

ona má úžasná prsa a úžasná lýtka

a holka je teď na mně, to může být kouzelné

jako šlehačka na kávě a jako bílá na černém

 

Na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

heey!

 

Tohle je naše hudba a náš styl teďka

strkáme si to do nosu a do pusy, abychom se povznesli

jestli se mě zeptáte, co to hrajeme?

je to rap music a tak nezavřeme mluvidla podle pravidla našeho jazyka

nemůžete toho litovat, jestli nás posloucháte

já jsem Richie Pí mluvící box

mluvím, mluvím, a lapám po dechu

mikrofon přirostl k mým prstům už dávno

máme hbitej jazyk a vypouštíme slova

„nálepka zákazu hovořit“ se sloupne, jakmile začne burácet naše rozbuška v hudbě

tak nás poslouchejte všichni, co tu stojíte nebo ležíte

protože teď MC přichází k mikrofonu

spousta lidí si myslí, že rap je černá hudba

ale já si myslím, že to mohu udělat v bílém nástřiku

a to není otázka jenom teorie

že styl je černý nebo bílý

protože naše hudba, to je černá na bílé, na bílé černá

 

Na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

na bílé je černá a na černé je bílá

na bílé je černá, na černé je bílá

heey!

 

 

WAITING FOR MAGIC (ČEKÁM NA SPOLEČNÉ KOUZLO)

 

Polib mě miláčku, jsem osleplý ze sněhu

spím v rakvi

čekám na Tebe, čekám na společné kouzlo

miláčku, jsem osleplý ze sněhu

čekám na Tebe, čekám na speciální kouzlo

 

Člověk je na světě, ale ztracený ve snu

koukáš na něco z rozdílného úhlu, to je normální

ale já existuju a čekám na Tebe

v rakvi vyrobené ze skla

 

Polib mě miláčku, jsem atraktivní partie

miláčku, pojď mě poznávat

ukaž, jaká jsi

naděluj mi své kouzlo osobnosti

miláčku, já jsem věčnej

ležím v rakvi

čekám na Tebe

ve Tvém snu zas tančí holka

blízko Tebe (ta holka to jsem já)

jednou jí čarodějnice uspala

ale princ jí oživí, tím princem budeš Ty…

 

Polib mě miláčku, jsem osleplý ze sněhu

spím v rakvi

čekám na Tebe, čekám na zaručené kouzlo

miláčku, jsem osleplý ze sněhu

čekám na Tebe, čekám na výjimečné kouzlo

 

V příběhu je místo, kde ji lze vypátrat

natahuj se, aby ses o ní dozvěděl víc

to pro mě znamená tolik

význam chytré knihy a ne učebnice

 

Ó polib mě miláčku, probuď mě

ó polib mě miláčku, probuď mě

zapoj se do příběhu v pohádce

věř mi, že sen, o který stojíš, Tě nezklame

ó polib mě miláčku, probuď mě

 

Polib mě miláčku, jsem osleplý ze sněhu

spím v rakvi

čekám na Tebe, čekám na nenormální kouzlo

miláčku, jsem osleplý ze sněhu

čekám na Tebe, čekám na romantické kouzlo

 

Čekám na kouzlo jedné prosté osobnosti, tohle já dělám

čekám na jisté kouzlo mezi mnou a Tebou ó líbej mě

miláčku, probuď mě

 

Jsi chycen ve snu, jak jsi šťastnej

vidíš mě, jsem ta holka za Tebou

tak otevři oči a rozhlédni se kolem

a koukej na mě, jak tančím, a přidej se k pohádkám

 

Polib mě miláčku, jsem osleplý ze sněhu

spím v rakvi

čekám na Tebe, čekám na nezprofanované kouzlo

miláčku, jsem osleplý ze sněhu

čekám na Tebe, čekám na primární i sekundární kouzlo

 

Nemůžeš důvěrnost jen tak dohonit na planetě

že badatelé chtějí vyzývat zemi

ale jestli používáš svoji představivost

spatříš ji

nalezneš ji skrytou ve svých bujných snech

 

Nevidím ve svých snech žádné odstíny

je to něco tak romantického

mohu Ti dosvědčit, že je to opravdové, chápeš už?

 

 

GETTÓ GYEREKEK (DĚTI Z GHETTA)

 

Plyn podezřele uchází po celém bytě, matka se třese

leží v posteli a vysvětluje teorii dlouhou dobu

já zapínám televizi a uvědomím si maličkost:

kde jsou ty moje peníze z kredence?

ona mi sebrala peníze, ta špinavá coura

zkrátím Ti život o pár let

jestli Tě najdu, bude to Tvůj konec

dal jsem Ti všechno, co jsem Ti mohl dát

a Ty masíruješ toho, kdo Tě vytáhnul z bídy

a Ty žiješ svůj život s pronevěřenými penězi

někde na rohu ghetta

cítíš se jako v tancích na ostří nože 

sama, v bezbrannosti

stojíš na hraně ve špatném postavení

protože peníze došly, ale potřebuješ mít na joint

zakouřila by sis ráda a vznášela se do nebe

mezitím opatruješ lásku pod svým srdcem

porodila jsi z neopatrnosti svému dítěti mladšího brášku

z obou se staly děti ulice

trestné činy dokazují jejich znamení

 

Děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

oh-yeah!

 

Narodily se jako nevinné na tento svět

ušpinily spoustu lidí od bláta

neměly nic, tak je vyporoučeli ven

staly se sirotky a chudými už za mlada

mají malé špinavé tělo křehké a mátožné

Kříže milosrdenství je adoptovaly

tohle se stalo jejich domovem, stůl se stal jejich postelí

pečené kuře mají za svůj největší sen

my chápeme, z čeho žijí

dostanou, co chtějí a neptají se

jestli je to nutné, kradou, podvádějí, sprostě lžou

spí pod stolem, jestli mohou

každý se otočí jinam, když je zahlédne

znásilňují ženy v průchodu

utíkají, když přicházejí četníci

nedostaly slušné mravy, to je jejich problém

 

Děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

oh-yeah!

 

Zavřou je mezi kriminálníky

ne pouze děti, ale muže a ženy

možná se změní, možná ne

protože nemají moc rozumu v hlavě

„Když pracuji normálně, unavím se,

proto si myslím, že je lepší nosit zbraň

mohu si opatřit skvělou ženu, dům, TV pouze takhle

Měl bych být poctivej? Proč zrovna já?“

on žije tak a ještě má děti

mlátí každou noc svoji ženu

děti fňukají, tak je vyžene ven

poflakují se, policajti je přivedou domů

dostávají šanci stát se dobrými

ale zase se z nich stávají lumpové

stanou se takovými, jako byl jejich táta

mají spoustu škraloupů na své poctivosti

protože jsou:

 

Děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

oh-yeah!

 

Děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

ghet-ghetta ghetta

děti z ghetta ghetta

děti z ghetta

oh-yeah!

 

Děti z ghetta děti z ghetta děti z ghetta

děti z ghetta

děti

 

 

FASHION PARTY (SYMPATICKEJ VEČÍREK)

 

Dnešní noc zažijeme opravdové dobré časy

oh opravdu spolu pocítíme správné časy

 

Dnešní noc zažijeme opravdové dobré časy

oh opravdu spolu pocítíme správné časy

 

Přiznej se, že na ní koukáš

přiznej se, že bys chtěl být s ní

přiznej se, že na ní koukáš

přiznej se, že bys chtěl být s ní

přiznej se!

přiznej se, že bys tu rád byl

 

Miláček s modrýma očima, ošidný očividný chodec

toť módní model

přijdeš o ni, ztratíš ji

miláček s modrýma očima, ošidný očividný chodec

toť módní model

přijdeš o ni, ztratíš ji

 

Zvládneš to, zvládneš to, dělej to

 

Tančíš jako maniak

tanči jako maniak

to se Ti bude líbit

to se Ti bude líbit

sympatickej večírek

 

Dnešní noc zažijeme opravdové dobré časy

oh opravdu spolu pocítíme správné časy

 

Dnešní noc zažijeme opravdové dobré časy

oh opravdu spolu pocítíme správné časy

 

 

AZ ÉVSZÁZAD BŰNÜGYE

(ZLOČIN STOLETÍ, TAK TŘEBA 21. SRPNA 1911 UKRADLI MONU LISU! A CO TEĎ??)

 

(tik-tak-tik-tak-tik-tak)

Časové znamení právě ohlásilo 19:00 hodin, posloucháte zprávy.

 

Před 2 hodinami se pokoušela neznámá osoba ukrást jeden z našich národních pokladů, matriční pásku Animal Cannibals. Policie obklíčila budovu. Poslechněte si výsledek od našeho zpravodaje:

 

Dobrý večer všem posluchačům. Zločinci právě nyní vycházejí z budovy, tak můžete zaslechnout i slova policejního vašnosty živě: zvedněte ruce nad hlavu a pomalu vycházejte z budovy – potom vám nikdo neublíží.

 

V pořádku, jak vidím, víte, co říkám, tak vycházejte pomalu, v klidu, a zvedněte ruce nad hlavu.

 

 

WHEEL OF FORTUNE (KOLO ŠTĚSTĚNY)

 

Co budeš vyprávět svému otci

se zatočí ve slovech jako kolo štěstěny

a co budeš vyprávět svému otci

když Tě tohle kolo nechá zase opět ve štychu

 

Moje láska je můj motor

a Ty můžeš být pohon

přestaň se chovat odměřeně

to se vsaď, že to vyhraješ

já nejsem dostatečně krutej řízek

(zamiloval jsem se jen do další kravky netykavky)

 

Nenaléhej na mě tak zhurta

já to nechci, to fakt nechápeš

spěchej pomalu

a nepočítej svá kuřátka ještě dřív, než

je vysedí slepice, miláčku!

 

Co budeš vyprávět svému otci

se zatočí jako kolo štěstěny

a co budeš vyprávět svému otci

když Tě tohle kolo nechá ve štychu

 

Hej Ty…

my Tě dobře roztočíme

chutná to jak ocel

jako bodnutí nožem

 

Co budeš vyprávět svému otci

se zatočí jako kolo štěstěny

a co budeš vyprávět svému otci

když Tě tohle kolo nechá ve štychu

 

Moje láska je můj motor

a Ty můžeš být pohon

přestaň se chovat odměřeně

to se vsaď, že to vyhraješ

já nejsem dostatečně krutej řízek

(zamiloval jsem se jen do další kravky netykavky)

 

Tak to není, miluji Tebe, Tvůj styl je ohromný

chci Tě proto, že miluji Tebe, dobroto

 

Co budeš vyprávět svému otci

se zatočí ve slovech jako kolo štěstěny

a co budeš vyprávět svému otci

když Tě tohle kolo nechá zase opět ve štychu

 

Moje láska je můj motor

a Ty můžeš být pohon

přestaň se chovat odměřeně

to se vsaď, že to vyhraješ

já nejsem dostatečně krutej řízek

 

 

KEZEKETAMAGASBA (ZVEDNĚTE RUCE NAD HLAVU)

 

Héééj, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

héééj, nezastavujte

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

doleva, doprava, zkrátka všude

 

Večírky do všech koutů, nezůstávejte doma

nemyslete na problémy ve škole

možná tu na vás čeká spousta žen

odložte někam učebnice

tak pojďte, packy dejte nahoru

a komu se to nelíbí, může jít k čertu

a jestli se cítíte pěkně, nadzvedněte i vlasy

a říkejte po mně: oh, yeah

holky, já tu na vás čekám

nevadí mi, jestli křičíte nahlas

Aúúú, a zvedněte packy nad hlavu něžně

jen dělejte úlety, kdo žije jako úlet a miluje úlet

nepropásněte, co přichází a užijte si s námi náramný večer

napněte prsty, natáhněte paže

zvedněte packy nad hlavu, já nežádám nic jiného

 

Pojďte do toho, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

héééj, nezastavujte

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

doleva, doprava, zkrátka všude

 

Jackie, já mám svojí jackie

a v mém nitru, protože my nikoho neopouštíme

teď začneme s mikrobusem

budeme mít zábavu tak dlouho, jak to bude možné

jestli Tě opustí holka, tak si najdeš ještě lepší

tomu my říkáme pravidlo

ale my nechceme takovou, která

není dobrá za její platidlo

a když jsou dvě hodiny v noci

ona jde ulehnout mrzutá

a opakuje si pořád:

„potřebuju chlapa jako jsi Ty

budeš pořád se mnou“

Jasně, tak vstávej!

 

Pojďte na věc, zvedněte pařáty nahoru

ruce, ruce, ruce dejte do vzduchu

do toho, do toho, do toho

pařáty do vzduchu, pařáty do...

héééj, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

héééj, nezastavujte

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

doleva, doprava, zkrátka všude

 

Pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

héééj, nezastavujte

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

pojďte, pojďte, zvedněte packy nahoru

doleva, doprava, zkrátka všude

 

 

DANCER IN A DAYDREAM (TANEČNICE VE VĚDOMÉM SNU)

 

Co je to za divnou situaci

co máš při sobě, jsou základní emoce

cítíš jejich působení?

já chci být Tvůj milovník

ale jsi tak stydlivá

co potřebuješ, je moje perfektní asistence

dovol mi, abych Tě naváděl

do země, kterou jsi ještě dřív nezahlédla

 

Hádám, že se díváš divo

mám další vědomý sen

hádám, že se díváš uličnice

na to, že mám další vědomý sen

 

Přijď a buď moje tanečnice

tanči do mého vědomého snění

zapoj mě do mého vědomého snu mokrého a divokého

 

Přijď a buď moje tanečnice

tanči do mého vědomého snění

zapoj mě do mé džungle mokré a divoké

 

Pomáhat ostatním lidem

z toho pocítíš, jak jsi užitečná

máš moji pozvánku, výzvu

ale jsi tak plachá

přijď a dovol svou bujnou vedlejší roli

a staň se tanečnicí

tanečnicí vášně, o kterou se můžeme podělit

 

Hádám, že se díváš divo

mám další vědomý sen

hádám, že se díváš uličnice

na to, že mám další vědomý sen

 

Pomoc mi zvládnout

mou celkovou představivost

hledám takovou partnerku

která si všimne mojí situace

přemýšlím o lidech

čekám na Tvé vyzvánění mobilu

já jsem reflektor, střed pozornosti, je už čas začít vědomě pro mě…

 

Hádám, že se díváš divo

mám další vědomý sen

hádám, že se díváš uličnice

na to, že mám další vědomý sen

 

Jak se zachováš

já jsem troufalá exploze, a já zřetelná exploze

 

 

NE MENJ HA H.Í.V. A LÁNY (NECHOĎ, JESTLI TĚ HOLKA K TOMU VYBÍZÍ A MÁ NÁKAZU)

 

(v Maďarsku má „hiv“ dvojí význam: 1. Hív = volat, 2. H.I.V. = virus HIV)

 

Když usnu v létě na pláži

opálím se, tvář budu mít snědou

vychutnám si klid, samotu, počasí

probouzím se, protože něco na mě dopadá

co je tohle? Dívám se kolem sebe

holka tu stála s odkrytým poprsím

zajímal jsem se a zeptal se: mohu Ti být nápomocen?

holka: „omluv mě, že to slítlo zrovna na Tebe“

ale, to není žádný problém, tahle podprsenka je nádherná

a co je v ní je skvělé v ní

ona viděla, že se mi to zamlouvá, tak se usmála a řekla:

„jestli nemáš nic v plánu tuhle noc, co tak si někam jít vyrazit“

já věděl, že se to stane, tak jsem odpověděl:

jsi opravdu hezká, kotě, ale nech mě na pokoji

já vím, že chceš jenom jednu věc

tak jak jsi sem teď přišla, můžeš zase odejít

 

Nechoď, nechoď, nechoď, nechoď

nechoď, jestli Tě holka vybízí

nechoď, nechoď, nechoď, hej-hej

nechoď, nechoď, nechoď, nechoď

nechoď, jestli Tě holka vybízí

 

Přišel večer, kdy se musím přesunout na disco

skvělé holky všude a já jen vybírám jedinou z nich

protože nic jiného na mě tady ani nečeká, jenom samé pozlátko

jedna holka z dalších se mi předvádí

a ona mě vybízí, to je pozitivní věc

jestli není H.I.V. pozitivní

protože čert ví, kolik kluků bylo její obětí přede mnou

jdu tam, ale neřídím se svojí hlavou

získám cokoliv, jestli mám neodolatelný úsměv

chápeš? Taktika zase zapracuje

ale otázka zní: Kde zůstala romantika?

kde chlap dobývá, protože tohle je zvyk

tak jestli jsi romantik, potom nechoď, jestli Tě holka vybízí

 

Nechoď, nechoď, nechoď, nechoď

nechoď, jestli Tě holka vybízí

nechoď, nechoď, nechoď, hej-hej

nechoď, nechoď, nechoď, nechoď

nechoď, jestli Tě holka vybízí

 

Krásná holka – hned jsem u ní

„Čau! já jsem nevinná“

a já tomu věřím: budu její první?

a když jí další den vidím s někým jiným, moje duše mě zpytuje:

možná že teď nosíš nákazu

obětoval jsem život kvůli jediné noci

nemohu uvěřit, že ta holka

chodí do postele s každým, kdekoliv

ona nechtěla, aby to dopadlo špatně, je jenom nezodpovědná

neřekla mi všechno

a já jsem s ní šel, to je nesporné

tak tady mám radu pro každého z vás

nemusíte se milovat s každou příležitostí

lidi se nepoučí ze svých chyb

tak všichni musíte chtít dělat bezpečně sex

protože jestli jsi chytnul nákazu, pak je jedno, od koho jí máš

 

Nechoď, nechoď, nechoď, nechoď

nechoď, jestli Tě holka vybízí

nechoď, nechoď, nechoď, hej-hej

nechoď, nechoď, nechoď, nechoď

nechoď, jestli Tě holka vybízí

 

Nechoď, nechoď, nechoď, nechoď

nechoď, jestli Tě holka vybízí

nechoď, nechoď, nechoď, hej-hej

nechoď, nechoď, nechoď, nechoď

nechoď, jestli Tě holka vybízí

 

 

MY MIND (MINDLESS MIX) = MŮJ ROZUM NEVALNÉ VELIKOSTI (MIX NEVALNÉHO ROZUMU)

 

„Esíčko jako základ“ je ve Tvém chápání

Jo! Jdi na to trsat…

 

Každý a kdekoliv

každý a kdekoliv

„Esíčko jako základ“ je ve Tvém chápání

 

Dopřáváš mi naději

cestuji zpátky v čase

dodáváš mi naději

cestuji zpátky v čase

 

Každý a kdekoliv trsejte na to anebo se okamžitě běžte ztratit!

 

V mém chápání v mém chápání v mém chápání

v mém chápání existuje Tvůj nádherný život

 

Dopřáváš mi naději

cestuji zpátky v čase

cestuji – cestuji

 

 

EGY TELEPI SRÁC NAPJA (JEDEN DEN ČLOVĚKA ZE SÍDLIŠTĚ)

 

Vstanu ráno a jdu směrem na náměstí

„Peníze nebo život!“

upaluj ode mě pryč!

myslíš si, že Ti svět a všechno k němu náleží

odlož tu zbraň a jdi pryč

nemůžu pochopit, že jsi tady střílel

podívej se na mě, já tu taky žiju

ale nejsem šílenec, já taky chápu, že je život krátkej

peněz nemám dost, ale žiju tak jak dovedu

Ty musíš proměnit svoje prázdné dny

je báječné, když děláš dobré skutky

jestli jsi pořád stejný, potom na mě zapomeň

nemusíš mít strach, jestli máš čistotnou duši

každej dostane přesně, co si vydělá

tohle je příběh jednoho dne chlápka ze sídliště

 

Jestli jsi mladej a máš svobodnej život, je to paráda

já jsem chtěl mít svobodu, ale co bych si s ní teď počal

je to sranda, ale vzpomínám si, že před pár lety

jsem si přál, aby zazvonil zvonec a té nudy ze školy byl konec

teď mi škola skončila, tak co mohu jít dál podniknout

je jisté, že nepůjdu pracovat

jdu směrem na náměstí za kámošema

a společně půjdeme na další místo

tam je nám spolu smutno a nevidíme tu ani živáčka

my jen cítíme, že jsme bezcenní

nemáme budoucnost – škola na nás nepočká

nikdo z nás nebude mít dobrej osud

 

Chápeš, tady je jenom jedno v týdnu, když nemám sex

zavírám dveře, protože začíná „Yo! MTV Raps“

v těchto dnech hip-hop útočí na náměstí

tohle je život spousty mladých

ale teď to propukne, protože máme víkend

obuj se a stav se za námi směrem na náměstí

hoď si s míčem, pojďte si zahrát basket

kdokoliv může s námi hrát, jestli se mu chce

přihraj – vyhoď – mrskej – jede se dál

beton a všichni se namáhají

požární hydrant je otevřen – tak děti hrajte si

vodopády – stříkají po náměstí

to není problém, výletníci si můžou dát cachtáníčko

tenhle maník si myslí, že je v pohodě

jde rovnou do hospody, když nastává noc

miaomiaomiao jipi-yo jipi-jé

rapuje a tančí, a když přichází půlnoc

jde domů s tou nejlepší holkou

maluje svoje jméno na prázdnou zeď

a tím končí den člověka ze sídliště

 

 

YOUNG AND PROUD (MLADEJ A HRDEJ)

 

Jsme ještě moc mladí a život je tak velký (dosti objemná kubatura)

nevíme ještě, co nám přinese budoucnost

co má pro nás v jejích dlaních

co zítra přinese, to ví jen sama budoucnost

 

Nezáleží, co říkáš

nezáleží, co děláš

my jsme si rovni (jsme jak jedna četa)

 

Mladej a hrdej každej z nás

mladej a hrdej každej z nás

pochodujeme na stejné straně osudu

na stejné straně osudu

 

Zkrátka a dobře, jestli to zvořeš

zařvu nahlas Tvé jméno

ale stejně mě nikdy neposlechneš

zkrátka a dobře, jestli to zvořeš

dopřeju Ti zas svou lásku

i když není nikdy prodejná

 

Zkrátka a dobře, jestli to zvořeš

zařvu nahlas Tvé jméno

ale stejně mě nikdy neposlechneš

zkrátka a dobře, jestli to zvořeš

dopřeju Ti zas svou lásku

i když není nikdy prodejná

 

 

ÜLÜNK A VONATON (DŘEPÍME VE VLAKU)

 

Je dovolená, tak jak jí můžeme ideálně strávit?

pofrčíme po kolejích, ať nám začne dobrodružství

jedeme směrem k Balatonu, dodáme si odvahu na ženy

fandíme si a obšťastníme je

jsme pořád tady? Ať už se posádka ksakru rozjede

nepotřebujeme nic, jen mince na jízdenku

ale jestli žádné nemám, není to problém, nepojedeme autobusem

podívej se, tady je vlakové nádraží

a teď dřepíme ve vlaku, jedeme k Balatonu

slangy lítají vagónem volně a divoce

průvodčí přichází mezitím od konce vagónu

chce po nás jízdenky – dovolte –

vysvětluje a současně na své čapce

vypisuje pokutový šek, dal nám šach

na základě data v naší studentské identifikační průkazce

která je falešná v zájmu pořádku

výlet se vyplatí zaplacen jen takhle

vlak odjíždí, tak pojďte

vlak jede plnou rychlostí, vagón je zaplněn a praská ve švech

my nemáme jízdenku, ale přesto si dřepneme do vlaku

 

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku a to je tak všechno

 

Průvodčí je pryč, vytáhni ten kazeťák

pojď, zahrajeme si na vlakové lupiče

obereme cestující o jejich špatnou náladu

jestli nejste s námi, tak raději od nás utečte

protože houfy tančí, oni si tu jízdu užívají

2 kanibalové mají značnou odpovědnost za převažující tón

lidi se věsí na poličky pro zavazadla

máme tady nějaké skvrny od rtěnky na dveřích

ani jsme ještě nedojeli do cíle a všichni s námi skotačí

ale teď chápání, uvažování i vlak přibržďují

rozhlížím se z okna a nemohu tomu věřit

že jméno stanice je Pécel

 

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku a to je tak všechno

 

Cesta je v pohodě, ale rád bych věděl, kam to vlastně dojedeme

dřepíme ve vlaku s bezstarostnou tváří

gorila tam sedí na rohu

skočím k ní na kus řeči a potom

Ty jsi udatný a robustní cestující, ale zbytečně

já mám dotaz na Balaton, tak mi odpověz

„já a moji kamarádi jsme se potkali v Africe,

chtěli bychom se dostat až do Paříže, ale teď mám děsnej vztek“

my také máme vztek, protože jenom dřepíme ve vlaku

jsme unaveni, protože je už dost pozdě

nepoznáme, kde je Balaton tohle léto

protože se s námi vlak obrátil k Budapešti

 

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku, sedíme ve vlaku

Sedíme ve vlaku a to je tak všechno

 

 

BOMB THE BASS: BUG POWDER DUST (VŠIVÁCKEJ STŘELNEJ PRACH)

[„Myslím, že je čas povědět si o Tvé ... ach jo ... filozofii užívání drog související s uměleckou snahou“]

Zkontroluj tohle, jo!
já pořád zasahuju cíl se styly hrbolaté cesty
slyšela jsi psychedeliku a ušla jsi pod jejím vlivem dlouhé míle
uchovávám svoje rýmy neprůhledné, husté jako pivo Guinness
takže bys mohla po mně žádat mix piva černého a světlého, když demoluju crew
jsem jako Bill Lee při psaní, když byl v Tangiers (přístav v Maroku)
(Bill Lee je hlavní postava v románu Naked Lunch a odkazuje se na Williama Burroughse)
a teďko vegetím venku na svých chodidlech přežívám se svými vrstevníky Beatniků
analogová cívka a malé pokroucení
kouřím právě něco tak bys mohla říkat, že jsem hořící
já se nikdy nevychloubám, ale dávej si bacha
já donutím člověka, že si zapálí svůj povolávací lístek jako by to byly Vlasy
(pravděpodobně odkaz na muzikál Vlasy)
pošlu Tě do daleka k řece pakliže hledáš Kurtze
(odkaz na román Josepha Conrada „Srdce temnoty“ a na film „Četa“)
já mám sílu znalce v každém verši

Střelný prach, síla opravdového znalce
a divocí hoši mizí odsud dát si výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí vystupování drsoňsky, tak aby mi ještě nevyfoukli mou zásobu
Střelný prach, síla opravdového znalce
a divocí hoši mizí odsud dát si výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí vystupování drsoňsky, tak aby mi ještě nevyfoukli mou zásobu

(Střelný prach, síla znalce ...jsou odkazy na Naked Lunch

Wild Boys je román Williama Burroughse
Big Brother se odvolává na román 1984 od George Orwella)

Já se vždycky trefím do jablka, když budu střílet
tak mi můžeš říkat Vilém Tell nebo Agent Cooper navíc
(Vilém Tell byl domnělý ne skutečný lukostřelec, který podle legendy zasahoval jablka na hlavě svého syna. V městečku Schwytz máte jeho sochu. Ve filmu Naked Lunch zabíjí Bill Lee svojí ženu podobným způsobem. Agent Cooper byl také neuvěřitelný střelec v seriálu Twin Peaks)

Mr. Mojo Risin´ opět řeší případ
(Mr. Mojo Risin´ je přesmyčkou jména Jima Morrisona a je zmíněna v písni L.A. Woman)

tak řekni svojí mámě a svojí sestře a kamarádům své sestry
jako likvidátor běžím hluboko do prašné cesty
svědí mě střelný prach a nemůžu bejt připoután
dělám si výlet do Interzone a odjíždím do Annexie
(Interzone je fiktivní Alžírský přístav, kde Bill Lee psal romány v Naked Lunch.

Annexia je fiktivní oblast, do které směřuje Bill Lee, když opouští Interzone)
musím si opatřit kulomet, kterej je víc sexy
jmenuju se Justin a to je všechno to je to hlavní
a budu ze sebe chrlit rozmarné rýmy, které nejsou vhodné na tuhle odrhovačku
Houses of the Holy jako Jimmy Page
(Houses of the Holy je album Led Zeppelin, Jimmy Page je kytarista Led Zeppelin)

ale píseň zůstane stejná takže jsem uváznul v návalu vzteku
(Song Remains the Same je píseň Led Zeppelin)

tak jako Jana když má cestu do Španělska
já myslím, že odjedu zítra, prostě hlupák v dešti
(Fool in the Rain je píseň Led Zeppelin. Jana cestuje do Španělska

a odjíždí zítra se odvolává na píseň Jane Says od Jane's Addiction)
zapaluju svíčky a modlím se za možnost (příležitost)

jsem paranoidní, slepý od sněhu, prostě cvok do černého masa
(Paranoid a Snow Blind jsou písně od Black Sabbath)

Střelný prach, síla opravdového znalce
a divocí hoši mizí odsud dát si výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí vystupování drsoňsky, tak aby mi ještě nevyfoukli mou zásobu
Střelný prach, síla opravdového znalce
a divocí hoši mizí odsud dát si výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí vystupování drsoňsky, tak aby mi ještě nevyfoukli mou zásobu

Nikdy nejednám klamně a nikdy nezůstanu mimózou jak sebeklam falešnej
mám víc chuti než dodává do jídel jeden svazek makarónů
led odkapává z každé mojí samohlásky
mám duši šedesátých let jako Ginsbergovo Kvílení
(Allen Ginsberg napsal knihu básní nazvanou Howl, Kvílení)
vyhazuju šílenej míč a pořád mě to baví
navedu ho do jamky a zajisté trefím obruč
Top of the Pops jako zábava Lulu
(Top of the Pops je britská TV hitparáda,

Lulu byl zpěvák na konci 60. let sklízející úspěchy za písně jako „To Sin With Love“)

udělám si procházku na Abbey Road v botách duše
(Abbey Road je natáčecí studio v Británii a název alba Beatles)

mám v nich třísku, sakra, víš, jak je to pro mě bolavé
(mám třísku možná popisuje fakt, že Paul McCartney vychází ze studia

Abbey Road naboso, tak je zachycený na obalu desky Abbey Road)
mám sendvič Vegemite od Men At Work
(Vegemite Sandwich je odkaz na píseň „Down Under“ od Men at Work)

uchovávám urovnané myšlenky, ale čas je vylepšuje
tak když hledáš, najdeš něco jako zlatý důl
psychedelické serpentýnky v básni
já mám výmluvnost všude, kam mě nohy zavedou
čekám na slunce na Španělskou karavanu
(Waiting for the Sun a Spanish Caravan jsou písně od Doors)

je zatmění slunce a já se cítím, že vyzařuju, kámo
(= zřejmě odkaz na pověst o dětech, které osleply ze záření při zatmění slunce)


Střelný prach, síla opravdového znalce
a divocí hoši mizí odsud dát si výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí vystupování drsoňsky, tak aby mi ještě nevyfoukli mou zásobu
Střelný prach, síla opravdového znalce
a divocí hoši mizí odsud dát si výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí vystupování drsoňsky, tak aby mi ještě nevyfoukli mou zásobu

Co je to za člověčinu na skle okna
má něco na jazyku a začíná dělat fleky
(tyhle hlášky asi přísluší k filmu Jméno růže nebo písni „Windowpane“ od Coil, která je o požívání LSD)
show dost zařídit tak po italsku a uvolni se s ní
vystoupej po mém žebříku a nameleš si tvář
bufeťáckej styl tak já zdechnu z denního žáru
probudím k životu mrtvolu jako Had a Duha
(Serpent and the Rainbow je film o droze, která byla nalezena na Haiti a jejíž požívání je smrtelné)
Jeffe Spicoli hej nemeškej a ubal mi další trávu
(Jeff Spicoli je postava ve filmu „Fast Times at Ridgemont High“)

Člověk který zachránil Pittsburgh s Dr. J
(The Fish that Saved Pittsburgh je film, kde si zahrála basketbalová legenda Dr. J, Julius Erving)
šokuju dívčí prdel jako vadnej vibrátor
slyšíš mě teď, ale pravděpodobně dostaneš vibraci později
kdo ví, kam ten rozpustilej vítr vane
co bude to bude, jen ho nech na pokoji
velká pobřežní loď zahřívá městskej prostor
(Great Space Coaster byl dětstký TV program na počátku 80. let)
děláme trpaslíky s mým kamarádem Dr. Shinkerem
(Dr. Shrinker je šílený badatel ve stejnojmenném TV seriálu, který chce použít svůj zmenšující paprsek na všechny lidi světa)

podej mi vodní dýmku, sundej si polštáře
textil se ocitá na stropě, foukám na kruhy které se vlní
odhoď svoje boty a relaxuj v ponožkách
teď si vyhrň rukávy na tenhle rýmující požitek

Střelný prach, síla opravdového znalce
a divocí hoši mizí odsud dát si výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí vystupování drsoňsky, tak aby mi ještě nevyfoukli mou zásobu
Střelný prach, síla opravdového znalce
a divocí hoši mizí odsud dát si výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí vystupování drsoňsky, tak aby mi ještě nevyfoukli mou zásobu

[„myslím, že je čas, abyste si hoši rozdělili mojí poslední ochutnávku opravdového černého masa;
masa z obrovské vodní Brazilské stonožky“]

 

NEKED EZ ÍGY YO? (JE TO DOBRÝ VÝSLEDEK PRO TEBE?)

 

Řekni mi, proč je to dobré, když

tančíš v klubu jako slaneček v konzervě

skáčeš nahoru dolů, nohy dupou

není tu vzduch, ale rytmus je skvěle vyvolanej

dej se do toho, zesil všechna tlačítka

necháváš proudit zvuk do své hlavy

ten zvuk není pro Tvé uši

chtěl bych vědět, zda je to dobré pro Tebe?

 

Je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

jasně, jestli to je dobré pro Tebe, pak je to dobré taky pro mě

dobré pro mě, dobré pro mě, dobré pro mě, dobré, dobré, dobré

 

Holky vy střídáte milence v každém týdnu

jako motýl přelétáváte z kluka na kluka

ale já nečekám na vás

stejně mě zas objevíte

skvělé obleky vám padnou jako ulité

jste pořád nádherné a někdy dost hloupé

může to být díky nalíčení, rtěnkám, nebo náušnicím

důležité je, že půl kila nánosu bude stačit

 

Je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

jasně, jestli to je dobré pro Tebe, pak je to dobré taky pro mě

 

Cítím se jako ostatní hoši v ráži

nenávidím jabloně od přírody

připomínají mi opačné pohlaví

mohli byste strčit draka (sexuálního přeborníka) do nechutné ženy?

to já ne

ženy to vzalo a jestli se probudíme

co by řekly na to, že bychom si to zase rozdali?

v ten moment se chatka vyprázdní

žádná žena v domě? Myslíš si, že to bude dobrý výsledek pro Tebe?

 

Je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

jasně, jestli to je dobré pro Tebe, pak je to dobré taky pro mě

 

Přidej se k nám

hoo – hoo

jee – jee

ho ho – ho ho

je je – je je

 

Je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

jasně, jestli to je dobré pro Tebe, pak je to dobré taky pro mě

 

Je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

je to dobré pro Tebe?

pro mě je to dobré!

jasně, jestli to je dobré pro Tebe, pak je to dobré taky pro mě

yo ho yo ho yo ho yo yo..

 

(...tady je spousta zvířátek... né, huu, tohle jsou zvířecí kanibalové oni se odlišují... tohle je rapová hudba hip hop music ne vy nemáte pravdu... řeknu vám, co máte říkat...)

 

 

TECHNOTRONIC: „TOUGH“ (HUSTÝ) (1989)

 

Tak přistupme k věci

 

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

 

Jsem rád speciálně malinko hulvátek

tak jsem se šel víc osmělit do víru na mejdanu

něco co nikdy neutajím

je způsob, jak řídím basovou linku

nebo vyvalenej pohled nebo

basovej buben, vy zabedněnci,

přichází to přirozeně

protože jsem originální

Eric nikdy není vyděšená šereda

teďka víte, že jsem připravenej

je to furt stejnej příběh?

Máte tu něco pro mě?

Ne, já mám něco pro vás

je to pozitivní věc

negativní nikdy nerozdávám

nebo mě spíš rozebíráte v pomluvách

jen kvůli tomu, že jsem realista

opravdu

a tohle je tak, jak to cítím

hlavní je respektovat pohled na věc od jiného člověka

ale pohled na věc od jiného člověka jsou jen ruka a v ní kulka?

Nic, vždycky když pitomci promluví, tak jen blafují

aby ne, samozřejmě, diskutují na efekt,

jsem na zesilovači s vinylem, po celou dobu vydržím až do konce

šířím vědomosti, protože to nenechám padnout

 

Proč? Proč to musí být tak zatraceně hustý?

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

 

Vždycky jsem rýmoval hbitě

když jsem byl bezstarostný

s bezstarostným postojem

jsem věděl, že jsem nemohl nic podniknout

neměl jsem užitek, ani žádnej prsten s diamantem

protože jsem byl bez peněz

a nedopouštím se hříchů

jen, abych si zajistil výhody materiální

jo, čím víc je náročná moje práce, tím víc jsem musel za ní platit

tak, stávám se mužem v mladém věku

rozšiřuju kolem sebe pozitivní vibrace

malým ničemům, co jsou uvězněni

několik bratrů bylo taktéž milovníků mikrofonu

ve dnech spousty vašich matek

zůstávalo pozdě se spoustou jiných mužů

v mém rodném městě, byl jsi ten největší frajer

proto když jsem na vrcholu, ty si odpykáváš trest v cele

teďko si myslíš, že je dobré, abys zmizel

ale nemůžeš se odtamtud zdejchnout, protože já hraju ženám

byl jsem uloven nahrávací společností, a hodili mě přes palubu

nafackovali mi, dokonce i tvé holce, zhroutila se z toho

je děsně nadchnutá, když slyší tvé směšné příkazy

já a Technotronic jsme základ teroru, mějte se

 

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

Buďte raději hustý

 

 

ÁTLAGOS GENGSZTER (PRŮMĚRNÝ ULIČNICKÝ GANGSTER)

 

Pamatuji se, že mi bylo právě 13

když jsme byli přepadeni 13 lotry

šli jsme ze školy s 2 kamarády

tenhle gang k nám přistoupil a jednoduše nás oloupil

sundali nám baseballové čepice

dal jsem najevo svou nelibost, tak mi nafackovali

jen jsme tam tak stáli, oni se nám smáli

příště si na ně každopádně nachystáme zbraň

a krvavou odplatu, když nám všechno čmajzli ti hajzli,

bylo zbytečné to ohlásit na policii

protože jsme jim řekli, co se stalo a oni se jen usmáli

bylo jim to líto, ale nemohli nic udělat

propadli jsme nutkání,

že skutečnost potřebuje nosit u sebe zbraň

proč já nemohu být průměrný uličnický gangster

 

Gangster průměrnej

gangster průměrnej

gangster průměrně průměrnej

gangster (gangster)

gangster průměrnej gangster

gangster průměrnej gangster

gangster průměrnej gangster

gangster

 

Přiznám se, že jsem opravdu uvažoval

že vstoupím do jejich řad a budu páchat krádeže

ale nechci okrádat chudé děti jako jsme my

já chci okrádat je, gangstery

odhaduji, že nemá valnej význam

proč bych to dělal

protože vidím, kam směřujou jejich cíle

šance jsou nulové a oni mají jednu cestu

hráli jsme loni fotbal s jedním takovým neřádem

po půl roce viděl dozorce

teď ho propustili, běhá na svobodě

ale je pro něj tak namáhavé pracovat

myslel si, že teď může přijít podvádět

kradl, přepadal a potom se opíjel

samozřejmě ho dopadla policie – smůla se mu lepí na paty

nedokáže se změnit – bude z něj gangster

 

Gangster průměrnej

gangster průměrnej

gangster průměrně průměrnej

gangster (gangster)

gangster průměrnej gangster

gangster průměrnej gangster

gangster průměrnej gangster

gangster

 

Nemohu uvěřit tomu, co se přihodilo v busu „Ikarusu“ za bílého denního světla

mám štěstí, když nebudu oloupen já

protože cestování je újma pro mou peněženku

pro řetízek, který mi někdo zase zabavil

protože máme tak milé krajany

měl jsem na ně zařvat, ale ostatní lidi jen mávnou rukou

tak tohle je problém, je to obvyklé a žádný závratný jev

stali se z nich obyčejní gangsteři

 

Gangster průměrnej

gangster průměrnej

gangster průměrně průměrnej

gangster (gangster)

gangster průměrnej gangster

gangster průměrnej gangster

gangster průměrnej gangster

gangster

 

Jestli jsou třeba nějaké příklady, těch je celá řada

ale je jisté, že já se nestanu gangsterem

protože je věc, od které couvám

nevzdávám se od své lidské hodnoty

protože když nastane problém, chápání může být ta nejlepší zbraň

říkám vám, co pomáhá ostatním i mně samotnému

uvnitř je to solidní, znáte to taky dobře

napovím vám jeho jméno: Svědomí

 

 

SPIN THAT WHEEL (ROZTÁČEJ TEN KOLOBĚH)

 

(Odvaž se s tímhle)

pojď, pojď do kola, pojď

(zvedej se a udělej pařbu)

(jsem tu, abych ti zahrála hudbu)

pojď

(vrať tenhle beat zpátky)

pojď

 

Skvělá, úžasná, každé označení je správné, když tvůj DJ hraje desku K.

uslyšíš to, co K. musí vyslovit

protože víš, že je to krásně přímé, nemohu se dočkat

musím se do toho vložit než bude pozdě, a i kdyby bylo

můj kámo, pověz jim, ať to pustí znova

koukej, jednou ti to začíná dunět v ušním bubínku

postupuje to vzhůru do tvé palice

cuká ti to v břiše a zpátky, jestli máš hlad, tohle tě nasytí

je to beznadějné pro jednotlivce, tahle odezva je typická

nějak už přijdeš na způsob, jak se chytnout rytmu

louskej prsty, a šlápni do toho

 

Skutečně správný, cítíš to

já mluvím o opravdovosti

já ti umím nadzvednout pocity

jo DJ, toč tu káču

toč tu káču, toč ten koloběh

já ti umím zvednout pocity

jo DJ, zvedej se a udělej pařbu

(jsem tu, abych ti zahrála hudbu)

pojď

(vrať tenhle beat zpátky)

pojď

 

Hi Tek 3 se vyzná

rozdovádějí house, tak to zesil, pojď

všechno rapuju tak dlouze, v jednom kuse, když to přestane, vrátíš se k tomu zas nazpátek

na tomhle výletě já jsem stevardka, dám ti vše, oč žádáš

začínám u tvých vlasů až ke špičkám nehtů, vím, jak se mám chovat k hostovi

vezmi si to ode mě, musíš, pojď k holce a já to umím rozparádit

tak jak je to nejlepší, Ya Kid K je jednička

 

Zesil to, roztoč to

obrať to, roztoč to

zesil to, roztoč to

obrať to, roztoč to

 

Skutečně správný, cítíš to

já mluvím o opravdovosti

já ti umím nadzvednout pocity

jo DJ, roztoč tu káču

roztoč tu káču, roztoč ten kruh

já ti umím nadzvednout pocity

jo DJ, zvedej se a udělej pařbu

(jsem tu, abych ti zahrála hudbu)

pojď

(vrať tenhle beat zpátky)

pojď

 

Zesil to, roztoč to

obrať to, roztoč to

zesil to, roztoč to

obrať to, roztoč to

 

Skutečně správný, cítíš to

já mluvím o opravdovosti

já ti umím nadzvednout pocity

jo DJ, roztoč tu káču

 

Špica, super, všechno je okay když deska začíná hrát

správně to duní a cítíš všechno, jo DJ, roztoč tu káču

roztoč tu káču

já ti umím nadzvednout pocity

jo DJ, roztoč tu káču

(jsem tu, abych ti zahrála hudbu)

pojď

(vrať tenhle beat zpátky)…

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=-Jxi5mRK4yk



HAGYOMÁNYOS RAPLEMEZ (OBVYKLÁ RAPOVÁ NAHRÁVKA)

 

...oproti jednotvárným rapovým kazetám vám dodá album Animal Cannibals podobný pocit po stodvacátémpátém přehrávání taky...

 

YOZSEFVÁROS

Yo, yo, tak jsme tady

teď vám můžeme něco přiblížit

tohle je Yozsefváros, naše bydliště

vychovávala nás naše dobrá maminka tady

kde s námi vyrostlo i plno hlupáků

je to marné, tohle místo nám přirostlo k srdci

Tvoje máma tady nezasadila palmu

a děti jen porušují školní kázeň

vždyť nemáš kam pokročit z nezralého mládí

je důležité, jaké nosíš vlasy a svetr

buď budeš náš kámoš nebo jen nepřítel

se slušností se tady už nepočítá

v ošuntělém roztrhaném oblečení

žebrák se ocitá na smetišti

mám přímou otázku: Stačí to už?

tohle je všechno, všechno obraz ulic v Yozsefvárosu

 

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

tohle je tmavé místo ha-ha-ha posviť

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yo

 

Nespočet sídlišť a fůra špinavých odpadků

tak mi někdo řekněte, co bych mohl do hajzlu s tím udělat

protože ulice jsou studené a fouká na nich ledový vítr

domy jsou rozpadlé a náměstí jsou špinavá

děje se tu spousta krádeží, přepadení a na konci násilí

vyhledávají s vámi hádky bez jediné příčiny

a když se odvážíš jim něco namítat, už v tom lítáš

vysilující obtěžování do nás tluče takhle

místo toho vykládám tamto

nevadí mi, že žiju tady a že nejsem na Rózsadomb

protože nikdy tady nebudu znechucen se svým životem

to není náhodou, že se mi líbí tohle prostředí

protože tohle je místo, kde život plyne

někdo Tě nenávidí, jinej Tě zbožňuje

člověk Ti může stále věřit:

protože děti z Yozsefvárosu ve všem kralují

 

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

tohle je tmavé místo ha-ha-ha posviť

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yo

 

Tohle je nebezpečné místo, gangsterská kolonie

zbraně tady roznášejí smrt

ale musíme se smířit s tou nepopulární věcí

že zločin narůstá každým dnem

výbuch ohlušuje ticho noci

jenom silní zůstanou, slaboši zdrhnou

vy, co jste se sem dostali, utíkejte odsud

prostředí mají pod kontrolou ostřílení hoši

já jsem se tam narodil, vyrůstali jsme tam

nezajímá mě, co na to řeknou ostatní

otevři oči, měl bys to pochopit

tohle je jenom jedna čtvrť, součást Budapešti

 

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

tohle je tmavé místo ha-ha-ha posviť

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yozsefváros

Yo-Yo-Yo

 

 

TECHNOTRONIC: „THIS BEAT IS TECHNOTRONIC“ (TOHLE JE TECHNOTRONIC SLEDUJ)

 

Teďka když stojím před mikrofonem

každému z vás nadělím dobré texty a

představím svou skupinu

proto, abyste mi rozuměli

jak je to vůbec plánované, já vyžaduju

mikrofon, abych mohl zahrát pro kluky rapu

s hudebním nástrojem, co udělá virvál, skvělej zvuk

jo, a pro holky rapu hraju také

vysvětlím vám jméno naší party, jo

 

Tahle hudba tahle hudba

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba to je Technotronic

a Eric má pro vás text

tahle hudba tahle hudba

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba to je Technotronic

a Eric má pro vás text

 

Viděl jsem vás v partě

ale teď jsem to já, kdo rozdává tón

takže uděluji kolem sebe příkazy

nechcete to zabalit, tak pojďte

začíná dobrá zábava, jdu na parket nažhaven

a přichystejte se, huh, já to válím

znalecky jako eso a nepolevím

dokud nebudu na vrcholu a prďolové neklesnou,

skotačte, vychutnejte si vylomeniny, jo, to tihle ustrašenci nezvládají,

dostat víc v bodě, který si sami přehnaně vytýčili za úkol

ale ne jako vy, to tu hučí repráček

nemohou už dál, protože jsou bez síly

 

Tahle hudba tahle hudba

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba tahle hudba

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba to je Technotronic

když existuje parket, hupsněte na něj s chutí

 

Teďka když stojím před mikrofonem

každému z vás nadělím dobré texty a

představím i svojí skupinu

proto, abyste mi rozuměli

jak je to vůbec plánované, já vyžaduju

mikrofon, abych mohl zahrát pro kluky rapu

s hudebním nástrojem, co udělá virvál, skvělej zvuk

jo, a pro holky rapu hraju také

vysvětlím vám jméno naší party, hah

 

Tahle hudba tahle hudba

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba tahle hudba

tahle hudba to je Technotronic

tahle hudba to je Technotronic

když existuje parket, hupsněte na něj s chutí

 

 

TUDOD AZ ÉLET SZÉP (VÍŠ, ŽIVOT JE NÁDHERNÝ)

 

(Qka Mc):

Víš, život je nádherný a život je fajn

je skvělé, jestli si myslíš, že je pro mě

ale teď by mělo nastat něco jiného – změna

a ne tohle nudné jednotvárné čekání

kde žiju na téhle polokouli Země

honím se za výdělkem, jsem k smrti unaven

a mohlo by se mi stát, že z toho, co si našetřím

– si pořídím leda tak obyčejnej croissant

 

(Richie-P):

Honím se za výdělkem, jsem k smrti unaven

kde žiju na této polokouli Země

ale teď by mělo nastat něco jiného – změna

a ne tohle nudné jednotvárné čekání

víš, život je nádherný a život je fajn

je skvělé, jestli si myslíš, že je pro mě

a mohlo by se mi stát, že z toho, co si našetřím

– si pořídím leda tak obyčejnej croissant

 

 

 

LAURYN HILLKA, její slabost

(jen jaksi otočeno vzhůru nohama jin-jangově z vypravěčky na vypravěče)

 

„CAN´T TAKE MY EYES OFF OF YOU“ (NEMOHU Z TEBE SPUSTIT OČI)

 

Jsi prostě senza, až moc dobrá na to, abys byla skutečná

nemohu z Tebe spustit zvědavá očka

byla bys jako nebe k ohledání

proto bych Tě toužil jít tak podrobně obejmout

konečně se zastavila na moje volání poslední láska

a díky Bohu jsem naživu

jsi prostě až moc dobrá na to, abys byla skutečná

nemohu z Tebe spustit oči

 

Omlouvám se Ti za to, že na Tebe civím

Tobě se prostě nic jiného nevyrovná

pohled na Tebe mě oslabuje

nemám slov na to, abych to dovedl popsat

ale jestli se cítíš zrovna tak jako já

prosím napověz mi, že je to pravda

jsi prostě až moc dobrá na to, abys byla skutečná

nemohu z Tebe spustit zvědavá očka

 

Potřebuji Tě k sobě, jestli je to dostatečně fajnové

potřebuji Tě k sobě, abych si mohl zkrášlit své opuštěné noci

miluji Tě galantně, věř mi, když podotknu jen okay (že je to okay)

 

Oh krasavice Andreo, nenech mě plavat v maléru, modlím se za to

oh krasavice Andreo, když jsem Tě našel, tak tu zůstaň

a dovol mi projevit Ti svoji lásku

zlato, dovol mi projevit Ti svou lásku

 

Jsi prostě senza, až moc dobrá na to, abys byla skutečná

nemohu z Tebe spustit zvědavá očka

byla bys jako nebe k ohledání

proto bych Tě toužil jít tak podrobně obejmout

konečně se zastavila na moje volání poslední láska

a díky Bohu jsem naživu

jsi prostě až moc dobrá na to, abys byla skutečná

nemohu z Tebe spustit zvědavá očka

 

Potřebuji Tě k sobě, jestli je to dostatečně fajnové

potřebuji Tě k sobě, abych si mohl zkrášlit své opuštěné noci

miluji Tě galantně, věř mi, když podotknu jen okay (že je to okay)

 

Oh krasavice Andreo, nenech mě plavat v maléru, modlím se za to

oh krasavice Andreo, když jsem Tě našel, tak tu zůstaň

a dovol mi projevit Ti svou lásku

 

Potřebuji Tě k sobě, jestli je to dostatečně fajnové

potřebuji Tě k sobě, abych si mohl zkrášlit své opuštěné noci

miluji Tě galantně, věř mi, když podotknu jen okay (že je to okay)

 

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter