Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cesta v lese
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 10.10.2015 (16:57:17)
A2 papír akryl 2013
Něco pro zklidnění-


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 10.10.2015 > 💕❤️❤️❤️❤️❤️💕💗💕❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕❤️💕💕💕💕💕
<reagovat 
čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Mima-jsem kamos z Bohnic.

http://www.rozhlas.cz/radiowave/spolecnost/_zprava/bohnicky-hrbitov-z-vas-vysaje-energii-duchy-i-uklidem--1411332
<reagovat 
Čtenář - 11.10.2015 > Čauky jak je? hezká konverzace..
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.10.2015 > ... "cest k obrazům " je nekonečně mnoho..., pro autory i pro diváky, každá je jiná... Pojítkem bývá emoce okamžitá, nebo zprostředkovaná myšlenkou, tématem, rozpoložením, symbolikou, zpracováním... Koukavé přehezkané obrázky mají spoustu příznivců... Nelze umět vnímat všechno tak, jak je "předesláno", různě prezentováno... Já čučím na ten obrázek docela dlouho, a hledám možné jeho významy... I kdyby jich bylo více, stačí mi nakonec "jen" jeden.., jako ta tečka bílá v pravém horním rohu ..., ale vidím tam dva, i třetí, ne tak význam, jako průvodní jev :-)) Děkuji za zamyšlenou ...
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Mima> Mima, konecne prestan prudit! Stahni se do bazin se svymi komenty, je tu z tebe tezky vzduch. Ty si to snad sama patlas a nasledne Deckujes a 5etkujes!!!
<reagovat 
 Čtenář - 11.10.2015 > Mima> ty zůstaneš furt stejná píča ještě že existuje internet jinak by tě v tom ústavu uspali navždycky
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 11.10.2015 > Mima>  Děkuji za krásný, duchaplný příspěvek, jako vždy. Obrázek je taková náladovka, pocitovka, ilustrace.
Říkal jsem si, že se na to hezky kouká. Maluje se mi to samo, nepřemýšlím o tom. Pak je zajímavé co řeknou diváci, odborníci. Tak zatím zdravím a mějte se hezky.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 11.10.2015 > Mima> Děkuji za duchaplný, hloubavý příspěvek. Vždy rád přečtu. Maluje se to samo, nic nerozmýšlím. Taková náladovka. Pak jsem zvědav na kritiku.
Vaše je zajímavá vždy. Tak ještě zdravím a mějte se hezky.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 10.10.2015 > čtenář> .. a já pořád, kdes byl tak dlouho?...
<reagovat 
 Čtenář - 11.10.2015 > Li-po11> Lipo tu nejsou odborníci. Tu jsou jenom diváci.
<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Mima> Jel jsem do Bohnic za tebou, pry jsi odesla na reverz. Mohla jsi tam dal "koktat" sve komenty a prtkat decka i 5tkoprtky.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 11.10.2015 > čtenář>  Taky dobrý, díky i za diváky, zdravím
<reagovat 
 Čtenář - 11.10.2015 > čtenář> z piče eifelovku nepostavíš
<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 11.10.2015 > toto se mi nelíbí :)
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 15.10.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 16.10.2015 > Grafik> Zdravím a děkuji ,.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 17.10.2015 > Barevně příjemné, ale obecně si myslím, že bude asi rozdíl, dětským výtvarným projevem se nechat inspirovat ( Miró, Klee apod.) a jako dítě malovat.
Body: 3
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 12.10.2015 > čtenář>  Měli Adolfa přijmout na akademii , doufám, že se historie nebude opakovat.
<reagovat 
Čtenář - 10.10.2015 > Škoda, že reprodukce není ostřejší.
Malba se mi moc líbí, je nádherná. Opět tam mezi různými skvrnami objevuji plno zajímavých vztahů. Takovéto malby jsou moje krevní skupina.

Škoda, že tomuto stylu malby holduje pouze málo nadšenců. Chce to umět malovat a myslet, přemýšlet, být alespoň trochu filozofem a vše uplatnit v malbě. A na diváka to (rozklíčování takovýchto obrazů) klade také zvýšené nároky, ne každý takovému stylu vyjadřování holduje, chápe ho, umí ho vnímat.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 11.10.2015 > čtenář>  Zdravím a díky. Vždy takový krásný komentář! Ani si ho nezasloužím. Ruka maluje sama. Moc děkuji a zdravím .
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2015 > čtenář> to myslíš Lipa že?
<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek - 21.10.2015 > čtenář> Ne, Mimu. Ted se skryva, zavislacka totemu, pod ctenarem.Bude hlavni komentator Mezi ploty.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter