Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "..Strážci zákona jednali bez rukaviček z kolekce článek z tisku...
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 7.5.2015 (19:01:13)

"((


Strážci zákona jednali bez rukaviček

Detektivům jednoho z největších řetězců se podařil nebývalý úlovek. Ve čtvrtek před Svátkem jara přímo v Pečivu zachytili mladého Čecha, jak cpe si do úst v pořadí již nejméně druhý rohlík. Obklíčili ho čtyři. Na otázku, proč tak jedná, drze opakovaně neodpověděl, a jen dál usilovně žvýkal. Strážci pořádku se tedy rozhodli ..neztrácet čas - hrozilo totiž již  ..vážné nebezpečí, že se tomuto mladému zločinci podaří nezákonně nabyté sousto i polknout -, ..., a tak, za použití mírného donucovacího prostředku v podobě obušku a taseru mu jemně přišlápli hlavu k podlaze, a ten nejodvážnější se odhodlal- i bez gumových rukaviček, tedy jen palcem holé ruky (( !)) - z jeho úst vydolovat alespoň zbytek tam nacházejícího se cizího majetku. Společenského škůdce - shodou okolností syna druhotně ..zbankrotovaného OSVČ hokynáře ze stánku u nádraží, dlužícího státu několik milionů korun jen na úrocích z pokut, penále a z úroků z 24 let starého daňového nedoplatku 100,- KČ- , pak z budovy řetězce odvedli v řetězech. Doufejme, že v následujících několika letech bude mít dost času přemýšlet o své nenasytnosti.



Náměstek B.  L.  byl soudem potrestán, jeho advokát se na místě odvolal 

Náměstek Boris  A. Lempl  z  ..MV SORM ČR zřejmě omylem či z nedbalosti  použil cca 270 milionů Kč z rozpočtu svého úřadu na nákup tichomořského ostrůvku, bytu na Floridě, ...,  a garáže se sklípkem, suchým dokem pro jachtu, ..menším golfovým hřištěm a nevelkou čtyřpatrovou vilkou  ve švýcarském Vevey. Zřejmě ve spěchu před  nějakou plánovanou cestou ..kopie smluv  o transakcích ve Vevey neopatrně zanechal  v nezamčené zásuvce svého psacího stolu, a ty velmi zaujaly ..patrně až chorobně všímavou uklízečku Zitu V. . Tato žena předmětné smlouvy nejen že pročetla, ale i neprodleně a nekontrolovatelně předala (( zatím )) nekontrolovanému tisku; nedokončila přitom ovšem pečlivě celý úklid kanceláře, a byla proto pro ztrátu důvěry na hodinu propuštěna. Poté se ovšem o celou záležitost začala zajímat Policie,  a události nabraly rychlý spád.  Byla podrobena několikahodinovému výslechu, při kterém se jí ovšem patrně udělalo nevolno, jelikož  byla hospitalizována nejdříve na traumatologii, a následně v uzavřené sekci psychiatrického ústavu; poté, co se zotaví, budou výslechy zřejmě pokračovat. Zadržena  byla rovněž její kolegyně z patra  stejně jako   i dalších jejích asi 25 kolegyň z dalších pater a obsluha recepce, výtahu a parkoviště, tři členové ochranky, ...,  její manžel, dvě zletilé děti, nová rodina její sestry, stará rodina její sestry -tedy bývalý švagr s rodiči a novou manželkou,  a sestry a bratr  jeho nové manželky s jejich rodinami a s nejbližším, ale i vzdálenějším  příbuzenstvem-, ..., několik jejích sousedů z domu, členky klubu Veselá přítomnost v našem městě, kam Zita V. veřejně docházela, ..., a ve značně odlehlém domově důchodců potom  Policie zadržela i rodiče vyšetřované - ti, mimochodem,  podle vyšetřovatelů poskytli zatím vůbec nejcennější a nejrelevantnější informace k celému případu. ..Hřáli jsme si na prsou hada. Takové lidi zde rozhodně nemůžeme potřebovat, rozhorlil se šéf odboru na adresu dotyčné uklízečky. ..A to jí Úřad práce dokonce před několika lety poskytl rekvalifikaci v hodnotě 4.990 korun, jak jsem se nedávno dozvěděl ! Tato záležitost se možná potáhne celou její karierou, ne-li ovšem ještě déle; a to nemluvím o jejích dětech, budoucích vnucích a pravnucích, a podobně (( ... )). Vyjádřil se ovšem, ..na okraj,  i ke svému náměstkovi panu L. A. B., a to dosti lap idárně. ..Je to trouba. Choval se již jistou dobu značně labilně - zřejmě z přepracovanosti-, a tak  poslal jsem jej tedy   na mimořádnou placenou dovolenou. Co se týče toho nešťastného případu  - hájí se tím, že na zakoupeném ostrově hodlal zřídit detašované pracoviště našeho úřadu, měl vše ale předem, samozřejmě,  projednat se mnou - tvrdí sice, že mne informoval SMSkou, já jsem byl ale zrovna na lovu velryb a svišťů, pořádaném našim úřadem, tedy celkově ..dost mimo -  i mimo signál. Takové věci se stávají. A i  další záležitosti vysvětluje pan L. logicky a důvěryhodně - mou důvěru tedy, kvůli troše své neobratnosti, rozhodně neztratil.

Podle našich informací proběhl už i soud. Obhájce pana B. A. Lempla rozbalil celý případ do podrobností až balastu se dotýkajících, přesto soud rozhodl, že p. náměstek pochybil, a ten  si tedy byl  nucen vyslechnout  trest odnětí svobody na dva měsíce podmíněně s odkladem na dva roky; na místě se ovšem rozhořčeně odvolal, a bude požadovat úplnou očistu svého jména.


Další deprivant ze sekty Spravedlivých a poctivých občanů ..skončil V kotcích

V závěru minulého týdne byl na dlažbě ulice V kotcích nalezen muž ze sekty Spravedliví a poctiví občané ČR (( v okamžiku, kdy jej přebíral oddíl   ..Deratizace a desinsekce Policie ČR, ještě i dýchal.. )). Přitom snad každé malé dítě dnes ví, že snažit se být ..poctivým v České republice se již více než 25 let rovná téměř rozsudku smrti nad sebou samým.

..Je to smutné, ale každý svého štěstí strůjcem, jak se lidově říká. Myslíme, že za těch 25 let po ..revoluci by se snad už všeobecně mohlo vědět, že ..právo v České republice je - a to v téměř celospolečenské shodě, podotýkám -, postaveno na jiném fundamentu než na ..spravedlnosti a poctivosti, uvedl k celému případu mluvčí resortu Justice. Nejenže tito ..poctiví a spravedliví dlouhodobě nabourávají ..regula iuris v našem státě, ale od členů této sekty je také krajně nezodpovědné, že té své ..bezbřehé poctivosti učí i své děti, a tak jim vlastně .. téměř beze zbytku berou šanci obstát v naší společnosti v jejich dospělém věku.

Náš stát musí, v intencích zaručené náboženské svobody, garantovat práva plynoucí z této zaručené svobody, ale, na druhou stranu, náš stát také musí ochraňovat občana od působnosti takových ..náboženských subjektů, které by ohrožovaly veřejnou bezpečnost a pořádek, ..., integritu ducha, zdraví nebo práva a svobody druhých. Mohu tedy snad předběžně poskytnout tuto informaci: ..na základě připravované nové zákonné úpravy bude členům této sekty napříště hrozit např. mnohaleté odnětí svobody spojené s odvykací a převýchovnou léčbou , ..., trvalé odnětí dětí do kvalifikované péče, propadnutí zbytku případného majetku - a to třeba i ve prospěch ohlašovatele, atd., apod. . Dámy a pánové: ..osobně doufám, že díky i tomuto našemu úsilí bude ..Spravedlnost a poctivost v České republice již brzy patřit jen a jen minulosti.









((   .. ..Zeanddrichův   koutek:

"Dobrý den, přátelé z ..Kvízu; opět ..nejsprávněji (( i když třeba ne nejobsáhleji - opravdu tentokrát vlastně stačila tři či  čtyři slůvka :)  )) odpovídali rodáci z jihu Moravy, s čestnou výjimkou p.  Jiřího  Š.  z Mostu,  a  ..sl.  Sofie  K. z Teplic :). Ale nad tím se znovu asi nebudeme dnes pozastavovat.. :).




(( ... ))

 Ano, bývalý český politik p. Gross ..zemřel na následky nemoci, která k němu ..přišla na základě jednoho z nejzákladnějších ..nebeských zákonu, a sice na  ..základě zákona ..O přitažlivosti podobného.  ..Záhadná nemoc (( .. pro naši ..alopatickou medicínu ovšem je toho ještě velmi, velmi mnoho záhadného, jak ale také jinak, že :)  )), projevující se jeho ztrátou moci nad tělem, a to za ..plného vědomí  opravdu  přímo souvisela s tím, že se on ..dobrovolně několik let předtím, také ..za plného vědomí  (( a ne ..zřejmě z ..úplně ..čistých pohnutek  - ..cca 100 milionů Kč ..do jeho kapsy bylo již na cestě :)  )) vzdal moci nad státem, pro který toho ještě ..mnoho dobrého ..mohl a měl ..udělat..(( ... )). 




Nebyl to ..úštipkář,  a to ..téměř v žádné  oblasti své působnosti, jak ovšem už i  ..jeho jméno ..veřejně napovídalo  (( ..pravidlo  ..nomen omen  ..také platí - ..bez výjimek- vždy a všude,  .. :) )), ..., nám ale samozřejmě nepřísluší jej soudit (( ... pamatujme stále na ..precedenty:  ..případ ..Jidáš Iškariotský a jeho ..tajné dohody např. (( ... )), a na množství ..nespravedlivých odsudků, kterým byl po cca 2.000 let vystaven..  )). 


 Přijetí Krista a následná (( částečně i ..veřejná )) zpověď v r. 2014 do ..závěr tohoto jeho života pozvedly do ..řádově vyšší dimenze a prodloužily o několik měsíců jeho ..pobyt v těle, k návratu jeho ..tělesného zdraví již ovšem nejen minula  ..kvalita času,chyběl  ale i podstatnější jeden jeho čin (( ad ..propast dvěma malými skoky nepřeskočíš, etc.  :)  )).


(( .. mimochodem, v této souvislosti  -pro ty, kteří to snad neví a zajímá je to přitom - ..zjevné účinky tohoto zákona ..O podobnosti  jsou již ..jen stěží smazatelně zapsané např. i do historie mého ..současného bydliště - města Most  (( na severozápadě Čech, toho u Litvínova (( ..a ukazují nám zároveň, jak ..karmy, a tím i osudy měst -ale i celých států (( potažmo národů a skupin národů )), kontinentů a planet, ..., etc. - jsou podobné těm ..lidským, a že tedy ..zdaleka neneseme odpovědnost jen sami za sebe.. :)  ))  ))  :);


- a sice: ..těsně po třicetileté válce, r. 1649  požádali tehdejší ..zastupitelé královského města   Most (( ..ze své ..pohodlnosti, ale i ziskuchtivosti )) jménem celého tehdejšího městského obyvatelstva  rakouského císaře Ferdinanda III.  o rozhodnutí dovolit zbořit a na ..materiál rozebrat    veliký, starobylý, a   pro obranu země stále ještě ..důležitý     ..hrad  Hněvín, tyčící se na pahorku  nad   městem,  ..aby je i jejich potomky pro ..veškeré časy ..neobtěžovaly při případné další válce  již znovu ..hrad obléhající vojska, apod.  . Cisař -v nepříliš silné své pozici a na ..nemoudrou radu - v září r. 1650   toto rozhodnutí opravdu vydal, a tak   do r. 1653  byl hrad ..mosteckým obyvatelstvem opravdu téměř ..beze zbytku rozebrán - byl to tehdy ..ojedinělý případ v rámci přinejmenším celé Evropy.. (( ... )).  . Avšak co stalo se ..přesně za 312 let a 11 měsíců :) ? -


V  srpnu roku 1963 tehdejší ÚV KSČ ((  pod ..falešnou hlavičkou vlády ČSSR )) rozhodlo o tom, že z důvodu těžby uhlí bude v následujících letech zbořeno ..celé starobylé a rozsáhlé město Most ((  .. přestože se např. ..honosilo druhým (( hned po Praze )) nejkompaktnějším gotickým centrem na území Čech, ..., atd., apod. :)  )). Snaha mosteckých obyvatel ((  po r.  1896  )) vybudovat na ..holém kopci znovu alespoň ..imitaci středověkého hradu měla již jen ..zbrzďující  a ..zmírňující účinek -  zpozdila ..celkově ..konečnou likvidaci starého města Most celkem o cca 14 let.  Likvidace města této velikosti a takového  významu z důvodu tak ..podružného  rovněž ve své době neměla na území Evropy obdoby (( ... )).  ))






mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

A otázka č. 23, pro cca další ..půlměsíc, inspirovaná tentokrát panem V. Divišem ..z Prahy:   


..všechno souvisí se vším, samozřejmě :). Jak ale ..nejpříměji, ..podle Tebe, souvisí ..oranžová barva pomeranče a mandarinky s oranžovou barvou ..aury ..příslušného archanděla ((  respektive přesněji, popiš některé ..praktické ..vlivy barvy tohoto ovoce v ..našem světě :)  (( ... ))  )).  Do neděle  10. května  L.P. 2015 se těšíme na Tvou odpověď, nejlépe na e-mail redakce.  Děkuji, a hezký celý čas přeji.




Váš   Ez Roman.


PS:  ..Příspěvky ve formě ..modliteb apod. prosím dál v nadcházejícím týdnu v určenou dobu  cíleně pamatujte na ..autisty, a další zde na Zemi ..hrubším než ..obvyklým způsobem ..vězněné.

))







Upoutávka k dalším příspěvkům ..Nebezských děz dubna L. P. 2015:









Trvalý pobyt bude muset odpovídat místu, kde lidé opravdu žijí, navrhuje ..MV , aneb konec ..pohodlného života několika set tisíc ..českých a moravských zločinců bez domova, kteří se ukrývají před Zákonem v lesích, parcích a ubytovnách 

Policisté v Brně donutili zadrženého muže vyskočit z okna, aneb       ..Policie ČR již několik měsíců zkouší účinnější metody


Eva Jandová: ..Mého manžela nezastřelil Kajínek, atd. ; JUDr.Robert Pelikán, který teprve nedávno ve funkci šéfa resortu    nahradil Helenu Válkovou,  si pochvaluje, jak již téměř vzorově veřejnost v ČR přijala jeho oznam o tom, že nebude znovu otevírat kausu odsouzence na doživotí J. Kajínka, přestože je ..nejméně na 99% jasné, že se předmětného činu nedopustil a dopustit nemohl ...; je to prý nový stupeň v převýchově naší společnosti; každý mlčící ..občan je nejen dalším pilířem, ale přímo i spoluautorem naší české demokracie, kterou tu budujeme pro nás a naše děti. Zvláště pak potěšující je prý zřetelně stoupající loajalita  občanů pracujících v takzv.    veřejném sektoru... .


Nově natištěná eura srážejí evropskou měnu na kolena, koruna je dále uměle podhodnocena vůči euru, ..opravdová lidská práce je ..celosvětově stále více podhodnocena ..téměř vůči čemukoliv  


Výzkum vědců z MU v Brně na ostrově Jamese Rosse v Antarktidě:  potvrdil, že dlouhodobý pobyt mimo civilisaci lidem prospívá (( aneb více o projektech, zabývajících se otázkou, jak efektivně vyvážet bezdomovce a další překážející osoby na odlehlá místa )) 

Petr Hořejš: České pocity ubohosti jsou zbyteč ; a vlastně prý ..téměř jakékoliv pocity jsou zbytečné, dodáváme my. 




...

Česko je v kvalitě života na 22. místě na světě, a to dokonce před Itálií a Madagaskarem;  před námi je ovšem ale -na rozdíl třeba od stavu mezi lety 1920 až 1937- bohužel téměř celá Evropa.



(( ... ))

Chcete-li  podpořit relativně nové periodikum, které zatím vychází jen ..netradičně   tradičně v papírové podobě, rozešlete prosím tento e-mail nejméně 10 svým přátelům (( .. .. možno ale i  lidem, které snad dočasně řadíte ke svým ..nepřátelům )) a známým. Děkujeme.


Redakce  ..Nebezské děti.
."

))."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 7.5.2015 > "


."
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 7.5.2015 > Zeanddrich E.> ".. ..aneb kdo je snad v nějaké ..depressi z naší ..společenské reality, může


se zde ..dodělat, a postoupit tak do ..vyšší vrstvy :)
."
<reagovat 
Čtenář - 13.5.2015 > Je t dobrý Zrandrichu, pokračuj v načatém díle
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 40 41 42 43 44 45 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 64 65 66 67 68 (68)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter