Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chůze
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 1.9.2016 (17:15:22)
Šel. Sám, s postavami, bez nich, ony se v něm hromadí, dávají sílu, zároveň ji berou, ve frontách se předbíhají, strkají do sebe, jedna lehá před druhou, vytvořila obrovskou hromadu těl, upozorňuji ji na čekání,..., náhle se masa dává do pohybu, pohlcuje mě, kousky osobností mě naplňují, vytesávají jednu celistvou, ta ve mně roste, občas si vyjde na procházku, vždy mě pyšně překročí, jednou se nechala vyfotografovat, stojíc pravou nohou na mé hrudi, zatímco levá vytvářela piruety a jiné taneční kreace, věčně někam odbíhala, ukláněla se pouze sobě,..., začalo mi být úzko z jejích očí, ze kterých tečou slzy, jedna druhou násobí, dodávám si odvahy, skočím do obrovské řeky, nevidím břeh, náhle se otevře jedno oko, pozře všechny slzy, stojím na suchu, vtom mě něco zašimrá na dlani, zbylá kapka unikla všem a šeptá: začneme spolu od začátku, ano?


Poznámky k tomuto příspěvku
IAN HEROICKY (Stálý) - 3.9.2016 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter