Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Poéma o poctivosti II. z kolekce nezařazen
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 23.3.2020 (01:16:36)
další ve sbírce>

"







..poctivě   Vrátil jsem

nalezenej
             občanskej
průkaz;    policista




pojal   to však

               jako   důkaz Vyptával   se, co
se   předtím, jak   a













proč že   dělo, a
k ránu   dostal ze   mne k   tomu OP
i    to na


zahradě   ..přepoctivě
       Zahrabané

tělo.. .



."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 8.11.2016 > "

."
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 9.11.2016 > Možná bych slova, která se rýmují ( průkaz/důkaz, dělo/tělo ), dal na konce veršů, ale jinak pobavilo !
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
benkroft (Občasný) - 9.11.2016 > :o)
Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 9.11.2016 > :))
Doporučil 
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 10.11.2016 >
Body: 5
<reagovat 
Hajdalák (Občasný) - 10.11.2016 > Mráz(?)
Doporučil 
<reagovat 
Hanako (Občasný) - 13.11.2016 > s nadhledem...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Hanako (Občasný) - 13.11.2016 >
<reagovat 
buden (Občasný) - 3.2.2017 > dobre
Body: 5
<reagovat 
buden (Občasný) - 4.2.2017 > jj
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 9.11.2016 > vtipné
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 5.2.2017 > Sallybill> "..vtipné; no jo, já jsem ale doufal, že sí někdo povšimne i toho ..druhého


či třetího plánu, co ..tak umně ukryl jsem do těla této ..pseudoř.íkanky.. :).
."
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 22.3.2020 >


tohle je z 08.11.1916 na ukázku :) pro toho "čtenáře" ze včerejška :), …, i

když -no, je to jen legrace prostě;..:).


<reagovat 
Čtenář - 23.3.2020 > ke zdůvodnění invalidního důchodu by stačila půlka
<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2020 > čtenář> s tím souhlasím, no, zase vylezli ti mlčící pičmundové, tak to k něčemu bylo
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2020 > tak teď budem dávat tipy za opsaná díla, vy knechti? to jste asi nepochopili Totem?
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2020 > Proč jste si ze Zeandricha udělali tak krutou srandu? Mistikusi, dělá jen to co ty, a že se netrefí na řádku? Ještě Minář a Greta a jste tu jedna dobrá buzerantská parta!
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2020 > Proč jste si ze Zeandricha udělali tak krutou srandu? Mistikusi, dělá jen to co ty, a že se netrefí na řádku? Ještě Minář a Greta a jste tu jedna dobrá buzerantská parta!
<reagovat 
Li-po (Občasný) - 9.11.2016 > Dobrýýý,- líbí,-
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2020 > Li-po> dobrý co?? komu si dal ty body když to vopsal?? nebo ta úprava z jeslí? ty musíš bejt teda taky dement!

<reagovat 
Čtenář - 23.3.2020 > to máš zendrichu za ty tvý občasný déček a body nudlajzovi. on se umí odvděčit, to on zas jo, hehe hehe muhehe!
<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2020 > čtenář> co to meleš blbe, to je právě to, co tu kritizujem, hodnotíme dílo autora, ne, že někomu dal tip, déčko, ty vole s tím jdi zpátky na face! Tady nejsme ve školce, nindračko zakomplecovaná!
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > Bohuno a Mystikuse, přestaňte urážet autory, my vás tu nechcem, nic nepíšte, tak vyjeďte nebo vás chytim za koule a pojedete, že se ani neuprdnete!
Berte to jako dobrou radu...
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2020 > Očividně si svým dílkem ze sklepa julýna potěšil, milý zendo. Doufám, že to nebylo naposled. Jistě ti to náš sešlej panic brzy oplatí a i on tobě věnuje VELEdílo. Kucí, jste prostě zlatí! Bez vás by totem nebyl. A to není žádný příměr, BEZ VÁS BY TOTEM NEBYL - to je fakt!
<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2020 > čtenář> za to bez tebe ty špindíro by Totem byl lepší, nechápu co tu furt žblebtíš o nějakym julínovi a egilovi, ty tě mrdali v mládí, nebo si jen nadržená a chtěla bys protáhnout špinavej kotel a komín?
<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2020 > čtenář> za to bez tebe ty špindíro by Totem byl lepší, nechápu co tu furt žblebtíš o nějakym julínovi a egilovi, ty tě mrdali v mládí, nebo si jen nadržená a chtěla bys protáhnout špinavej kotel a komín?
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 9.11.2016 > zahrady jsou rajské, plevely jsou nedůstojné velkých zahrad, přeji Ti požitek Hieronyma Bosche i dalších znalců zahradních (Jan Zahradníček, Klára Zahradníčková, mladší o 1010 dní než já... slavná Klára je narozena 4/6 a ten donald trump žádná fanfára ani faraon, jen fanfarón jen baron prášil 14/6)

https://www.youtube.com/watch?v=I1LiwWFgIe0
https://www.youtube.com/watch?v=fdIeXEbxIf0
https://www.youtube.com/watch?v=1X1Z-JJprac

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 23.3.2020 > mystikus> BLBE, PŘESTAŇ KRÁST NIcKY A VYČMICHNI!
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 23.3.2020 > mystikus> Ses probudil z komatu? Pozdravuje tě Diaz, tak bacha nebo přijde vopáčko...
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2020 > TAKOVÁ TĚŽKÁ DOBA, ZÁCHRÁNAŘI PRO NAŠE BLAHO UPADÁVAJÍ JAK ŠVESTKY, ALE JUDLIÁN S EGILEM STEJNĚ DÁL POŠTVÁVAJÍ UMĚLCE. SMUTNÉ!
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 23.3.2020 > čtenář> Doba není těžká, TO TY JSI DEBIL!
Pro tebe bude vždycky těžká doba, mysli hlavou a ne vemenem!
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > čtenář> PRASAČKO, TY JSI NÁS OSLNILA, ZEJMÉNA TÍM ANTRÉ VE SVÉM ŽIVOTOPISU! DOUFÁM ŽE TVÝ PŘÍSPĚVKY POJEDOU VE STEJNYM AJFRU JAKO DŘÍV, KDYŽ SIS JEŠTĚ NEMYLA TU SVOJÍ VOBROVSKOU SÁDELNATOU PRDEL. Julián ani Fagot tu sice nejsou, ale jistě by ti pogratulovali k tvému novému nicku, buď tedy vítána na Totemu, což je server pro lidi, kteří publikují vlastní tvorbu, až na několik zmatených jedinců a pomatených zvířat jako je Zkouška a jí podobné vydlabané škeble.
Cizí dílo si nezaslouží mé hodnocení, to je tutáč!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 23.3.2020 > Já bych k autorovi nebyla zas tak příkrá. Podle mě je sice ujetý, že přešel z divných čmáranců a vtipů, kterým rozumí asi jen on sám k přepisování, tzv. Mystikusování, ale zase to přiznal, ne jako ta dealerka, která vše krade a ještě si nedá ani tu práci, aby to švihla jinde!
Snad se to tu nestane zvykem, jak jedno tak druhé a ti anonymové? To už je dobou, kdy vyskakují různí idioti, srabové, kteří se neumí podepsat a především jim to server umožní.
Kam jinam mají dnes jít, když je smázne Google, Youtube i FB, tak vlezou sem.
Naštěstí to tu někteří, a nemusím je jmenovat, vyvažují svými excelentními díly. Mrzí mě ale, že to Totem neumí ocenit a zalekl se tý hydry, že by je urážela, kdyby tak učinili. Je to opět výraz malosti a srabství.
Jenomže my ti tu radost Bohuno nebo jak si říkáš neuděláme, abys Totem zničila, prostě ne!
Já sice taky neumím psát, jako ty, ale aspoň nekecám kraviny pod díly lidí, kteří to umí!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.3.2020 > Tak jsem se pobavil.
Bohuno, mám pro tebe tip!
Mohla bys nám podrobně a nějak vtipně popsat jak nákazu koronavirem prožíváš v diagnosťáku?. Jestli jsou v permanenci síťový klece, nebo jí máš předplacenou jenom ty, když si vyhltala toho dementa apod.
Prostě místo tvých sprostých keců ukaž literární talent.
Jinak jsem taky zaregistroval tvý nový nicky. jó, kdybys tak uměla psát jako si umíš měnit nicky...
Zkouška stále klukům ze ZDŠ neodpověděla? Dejte mi avizo až odpoví na všechny jejich otázky, zajímá nás to všechny.
Jinak vás pozdravuje i jfj, uvízl na chatě ve Španělích, tak zduř buřt a nevopisujte bez roušky, hlídáme to!
<reagovat 
Čtenář - 24.3.2020 > TĚŽKO SI PŘEDSTAVIT ZDRAVÝ ROZUM AUTORA, UŽ STRUKTURA "TEXTU" SVĚDČÍ O SEDMI DRUZÍCH POŠKOZENÍ. ALE NÁSLEDNÁ DISKUZE JE OPRAVDICKÝ POÉM. POÉM VOLE! JEN TAK DÁL.
<reagovat 
 Čtenář - 24.3.2020 > čtenář> Jakej poém idiote, neumíš číst?! Tohle je poéma!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.3.2020 > DÍVENKO LÍTÁ,
TY JSI ZAS ZLITÁ?

DĚSIVOU PALICÍ OCÁSKU
VYCMRNDÁM TOBĚ BANDASKU!
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2020 > :)))) nudla jede! :)))
<reagovat 
  PRASAČKA (Občasný) - 23.3.2020 > čtenář> genitální dílo!
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Hanka - 23.3.2020 > Diaz> Neumíš psát slušně mezi lidmi, nestydíš se, co?
<reagovat 
 Čtenář - 24.3.2020 > PRASAČKA> Prasačko, my stále čekáme na tvé zásadní dílo o koronaviru, které slibuješ kudy žvatláš!??
<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2020 > čtenář> anonymní hovado, neumíš se přihlásit mezi přihlášenými?
<reagovat 
 Čtenář - 23.3.2020 > čtenář> anonymní hovado, neumíš se přihlásit mezi přihlášenými?
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > čtenář> Komu tykáš, ty prase, to se nestydíš? Od teď se zaměřim na tebe i tvou rodinu?
Body: 1
<reagovat 
 Čtenář - 24.3.2020 > čtenář> HANKO, JSI NA PALICI? JDI ŘVÁT NA NÁMĚSTÍ TY SLUNÍČKÁŘKO, TEĎ NENÍ ČAS NA NEVRAŽIVOST, POPIŠ NÁM PODROBNĚ JAK JSI PŘISPĚLA V BOJI! MEJEŠ SI PRDEL, HANI, NEBO JEN NAPADÁŠ PŘIHLÁŠENÝ? TO UMÍ KAŽDEJ TROUBA, ALE MÁKNOUT, SÁHNOUT SI AŽ NA DNO KUNDY, TO DOKÁŽE MÁLO Z VÁS TROLŮ!
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 24.3.2020 > Zejtra budu mít zásadní projev vy úchyláci!
<reagovat 
pegasi (Občasný) - 11.11.2016 > vesele :-)
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 4.2.2017 > pegasi> "..vesele; no jo, já jsem ale doufal, že sí někdo povšimne i toho ..druhého


či třetího plánu, co ..tak umně ukryl jsem do těla této ..pseudoř.íkanky.. :).
."
<reagovat 
 Čtenář - 24.3.2020 > Zeanddrich E.> Zelnáči, když nelze pochopit ani tvůj první plán, tak jak máme pochopit ty další???
Poradim ti!
Napiš přesně co si přitom bereš za sračky, kolik toho do sebe cpeš a s jakym ćasovym odstupem! Já to zkusem a třeba pak budu tvý další plány schopen rozklíčovat a předat dál...
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 24.3.2020 > čtenář> 

To já tu ..vidím stále ještě třeba i dnes ..třetí a čtvrtý plán :) ( ...)-

No třeba v tom druhém: ..v Česku relativně obvyklá snaha o poctivost ve "formal" věcech, jakou je právě povinnost odevzdat


nalezené doklady :), v kontrastu s mnoha záležitostmi podstatnějšími, o kterých se ..eksplicitně v pozemské legislativě třeba vůbec nemluví, jelikož je zákonodárce považoval za samozřejmé;..:).

(( ...)).



( ...).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 3 4 5 6 7 8 9 13 14 15 16 17 17 18 18 21 22 24 26 26 27 28 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 41 42 43 44 45 47 48 50 51 53 55 (56) 57 58 59 60 61 62 63 63 65 65 67 68 69 70 71 72 73 74 75
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter