Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
no war
Autor: Martyfoto (Občasný) - publikováno 21.3.2003 (10:30:43)


Poznámky k tomuto příspěvku
xmark (Občasný) - 21.3.2003 > Ten oheň je "dost dobrej", ale to ukrutný blikání sis mohl odpustit, hrozně to ruší při prohlížení galerie!
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 21.3.2003 > Me zase serou jiný veci, galerie a ty to prezijou!
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 21.3.2003 > Ad Tom :-))))
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 21.3.2003 > Tak tu politiku a nejaký Kudy sem neplet. Príspevek je o mnozsví lidí kerý byli a sou proti válce a pohoreli (zbytek sis domyslel), vy ste asi pro jak tady ctu - kdo vám brání?
<reagovat 
_Tom (Občasný) - 21.3.2003 >

Souhlasím, vyložil jsem si ten plakát v souvislosti s tím, o čem se teď hodně mluví.

 

Na absolutně abstraktní rovině se musím přidat k lidem, kteří jsou proti válce. Válka je způsob jak hodně lidí zabít a hodně věcí zničit.

 

Leč v kontextu už takový postoj může být jen těžko udržitelný. Myslím, že existují války, které jsou ospravedlnitelné, stejně jako existuje ospravedlnitelné násilí.

 

A teď k té vlastní grafice - jak příspěvek vypovídá o oněch tebou zmiňovaných lidech? Podle mého názoru nijak na ty lidi neodkazuje. Je to přece výkřik, nic než výkřik - tvůj výkřik. Je jisté, že se s ním mnoho lidí bude ztotožňovat, souhlasím, ale co to o nich vypovídá? A jak se z toho dá zjitit, že to je jen o těch, kteří při protestech proti válce pohořeli a ne o těch, kterým se podařilo nějaké jiné válce zabránit?

 

P.S. Omlouvám se za překlep, nepochybuju, že sis význam toho slova vyložil tak, jak jsem ho mínil napsat - totiž bez překlepu.


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 21.3.2003 > Musim uznat, ze i ja mam maximalne smisene pocity - podobne jako Tom. Cosi me irituje na Amicich, pral bych si svet bez valek.
Ale nasilniky lze porazit jen nasilim. Politika pasivni rezistence byla uspesna v Indii. Za II. sv. v. se ukazala zhoubnou.
Spravedlivou valku - ano. Bojuji v ni zoldaci, ne chudaci vyvleceni ze skolnich lavic.
A Amerika je nas ochrance pred laskavymi Rusy.
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 21.3.2003 > Dejte si to do fóra, nemám na politiku chut ani cas, tady je galerie a príspevek je mezi multimedia,nic víc a nic mín
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 21.3.2003 > Zaujimame stanovisko ke Tvemu prispevku... Tak se nesprajcuj a bud hodna holka, nebo dostanes bajli.
<reagovat 
čtenář xy - 21.3.2003 > no East no West, Islam is the best !!!
<reagovat 
Natalia (Občasný) - 21.3.2003 > NO WAR!
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 21.3.2003 > ne válce
<reagovat 
Kimmer (Občasný) - 22.3.2003 >

Souhlasím s těmi slovy, ale je to pesně talk, jak napsal xmark

 


<reagovat 
Ripper (Občasný) - 23.3.2003 > Ne, to blikání je správný. Je to jako při náletech, záblesky na obloze.
<reagovat 
skaven (Občasný) - 23.3.2003 > Křovina je vrah!
<reagovat 
_Tom (Občasný) - 21.3.2003 >

Nevím, zda zrovna tohle fórum je místo na politiku, leč když už to tu je...

 

Co třeba podívat se na tisíce vyvražděných Kudů? Škoda, že si na ně nikdo nevzpomněl a nedemonstroval proti genocidě, k níž se mimochodem používaly (chemické) zbraně hormadného ničení. Teď se veřejné mínění de facto staví na stranu původce té genocidy.

 

Oč méně bude takových diktátorů, tím lépe.


<reagovat 
 Ripper (Občasný) - 23.3.2003 > _Tom> Nemáš pravdu. To s těma Kurdy je oblíbený arugument, ale je naprosto zavádějící. Protože demonstroval-li někdo proti genocidě Kurdů před několika lety, nevěnovala se této "bezvýznamné" události žádná pozornost. Média prodávají jenom to, co prodají. Kdo se v dnešní době zajímá o Bělorusko? Píšou se petice, dělají se demonstrace a všimnul si toho někdo?
Souhlasím s Tebou, že oč méně bude diktátorů, tím lépe. Ale tahle válka je zločinem, jako byla zločinem genocida Kurdů. Navíc, co dělaly USA v té době? Ničeho si nevšimly?
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 24.3.2003 > Ripper> 

To, že v té době USA nebraly nic na vědomí určitě nezmenšuje pozitivní přínos toho, že dnes se snaží Husseina odstranit. Pokud by to, že s ním svého času i spolupracovaly mělo být argumentem proti jeho odstranění, pak by bylo logické, aby třeba ani Sověti za druhé světové války nebojovali proti Hitlerovi.

Že média neinformovala o tom či onom nic nemění na samotném faktu genocidy a není to argument proti odstranění Husseina.


<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 24.3.2003 > Jo nakliknete si, koukejte a poslouchejte a treba prijdete na jiný myslenky, todle si dejte do fóra.Premejslim o scriptu kerej  by mlátil kladivem po hlave.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 3.4.2003 >  hezký provedení
Body: 5
<reagovat 
čtenář Ládík - 11.6.2003 > Je to zátěž pro oči
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 10.5.2004 >

..............a co ted? místo jednoho tyrana pár  jinejch

 

..............lidi kerý souhlasej se zabíjením nevinejch lidí sou sami vrahové!


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter