Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Větve
Autor: alice (Občasný) - publikováno 7.6.2015 (18:47:53)
akvarel,tuš


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 7.6.2015 > .je vidět, že si každou větvičku autorka vychutnávala, někdy je to velmi příjemná činnost a odrazí se na celkové atmosféře..., poklidný tichý obrázek, pro mne až příliš popisný, ale pohled na něj je příjemný ...
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 7.6.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2015 > Že by otočený obrázok?
Presne ako Mima, do bodky.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 8.6.2015 > líbí
<reagovat 
alice (Občasný) - 8.6.2015 > Chápu, nejsi jistě jediná koho to odradilo. Je to škoda, kdysi se tu objevovaly i konstruktivní připomínky!
<reagovat 
Čtenář - 8.6.2015 > Tentokrát se velmi dobře podařilo. Autorka dobře odpozorovala větvění větví - i když jsou tam drobné chyby, v celku neruší. Zajímavě ztvárněná obloha - jednoduchý námět a je stále se na co koukat. A co je hlavní - obrázek má atmosféru.
<reagovat 
bobona (Občasný) - 8.6.2015 > Alice, je to krásné, na tomto portále jsem přestala publikovat z důvodu sprostých komentářů "čtenářů", přeji ti, aby tvoji tvorbu neovlivnili.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 8.6.2015 > bobona> Mima ohodnotila pomerne veľmi pozitívne a čtenař potvrdil jej názor.
Nič sprosté tu doposial nevidím a preto vobec nechápem tvoj komentár. Povedať, že je to krásne nie je konštruktívne.
Myslím , že si sa tu chcela len predviesť v pozícii urazenej
chudinky. Nepubikuješ tu no a čo?

<reagovat 
 Čtenář - 8.6.2015 > čtenář> Milý čtenáři, podívej se na komentáře tak před měsícem nebo před dvěma, to se tu spostými poznámkami nešetřilo a mnohé to zcela odradilo.
<reagovat 
Čtenář - 9.6.2015 > Boval , Mir zeme Zochrova su najsilnejší??!!
nevýhravajú, prehrávajú na plnej čiare.

<reagovat 
anae (Občasný) - 11.6.2015 > Hezké. A ve výtvarném umění je kritika snad opravdu nejkomplikovanější, co má jeden kritik za kýč, ten druhý obdivuje - zde asi nejvíc platí - žij a nech žít.
Body: 5
<reagovat 
alice (Občasný) - 11.6.2015 > Souhlasím s tím, že by žádná omezení neměla existovat, ať každý publikuje to, co uzná za vhodné. Co by se ale mělo nějak kontrolovat jsou sprosté výpady. Nelíbí se ti příspěvek = pak ho buď konstruktivně a slušně zkritizuj anebo mlč. Rozhodně ale by se neměly objevovat poznámky o "sračkách" atd. To autorovi nepomůže, diskuze se mění v kanální záležitost a Totem činí nekoukatelný....Ani se pak nedivím, že se lidem nechce na Totemu publikovat!
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.6.2015 > alice> Tato situace "nějak" vznikla. Je zbytečné do aleluja omílat fakta, a přicházet s návrhy, které se dříve ani dnes neosvědčily. Důležitým poznatkem je to, že Totem v jeho současné podobě existovat může, ale zůstane jen několik málo houževnatých autorů, několik málo a drsně komentujících "kanálníků", a nostalgie po časech, kdy to zde lépe žilo . Já osobně raději snesu vulgárnosti typu "sračka", než se dívat den co den na krokusy atp.
Zdá se, že krokusy vítězí ..., až nula od nuly pojde...
Asi tomu všemu chce dát ještě nějaký krátký čas. I bez účinných opatření redakce. Vyjadřuji obdiv těm, kteří dosud publikují, a není to o krokusech, veteránech...

<reagovat 
Čtenář - 9.6.2015 > Niektoré komentáre boli naozaj veľmi sprosté , ale je to len vizitka
čtenářu.Autorov odradilo aj výčinanie aj nekontrolované publikovanie
slabych veci až prostoduchých - Mir zeme a pod.
Potom vkladanie politických komentárov, ktoré tu nepatria a nikoho nezaujímaju, fotky prostitútok a nechutné fotky pornografie.
Premysleny ´ a cielený útok slabomyselnych čtenářu.
<reagovat 
 Čtenář - 9.6.2015 > čtenář> V životě i na Totemu vyhrávají ti nejsilnější. Zde vyhrávají: Boval, MírZemi a Zochrová, i když si myslím, že Boval = Zochrová (sám sebe se chválí, protože nikdo jiný to za něj neudělá).
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.6.2015 > čtenář> ...všeho do času..., jen vulgárním komentářům ani tady nebude nikdy konec ... Paradoxně zrovna teď jich není moc, není skoro koho účelově napadat. Aktivně sleduje současné dění zde průběžně 20 posledních "Mohykánů". Co takhle složit zrezivělé zbraně a nastolit nová pravidla? Když to šlo částečně, proč by to nemohlo jít lépe? Eliminovat evidentně provokativní příspěvky, vyžadovat tematické zařazení, a v každé kategorii hodnotit dle patřičných srovnávacích parametrů. I ve svobodném prostředí existují přeci jistá pravidla, a
nestačí je pojmenovat, ale i na nich důsledně trvat...
Sledovat podivnou směsici příspěvků a hodnotit věci nesrovnatelné ..., to je zjevně chaotický přístup, který nemůže mít naději stát se úspěšným alespoň v rámci daných možností ...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.6.2015 > čtenář> ...i když boval není zochrova, stejně to na věci vůbec nic nemění, každá síla má své bariéry ... Třeba založí svou s.r.o., a konečně tady bude klid pro renesanci příjemného prostředí ke konstruktivní komunikaci...

<reagovat 
 Čtenář - 10.6.2015 > Mima> Složit zbraně a nastolit nová pravidla není zapotřebí - zapotřebí je výtvarného redaktora, který by to tady "hlídal" a usměrňoval a vše nepatřičné hned mazal. Pokud nebude redaktor, nebude tady nikdy klid a celková úroveň bude jako teď - až na výjimky žalostná.
<reagovat 
 Čtenář - 11.6.2015 > čtenář> Kdo posoudí úroveň? V umění jsou běžné i zcela protichůdné názory. Dá se říct, že neexistuje žádná objektivní pravda, co je dobré, lepší, nejlepší, nebo naopak špatné a ještě horší.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.6.2015 > čtenář> ...dá se ale přeci jen něco rozpoznat...?..,kdo se drží pravidla, že nic není objektivně posuzovatelné, tak nemá cenu chodit na výstavy, jakkoliv se k čemukoliv vyjadřovat, jenom se lze kochat směšnými rozepřemi, spornými názory, a nemít žádný svůj....?
<reagovat 
Čtenář - 10.6.2015 > Páčila by sa mi Mima ako výtvarný daktor. Dobrý nápad.
Škoda , že redaktori Totemu spia večným spánkom.
Chcelo by to zmenu a nie len stále plávať po špinavej rieke stále dokola.
<reagovat 
 Čtenář - 10.6.2015 > čtenář> Mima jako redaktor? Proboha, ne! Vždyť Mima tomu vůbec nerozumí. Často má dobré postřehy, ale často střelí úplně vedle, což svědčí o její neznalosti. To by tady bylo ještě větší napětí. Už tady kdysi dávno byla redaktorkou jedna paní, která to taky nezvládala a redaktoři ji nakonec odvolali. A jaké tady bylo dusno. To raději dál plavat ve špinavé bovalově řece.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.6.2015 > čtenář> ...díky za projevenou důvěru, ale dobrý nápad to není, chybí mi kromě uvedeného v odpovědi čtenáři jakákoliv pravidelná zodpovědnost a disciplína, zvládám horko-těžko praktické osobní povinnosti, věčně rozevlátá a neukázněná...., a sem chodívám dlouho už jen z pouhé setrvačnosti, a přeci jen ještě taky ze zvědavosti, jak to dopadne...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.6.2015 > čtenář> ...Proboha, ne!..., nikdy jsem ani nepomyslila na něco podobného!!!... Nemám patřičné znalosti, ani vzdělání, ani získané dovednosti, ani talent, ani chuť .... Nic z toho, co je potřebné pro práci redaktora, ani na té nejnižší příčce žebříku... To raději.., aby redaktoři odvolali pro neschopnost někoho jiného :-))..., a nechali plavat Totem dál ve špinavé bovalově řece. Tady je nějaké dusno a napětí???...,Redaktoři odvolali neschopnou paní, a co dál ???... Kdo odvolá je???... Asi boval...
<reagovat 
Čtenář - 11.6.2015 > Potom by vobec neexistovali školy , súťaže ..
Viem, kde mieriš , ale určitá objektívna pravda existuje.
Je očividné , čo je kvalita a čo úplný amaterizmus.
Tiež je jasné , že na takuto stranku nepatrí politika a ine blbosti.
A Mima je dobrá.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 12.6.2015 > čtenář> ..:-))...Ta nutná míra objektivity se dříve či později prosadí i tady, alespoň v té podobě, jako někdy na začátku. Věřím , že Totem osvěží noví přispěvatelé, ne na základě současných příspěvků, ale na základě nějaké jeho historie, i když poslední číslo 20té občasníku vyšlo..., už ani nepátrám, jak je tomu dávno...:((..
<reagovat 
vikos (Občasný) - 5.6.2019 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter