Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ideální žena
Autor: Jaromír Řepa (Občasný) - publikováno 27.3.2003 (15:49:17)

Oči krví podlité

játra chlastem dobité

klešťama má manikúru

pokožku jak dub má kůru

postavou jak pumpa

svěží dech jak žumpa.

 

Na hnátě kuří oko mladé

přes hrudník je ubohá

všechno je to druhořadé

hlavně že je v ROH.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 27.3.2003 > Nečetla jsem si nadpis, takže jsem myslela, že píšeš o chlapovi, sorry ale ta první sloka mi na ženskou nějak nepasuje......Jo a Ty seš vysazenej na velký kozy? Jen se ptám.....
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 27.3.2003 > Jo, tak ta myšlenka tam nakonec je... Nic víc jsem tam ale nenašel...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 27.3.2003 > Asi jako Rawen.
<reagovat 
Leora (Občasný) - 27.3.2003 > No, možná máš trochu obřidlivý vkus ... nevím, je to o ničem.
<reagovat 
čtenář Paul Bulva - 28.3.2003 > Opět geniální kus z neo-post psychojelenistického pera. Jen tak dál Jarku!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Paul Bulva - 28.3.2003 > Opět geniální kus z neo-post psychojelenistického pera.
Jen tak dál Jarku!
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 28.3.2003 > ne tak ani ráno sem na tom nic zajimavyho ci objevnyho nenasla... ste s Frantou jeden nebo dvojcata?
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 31.3.2003 > Přeslička> Fosilie se nikdy neuměly vyjadřovat k progresivnímu umění...
Body: 5
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 31.3.2003 > Franta Lopata> ale na hnojeni śe hodej ne:)?
<reagovat 
 čtenář Jaromír Řepa - 2.4.2003 > Přeslička> Já myslím, že ledek amonný je ledek amonný.....
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.4.2003 > Nejdříve jsem si myslel, že půjde o něco veselého a pak to ROH na konci...prostě přiznám se Ti, že básničky s politickým nádechem moc nemusím, škoda toho...
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 27.7.2003 > 2 body za vzpomínku
Body: 2
<reagovat 
brouk (Občasný) - 17.12.2003 > Ty odkazy na dobu minulou mě dost nudí, ač jsem v tom vyrůstal. Já si pak vždycky představim ty socialistický a Novácký estrády a je to pro mě dost zasmrádlý a nudný.
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter