Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dlouhý krk z kolekce Starý ale dobrý
Autor: Božidara (Občasný) - publikováno 28.3.2003 (12:50:25)
další v kolekci>

Potkala žirafa myšku a říká: "Ty ani nevíš , jaké to je dobré mít takový

dlouhý krk."

"Hmmm", myška na to.

"Díky svému krku dosáhnu na ty nejvyšší a nejchutnější lístečky na stromě."

"Hmmm."

"A když , je polykám, to tak krásně dlouho trvá, než to projde celým mým krkem."

"Hmmm."

"A když se pak napiju pramenité vody, ona tak krásně dlouho a dlouho

sklouzává do žaludku a celou mne ochlazuje."

"Hmmm," rozpovídá se myška "a...už jsi někdy zvracela?"

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 28.3.2003 >  A zvrací žirafy??? Já teda nikdá žádnou zvracet neviděla....
Body: 5
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 28.3.2003 > Lian> co takhle, jestli kadí hadi?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.3.2003 > Vtip i diskuse :-)))
Body: 5
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 28.3.2003 > Tak tenhle jsem ještě neslyšela :)) Za originalitu. PS: nabízí se ještě otázka, jak to vůbec ti hadi dělají... ?
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 28.3.2003 >

Uz jsem se informoval, milankove, tedy oba mame pravdu...

Vetsinu zbytkoveho odpadu, tedy rohovinu, kosti apod., hadi zvraci.


<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 29.3.2003 > Filip Sklenar> hoch milený, mýlýš se ve svém tvrzení - popíral jsi, že hadi kadí. Oni opravdu kadí, ale navíc i vyvrhují, jako třeba sovy. Tak se nesnaž to okecávat a přiznej, že anální dovednosti plazů ti nebyly známy! Krom toho také dýchají, slyší, cítí....leč kadí!
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 29.3.2003 >

Mila Venuse,

 

priznavam se k neznalosti... Z analnich dovednosti plazu je mi znama pouze analni dovednost hada receneho jednooky - a to je problematika savcu. Alespon na onom zvlastnim savci plazu lze plne aplikovat mou poucku, ze hadi  pouze vyvrhuji.


<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 29.3.2003 > Filip Sklenar> brilantní odpověď, zřejmě tě malinko inspiroval popis penisu v Tiché dohodě. Nicméně nesnaž se genitalizovat plazy, ty Darwine, či spíš doktore Morreau..
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.3.2003 > Venuše> Miluju Tichou dohodu!!!! :-)))))))
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 1.4.2003 > Kelly> já též, a kupodivu jak knihu, tak film. Ono není nad to, když je pod obojím podepsán jeden člověk...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.4.2003 > Venuše> knížka je úžasná, film jsem neviděla... a co Blanka Šrůmová? :-)
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 1.4.2003 > Kelly> ale proč by ne, i když nějak trochu sešla z očí (uší), avšak Elia Kazan je teda jiná třída
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.4.2003 > Venuše> marioneta dobrá...
tak někdy můžem pošpitat o Eddiem, četla jsem to nedávno po delší době a dost mě to vzalo... :-)))
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 1.4.2003 > Kelly> tak, loutka s tváří dřevěnou, ale ten film, to je sakra život, nenech si ho někdy? - na Nově to asi nebude, ujít!
<reagovat 
Jaromír Řepa (Občasný) - 2.4.2003 > Nečekaně dobrrý závěr.
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 28.3.2003 > Venuse, nechci Ti kazit radost z povedene duchaplnosti, ale hadi nekadi, hadi vrhnou jako zminena zirafa.
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 28.3.2003 > Filip Sklenar> tuhle otázku měl jistý chlapec v jisté české komedii, máš mezeru ve vzdělání! Totéž platí pro biologii obratlovců: příbuznost s ptáky naznačuje kloaka, čili trus a moč v jednom. Doufám, že tě ten popis příliš nevyrajcoval!
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 28.3.2003 > Venuše> Pokud vím já, tak se ten kluk ptal :Prdí hadi?........ale třeba se pletu......:-)) Fí ha, to je ale debata.....
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 29.3.2003 > Lian> asi máš pravdu (zas tolik ten film nemiluju), ale stejně je ten Filip blbej, že mu to nedošlo. Nicméně prdí-li, lze předpokládat, že též kálejí, neboť plyny smrduté s lejnem ruku v ruce kráčejí.
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 17.12.2004 > Lian> ááá jééé, krásná Lilly Marlene ztratila nervy a vmýsyla se nám do debaty. na nervy je dobrý jinan 2-laločnatý, Gingko Biloba. aspoň nebudeš na jevišťu zapomínať *.txt (to, co mají herci mlůvit, tedy text)
Body: 5
<reagovat 
čtenář :) - 1.5.2013 > Zveacejí žirafy? jak dlouho jim to trvá?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter