Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednou za měsíc
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 17.12.2015 (15:01:30)
Náhle se zvedá Jana, poprosí o uvolnění a jde si sednout k Josefíně. Po počátečních frázích, které chtějí mít co nejrychleji za sebou, sděluje Jana, že jí Josefína připadá na posledních schůzkách stále víc nervóznější. Josefíně se zalesknou oči a poté poprosí Janu, aby ji vyslechla. Ta beze slova kývne a Josefína jí vypráví o podrazu, který udělala na bývalého kolegu.
- A teď je to venku, končí provinile.
- Měla bys ho vyhledat a vše mu vysvětlit. Určitě to pochopí. Poté by sis měla odpustit.
- Zkoušela jsem se s ním spojit, ale známí mi řekli, že odejel do ciziny a neví, kdy se vrátí.
- Tak nech zatím vše otevřené a uvaž, jestli se rozhodneš sdělit to také ostatním.
Náhle všechny ztrnou. Karla vyskočí s neobyčejnou lehkostí na stůl a začne provádět taneční kreace. Vyzve ostatní k následování. Seskočí dolů, vytáhne odněkud přehrávač a salónkem se ozve hudba. Jediná Josefína se nesměle přidává ke Karle tancující opět na stole. Ta křičí v záplavě tónů k publiku, že již několik měsíců chodí na kurz orientálních tanců. Vedle Karly je odměněna potleskem také Josefína, o které ostatní tvrdí, že tančila výborně.
Když opět sestoupí dolů, prozradí Karla, že tanec je malé překvapení pro přítele. Chystají totiž oslavu k prvnímu výročí seznámení. Podrobnosti zatím nesdělí. Prosebnému naléhání, aby ještě něco prozradila, nedovede Karla odolat. Prozradí, že zakoupila svůdné spodní prádlo cestou sem, na další naléhání doplní, že plánují večeři při svíčkách v apartmá vybraného hotelu, s lahvemi šampaňského, které nám budou dělat vícero potěšení, ve vířivce i mimo ni, dodala.
Vzápětí pokryjí stůl kousky prádla. Chvílemi to zde vypadá jako v butiku, chvílemi jako v prodejně erotických pomůcek. Všechny si vystavené kousky zvědavě prohlížejí, jenom Jana je zdrženlivější.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter