Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Veselá z kolekce Krokodíl
Autor: Adam Krt (Občasný) - publikováno 19.9.2016 (08:47:24)

Na zlomené srdce
odporúčam ibalgin
prosím, choď do piče
a fľašu najmä gin


Na zlomené sny
odporúčam spánok
Ty, krk si vyvrtni
členok ti je málo


Na pojebaný život
odporúčam slučku
usmievať sa milo
jebať každú sučku


Na vybielený účet
odporúčam farby
hlavne slnečné lúče
vedia bielu zabiť


A na smútok v duši
odporúčam rieky, lesy
horám beznádej sa hnusí
všetko na borovici obesiť



 




Poznámky k tomuto příspěvku
Klerik z atmosfery (Občasný) - 19.9.2016 > Adam opäť prežrel rozoliš do bezmernej kadlubiny svojho žalúdka! Ej Ej. Eva nebudeže rada. Hah.

<reagovat 
žaža (Občasný) - 19.9.2016 > Páči sa mi tá irónia hravá...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Adam Krt (Občasný) - 21.9.2016 > žaža> Teší ma tvoja reakcia.
<reagovat 
mjach (Stálý) - 20.9.2016 > Dobré!
Je fakt, že tvrdé výrazy zarazily, ale neumím si v tomto kontextu představit nepoužít je a navíc si myslím, ve slovenštině jsou jemnější, než překlad do češtiny (byť jen v hlavě).

Body: 5
<reagovat 
 Adam Krt (Občasný) - 21.9.2016 > mjach> Dík kamarát.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.9.2016 > Ty vulgarismy trochu ruší, ale jinak vtipné.
Body: 4
<reagovat 
 Klerik z atmosfery (Občasný) - 19.9.2016 > P.V.Ctihodný> Nechcem ťa priateľu poučovať, ale sú autori, ktorí vulgarizmus používajú ako gradáciu. A nie sú to hlupáci. Vedia, prečo robia to a tamto a nemám na mysli hlupákov, ktorí skáču na pódiu a robia zo seba šaškov za farebné papieriky. Samozrejme rešpektujem a chápem Tvoju zidealizovanú predstavu o živote. Čisto moja dedukcia mi hovorí, že musíš mať cez 50 rokov života za sebou. Takže prajem ďalších 50.
Text je k hovnu o tom potom, ale zatratiť ho kvôli nadávke je pre mňa ľahkovážne, úzkoprsé, naivné a neadekvátne. Spomínam si, že raz na vysokej škole môj profesor v prednáške použil slovo "kurva" všetkých nás to vytrhlo z letargie a ja som vedel, že to bol jeho veľmi dobre vyfabulovaný intelektuálny proces a cítil som k nemu odvtedy omnoho väčší rešpekt. Potom dodal: ,,dobre použitá nadávka je ako hrom" ďalej sa tým nemal potrebu zaoberať. Bol a je to uznávaný profesor, ktorý má a mal takú slovnú zásobu, že keď som sa s ním neskôr rozprával, uvedomil som si aký som ja vlastne idiot a koľko toho neviem. Raz som sa mu s týmto poznatkom zdôveril. Iba sa zasmial a povedal: ,,Tuším zvesti o tebe boli pravdivé, potľapkal ma po pleci, pričom dodal: ,,Myslím si, že si dozrel na to, aby si mi robil spoločnosť pri pive". Vtedy som prvý krát sedel na pive s človekom až tak inteligentním človekom, že ma spolužiaci začali volať filozof. Hah. Krásne spomienky, krásna mladosť a silný zážitok. Ja, len toľko k meritu.
<reagovat 
 Adam Krt (Občasný) - 21.9.2016 > P.V.Ctihodný> Ďakujem za spätnú väzbu. Je pre mňa dôležitá.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.9.2016 > Klerik z atmosfery> Díky za reakci !
1.Dedukci máš skvělou - padesát mi bylo minulý měsíc.
2.Léta jsem se staral o postižené děti a taktéž jsem pracoval v polepšovně, a tak si myslím, že si život neidealizuji.
3.Text jsem nezatratil - udělil jsem mu téměř nejvyšší počet bodů...
<reagovat 
pegasi (Občasný) - 23.9.2016 > +
Doporučil 
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 6.10.2016 > Souhlasím s názorem, že vulgarismy jsou zde funkční, hodně zaujala předposlední sloka
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 29.12.2018 >




..; .. :).
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter