Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krajina s mraky
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 4.10.2015 (13:18:55)
A3 f.neořezaný papír akryl 2004


Poznámky k tomuto příspěvku
František Vyrut (Stálý) - 5.10.2015 > vidím v tom příběh brýlí-dvě skla vs. tři skla
Body: 5
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 5.10.2015 > František Vyrut> Zdravím a děkuji za názor. Krajina, jezero, mraky, odraz na hladině. Maluje za mně podvědomí.
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2015 > Tady jsem byl docela na rozpacích. Zpočátku mě malba vůbec nezaujala a určitě bych napsal: tak tohle se nepovedlo. Ale jak obraz sleduji delší dobu, začínám do něj postupně pronikat a nacházím ho dosti zajímavým. To se mi stává docela často u dobrých děl.

Nezáleží na tom, zda autor u malby stráví 10 sekund, 10 minut, 10 dní nebo 10 měsíců - rozhodující je konečný výsledek. Delší čas na malování neznačí auTady jsem byl docela na rozpacích. Zpočátku mě malba vůbec nezaujala a určitě bych napsal: tak tohle se nepovedlo. Ale jak obraz sleduji delší dobu, začínám do něj postupně pronikat a nacházím ho dosti zajímavým. To se mi stává docela často u dobrých děl.

Nezáleží na tom, zda autor u malby stráví 10 sekund, 10 minut, 10 dní nebo 10 měsíců - rozhodující je konečný výsledek. Delší čas na malování neznačí automaticky lepší výsledek. Strávit nad obrazem minimum času (jako například ty) a vytvořit dobré a zajímavé dílo, které zaujme, je daleko větší kumšt, než obraz malovat například týden. Většinou je to tak, že když je autor mladý, potřebuje k vyjádření určitého námětu například sto tahů tužkou. Když je starší a pilně tvoří, k vyjádření toho samého mu potom stačí třeba deset tahů – a vyjádří totéž, lépe, prožitě a mistrně.tomaticky lepší výsledek. Strávit nad obrazem minimum času (jako například ty) a vytvořit dobré a zajímavé dílo, které zaujme, je daleko větší kumšt, než obraz malovat například týden. Většinou je to tak,
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2015 > čtenář> Co se to stalo?? Takto je to správně:

Tady jsem byl docela na rozpacích. Zpočátku mě malba vůbec nezaujala a určitě bych napsal: tak tohle se nepovedlo. Ale jak obraz sleduji delší dobu, začínám do něj postupně pronikat a nacházím ho dosti zajímavým. To se mi stává docela často u dobrých děl.

Nezáleží na tom, zda autor u malby stráví 10 sekund, 10 minut, 10 dní nebo 10 měsíců - rozhodující je konečný výsledek. Delší čas na malování neznačí automaticky lepší výsledek. Strávit nad obrazem minimum času (jako například ty) a vytvořit dobré a zajímavé dílo, které zaujme, je daleko větší kumšt, než obraz malovat například týden. Většinou je to tak, že když je autor mladý, potřebuje k vyjádření určitého námětu například sto tahů tužkou. Když je starší a pilně tvoří, k vyjádření toho samého mu potom stačí třeba deset tahů – a vyjádří totéž, lépe, prožitě a mistrně.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 6.10.2015 > čtenář>  Díky za zprávu. U mne to bylo také tak. Po čase jsem zjistil, že je to moje "vlajková loď". Ale každý to může vnímat jinak. Ještě jednou děkuji za příspěvek a zdravím .
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2015 > je to takový pořád na jedno brdo, možná kdybys u jednoho obrazu strávil více než 10 minut mohlo by to dopadnout zajímavěji.. třikrát máchnout rukou a pak v tom něco najít, to není žádné umění
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 5.10.2015 > čtenář>  Souhlasím, je to tak, asi už se to nezlepší. Díky za názor.
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2015 > Li-po11> zlepší máš aj lepšie.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 6.10.2015 > čtenář> Díky.
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2015 > Jako z opičí školy.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 6.10.2015 > čtenář>  Taky dík .
<reagovat 
Čtenář - 7.10.2015 > je to ako by to kreslilo malé dieťa, ktoré má velmi špatný deň.
Pán Ctihodný súhlas s vami.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.10.2015 > Trochu jako od malého dítěte, sorry.
Body: 2
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 6.10.2015 > P.V.Ctihodný>  Zdravím, a děkuji za názor, může být.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2015 > P.V.Ctihodný> Ano, přesně tak. Lidé, které tento druh výtvarného vyjádření neoslovuje (nerozumí mu), se nejčastěji
vyjadřují následovně:
a) To nic není, to by nakreslilo malé dítě.
b) To nic není, kdybych chtěl, tak to taky namaluju.
Jenže:
a) malé dítě by to tak zajímavě a stavebně nenakreslilo
b) takto by to nenamaloval, ještě štěstí, že se mu nechce, jinak by si trhnul ostudu
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 7.10.2015 > čtenář> V posudku díla se samozřejmě můžu mýlit, ale myslím, že výtvarnému umění trochu rozumím.Studoval jsem ho pět let UK a sám léta tvořím.
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2015 > P.V.Ctihodný> Hmm, a tady je vidět, že ani pětileté studium na UK není zárukou chápání některých výtvarných děl.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 8.10.2015 > P.V.Ctihodný>  Ještě se vracím k příspěvku Krajina s mraky, mýlit se samozřejmě můžu já, nebo taky nikdo, je to taková "pocitovka" někdo v tom něco najde, jiný ne. To přece nic neznamená. Zatím zdravím .
<reagovat 
čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Jiří Anderle - nikoliv Andrle - je akademický malíř a grafik. Li-po11 svými díly ho vůbec NIČÍM nepřipomíná!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=j.anderle


A opět - ne Vladimír Skrebl, ale Skrepl!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=vladim%C3%ADr+skrepl+%C5%BEivotopis

Komu to tady "žerete" a mlaskáte si nad "padílky"? Mír Zemi,Boval atd. v jednom? Si asi doma pěkně chechtá, vy umělci zazobaní!!!
<reagovat 
 Čtenář - 10.10.2015 > čtenář> toto je nejhorší obraz co jsem kdy viděl
<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.10.2015 > ...trochu jsem rozpačitá, "půlení" se i zde koná, jako nějaké "odrazy na hladině"..., ale přitom ne všechny, a taky ne "věrně"..., což je ostatně v realitě obecně běžný úkaz ...
Zase Téma vhodné ke ztvárnění, jen nevím, jak bodově zpracování hodnotit ..., inu což, možná zkazím průměr
Body: 4
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 5.10.2015 > Mima>  Ano je to tak. Zdravím a děkuji.
<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Mima> Mima,neprtkuješ nakonec ty obrazy sama?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter