Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Milošova genialita vnímání v meditaci
Autor: romann (Občasný) - publikováno 18.3.2003 (15:39:24)
 

Výsledek meditace je stále hlubší vnímání a chápání skrytých souvislostí. Absolutno je stále skryté. Žije pouze v obrazech své Dokonalosti, ve Stvoření. Dimenze Absolutna si tvoří svá Multiverza, každá má své. Dohromady tvoří nevyjádřitelný celek Absolutní Dokonalosti za dokonalostí.

Božské vědomí vypadá jako spousta malých plošek na kouli, jež mění svou vibraci. Podobně funguje i náš mozek.

Může se propojit člověk a Absolutno? Lze, ale Ono je stále za oponou. Jeho uvědomění by rozmetalo celý vesmír, nebyl by už potřeba. A co znamená, že mě má přijít navštívit? Stále tě pozoruje přes dvanáctou dimenzi. Tím ti urychluje duchovní vývoj, Její záblesk se ti objeví v meditaci o Velikonocích. Jaká bude dvanáctá dimenze? Harmonická erupce Úplné Dokonalosti.

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Felipe (Občasný) - 18.3.2003 > A konec soucitu. Me materialisticke vedomi se vzbourilo proti romannove prorocke meditativni bozkosti.
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.3.2003 > klasika, totální neporozumění. 1/napsal to kámoš Miloš 2/nic prorockého tam není, jen že prožije 12.dimenzi, Koordinátora Stvoření, jinak také Symbol Znaků 3/ je to záznam z meditace, tak pracuje rozšířené vědomí. Jasné??
<reagovat 
Lian (Občasný) - 19.3.2003 > A Ty si myslíš, že to tady někho zajímá????Proč to sem dáváš? Jen se ptám....by mě to docela zajímalo......
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.3.2003 > když tě to nezajímá, nečti to, ale kupodivu jsou tu 2-3 lidi, kteří vědí oč jde. Dávám to jako odkaz i jinam. To je stejně zajímavé, že tě nezajímá, jaká je 12.dimenze. V Ní budeš za několik bilionů let, to nevíš?
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.3.2003 > at si trhnou nohou :-))
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.3.2003 > mě to připadá jako kdyby si ukázal komukoliv před sto lety možnosti tvého počítače. Nebo tobě ukázat počítač příštího tisíciletí. Také bys mluvil o psychické poruše :-))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 19.3.2003 > Víš, nejhorší na tom je to, že vím, o čem mluvíš. A vím, že tam někde máš pravdu, ale to Tvoje sebejistý, jedinýnasvětě podání Pravdy je tak odpuzující, že to občas nevydržím a musím Ti to říct. Ve vší tý moudrosti jsi se ztratil a nemáš páru o "reálném světě" jak ho vidíme my smrtelníci. Stručně řečeno: jsi mimo. Možná už by ses měl rozplynout ve slunečním paprsku a jít dál...... Tady už to pro Tebe evidentně není......
<reagovat 
romann (Občasný) - 19.3.2003 > Lian, přijd na kus řeči za mnou, Praha 1 Klementinum a uvidíš, jak se STRAŠNĚ mýlíš :-)) Takových lidí je spousta, znám je, i na www.spirala.cz jsou i tady http://drogy.jinak.cz/houbicky/hub_efx.htm
Jinak mám ženu a dceru, rád lítám na padáku a chodím po přírodě. Fakt je to jako v tom snu před sobotní meditací, všichni nechápou viz
http://www.totem.cz/enda.php?a=32937
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 19.3.2003 > RE: VSICHNI NECHAPOU.

PAKLIZE SE VSICNI RITI PROTI TOBE, JEDES V PROTISMERU.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 19.3.2003 > A jeste jedna ponekud zlostna poznamka harmonicky navazujici na Lian...
Mily romanne - v tomto tak nizce smyslejicim svete, jenz ses rozhodl osvitit se pohybuje dosti silna skupina lidi, kteri se uz po nejruznejsich stezkach vydali, nepreberne knih precetli a casto cerpali informace u samych zdroju, ne v pofidernich casopisech.
Meditace napriklad zacina tehdy, kdyz dotycny sklapne (hubu) a zacne se divat (kolem sebe).
Neurazi mne ani tak Tva blouznivost - kazdy at si mysli co chce. Desi mne moznost, ze by nekdo ze ctenaru namisto Buddhova "spravneho konani", zacal ovlivnen Tvymi zvasty vyhledavat 28-mou dimenzi schizofrenie.
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.3.2003 > Kristus na tom byl stejně, Filipe, už čteš tu bibli? Čekám... K druhé poznámce, ano a pustili rachejtle do Iráku. Děkuji, nechci, ty jo? :-(( Je ti to asi divné, ale intuice mi posílá supr myšlenky i o tom, i to je mystika, chápeš konečně? Buddha to nedělal jinak než já. Jen víc čti, Triptaku(budhistický kánon).
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.3.2003 > Miloš mi právě poslal rozšíření střední části: Božské vědomí vypadá jako spousta malých plošek na kouli, jež mění svou vibraci. Podobně funguje i náš mozek. Ukazovali mi, jak si ty nekonečné fraktály pocitů a vnímání umí jakoby zmenšit, vytvoří si symbolický zhuštěný pocit, aby s ním mohl pracovat. Trochu se to podobá objektovému programování. Místo práce se složitou strukturou se s daným objektem pracuje přes zástupce a jeho vlastnosti.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 20.3.2003 > Potkaje romanna na ulici, byl bych mu z povinnosti Zen musel dat pesti, aby se mu rozsvitilo.
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 20.3.2003 > Filip Sklenar> Ale Fíďo, tys nic nepochopil!!!!:-)) Jemu se nemůže rozsvítit, anžto a protože je OSVÍCENÝ!!!! Chápeš?
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 20.3.2003 > Myslis jako Dokonale Probuzeny, Jitrni Svetlo i Poledni Zar, Spasitel Zastupu, cosi jako Kim Ir-Sen?
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.3.2003 > vážně je to jako v tom snu. četli jste ho? Sny nelžou. prostě všichni mimo. Já osvícený, hehehe :-))
<reagovat 
three mile smile (Občasný) - 20.3.2003 > když už profanuješ Ježíše a Bibli, neber si prosím do huby alespoň Buddhu. obzvláště když jsi na mnoha jiných místech buddhismus vášnivě kritizoval. děkuji.

druhá věc - dlouho jsem nevěděl, co mi na tebou prezentovaných božských obrázcích nesedí. už mi bylo napovězeno. vskutku, probíral jsem se obrazy zpětně a hle, motivy, které se opakují takřka na všech...erotické motivy patří spíše do sekce aktů. automatická kresba, viď?

<reagovat 
romann (Občasný) - 21.3.2003 > neprofanuju Krista, jsem Jeho žák. Buddhu jsem nekritizoval, jen řekl, že některé části budhismu se mi ukázaly být trochu jiné, než jsem poznal v meditacích. Ale to platí i v křestanství, například prvotní hřích. Erotické motivy v mandalách opravdu nejsou, koukni na konec mystika.mysteria.cz tam je jich sedm, i o nich článek, jsou to fraktály archetypů, božské myšlení, pocity.
<reagovat 
romann (Občasný) - 21.3.2003 > o manadlách porovnej s http://drogy.jinak.cz/houbicky/hub_efx4.htm#1 http://www.spirala.cz/clanek.asp?id=2096
<reagovat 
čtenář coda - 24.3.2003 > Harmonická erupce úplné dokonalosti, to by mohla být viděno z pozice ega taky smrt lidské nádoby. Ale po ní už se nelze dozvědět to, co se mělo dozvědět za života, mne napadá. Vypadá to na pěkně dopingem pod dohledem roztrhaný čakry, to ti pak energie a vědomí prchá ven jak víno z děravé nádoby
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.3.2003 > zase vedle, prostě Jí prožije v meditaci jako už tolik dimenzí před ní. Bůh tohle řídí a On ví co dělá. Měl by ses nad sebou zamyslet.
<reagovat 
čtenář coda - 24.3.2003 > Tohle to říkají všichni alibisté. Zamýšlím se pořád, snad jako každý, jen výjmeční jedinci jako ty a M. už to nepotřebujete, vy jste si do vozíku zapřáhli jakéhosi "Boha", dimenzi už dvanáctou a pýchu. Ty jsi tady jeho vývěsní štít, zdásemi nevalný.Ty na něm visíš jako láska lehké holky k prachatému amantovi
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.3.2003 > bože, bože... My si nic nezapřáhli, Bůh si nás přitáhl k sobě, poloromantiku. Kdyby ses pořádně odevzdal, zažil bys totéž, ale ...
<reagovat 
čtenář coda - 25.3.2003 > poloromantik :-),,... dokud nebudu po inspektorovi a instruktorovi alespoň letuška svačinářka, tak nepřestanu:-). ..Právě že nechci totéž, protože tě nějaký rok znám. Je radost se s tebou dohadovat. Dík :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.3.2003 > já z toho takovou radost nemám, ale: Lidé si stále chtějí naplnit své potřeby, co jim chybí, to hledají a to hledání je život. Každý člověk je určitý segment Celku, dobrý či zlý, všichni tam patří, nač se tedy rozčilovat?
<reagovat 
čtenář mennofer - 6.4.2003 > co to je za kecy proboha ... hrajete si na filozofy? ... dalsi hra:)?
<reagovat 
romann (Občasný) - 9.4.2003 > nejsme filozofové, ale mystiky, my prožíváme, nevymýšlíme
<reagovat 
čtenář DA - 30.4.2003 > ja myslel, ze jsi se s channelingem po neuspechu na mageu definitivne stahl z verejnych diskuzi - alespon si to tak pamatuji z Tvych prohlaseni -> uzivatele internetu jako nekvalitni material:) - koukam, ze se za ty roky v prispevcich a reakcich na ne prilis mnoho nezmenilo; pozdravuj Milose. DA
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 19.3.2003 > Lian - ne to se vazne pohybuje na hranici psychicke poruchy. :-))) Fuj, ty skareda holko, jez jsi neprozila 12.-tou dimenzi a Koordinatora stvoreni. Roman by si mel dat pozor. Podle mych informaci existuje i jeden odbor tajne policiie, ktery je zameren na sledovani novych proroku, a - pokud vim - po internetu tajna policie serfuje ve volnem case s chuti.
<reagovat 
 melront (Občasný) - 21.5.2003 > Filip Sklenář> Sledovani novych proroku ?? Co si pod tim muzu predstavit ?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter