Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Duel
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 26.9.2015 (19:08:03)
70x50 lepenka s plátnem akryl r.1998


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Čtenář prtek - 27.9.2015 > http://www.lidemezilidmi.cz/art-brut/galerie/22-11
<reagovat 
čtenář Čtenář prtek s prtkovou - 27.9.2015 > www.jaroslavd.deviantart.com/gallery/>henkatenn@gmail.com

http://jaroslavd.deviantart.com/gallery/ henkatenn@gmail.com
<reagovat 
čtenář prtek - prtkova - 28.9.2015 > anonymní registrace neeé
prtek bramborovy
Výstavní 91
181-02 Praha
Česká repubika.
<reagovat 
Čtenář - 28.9.2015 > Pro mne zajímavá malba s tou správnou energií. Dobře namalováno - není jednoduché takovéto tahy "uhlídat" a včas přestat.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.9.2015 > čtenář>  Zdravím, někdy povede, někdy nepovede, když ne, tak vznikne něco úplně jiného. Je to tajemství tvorby. Ještě zdravím a děkuji.
<reagovat 
čtenář ctenar - 28.9.2015 > Ahoj do Redakce Totemu,

přispívám pravidelně na Váš server (vesni) a už nějakou dobu mě obtěžuje člověk s nickem lookU. Několikrát jsem ho poprosila, zda by mi nemohl zprávy přestat posílat, ale nikdy to nemělo žádný výsledek. Nikdy jsme se nepotkali, nevím, o koho se jedná, ale píše velmi dotěrné a osobní vzkazy, jejichž obsah bych Vám snad ani nepřeposílala...

Nechci dělat vyrvál ani potíže, ale ráda bych Vás požádala o pomoc, pokud by bylo třeba možné nějak ho z Vaší strany upozornit, byla bych moc ráda. Znepříjemňuje mi to život a také publikování na severu, kterého si vážím.

Budu ráda za odezvu, popřípadě pomoc.

Hezký zbytek víkendu,


<reagovat 
 R.Mareček (Občasný) - 28.9.2015 > čtenář> To je těžká práce,jak může Totem vědět ,že to není naopak.
Ja to říkám furt,anonymní registrace kdekoli jsou špatné.
Jestli někdo chce přispívat ,tak jméno,a to všude nejen na Totemu.
Dříve jsem zde hodně dával,ale nyní bych se dosti rozmýšlel,zlo...

<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > R.Mareček> R.Mareček je stejně anonymní jako neregistrovaný prtek- je v tom snad nějaký rozdíl? Máš pod svým jménem adresu, rodné číslo atd.? A to bys musel dodat jako ověřený úřední doklad. Uvědom si to!!! Registrace je FRAŠKA! Můžeš se zaregistrovat i jako prezident Spojených Států!!! A budeš věrohodnější než já - R.Marečku?
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 26.9.2015 > Má to energii i odvahu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 26.9.2015 > Grafik> Díky a zdravím ,
<reagovat 
 čtenář výprtek - 10.10.2015 > Grafik> Jiří Anderle - nikoliv Andrle - je akademický malíř a grafik. Li-po11 svými díly ho vůbec NIČÍM nepřipomíná!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=j.anderle


A opět - ne Vladimír Skrebl, ale Skrepl!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=vladim%C3%ADr+skrepl+%C5%BEivotopis

Komu to tady "žerete" a mlaskáte si nad "padílky"? Mír Zemi,Boval atd. v jednom? Si asi doma pěkně chechtá, vy umělci zazobaní!!!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 28.9.2015 > ... přízr(n)ačný název, jeden by se mohl i domnívat, že "přispěl nějak k inspiraci" :-)), ale to bych nejspíš podcenila autora velmi, má svých námětů určitě mraky, navíc datum napovídá, že příspěvek asi vznikl dávno předtím, než se zde rozpoutaly mělké a povětšinou neplodné diskuze u jednoho z předchozích zajímavých příspěvků Li-po11...
Omlouvám se tímto znovu za svůj podíl reakcí, které nic nikomu nepřinesly, nebo přeci jen aspoň málo... Líbí se mi ten obraz moc, výstižně o něčem v klidu promlouvá, znázorňuje vřavu s mnoha prvky..., zloby, žárlivosti, zoufalství, nepřístupnosti, hlouposti, směšnosti,..., a složitosti vztahů ...
S dovolením si ukládám, dokud tu jsem ..., ještě se mi přeci jen nechce odtud po letech úplně odejít..., jedovaté šípy nevlastním, možná to bylo dříve jen zoufalé "placebo" pro příjemce ..., když nebylo rady ani pomoci...
Děkuji...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 28.9.2015 > Mima> Zdravím. asi jsem ten obraz vybral nějak podvědomě. Stejně je zajímavé, jaké pár obrázků, může vyvolat emoce. Zvlášť když se zase nejedná o nic tak mimořádného na výt. scéně. Zatím děkuji a zdravím . Jsem rád, že se dílo líbilo.
<reagovat 
 Čtenář - 28.9.2015 > Mima> ty zachcaná píčo psal jsem ti slušně že tě tady nenávidí víc lidí než si umíš představit ne jeden s aliasem prtek ale kvanta i kvalitních umělců hlavně si ještě mysli že ty někoho dokážeš inspirovat a že umělci malují podle tebe ty jsi obyčejná vymydlená a vymaštěná píča která rozumí leda hovnu a drž už tu svou nevymáchanou hubu která se plete do věcí kterým nerozumí ...koljkrát ti to mám ještě napsat!!! ZAVŘI PIČU A TÁHNI DOPRDELE
<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek s prtkovou - 10.10.2015 > Mima> Jiří Anderle - nikoliv Andrle - je akademický malíř a grafik. Li-po11 svými díly ho vůbec NIČÍM nepřipomíná!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=j.anderle


A opět - ne Vladimír Skrebl, ale Skrepl!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=vladim%C3%ADr+skrepl+%C5%BEivotopis

Komu to tady "žerete" a mlaskáte si nad "padílky"? Mír Zemi,Boval atd. v jednom? Si asi doma pěkně chechtá, vy umělci zazobaní!!!


Mima, opravdu si konečně uvědom, jak svými výprtky škodíš, nechci být sprostý, ale stáhni se do bažin, ať tu je od tebe klid!!!
<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Mima> Jiří Anderle - nikoliv Andrle - je akademický malíř a grafik. Li-po11 svými díly ho vůbec NIČÍM nepřipomíná!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=j.anderle


A opět - ne Vladimír Skrebl, ale Skrepl!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=vladim%C3%ADr+skrepl+%C5%BEivotopis

Komu to tady "žerete" a mlaskáte si nad "padílky"? Mír Zemi,Boval atd. v jednom? Si asi doma pěkně chechtá, vy umělci zazobaní!!!

Mima - nechce se ti odejít? PROBOHA ODEJDI A NEPLKEJ SVOJE KR.V.VINY! Jen tím TOTEMu prospěješ. Potopila jsi ho a stále potápíš. NeDéčkuj, ne5tkuj, pozoruj chvíli zpovzdálí, jak se to bude vyvíjet.Nerozumíš tomu, píšeš nesmysly, podporuješ "fujtajblíky", vypudila jsi plno kvalitních přispěvatelů svým nekvalifikovaným a nekvalitním přístupem a hodnocením. ODEJDI UŽ KONEČNĚ!!!Jen tím TOTEMu prospěješ. Věř mi.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.9.2015 > Li-po11> Podvědomí funguje spolehlivě, je-li z čeho čerpat...
Co se děje mimořádného na výtvarné scéně nevím, je to sic ostudné, ale možná dobře... "Dáma s hranostajem" je úchvatná, a určitě není sama ...:-))... Těším se na další příspěvky...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.9.2015 > Li-po11> ...ještě jsem napsala "něco k věci" omylem sama sobě v P.S., u předešlé předlouze "diskutované" koláže...
A "pár obrázků" k vyvolání emocí stačí, když jsou navíc "co k čemu"...:-))..., je na totemu přímo hlad už dlouho po kvalitě, ale o tom určitě víš ..., když zde nějaký čas ještě pobudeš, bude lépe :-))... Zatím také děkuji a zdravím...
<reagovat 
čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Mima, promiň, ale ty se potřebuješ léčit - máš hlad po kvalitě, tak běž do "mekáče", tam najdeš svou hledanou kvalitu a TOTEM už nechej, ať se "nakrmí" bez tvých blábolů po tvém odchodu, prosííím!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter