Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
49.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 17.3.2003 (09:48:28)
 

V noci před meditací jsem měl sen, jak se rozebíhám s kopce a postupně vstupuji do tranzu. Pak už letím, dělám obraty jako Copperfield. Lidé se velmi divili a vymýšleli si úžasné věci, třeba že se mohu přenést i na jinou planetu, nebo i na víc současně. Marně jsem jim říkal, že zbytkem vědomí se to dá pohodlně kontrolovat. Význam tohoto snu byl v tom, že nás stejně nepochopí a budou si vymýšlet absurdity. Druhý sen měl význam, že se stále bojím božského, nechci do Něj vstupovat. Požádal jsem tedy, aby mě ponořovali do jiskřivě křišťálového Hyperprostoru vysokých dimenzí abych si zvykal. Uvědomil jsem si, že z počátečně nerozvážných činů člověk odejde, když pozná jejich sílu a má pak sklon se trochu schovávat a dělat jen to, co mu jde snadno. Božská síla to však odmítla. Mám přijmout, co je pro mě připraveno.

Diktovala mi: Magie je hraní si v kozím chlívku. Nechce prožít Sebe, nekonečnou velikost Boha, Všude Všechno. Vše je však Hra Boha, i mágové. Říkám lidem co nechtějí slyšet. Hádat se s mágy znamená špinit se. Je naivní zabývat se naivkama. Nějak nechci klid. Chtějí mě dotlačit únavou.

Byla podobná minulé, neutrálně-tísnivá. Oslovovaly a proměňovaly se spodní části, ale i střed byl aktivní. Vědomí bylo rozšířené, i když méně než bych chtěl. Inteligence byla jen asi IQ 180, pracovala dimenze 4,5 a 4,8. Takové bych to chtěl mít stále, nejen v meditaci, ale to je otázka času. Opět jsem procházel vizemi a energiemi a přijímal:

-Přistoupily ke mně mé části osobnosti se svými já. Jak je to zvláštní! Připomínalo to skvrny na orlích perech na indiánově hlavě. Fraktály s dimenzemi. Co jsem vlastně? Asi věčná otázka. Vše je asi nekonečně složité, ukazovali mi. Nevím, jaké to je a jak to je, ale hlavně že se mé části snášejí. To je mystika.

 -I otázka a odpověď jsou symboly, dualita. Zase křeč v kloubech ruky, symbol mých nerozvinutých částí.

-Až křečovitě očekávám od Boha v meditaci projev Dokonalosti. Jako bych nevěřil sobě ani Jemu. Jak naivní! Několikrát mě také přichytili, jak Ho nechci slyšet, raději si vymýšlím sám. Lekám se Jeho projevu, chci jen vlastní, hrůza.

-Ty jsi vlastně Američan, oni jsou pokračovateli Říma. Vše jsou vlastně zbytečné strachy z Boha.

-I vrah se  musí projevit, stačí myšlenkou, pak se s tím dá pracovat.

-Božské Já je víc aktivní než si myslím, pracuje hlavně přes Nadjá.

-V meditaci se detailněji projeví moje osobnost a lze ji tak lépe opracovat.

-To je operace víc než debata, odpověděla mi božská síla na jednu teoretickou otázku.

-Volal jsem vyšší dimenze, byly tam, ale neměly ochotu přijít. Černá páska před očima, tento rok nebudu mít silnější meditace.

-I to mé věčné psaní v meditaci má symbol života na rozhraní lidského a božského světa.

-Naše tělo je virtuální obraz v zrcadle. Nejsme jen jím, je to Náš výplod. Nás jako Boha. Neztotožňovat se s ním, tělo je zlomkem Zlomku naší Podstaty, která je Jiná a Jinde, věčně hledaná a postupně objevovaná.

-Vystavoval jsem se transformační energii jako slunci při opalování.

Po meditaci mi ještě přišlo:

 -Říkáme, že chceme být zdraví, ale vlastně chceme zůstat nemocní, vyhovuje nám to.

-Únava byla silná i druhý den. To podstatné v meditace je proměna, její děje jsou jen symbolem toho.

-Neustále si vytváříme přání, jak by to mohlo být lepší, ale srážky přání a reality jsou úměrné naší vyzrálosti.



Poznámky k tomuto příspěvku
Cid (Občasný) - 17.3.2003 > 1. a 2. odstavec stojí za přečtení. Nebudu to hodnotit jako mystiku. Již před lety jsem Ti řekl, že to žádná mystika není. Pokud ano, tak měl Masaryk ano, když říkával, že "Mystici jsou duševní kramáři". Jinak je to ale místy velmi dobrá próza, někdy spíše báseň v próze. Já bych se spíše zaměřil na tuto oblast Tvé tvorby. Přečti si nějaká díla Jakuba Demla (možná je to pozdní rada). Nepřestávej psát, ale nesnaž se za každou cenu nacpat někam, kam zatím nepatříš. Mystika je opravdu pro několik lidí z generace a není to pouze o talentu. Jinak jsou to kobilince.

Jirka
Body: 1
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.3.2003 > to je vážně sranda, co se člověk dozví. A co je tedy mystika? Masaryk do toho nemá co kecat, nerozumí tomu. V jeho hovorech s Čapkem jsem se dočetl, že jednou se podíval z vlaku na strom u tratě a uviděl v něm božskost. Ale nepřijal to. Je to vážně jako v tom snu, co jsem létal a ostatní říkali, že se mohu dostat na jinou planetu. BTW - právě mi vychází o tom třetí kniha v ONYXU. Je to přesný popis, co jsem prožil, nepřidal jsem ani slovo.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.3.2003 > Cid ma asi pravdu...
Literarne to hrozne vrze...
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.3.2003 > to také není určeno jako próza, či báseň v proze jak Cid píše, ale pouhá zpráva z průběhu, faktografie, deník z cesty do Duše, jako u těch 48mi předcházejících.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter