Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úlovek,-
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 23.5.2016 (19:39:54)
A4 koláž kresba 2016
" Mámo, dívej co jsem dnes ulovil!"


Poznámky k tomuto příspěvku
neandrtalec (Stálý) - 24.5.2016 > zaujalo
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 25.5.2016 > neandrtalec>  Díky a zdravím,.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 24.5.2016 > zajímavé
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 25.5.2016 > zochrova> Taky děkuji za zájem,- zdravím,.
<reagovat 
čtenář prtek - 23.5.2016 > morbidni humor
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 25.5.2016 > čtenář>  Ale ani ne, je to hlava zesnulého Terminátora a ten byl přece robot,. Díky a zdravím,.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 24.5.2016 > Viz. čtenář prtek a i výtvarně mi to příjde slabší...
Body: 2
<reagovat 
 čtenář spousta otazníků - 24.5.2016 > P.V.Ctihodný> Jak je tohle dílo slabší? Vaše měřítka jsou mi trochu záhadou. :-)
Na jeho dílech není co k estetickému kochání se, tohle mi přijde naopak docela dobrý, pravěk s "morálkou", má to myšlenku, 2 body, že je to výtvarně slabší, co je tedy to výtvarně?
Ne že by na tom nějak záleželo, 2 body, 5 bodů - nechápu, někdy do "výtvarné kvality" počítáte třeba i morálku, jako u jeremy, jste záhadný v tom bodování a posuzování.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 25.5.2016 > P.V.Ctihodný>  Tak díky a zdravím,.
<reagovat 
 Čtenář - 24.5.2016 > čtenář> Netřeba se rozčilovat. Pan P.V.Ctihodný se zde už několikrát pochlubil, že vystudoval vysokou výtvarnou školu a že tomu rozumí. Opak je ovšem pravdou. Zdá se mi, že tento pan je živým důkazem, že někdy nepomůže ani vystudovaná vysoká škola
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 25.5.2016 > čtenář> Spousta otazníků,.- Díky že se líbilo,. Domnívám se, že vadila relativní (výtvarná) "prázdnota" díla,. Zdravím,.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 26.5.2016 > čtenář> Všechny ženské tváře mají dvě oči, nos a ústa, a přesto některé se nám líbí a některé ne.Každý obraz obsahuje nějaké čáry a nějaké barevné skvrny, a přesto některé se nám líbí a některé ne.Čím to ? Je to do určité míry otázka vkusu, citu. Jak ale vysvětlovat cit ? Jak obhajovat svůj vkus ? Navíc pan Li-po je dosti svérázný umělec, a tím se situace ještě více komplikuje.Osobně mě na této koláži nejvíc ruší splývání levé postavy s oknem a určitá "humpoláckost" celého provedení.
Pan jeremy je bravurní kreslíř, který má navíc často zajímavé výtvarné nápady.Jen jsem z těch jeho démonů již trochu unaven...
<reagovat 
 čtenář spousta otazníků - 24.5.2016 > čtenář> Já se nerozčiluju :-) Připadá mi, že to u "Ctihodného" ani moc nejde ... rozumět umění je vždycky ošemetná věc - třeba to vysvětlí, prostě mě to zajímá, čím je zrovna tahle věc výtvarně slabší, podle něj.
Těch kritérií je, co se dá posuzovat - je to slabší, protože je to nemorální, příliš rýpavé, nebo protože je tam příliš prázdný prostor, nebo že je ten pravěký muž obhrouble vystřižený???
Aspoň se nenudíme :D

<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 26.5.2016 > čtenář> Nikdy jsem se svým vzděláním nechlubil.Zmínil jsem ho jen tehdy, když jsem byl na něj dotázán.
<reagovat 
 čtenář spousta otazníků - 26.5.2016 > P.V.Ctihodný> Díky za objasnění - mě to připadá výtvarně v podstatě stejně kvalitní jako jeho ostatní díla - silnější je spíš v malbě, na druhou stranu když dělá koláže, něco tím chce, tady je pointa docela vyditelná. Okno, nebo humpoláckost Vám tam vadí - no je to zvláštní, máte prostě svoje vidění, ty 2 body mi přišly nefér, no nic, ono je to tady už dost jedno :-)
Jeremy kreslí myslím jenom ty svoje příšerky, s tím nic nenaděláte.
<reagovat 
 čtenář už méně otazníků - 26.5.2016 > Li-po11> okno v tom jede :-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.5.2016 > čtenář> Ještě k té vaší poznámce "Aspoň se nenudíme". Je pravda, že ještě před pár lety tu bývala větší zábava.Téměř denně publikovali ( a komentovali díla ostatních) Fr.Vyrut, Libuše Palková, PetrSuk-Zbraslavský, Zazo, Michelle, Lada34 a další. Přitom jejich poznámky byly kultivované a i vtipné.Nikoho neuráželi a opravdu se snažili diskutovat. Kam se poděli ? Příjde mi, že Totem je výborný nápad a je škoda, že je tak málo využívaný.
<reagovat 
 čtenář zkáza totemu - 30.5.2016 > P.V.Ctihodný> tady bylo už lidí - jde to na etapy, to umírání - nejdřív se nadávalo, že ubývá kvalita a odchází inteligence, pak tu bylo živo, ale opět ubývala kvalita a odcházela inteligence, poté bylo mrtvo a opět ubývala kvalita a odcházela inteligence ... no a teď je to už tak nějak jedno.
Asi za tím stojí jednak ta ztracená kvalita a odešlá inteligence, tak třeba rozmach sociálních sítí typu facebook, přešlé iluze a ideály, drsnější doba, kdy se lidi radši už honí jen za výdělkem, než za nějakým kafíčkováním tady...
Je to asi víc faktorů pohromadě - tady vždycky asi nejvíc z mého pohledu škodily bitky mezi zapřisáhlými akademickými inťouši s nevybíravým jazykem a naivními tvořílky neschopnými přijmout i slušnou kritiku - jo jo, kde ty časy jsou :D
Ale tenhle úpadek webů pro neprofíky je všude, zkrátka už jsou tak nějak za zenitem.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter