Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
#nádoba
Autor: vesni (Občasný) - publikováno 27.9.2015 (13:32:38)













#nádoba


pomalu se otíráš o tenkou hranu poševní stěny

tvoje předkožka přetéká přes okraj trpělivosti

zaplňuješ prázdné místo po lásce co ji vytrhly z pantů natolik

že už ani neční

ve víře že se nevyleješ

přilévám víno do prázdné nádoby

















Poznámky k tomuto příspěvku
benkroft (Občasný) - 28.9.2015 > pekny, hutny
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář ctenar - 28.9.2015 > Ahoj do Redakce Totemu,

přispívám pravidelně na Váš server (vesni) a už nějakou dobu mě obtěžuje člověk s nickem lookU. Několikrát jsem ho poprosila, zda by mi nemohl zprávy přestat posílat, ale nikdy to nemělo žádný výsledek. Nikdy jsme se nepotkali, nevím, o koho se jedná, ale píše velmi dotěrné a osobní vzkazy, jejichž obsah bych Vám snad ani nepřeposílala...

Nechci dělat vyrvál ani potíže, ale ráda bych Vás požádala o pomoc, pokud by bylo třeba možné nějak ho z Vaší strany upozornit, byla bych moc ráda. Znepříjemňuje mi to život a také publikování na severu, kterého si vážím.

Budu ráda za odezvu, popřípadě pomoc.

Hezký zbytek víkendu,


<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 28.9.2015 > čtenář> Žádne sraní, milá paní, dejte to policii. Voni už ptáčka vohrnou.
<reagovat 
 vesni (Občasný) - 28.9.2015 > Sallybill> Dobrý večer, posala jsem email provozovateli tohoto webu, s prosbou, zda by mi nemohl pomoci se jmenovaným, který mě už pár měsíců spamuje (několikrát jsem ho slušeně požádala, aby toho nechal, nemělo to žádnou odezvu). Nevím, co se stalo, ale provozovatel tento email uveřejnil pod dva moje příspěvky. Email zůstal bez odpovědi.

Je mi líto, zda jsem způsobila nepříjemnosti (dotýčný mi poslal vzkaz píčo - velká písmena, pár vykřičníků). Zároveň nerozumím, proč provozovatel tento mail uvěřejnil?

Hezký večer všem.




<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2015 > Sallybill> a ty si zajdi k psychiatrovi čuráku
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 28.9.2015 > vesni> Totem funguje sám od sebe. Nejspíš jsi to poslala sama právě sem. Domnívám se, že provozovatel s tím nic udělat nemůže, ani kdyby chtěl. Domluvit se s pachatelem, je také nemožné, protože jeho chování je výsledkem abnormality, která ovládá jeho, nikoli on ji. Na jeho výlevy můžeš koukat jako na studijní materiál, nějakou duševní bídou postiženého člověka, anebo si říct:"Tohle ve svým životě nechci," a pak je nejúčinnější jít rovnou na policii a podat trestní oznámení. Ale omlouvat se, jestli jsi nezpůsobila nějaké nepříjemnosti, nebo se cítit nesvá, že tvá prosba je takto zveřejněná, je úplně mimo. V tomto případě se nemáš zač stydět, ani omlouvat.
<reagovat 
 vesni (Občasný) - 29.9.2015 > Sallybill> Príma. Díky za ujasnění. Pán má smůlu a ignor. Hezký den.
<reagovat 
 vesni (Občasný) - 30.9.2015 > Sallybill> A máš to! :))
<reagovat 
 vesni (Občasný) - 30.9.2015 > Sallybill> A máš to! :))
<reagovat 
 vesni (Občasný) - 30.9.2015 > Sallybill> A máš to! :))
<reagovat 
 vesni (Občasný) - 30.9.2015 > Sallybill> A máš to! :))
<reagovat 
 vesni (Občasný) - 30.9.2015 > Sallybill> A máš to! :))
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 30.9.2015 > vesni> No to jo, ten mi to nandal klouček. Takový emoce kvůli amatérskýmu serveru, ten musí mít v hlavě peklo.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.9.2015 > ..jedna možnost.., nereagovat na přímé útoky..., jenže to nestačí, najde si Tě, když kdekoliv napíšeš pár písmenek, které se týkají kohokoliv, o čemkoliv ..., rovněž nereagovat, ať jsou písmena sebevětší, hrubost vulgární ještě "silnější"... Nepřestane, dokud se sám neunaví.., načas. Případně ho "vystřídá" ještě někdo další:-))..., souběžně i dva, tři, chameleoni někteří, co se tváří "vlídně". Jak se nestat štvancem? Nežádat o pomoc redakci zbytečně, být ráda za reakce pomocné ostatních autorů/čtenářů, ale hlavně nenechat se moc zneklidnit..., což je někdy těžký, ale dá se :-))...

<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 30.9.2015 > Mima> ...a Ty víš, o čem mluvíš, co? Na Tebe jsou pořádány hony. Nejvíc mě pobavila hláška jakéhosi zoufalce, že Tebe tady nenávidí spóóusta lidí a dokonce jsou mezi nimi vážení umělci. To jsem se mohl potrhat. Znám je, to jsou ti, co vztekem brečeli, když jsme fotbálek na těláku nebrali dost vážně, nebo když jsme hráli na vojáky, řvali: "Já nehraju, ty nepadáš!" Je milé, že jim to zůstalo.
<reagovat 
 vesni (Občasný) - 30.9.2015 > Sallybill> nechceme spořádat nějakej sraz odpadlíků? já z totemu nikoho neznám, to je ten paradox, že. kamenování po internetu a kyberšikana v poezii, novej námět na báseň, ne?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 1.10.2015 > Sallybill> ..."já nehraju, ty nepadáš!"..., moc pobavilo :-))..., jenže tady je to o něčem ještě jiném, neporazitelném...
Zoufalec si jde hrát na chvíli "na jiné hřiště" ..., protože musí ..., neovládá svou zlobu, a nemůže za to ... Tady ho nezaléčíme, jen "inspirujeme"... Proto nemá cenu reagovat, a když, tak pouze jemu pro jepičí potěchu ..., což nic neřeší... Ale věci se asi dějí tak, jak mají ... I jestli totem "klekne", nebo ne ...

<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 30.9.2015 > vesni> Já tu osobně taky nikoho neznám, ale řadu autorů respektuju a někteří mě. Nepřipadám si jako odpadlík, jsem tu už deset let a jsem tu doma. Jestli ti můžu poradit, ujasni si proč tvoříš, co tvoříš a podle toho se řiď. Když poznáš svou cenu, pak na tebe žádnej sprosťák nedosáhne. Ten, kdo si váží sám sebe se nechová, jako hovado. Někdo dokáže vnitřní bolest proměnit v báseň, nebo v obraz, takových lidí je tu hodně a jejich dílo má hodnotu. Tito si nezaslouží, aby je urážel někdo, kdo s vnitřní bídou nakládá tak, že ji předává ostatním. Totem je velký prostor a jestli tu vydržíš, najdeš si svý lidi a oni si najdou tebe, ale nenech se dotlačit k poraženecký náladám někým, kdo nezvládá vlastní život.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter