Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nic pro malý holky - pět básníků v kavárně klubu Cross
Autor: lag-n.lol (Občasný) - publikováno 29.1.2016 (05:19:17)
Dne 16. února 2016 se od 19.00 bude konat v kavárně klubu Cross (horní patro) v pražských Holešovicích autorské čtení pěti básníků na kterém zazní poesie:



Davida Molnára - Působícího na webu pismak.cz pod nickem vindal_drámo (autorovy básně bude číst Norsko), autor doufejme bude přítomen.



Riwy Nerony - "Poezie je pro mne možností vyjádřit pocit slovy. Kombinace slov a jejich libozvučnosti mne vždy dokáže unést do tajných zákoutí lidské mysli. Své první verše jsem napsala ve dvanácti letech, tedy ještě jako dítě. Poté následovalo čtení a studium poezie jako takové, kde mezi prvními jsem narazila na sbírku Kytice od K. J. Erbena. Její děsivá atmosféra zcela souzněla s mým rozpoložením v době dospívání. Pro dospívající dívku se zálibou v temnější stránce estetiky nikdy nebyl svět plný pochopení, a proto jsem verše používala jako formu výkřiku a zastřeného sdělení nejniternějších pohnutek vlastní psyché. V současnosti se věnuji jiným formám sebevyjádření skrz oděvní tvorbu, společenské projekty a umění žít."



Dominika Herzána - Dominik se narodil, tvoří, a zemře. Poesie pro něj není otázkou stylu, ale především hledání, zkoušení, objevování, ba dokonce výzkumu. Jeho dílo je tedy formálně i tématicky pestré a rozprostírá se od banálních rýmů přes filosofické meditace až po surrealismus a grafickou poesii. Nutným důsledkem takového přístupu je kolísavá kvalita tvorby. Od sbírky básní, kterou vydal vlastním nákladem, momentálně fyzicky nemá ani autorský exemplář.



Mareka Skotniceho - Marek Skotnica je student a učitel na FIT ČVUT, ale živí se hlídáním psů v Hollandsku. Ve volném čase se věnuje olympijskému vzpírání a chodí do divadla s náhodnými lidmi. Básně začal psát aby zaujal holky, ale od té doby, co existuje Tinder už to není potřeba.



Tomáše Rogo Wskiho - Publikuje na serveru blazni.cz pod nickem Rogo živočišnou poesii plnou energie a radosti ze života.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Večerem budu provázet delegát zápasů v jogurtu, šílenec s nůžkami, surreáldadafutůrista Jan Härting (pismak.cz pod nickem jH)



Těšíme se na Vás



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter