Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Červená karkulka z kolekce nezařazen
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 29.10.2018 (23:45:16)
Pokračování>
"

-Co tu tak splašeně běháš po lese, děvenko? A navíc červené těžké ..půllitry na nohou , červené kožené kalhoty, červené triko -fuj, že se nestydíš- s výstřihem až téměř po pupek..., a k tomu ještě to pankáčské červené číro na hlavě! A hádám ,že to červené kupéčko na vjezdu u asfaltky také nějak souvisí s tebou. Vždyť mi polámeš se s emenáčky, a p oplašíš veškerou zvě ř!


-Á, tady jste! Pane myslivče, pane myslivče, pojďte honem - to je jako v té pohádce ! ..Nezlobte se, červenou si na sebe beru, jen když potřebuji povzbudit kořenovou čakru, minulý rok jsem chodila zase v tmavém, to jsem ale ještě byla EMO.. . ..Babička má nějaké velké vykulené oči, nehnutě sedí, dívá se na mne, a vůbec nemluví!



7..á 4

 

-

-*No to je opravdu divné.. . No ale nejsme v pohádce.. . Nebo chceš říc  ..0j  i, že má i nějaké velké uši ? -TO JSem si nevšimla, protože má na hlavě šátek, a navic sluchátka od empétrojky -nebo od wolkmena?- s Chladilem, Simonovou, ..., Zapou a Pugačevovou, nebo co to vlastně poslouchávala, chudina . Drápy na rukou zřejmě záměrně ukrývala zboku pod sukněmi, jak tak seděla.. Bylo to prostě jasné jak pecka, A na zuby jsem se již vůbec neptala, a raději jsem utekla !

-Hm, chceš ale ..PROStě prostě říci, že vypadá jinak, než kdys ji viděla naposled ?

-To rozhodně, hodně, hodně jinak !

-Já jsem ji ale viděl včera, a to vypadala ještě normálně.. ..A kdy jsi vlastně naposled vidělas ty ? Tedy kromě toho dneška myslím.

-No.. ..byla jsem s Erasmus v júůesej, ..., potom na čundru v Australii, s přítelem na maledivách a fotit reklamu na zélandě, tak mi to se několik let nevyšlo.. .

-Aha. A co dneska tak najednou ?

-Babička nám už třetí měsíc neposlala důchod, tak mne naši poslali tadyhle s tímto dárkovým košíčkem podívat se, co se jí děje.

-Aha.




(( ...))

-Tak počkej, já jdu napřed. Flintu si tedy raději odjistím.. . Ale - postel je prázdná, a ještě k tomu vzorně ustlána !

-Ale já jsem o posteli přeci nemluvila! Vlk - respektive .. tedy ta moje ..pseudobabička - na mne zákeřně číhala hned v támhle té malé dřevěné boudě u vrat!

-Aha. ..Jo tak děvenko, kdybych tam v té ..malé dřevěné budce u vrat ..zrovna seděl já, když bys v tomhle úboru šla kolem po pár letech absence našeho kontaktu, tak to bych asi beze slova kulil oči také. A možná zrovna rovnou dvakrát !!

."


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 10.1.2016 > "

."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
0 0 0 0 0 0 0 1 1 (1) 3 4 5 6 7 8 9 13 14 15 16 17 17 18 18 21 22 24 26 26 27 28 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 41 42 43 44 45 47 48 50 51 53 55 56 57 58 59 60 61 62 63 63 65 65 67 68 69 70 71 72 73 74 75
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter