Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Paradoxy Boha – zkušenosti z mystických meditací, vyznání Lásky k Jeho Jinakosti
Autor: romann (Občasný) - publikováno 21.3.2003 (15:42:27)
  

Není nic mimo Něj, jen On je Stvořitel a stvořené současně, hologram. Bůh je i není Stvoření, je to jen Obraz, symbol Nepochopitelného, Nepopsatelného Procesoru mimo cokoliv známé. Nemá počátek ani cíl, je neodvolatelně a totálně dokonalý. Nic Ho neohrožuje, nemá nepřítele, ale může si Ho vymyslet. Co tedy má dělat? Musí něco Tvořit, jinak nastane Chaos, ten je ale také Jeho projev neprojevu. Musí zkoumat Sebe, protože bez svého projevu paradoxně neexistuje. Aby se mohl definovat, musí to učinit z pozic mimo sebe, ale nic takové není, proto je Jeho Tvorba Věčná ve všech nekonečně časech za časem, všechny příčiny za příčinami.

Ví i to, že je neřešitelný rébus i pro Sebe Samého. To je atribut Dokonalosti. Jeho Tvorba je nekonečně obtížná, ale současně nemůže být jiná. Nezná neznalost, náhodu, nehodu. Vlastně vše ví, minulost, přítomnost i budoucnost se svými nekonečně variantami jsou pro Něj neustále dostupné. Přesto stále Tvoří. Je jakoby stále Doma, Dokonalý v Dokonalém. Vše a všude je totéž – dokonalá Dokonalost, jen se umět podívat. Věčná proměnlivost a Nekonečnost nekonečně směry. Bůh nežije jen tímto světem, ale i v abstraktních světech příčin příčin. Pocit si stvoří jaký chce, i děj, prožije cokoliv i nemyslitelného.

Je nekonečně možností Jeho projevu, dělá všechny najednou i postupně zároveň. Nač tvořit jednoduše a jednotně, to je omezenost. Ta neexistuje, jen uměle. Proto vše tvoří nekonečně složité, vzájemně provázané. Ta krása Jednoty protikladů! Může si vytvořit všechny duality a není důvod aby to nedělal. Vše musí být kvalitativně a kvantitativně vyváženo, viz monáda s rybami.

Může si vytvořit i umělou nedokonalost, i když je to dost problém. Je jen umělá, protože existuje jen Dokonalá Dokonalost. Tu musí zablokovat. Tak si může vytvořit i umělý vývoj k Sobě. Vše z Něj vychází a do Něj se vrací, ale nikdy Ho neopustilo! Nebyl prvotní hřích, vše je a vždy bylo podle vůle Boha.

Jde hlavně o přiblížení se k Němu, návrat Domů, to je hlavní úkol vývoje. Může si vytvořit i pohled na svět, který Ho odmítá a prožít ho. Je to zvláštní, nevidět Boha ač nic jiného neexistuje! I stvořit nekonečně vesmírů každý se svými zákony je Mu vlastní. Ví, že to bude dělat věčně. Stále v dosahu všech archetypů, stavebních kamenů Stvoření. On je Tvůrcem, Celkem i částmi, protože jsou to buňky Jeho Tvorby, Jeho samého. Ale vyjdete z prožitku Boha a je to pryč, ani popsat se to dokonale nedá.

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář coda - 24.3.2003 > Máš to Romane těžký, že zrovna u tebe vytvořil takovou umělou nedokonalost, zablokoval tě a ještě ti to řekl
<reagovat 
Čtenář - 24.3.2003 > Nejsou ty obrázky zručně namalovaný chaos?
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.3.2003 > Coda - a myslíš, že ty jsi jiný? nejsi. čtenáři-ne, to jsou božské pocity, vlastně Jejich svět fraktálních archetypů.----------ještě jsem dopsal: Bůh je i není Stvoření, je to jen Obraz, symbol Nepochopitelného, Nepopsatelného. Vše a všude je totéž – dokonalá Dokonalost, jen se umět podívat. Věčná proměnlivost a Nekonečnost nekonečně směry. Bůh nežije jen tímto světem, ale i v abstraktních světech příčin příčin. Nebyl prvotní hřích, vše je a vždy bylo podle vůle Boha. Jde hlavně o přiblížení se k Němu, to je hlavní úkol vývoje. Ale vyjdete z prožitku Boha a je to pryč, ani popsat se to dokonale nedá.
<reagovat 
Čtenář - 24.3.2003 > Není vše a vždy podle vůle" boha". Veškeré vědomí, řekněme Ducha, má sice společný základ, ale ani Otec-Matka, jako jednota lidských vědomí ani Duch tě ve fyzickém žití neřídí, tady podléháš nejprve svému Égu a jeho volbě, a to co píšeš není dokonalé, ...si myslím.Pumpuješ tady iluse, každému do hrnečku kolik chce, ale vaříš to z kozích chcanek :-). Omluv moji "dokonalou" vulgaritu
<reagovat 
čtenář coda - 24.3.2003 > podpis
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.3.2003 > a proč by nemělo být vše podle Boha? Nakonec jen On je Stvořitel, nakonec není nic mimo Něj... Je to Jeho gamesa. Jsme tu kvůli Němu, ne On kvůli nám. Jen se zamysli. Ego je uměle zablokovaný Bůh jež hledá cestu zpět, to se píše v každé svaté knize...
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.3.2003 > Vše z Něj vychází a do Něj se vrací, ale nikdy Ho neopustilo!
<reagovat 
Čtenář - 24.3.2003 > Ego je vskutku oddělené vědomí, jednota , i "bůh". Ale protože hraje často i jen na sebe a "zablokovalo se", nechce se podvolit spolupráci, chce něco být . Proto nehraje podle vůle jednoty
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.3.2003 > no počkej, Coda. Ego samo sebe nestvořilo, to je jisté, Proto Ten, kdo ho stvořil musel vědět, podle toho, co mu dal, jaké bude, ne? a přivést ho zpět a o to právě jde, tu zajímavou cestu...
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.3.2003 > upgradováno
<reagovat 
čtenář coda - 24.3.2003 > Tím že se části ega, komplexy, nepodvolují bohu, i ony mění úroveň svého dobra , svoji síly a vlivu na celek vědomí člověka. Když jim dáš prostor, oni sebestředně sílí, když s nimi pozitivně pracuješ, tak i agresivita se vychová, změní, třeba na sílu potřebnou k pokračování pozitivní práce. Když je necháš a přinesl sis je do tohodle života, tak obvykle sílí, bojují o krmení a chovají se jako nevychované frackovité děti. A dobro se netěší z toho, že se "zlo" -horší komplexy tebou získané či tobě svěřené a tebou nesené do tohohle bytí, pod tvojí správou spíše posilují, než vychovávají tvojím spoléháním se na jednotu.Dole-jako nahoře, proč ta historka o vzpouře andělů, světlonoše?, myslíš vskutku že si to Otec dobrovolně přál?
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.3.2003 > ano, dobro nemůže existovat bez zla, jako nemůže existovat severní pol bez jižního, to je dualita. Proto je svět jaký je, Bůh dobře ví, co dělá, Dokonalost, ne selanku. Podívej na monádu s rybami, tam je to jasné. Ale odmítám někoho přesvědčovat.
<reagovat 
čtenář coda - 25.3.2003 > Jasně, ty nikoho nepřesvědčuješ, ani články, ani v diskusi. Já bych tě rád přesvědčil. Zlo je v tvém případě, i v dalších , spíše nevědomost, nepokora a nesjednocení se. Ale přes egoistické filtry nic neprojde a Říman se nenechá omezit a převychovat ani náhodou, on touží vyniknout bez ohledů na ostatní.Dej si ještě padesát mystických úúúžasných operací, ale bacha ať si u toho nenaděláš. Bůh ví co dělá, ale ty jsi mimo i s celým ancáblem uvnitř.
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.3.2003 > a jak to víš? :-))
<reagovat 
čtenář coda - 31.3.2003 > Je to vidět z úhlu místa na kterém stojím. Tak ti to říkám, aby jsi dál neztrapňoval sebe a to za co a s čím se tu všeználkovsky naparuješ.Ale nevím to nejspíš o nic méně ani více jistě než co "víš" ty, což je trochu paradox psyché.Je to jen názor, podložený mojí zkušeností a prací, z mého "vědění" do diskuse:-), mistře zlatoústý :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 31.3.2003 > z mého místa to vypadá úplně jinak. Je totiž nekonečno úhlů pohledu. Tak už to pochop a nekibicuj. Spíš se víc odevzdej. Prožij alepon jednou Boha NAPLNO!
<reagovat 
Čtenář - 31.3.2003 > Odevzdat se bohu je odevzdat se čistý, spojit se s prazákladem. Prazáklad k sobě nepustí vytahané tričko s bojištěm uvnitř. Není opojení jako opojení. Míra vlastního orgasmu nevypovídá nic o kvalitě vztahu a spojení, prolnutí,dvou prozatím nebo částečně oddělených vědomí.Podobný k podobnému. Orgasmus ze sebeukájení se asi taky dá vyšponovat, jako i adrenalin, pocit výjmečnosti, superégo, závislost, vyšší dávka. Co ty jsi prosím schopen Otci odevzdat? Tu tvoji vnitřní loupežnickou partu?Tu asi jak koukám nechceš odevzdat a jinak nemáš jako každý svěřeno zhola nic.Jseš jako farářův syn co se vrací špinavý,zpitý atd :-)k starému otci a ještě lezeš na kazatelnu. Fakt myslíš že se to hodí? Odvahu teda máš:-)
Prožil jsem si to dostatečně naplno a proto mám trpělivost a chuť tě upozornit na něco , co ti tví sebou uspokojení vnitřní filtrovací rádci, tvé hřivny, kvítka :-), nedovolí vidět.Ale pokračuj dál, k světlým zítřkům a inkarnacím, jestli chceš, kamaráde. A jestli jseš jenom mé zrcadlo, tak jsem asi pěkně" v čoudu" :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.4.2003 > Prazáklad tě umí očistit, hříšný sám sebe z bláta nedostane. Čas ukáže jak je to s tebou i mnou.
<reagovat 
čtenář makak - 1.4.2003 > Je zajímavé že se vlastně ti duchovní lidičkové vlastně ani nechtěj spojit¨vjednu velkou rodinu. Už vím, protože každý má svůj názor na OTCE stvořitele a tím si vytváří svoje hodnocení, které působí jako blok a je pak těžké najít pravdu protože ego se nechce vzdát svého hodnocení. Těším se až nám všem otec řekne pravdu o svém království. Je zajímavé že lidé se sjednocují jen tehdy když jim hoří pod prdelí.
<reagovat 
čtenář coda - 1.4.2003 > Romane , i ty jsi část prazákladu. Nedostane se, když se nechce dostat nebo když neví že je v blátě. Někdo se tím bahnem ještě namaže,trpí, ukazuje trpění, viď :-), starý kamaráde .A když si to přizná, tak mu je pomoženo, ale není vytažen. Prazáklad se chce sám očistit, a když se chceš ty očistit od špíny na puse,, děláš to mozkem, okem,uchem nebo rukou, nebo spolupracují všichni?
<reagovat 
Čtenář - 1.4.2003 > Makaku,:-) tebe i kamaráda Romana beru jako "velkou rodinu".Jen se tak dohadujeme a čekáme asi, co na to ostatní. Nemůžu brácho :-)za to,že tím jak jsi nás moudře všechny zhodnotil, si asi taky vytváříš blok k pohledu na duchovní lidičky. Rád asi zevšeobecňuješ, část pravdy máš.Ale co je ten blok?, jak ho uvidět, vytahnout a vychovat? Nemyslím že zapalovat pod prdelí je dobré řešení:-), snad se to dá i jinak, domluvit se s blokem rošťákem druhého skrze vychovaného rošťáka vlastního.S pomocí "Boží".
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.4.2003 > makak- nechtějí a co se dá dělat, Stvoření není selanka. Mezi Bohy je to podobné :-))Od slov k činům, pánové...
<reagovat 
čtenář coda - 2.4.2003 > Od slov k činům, Hr na ně,...to si řiká americký prezident taky.Jestli činy myslíš to co děláš, tak je to protentokrát zase v háji
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.4.2003 > ty jsi nějak chytrej :-))
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.4.2003 > ty jsi nějak chytrej :-))
<reagovat 
čtenář coda - 2.4.2003 > Děkuji za uznání. Tobě se chytrost taky úplně nevyhnula, ale moudrost darmo povídat :-). Ale hezky jsme si zazpívali starou známou písničku odrhovačku. Je to jak "Na kopečku v Africe...kde maj blechy v posteli:-).
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.4.2003 > no comment, už těch řečí bylo dost
<reagovat 
čtenář coda - 4.4.2003 > To se ti snažím říci už dávno, že dokonale dokonalých plků produkuješ přehršel a máváš u toho praporem, aby se šli všichni podívat. Uválel jsi už tak velkou kuličku, že už jde dál tlačit jen velice obtížně a nevoní. Nevím pro koho ji chystáš. K jídlu to není, možná pomníček :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.4.2003 > na jistem serveru k memu clanku byla diskuse s 311 prispevky, zajem byl. Nejsi ty falesny prorok? Navic mam 5 novych zajimavych zajemcu. Starej se o svuj pristup.
<reagovat 
Čtenář - 7.4.2003 > Ty máš jen nové zájemce a pak žádné.Znám tvé diskuse odsud a ze spirály, je to všude stejné, počítal bych jen pozitivní příspěvky, být tebou. Nejsem prorok,ale jen nějak nechci aby jsi to hodil za hlavu a začal znovu stejně, snad sám vidíš, že se plácáš už dlouho na místě a kroutíš se bolestí.Způsobuješ inflaci duchovního života, devalvuješ poznání, vytváříš chaos, hlavně svou motivací v přístupu.Dle mého názoru nelze jít bez procesu individuace, nalezení a doplnění protikladných polarit uvnitř sebe,mystické svatby "racionální" a duchovní části, sebepřevýchovy charakteru poznáním, ..víš to :-). Sebepoznání, sebereflexe, sebepřijetí se v propojenosti i oddělenosti téhle etapy. Ne aby se vyvzdorovaným pobytem v nevědomí a v říši iluzí obohacovaly egoistické části osobnosti které tebou manipulují, pýcha, sebestřednost. Znásilňuješ svoji dobrou duši, svůj laskavý střed. Děláš hlouposti, ale vlastně za to tak úplně nemůžeš.Myslím že diskuse je o tom vyjadřovat jiné názory, jiné chápání. Nikde jsem nečetl že by do diskuse měli přispívat pouze ti kdo obdivují autora a volají "Vivat".Nejsi první ani jediný kdo dělá různým způsobem chan. Chápu že jsi zašel ve své horlivosti kamsi, kde ti pomůže jen to dobré, co v tobě ještě je. Jako i nám ostatním. Zkus s největší sebeupřímností pochopit, odkud vychází naše, tvoje, moje motivace podmiňující přístup, takovéto "Víš vskutku, co činíš?"
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.4.2003 > tvrdím snad, že jsem osvícen? Nikoli, jen to, že jsem žák, vše je ve běhu, Oni si se mnou poradí...
<reagovat 
romann (Občasný) - 7.4.2003 > to o říši iluzí je tvoje iluze.
<reagovat 
čtenář coda - 7.4.2003 > Neberte mi hračky říkaj spíš děti ve školce, ti malí rozumbradové závislí na cukrátkách. Rošťáci se jen dohadují, co je ve sbírkách v přírodovědném kabinetu za poklady, protože je tam nikdo z učitelů nepustí. Tak mluví a nahlas vykřikují o tom co viděli v televizi za románovou "realitu" a v klíčové dírce doma, aby neměli pocit méněcennosti a byli zajímaví.:-) To víš že si s tebou poradí, nějak to dopadne,doklepeš to, dostaneš další šanci, nebo tvé vědomí nalejou třeba už naředěné do dalšího jedince, už teď je mi ho trochu líto:-), budou mu muset přidat trochu zodpovědnosti k odvaze a poslat ho znova do světa, kde ho to trochu přidusí
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.4.2003 > hlavně na tebe jsem zvědav, zda toho nebudeš mít sklon nechat, jen co budeš otcem... známe takové ptáčky...
<reagovat 
čtenář coda - 10.4.2003 > To je fakt, pak možná budu mít snahu každý trošek do mrtě vymačkat, a budu psát "moudré" prázdné nálepky stále zamotanější hantýrkou, když mi nic jiného, energie, hravost, radost, láska ,již nezbyde, jen maska někoho staršího kdo to někam "dotáhl", budu dělat rýhu a stavět si pomníčky.Nejlepší na tom je, že si to neuvědomím a budu to o to víc drhnout, jako pětníkem do pískovcové skály.Navíc budu mít nejspíš pocit že již není čas nic měnit a opravovat se by znamenalo osobní prohru své hrdosti, ale snad tu svoji pravdu nějak zohýbám a zaflekuju.
<reagovat 
romann (Občasný) - 11.4.2003 > Ty vůbec nebereš vážně, že komunikací s Bohem nemůžeš upadnout do takových iluzí, rozmetá ti je hned :-))
<reagovat 
čtenář coda - 16.4.2003 > Tak pak budu komunikovat s něčím, co se vydává za boha, s něčím, co mi to nerozmetá.Budu si brát doping a rochnit se v extázích. Ale droga také bourá, tak budu tvrdit že to je bůh a rozmetává mě a tím transformuje.Otevřu se chaosu, všemu, bez obrany vpustím nekonečný a neorganizovatelný množství všeho a budu vířit v tom losovacím bubnu s tím. Navíc to vůbec nebudu vědět, má sebestřednost mi to neřekne a tušení že něco není v pořádku snadno zažene.Proč bych měl být svým pánem a správcem, když má pýcha, hrubost a touha to zvládne za mne.
<reagovat 
romann (Občasný) - 28.4.2003 > hochu, vůbec netušíš jak to je, jen si vymýšlíš...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter