Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Anální sestřih
Autor: Luboš Polívka (Občasný) - publikováno 1.5.2015 (12:16:47)
V jednou ospalém nedělním odpoledni jsem se, zahleděn na krabičku tic-taců, zamýšlel nad strastmi a slastmi dospívání. Pozřel jsem čtyři kalorie těch mátových dropsů a jal se na internetu vyhledat film Juno. Zavrhnul jsem nekoukatelné – impresionistické verze daného snímku, a místo toho jsem upřednostnil vyšší kvalitu ze zcela legálního! serveru, kde mám založený ilegální účet. Kliknul jsem na Juno.bluray.720p.finalcut.mkw a započal stahování.
Poodešel jsem zatím do kuchyně, abych zavlažil své žíznivé bylinky, s jejichž pomocí (a pomocníčků Gastrogelu a Gutalaxu) se už pár měsíců pokouším posouvat hranice kulinářství.
Na mé místo si k počítači sedla má přítelkyně. Nestíhačně a nežárlivě zkoukla mé otevřené e-maily, konverzace na chatech a historii stahování. Hodila na proces své krátkozraké oko a žádaný (legální!) soubor přečetla asi takto: Juno…analcut.mkw.
Vrátil jsem se ze zahrádkaření.
,,Co si to zase stahuješ za prasárny?‘‘
,,Juno. Je to o šestnáctiletý, těhotný holce. Dobrej film.‘‘
,,Šestnáctiletý? Těhotný?! Ty seš dobytek!‘‘
,,Náhodou je to docela uznávanej snímek.‘‘
,,Jó? A kým? Leda tak nějakýma úchylákama. Doufám, že na mě nic z toho nebudeš zkoušet!‘‘
,,To by se ta vasektomie ukázala jako hodně zbytečná a bolestivá investice. Tic-tac?‘‘
,,Ne. Hlavně že jsem ti říkala, že ti na rozptýlení nainstaluju ňákou hru třeba. Ale ty ne – proč by ses bavil jako ostatní – tebe rozptyluje tohle…‘‘
,,Co je na tom špatnýho? Intelektuální filmy a filozofie.‘‘
,,Tak filozofie, jó?‘‘ sáhla pro knihu ležící na stole. ,,Hm, Nietsche : tam je to určitě taky samej anál.‘‘
,,Anál?‘‘
Pak se to celé vysvětlilo.


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.5.2015 > No, o análech Nietzsche moc není, ale pocity z něj jsou taktéž někdy podivné...
Pěkná miniatura.


Body: 4
<reagovat 
 Luboš Polívka (Občasný) - 5.5.2015 > P.V.Ctihodný> Nietzsche by byl v pohodě, jen kdyby neobjímal toho blbýho koně! :-). Děkuji za pochvalu.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.5.2015 > Luboš Polívka> Jakého koně ? Více se na něm asi podepsalo to, že celé dětství z okna koukal na hřbitov a brzy mu zemřel otec.
<reagovat 
 Luboš Polívka (Občasný) - 15.5.2015 > P.V.Ctihodný> Je to známá událost tzv. ,,Případ Turínského koně'', pak už se jen léčil v rukách psychiatrů.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.5.2015 > Luboš Polívka> Hm, zajímavé - hned jsem si to to vygůgloval.Vidím, že se v Turíně dějou zásadní věci - nalézá Plátno, vyrábí auto, postupuje do finále Ligy mistrů...
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.5.2015 > P.V.Ctihodný> P.S : Víš, co odpověděla Panna Maria, když ji navštívil anděl ? Fiat !
<reagovat 
 Luboš Polívka (Občasný) - 15.5.2015 > P.V.Ctihodný> :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter