Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Archa
Autor: buri (Občasný) - publikováno 19.5.2015 (13:50:00)

Včera jsem na ulici zase potkal toho pajdavýho chlápka. Se dvěma zuboženými psisky, myslím si, že ti ukradl všechny úsměvy, a nosí je ve zmačkaný igelitce v podpáždí, měl jsem sto chutí toho vandráka, toho ubožáka vykuchat bajonetem ( jako ten myslivec v pohádce), protože všechny tvoje usměvy přece vždycky patřily mně. Nebo je to jinak? Už jsem držel rukojet bajonetu, ale pouliční kamery mě varovaly. Kulhavej si to mašíroval dál do kopce zamotanej do psích vodítek s mastným flekem na manšestrových kalhotech a s taškou plnou tvých usměvů v podpaží. Začal jsem se kvůli té zrátě litovat, je to ověřený postup jak nic nenapravit, pustil jsem rukojeť bajonetu a zapálil si další startku. Kolem šel opilej Topol, akáty voněly, bylo před bouřkou…

 

To co mluvíme nejsou slova

Jsou to jen kulisy němých ptáků

Provázky děště toho často

Namluví víc…

 

Včera jsi mě obětovala jako bůh svého syna

Což by správná matka nikdy neudělala.Manželka ano.

Stojíš u žehlícího prkna a já tuším že už nic nevyžehlím. Tvoje odrostlý vlasy napovídají, že se všichni tak trochu kamuflujeme. Před časem, před sebou, před zrcadlem, za dveřmi, za okny, za stěnami vždy když zůstaneme sami, stůněme převleky. Na příští týden hlásí zataženo, budeš moct doma přepočítat sbírku svých laků na nehty, zaštupovat děravý ponožky a vyprat pomočený prádlo. Já budu vyřezávat pádla a čekat na archu.



Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 21.5.2015 > To s tím kucháním zbytečně expresivní, ale jinak zajímavé ( a i vtipné ).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 21.5.2015 > "patřily mně", "napovídají něco", ne "o něčem", případně třeba "napovídají toho tolik o něčem", taky "rukojeť"; ten Topol mi připadá trochu snobský

4-5
<reagovat 
buri (Občasný) - 22.5.2015 > snobský nevím, ale šel tam :) díky za opravy
<reagovat 
Mima (Občasný) - 25.5.2015 > 4-5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter