Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky "Případ ad Helena" z kolekce nezařazen
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 6.9.2006 (02:18:21)

"


(( ..

..ž tu rýnou ..můžu ..y ..č..y ..k Prudce jsem se otoči ..u ..P l.S. ..tál

p

..č ..i ..h ..j ...m .nekoliduje..bý ..k jto ale..š .. p děl


..O jsem ..o ..p..trošku..p Ale b..T ..b



Pohádali jsme se s Helenou. Zase. Hádáme se teď často. Téměř každý den. Kvůli hloupostem. Nesnáší například, když jí říkám Heleno. Já vím, že se jmenuje Jana. Ale copak já můžu za to, že se chová jako Helena, a nutí mne to tím pádem říkat !?Ato jsem si myslel, že nám to již vydrží , když jsme spolujiž čtvrtý rok. Vždycky se to něj jak spravilo alespoň přes noc, ale teď chodívám v noci raději ven. Nesnáším, když na mne někdo řve. Jako dneska. Do hospody se mně nechce, protože jsou tam vždycky nějací lidi, a já v takové situaci nesnáším lidi. A tak většinou chodím po městě. Ale také nesnáším ..dlouhodobou kosu, teda takovou, která trvá ještě nějakou dobu potom, co mi začne být zima. Nesnáším ale také policajty, kteří mne buď legitimují pěšky,nebovautechzpomalujíaprohlžejí,a tak se většinou stejně vždycky zase vrátím. Jako dneska.


Při cestě domůVe stánku před Smíchovským nádražím jsem si koupil pivo. Teda dvě jako samozřejmě, kvůli rovnováze. To je jako v Bibli, to je snad jasné každému, když se kupujou lahváče, že musí být nejméně dva, kvůli rovnováze. Dole v průchodu v pečivu byla asi dneska Věrunka, ale mají už zavřeno. Že jsem si taky nevzpomněl dřív, že tu asi dnesjka je. Mohl jsem ji -to má ráda-zasé koupit a přinést uzené.Ona nemužejinam,nažnaWC. A mohl jsem ji .., dnes poprvé doprovodit k metru. Ale má doma spokojené manželství, a to já jí nechci narušovat.


Věra je jiná než Helena. Neříkám, že lepší, na to ji znám jen málo, a jak se říká, jen z jedné polohy. Ale je jiná, veselá a jednoduchá,nekomplikovaná. Mám rád nekomplikované věci. To ale neznamená, že bych snad měl nějaké mal ..= é iq ! Naopak, mám ho asi docela velké, i když s někým se již od přírody měřit nemohu, to je jasné . Známý doktor, se krerým chodívám na nohejbal, mně dal jednou nějakej test, a řekl mi potom, že mám iq větší než GeorgerBuš mladší, teda jako než americkej prezident. A to člověka hned potěší, že by mohl řídit nejmocnější stát světa dokonce ještě lépe, než je řízen teď, to si nebudu nalhávat. .. . Dole mají pořád teplo, a tak tam obsluhuje většinou jen v tílku s úzkými ramínky. Teda ne ten prezident , ale Věrunka, to dá rozum. Druhý pár ramínek je od podprsenky. Šíleně jí to sluš í.Prsa má po dvou dětech volnější a větší -nevím, jaké mají číslo, ale to je mně šumafuk, to mn e vůbec neirituje - než Helena, ale to jí sluší také. A sluší jí, jak je na každého přívětivá. A také jí sluší ta vůně teplých koláčů a chleba. Je prostě nekomplikovaná.




Uvědomil jsem si, že jsem vlastně Věru ještě nevi děl od pasu dolů, jak stojí za tím okýnkem. Nebo výlohou s okýnkem, nebo co to vlastně je. Jenom po zadek, od kterýho se ale zbytek dá dost přesně odvodit.To je stejně zajímavé, jak člověk s věkem nabírá zkušenosti. Nebo že bych to měl vrozené, tyhle schopnosti ?


Zamyšleně jsem o tevřel druhé pivo o kovovej rantl výlohy. Otvírák, co tu dlouhý leta býval na šňůrce, urval asi nějakej bezdomáč. I ten další na řetízku potom. Nesnáším bezdomáče. Ne teda jako lidi v určitém stádiu našeho vývoje kapitalistický společnosti, to chápu logicky, že mezi námi musí být sociologické rozdíly - abych já mohl mít dva byty, jeden pro nás a druhej prázdnej po bábě pro kluka, až doroste- tak že musí být někdo další na ulici bez bytu- , ale kvůli tomu, co dělaj a hlavně ale kvůli tomu, jak se chovaj. A že většinou nedělaj. A taky kvůli tomu jejich věčnému: ..mladej pane, nebylo by pár drobáků ?Nebo cigareta? ..Nebo stravenka? Jako bych já nemusel chodit na obědy, nebo jako bych já vydělával ..40 tisíc. Hnus. Nemluvě o tom, že už mne táhne na padesát, s tím ..mladý pane. Posílám je proto slušně, jak se říká , žebrat někam s prominutím před Parlament, nebo rovnou, ..do prdele. ..hnus. Ale dneska je naštěstí kosa, a tak je tu vymeteno. Naštěstí, protože dnes to s Helenou bylo ještě horší než obvykle. Dnes bych snad i ..vraždil. Hnus.






-Promiňte, pane, ale budete si v brát si s sebou brát tu prázdnou láhev ?Aha, tak přeci jeden. Ale má alespoň m alý plus, že mi neřek ..mladýpane.Tojátotiždostnesnáším.Nevrle jsem se otočil. Normálně láhve vracím zpátky do stánku, ale ten novej mladej již také zavřel.TobyTondaneudělal,tenbnamnepočkal. Kousek ode mne stál dlouhej vysokej chlápek v lehkým rozepnutým kabátě, ..., sice v čepici a s bradkou, ale na bezdomáče bych ho nehádal. Svetr i kalhoty vypadaly čistě, a na nohou měl značkové kožené boty, o dost lepší, než ty moje. -Nebudu, zavrčel jsem. Velice slušně poděkoval, láhev zasunul do nově vypadajícího tmavého batůžku, a pár kroků poodstoupil. P řestal mi věnovat pozornost. Na co tu čeká, přemítal jsem. Na tu mou druhou láhev : !, napadlo mne. Začala ve mne opět stoupat zlost. -Promiňte, pane, že se vam do toho pletu, ale ty problémy, co teď máte s tou vaší Helenou, jsou běžné, po čtyřech letech vztahu.



Jako by mne opařil.


..


..






-Promiňte, pane, ale já jen naprosto výjimečně piji více než dvě piva během jednoho dne, zpěčoval se můj nový známý. -Netykej mi zase. Jsem Petr, Petr Skála, zapamatuj si to. Jazyk se miě při sykavkách již méně poslušně ohýbal, a tak z toho vyšel spíše ..pertfskála, ale bylo mi to jedno.


-Za chvíli již stejně bude druhej den, a tak vo co ti de.


Já jsem dneska měl také teprve páté, tak žádná křeč. Ale s tou Helenou, to mi teda vysvětli.. . -Jen jsem ti vyřídil vzkaz, Petře, už to nebudeme znovu probírat. A zaplatil jsi již předem, tou láhví přece. Já už opravdu musím. Nekompromisně se se židlí odsunul od stolu, postavil se, a šáhnul po svém kabátě na vedlejší židli. -A taky mi tu trošku vadí ten cigaretový kouř tady. Kontakt na mne máš, tak se případně ozvi.-Přestanu kvůli tobě alespoň na dnešek kouřit !, zavolal jsem ještě, ale marně.

))."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.1.2016 > "


."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 5 5 6 7 8 9 10 12 13 15 16 17 18 19 20 21 22 26 30 33 (34)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter