Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jirka sirka Dienstbeer přece nesmočil se v řece
Autor: pravý mystikus (Občasný) - publikováno 16.11.2016 (12:26:17)

Gayparáda, žádná šaráda, mám tě ráda, když ukazuješ záda a ne... penis nebo peníz... tohle je kvíz si uvíz čili uvíznul. Abych to shrnul, je jasné, že to brzo zhasne neb je jisté, že jediné toto je čisté!

Americký občan George Dienstbier chtěl protlačit ve vládě osvojování dětí homosexuály ještě před pražskými „slavnostmi“ Gay Pride. Byl by to prý hezký dárek!

O tom, že uvnitř české vlády se pohybují operátoři amerických tajných služeb, mluvíme na Aeronetu už poměrně dlouho. Dnes probleskla médii neuvěřitelná zpráva, že americký občan v české vládě (George Dienstbier) chtěl prosadit návrh zákona na adopce dětí homosexuály ještě před vypuknutím letošního průvodu Gay Pride v Praze [1]. Dostal za úkol z USA, aby protlačil homosexuální adopce ještě před tímto letošním průvodem, aby byl symbolicky vyslán signál do světa, že česká vláda je progresivní ve věci prosazování „norského konceptu“ tzv. Neolebensbornu. Ten prosazují v Evropě zejména Norské fondy spolu s americkými globalisty.

Upset-child.png
Vyděšené dítě v průvodu Gay Pride v San Franciscu

Je však zajímavé, že pan Dienstbier dostal stejný úkol, jako dostávali před rokem 1989 např. soudruzi v Sovětském svazu, kdy splnění rozličných úkolů bylo vždy vyžadováno k nějakému datu a výročí, obvykle k oslavě VŘSR nebo 1. Máje. Dnes je tedy pro globalisty novým etalonem takových výročí právě pochod spoře oblečených homosexuálů Prahou, kdy maminky musí dětem na chodníku okolo vysvětlovat, proč se ty dvě paní v podprsenkách a pomalované barvičkami líbají, anebo proč si dva pánové, stejně počmáraní, strkají jazyky do úst. Tak daleko, jako tomu je v San Franciscu, to ještě v Praze nezašlo (viz. horní a další fotografie dole), ale ta doba je za dveřmi.

Homosexualizace dětí jako priorita tezí LGBT v ČR

I letos se bude konat tato sodomická zvrhlost a George Dienstbier je nešťastný, že zákon o homosexuálních adopcích nebyl zařazen na pořad jednání vlády před ústavními prázdninami. Proti jsou hlavně Lidovci, ale jak to tak vypadá, ani ČSSD před podzimními volbami se tímto nechce zabývat, protože voliči ČSSD jsou vesměs konzervativního ražení a jednoznačná podpora těmto věcem by poškodila stranu jako celek. To však nebrání G. Dienstbierovi, aby se nesnažil o nemožné. Zřejmě si bude stěžovat na postup vlády na americkém velvyslanectví, kde poreferuje o tom, jak česká vláda odmítá plnit „norský protokol“. Podle něho je potřeba, aby všechny země EU postavili homosexuály a jejich svazky na úroveň svazků tradiční rodiny a aby měli práva k výchově dětí i ve vztahu k adopcím. Podporou norského protokolu jsou podmíněny výplaty peněz z Norských fondů. A právě z nich jsou sponzorovány desítky českých neziskovek.

senator_jiri_dienstbier_mladsi_galerie-980.jpg
Jiří (George) Dienstbier je držitelem amerického občanství.

Ještě větší překvapení zaznělo z médií v tom ohledu, že záštitu nad letošním ročníkem Gay Pride budou mít kromě amerického občana a ministra bez práce George Dienstbiera také pražská primátorka Adriana Krnáčová, dále senátor Václav Láska a radní za Prahu 7 Hana Třeštíková. Takže tu máme sodomický průvod polonahých lidí, který se lehce inspiruje biblickými průvody v městech Sodoma a Gomora, kde lidé chodili v průvodech s postelemi vynášenými z budov a na nesených postelích probíhaly orgie mužů s muži, žen se ženami a také mužů a žen s dětmi, takže nešlo jen o homosexualitu, ale i pedofilii. Biblické texty v podstatě zachytily v Sodomě a Gomoře vůbec první alegorické průvody, protože nesené postele v průvodech šlo považovat za alegorické předměty, na kterých jeli účastníci průvodů. Bůh podle známého textu hořce zaplakal při pohledu na tu sociální spoušť a usoudil, že u náprava není možná a rozhodl se obě města srovnat se zemí.

Být Gay je IN

I dnes je důvod hořce zaplakat. Velkoměstem chodí průvody gayů, leseb a vystavují se na odiv světu téměř nazí. Barvičky a tělky použité na obarvení nelze považovat za oblečení a opravdu mi není jasné, proč by lidé s úchylkou i bez ní měli v ulicích dávat na odiv svoji sexuální preferenci. Chodí snad heterosexuálové polonazí v průvodech po Praze? Tyto průvody nemají za cíl podpořit integraci gayů do společnosti, mají naopak ukázat jejich nadřazenost a výjimečnost. Je to povyšování menšin nad majoritu. Tady v Německu být gayem znamená mít všude přednost, myšleno v pracovně-právních vztazích. Firma při náboru si nedovolí gaye odmítnout při výběrovém řízení, protože by mohla být obviněna z homofobie, což je diskriminace. Hlavně cizí firmy se zahraničním kapitálem se toho bojí, takže právě v amerických nadnárodních korporacích najdete obrovské počty gayů a lesbiček.

kidspride1.jpg
Děti v San Franciscu vychovávané k homosexualismu.

Adopce dětí homosexuály je šílený sociální experiment. Nikdo jim nebere jejich orientaci, ale akceptace jejich odlišnosti přece nemůže ještě znamenat, že budou ovlivňovat výchovu mladé generace, ne? Dětský mozek přijímá především vzory, nepoužívá logiku a složité kognitivní modely chování, na rozdíl od dospělých, takže vyrůstání v homosexuální rodině zafixuje v dítěti opět homosexuální model. Proč chodit daleko, stačí se podívat, co o homosexualitě psal C. Jung.

San_Francisco_LGBT_Pride_Parade_20130630_121457_B13_6394.jpg
Děti v průvodu Gay Paride v San Franciscu.
Homosexuální výchova dětí, katastrofický experiment!

Děti, podle Junga, se učí až do svých předpubertálních let o okolním světě zejména na principu kopírování vzorů. Dětský mozek nemá natolik vyvinutou šedou kůru mozkovou, takže kognitivní modely ve výchově prakticky neexistují. Nejlepším příkladem je mluva. Když se v rodině mluví sprostě, z dítěte vyroste sprostě mluvící člověk. Když se v rodině neudržuje čistota, ani dítě nebude dbát na hygienu. Když si rodiče nečistí zuby, ani dítě si je nebude čistit. A když dítě uvidí dva muže, jak se líbají, dítě si najednou udělá vlastní názor? Ne, opět použije model vzoru a chování okopíruje, protože mozek dítěte se teprve utváří.

Pride_Parade_San_Francisco_20120624_130555_B12_6569.jpg
Děti v průvodu Gay Pride v San Franciscu.

Adopce dětí homosexuály bude mít za následek nárůst homosexuálních vztahů ve společnosti. Stejně tak vzrostou bisexuální vztahy, které princip tradiční rodiny podkopávají možná ještě více, než vztahy čistě homosexuální. Když budete dítě vychovávat mezi zloději, stane se z něho také zloděj. Nemůže nikdo očekávat, že děti svěřené do výchovy homosexuálních párů převezmou heterosexuální modely chování. Tohle snad nikdo nemůže myslet vážně.

Sprostá rodina rovná se sprosté dítě. Homo rodina rovná se hetero dítě?

Do celého konceptu adopcí homosexuály nebyli připuštění odborníci na dětskou psychologii a nebyly realizovány žádné pilotní projekt. Vzít třeba 2,000 homosexuálních párů, umístit k nim malé děti a po 20 letech vyhodnotit studii. Kolik dětí v dospělosti založí heterosexuální rodiny a kolik homosexuální vztahy bez závazku. Všimněte si, žádný takový projekt nikde na světě neproběhl. Pro jistotu. Protože Jungův model dětské psychiky a vývoje je zkrátka neoddiskutovatelný. Když se budete před malým dítětem 3x denně jako muž líbat s jiným mužem, dítě tento vzorec převezme. Bude vzorec považovat za normální, protože model vidí doma každý den.

updatedprideflagandkids.jpg
Děti se musí naučit LGBT tezím zavčas. Vlaječky v průvodech jsou začátkem procesu homosexualizace.

Je děsivé, že koncept norského modelu Neolebensbornu prosazuje v české vládě právě člověk s americkým občanstvím. Je to podobné jako na Ukrajině, kde polovinu tamní vlády tvoří cizinci a lidé se zahraničními pasy. Copak je ČR rozvojovou zemí, aby si nechala svojí budoucnost diktovat cizími fondy odněkud z Norska a USA? Odmítněte politiku Neolebensbornu v ČR a na podzim při volbách hlasujte pro ty strany, které podporují tradiční rodinu a a naopak hledají cesty likvidace všech projevů a vlivů prosazování homosexualismu.



Básničky jsou řečičky

které skáčou z vodičky

rovnou do udičky


Básničky jsou kecičky

které pláčou ležaté osmičky

a pak si ustelou


jak si lehnou:



Ve filmu Stevena Spielberga z roku 1982 mimozemšťan E.T. opakuje, že chce volat domů na svou planetu. Teď, po 34 letech, někdo konečně spočítal, kolik by ho takový hovor stál.

„E.T. volat domů“, zní slavná replika z filmu E.T mimozemšťan, který přišel do kin už před 34 lety. Tehdy byly ve Spojených státech běžné tzv. „long distance calls“, tedy hovory na velkou vzdálenost. To znamenalo, že jste za hovor mezi stanovenými městy, oblastmi nebo státy platili více, než bylo běžné. Dnes mají podobu mezinárodních hovorů s jednotnými sazbami pro části světa.

Mimozemšťan E.T. chtěl ovšem volat na svou planetu s názvem Brodo Asogi, nacházející se zcela mimo naši galaxii. Autoři stojící za stránkou TollFreeForwarding.com proto spočítali teoretickou cenu takového extrémně dálkového hovoru. Použili k tomu cenu 10 minutového hovoru z Kalifornie do různých částí světa, kterou zprůměrovali, aby zjistili její průměrnou hodnotu na jednu míli.

A kolik by hovor na domovskou planetu E.T. mimozemšťana (její detaily popisují doprovodné materiály k filmu) stál? Hodně, 76 biliard dolarů - 76 424 516 944 816 700 dolarů, abychom byli přesní. Pro představu, jedná se o dva miliony krát vyšší částku, než kolik činil celkové jmění režiséra tohoto filmu, Stevena Spielberga (3,7 miliardy dolarů).

Takové a spoustu dalších zajímavých milníků na cestě volání mimozemšťana E.T. připravili autoři této stránky v pěkné interaktivní grafice - dozvíte se přibližnou cenu volání přepočítanou na vzdálenost na planety v naší soustavě i objekty mimo ní.



Jediné co nevíme (ale my to zjistíme) je, proč se kolotoč netočí nahoru a dolů. Kdyby tomu tak totiž bylo, zbylo by jen zbla pro koláč velký jako Antarktida. Artritida je Astrid a s ní ohyzd přes potok skočil. Vy močil se močál rovnou do kšá. Jenže ono se to tak opravdu událo:


https://www.youtube.com/watch?v=soagpYNB224


A pak taky tohle:


https://www.youtube.com/watch?v=EdNToPCZeGs  




Poznámky k tomuto příspěvku
mystikus (Občasný) - 16.11.2016 > benkroft a jemu vlastní podobizna buzna benkroft
Body: 1
<reagovat 
 pravý mystikus (Občasný) - 16.11.2016 > mystikus> benkroft a jemu vlastní podobizna buzna benkroft
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter