Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Překlady
 > Překlady
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
líbilo by se to jako masová masivní koule Emilii: Bomb The Bass včetně dotace od Emilio Pasqueze
Autor: mystikus (Občasný) - publikováno 24.11.2016 (16:20:33)

https://www.youtube.com/watch?v=RxTuEW6nWy4


https://www.youtube.com/watch?v=mo_NULDTxWk


https://www.youtube.com/watch?v=h55UZkjfaB4


https://www.youtube.com/watch?v=BSjeEqwXMBY


https://www.youtube.com/watch?v=gZBXR30cueA


https://www.youtube.com/watch?v=Ba9_kvJrqVI


https://www.youtube.com/watch?v=KM1gVOcZlo4


 



Pohodářský fast food: Brixton Balls

Tim Simenon a Luděk Netušil v kuchyni Brixton Balls/ foto jk

Brixton Balls je moderní a příjemný fast food. Jedno z mála pražských míst, kde rychlé jídlo znamená kvalitní, na místě vařené pokrmy z opravdových surovin (kromě O'Papa v Praze snad jiné ani nenajdete). Jenže Brixton Balls je zároveň velmi specifický tím, že se specializuje na... KOULE.
Neseženete tu tisíc věcí, mají prostě KOULE, pár druhů, přibývají další. Z mletého masa, zeleniny, sýra, ryb... dostanete je s rýží a salátem, stojí jako jídlo v běžné restauraci a lidé se za nimi nadšeně vrací. "Chceme být dostupní pro lidi všech příjmových i věkových skupin," říká jeden ze dvou provozovatelů, Tim Simenon, jinak proslulý hudební producent, remixér a autor. "Chodí sem mládež, lidi z kanclů i 80letá babička a protože všechno vaříme a prodáváme jen my dva, s našimi zákazníky si můžeme povídat, to mě strašně baví."
 
MOHOU ZA TO DEPECHE MODE
Jak se octnul Tim, Londýňan s malajskými kořeny, zrovna v Praze, a proč podniká zrovna v téhle oblasti? "Prahu jsem si zamiloval, byl jsem tu poprvé v roce 1998 s Depeche Mode coby DJ na jejich turné Singles. Vrátil jsem se sem před dvěma lety a potkal se s kolegou Luďkem Netušilem - tehdy pracoval v Divinisu. Hledal jsem něco nového - věnoval jsem se muzice 27 let a chtěl jsem změnu. Už jsem si splnil všechny hudební sny a nebavilo mě chodit do studia nahrávat, spíš sem si myslel na něco hmatatelného. Luděk mě pozval na jídlo a přišel s tímhle, tak jsme se dohodli, že budeme pracovat společně. Před rokem a půl jsem se přestěhoval do Prahy a pak už... spousta papírování, haha. Ale je v pořádku, že když chcete pracovat s jídlem, je potřeba řešit bezpečnost potravin. V Londýně to není jiné."
 
BEZ TUKU TO NENÍ ONO
Proč se rozhodli specializovat zrovna na koule? Může za to do nemalé míry touha po jednoduchosti. "Chtěli jsme, aby lidé rozuměli tomu, co nabízíme. Aby přišli, přečetli si na tabuli pár položek, a ukázali - tohle chci, tohle chci; žádné nafrněné rádoby nóbl manýry z drahých restaurací," říká Tim. "A líbila se nám idea zdravého jídla," doplňuje Luděk. Koule jsou z masa, ryb, zeleniny, chystají se luštěninové. "Čerstvé a dobré suroviny jsou pro mě to nejdůležitější. A poměry ingrediencí. Několik týdnů jsme třeba vychytávali jemnost mletí masa a poměr tuku. Lidi si myslí, že nejlepší koule budou z nejdražšího masa, jenže když je málo tučné, budou jako golfové míčky. Potřebuješ 35% tuku, aby byly šťavnaté."Mají "svého" řezníka pana Fialu, kterého měl Luděk v merku už z dob Divinisu. "Je z Moravy a ze všech kandidátů měl nejlepší maso, kromě toho je z rodiny, kde má tohle řemeslo 150letou tradici," vysvětluje Luděk. "A vyhovuje mojí představě, že chci, aby bylo všechno pochopitelné a jasné - byli jsme u něj doma, všechno tam je udržované, víme, kdo za to zodpovídá, můžu zavolat a ptát se."
 
Byl tu malý obchod s elektrem - náš provoz je daleko hlučnější, takže sousedům se Brixton Balls tolik nelíbí," odpovídá Tim na otázku SNPRK, jaké jsou reakce v domě. "Museli jsme přidělat příčky, trvalo to přes měsíc, takže nám jeden soused řekl, že když už to je takový rámus, doufá, že to jídlo bude kurva dobrý."
Návštěvníci jsou oproti sousedům nadšeni výrazně více. "Prodali jsme všechno do poslední kouličky," ukazuje po směně Luděk prázdné nádoby. "Návštěvnost je konzistentní, zpočátku jsme samozřejmě ladili, kolik jídla připravit, a první den jsme zavírali už ve dvě, protože se všechno snědlo." 
Jídlo je superčerstvé, protože po obědové směně (12-15) se zavře a připravuje se další várka na druhou část otvírací doby, 17-20 hodin. Pánové jsou na nohách od osmi ráno a i po zavíračce ještě něco dělají, všechno jen sami dva, pouze mají paní na úklid. 
 
POULIČNÍ INSPIRACE
Co inspiruje jejich receptury? Tim se zasní. "Omáčka ze zázvoru a citronu je inspirovaná Thajskem, jejich jídlo miluju. Curry je to curry, které jsem si zamiloval v indických fast foodech v Londýně. Záleží v něm na nejlepším koření, takže si ho sami meleme a mícháme každých pár dnů. Hrozně se mi líbil i street food z Asie. Chtěl jsem vařit něco, co je rychlé a strašně dobré, a chci, aby všechno, co dělám, bylo na 100%."
Tomuhle přesvědčení odpovídají i neexpanzivní plány do budoucna. "Lidé se ptají, jestli nechcem dělat franšízy, pobočky... já jsem spokojenej s tím, že mám jedno místo, a myslím, že udržovat víc provozoven by znamenalo moc kompromisů. Chceme to takhle a nemáme ani rozvozy, chceme mít pod kontrolou, aby jídlo bylo zkonzumováno čerstvé. Zkoušeli jsme to, ale firmy, co dělají rozvoz, někdy jídlo dovezou za hodinu a pak není tak dobré - tohle by nám kazilo reputaci. Chceme, aby lidi jedli u nás, aby se tu cítili dobře a užili si i prostředí.
 
HUDBA UŽ ASI NEBUDE
Nelze se nezeptat na hudbu, i když je jasné, že Tim je nyní zcela ponořen do budování restaurace a jeho kořeny pozradí snad jen to, že vám k obědu hrají Kraftwerk. Je znát, že se mu o hudbě nechce moc mluvit a že ji považuje za uzavřenou kapitolu, byť má za sebou spolupráci s těmi nejlepšími (produkce Depeche Mode a Sinéad O'Connor, remixy pro Bowieho, Massive Attack a Bjork, vlastní kapela Bomb The Bass...). "Nedávno jsem ještě dělal nějaké věci pro jedu vídeňskou techno kapelu, ale bylo mi jasné, že už dál nemůžu. Nechci přijímat ani nabídky na remixy a jiné menší věci, nedal bych té práci 100% úsilí. Neumím si představit, že bych se vracel k muzice. Tímhle jsem si splnil sen, tohle miluju. Moje hlava je tady!"
 
 
 
 
BRIXTON BALLS
Korunní 23, Praha 2
tel.: +420 776 602 306
Otevřeno Po-Pá 12-15 a 17-20
e-mail: hello@brixtonballs.cz
www.brixtonballs.cz
www.facebook.com/BrixtonBalls/



BEAT DIS (DUŇTE NA TOHLE) 


Jména všech byla změněna, aby ochránila nevinné

Čtyři

tři

dva, jedna

Ptáci bouřliváci letí ke startu

jen, jen to pociťujte na vlastní kůži

počkej ještě

počkej, počkej, počkej, počkej ještě

co to celé znamená?

co od toho chci já?

všichni, co se hrnete ven do ulic

neotálejte a vrhněte se do funky náruče uvolněného živlu beatu

zaduňte na tohle!

duňte na tohle!

vyšlete od sebe tuto frekvenci pro každý sluch srozumitelnou

rozpumpujte ten bass

tohle je výlet do hájemství zvuků

stereofonní vibrace zvuku

stereofonní vibrace zvuku

stereofonní vibrace zvuku pro t-t-taneční rychtu

takhle si pohráváte s ruskou ruletou

vyšlete od sebe tuto frekvenci pro každý ušní bubínek srozumitelnou

hudbu prosím

pozvěte do funky náruče zkušenou skotačící razanci

pozvěte do funky náruče zkušenou skotačící razanci

pozvěte do funky náruče zkušenou skotačící razanci

užijte si vrchovatý zážitek sterea. 



Explodováním na scéně roku 1987 dokázal 19-ti letý Tim Simenon se svou první nahrávkou,  provokující nepřipravené na „Beat Dis“, že současný rozvoj samplování a využití sekvencerů a midi má takový dopad na hudební průmysl, jako měl drzý živočišný punk à la Požár Mlýna cirkus o jednu dekádu dřív. Jakmile jednou hvězdy zazářily bez znalosti not, nastala opravdová možnost nahrát hit bez použití nástrojů…Tim Simenon je britský hip hopový producent, který také stál za dvěma masívními mezinárodními hity: „Buffalo Stance” Neneh Cherry a „Crazy” od Seala. Tim se narodil v Brixtonu v malajsko–skotské rodině a s tímto promíšeným temperamentem v hodinách pro studiové inženýry a pouštěním desek v londýnském klubu WAG postupně nabíral zkušenosti pro taneční produkci. WAG byla vyhlášena Mekka i pro rozjeté breakbeatové inovátory Coldcut nebo housového producenta Marka Moore ze S´Express. V roce 1987 sestrojil koláž z úryvků desek DJů, pojmenoval ji „Beat Dis” a celé to frčelo jen za přispění samplů od Public Enemy, Ennia Morriconeho i klasických televizních show Dragnet a Thunderbirds. Zabalený jako běžný white label dovezený z Ameriky se stal hitovkou v undergroundu a když firma Rhythm King dala do oběhu oficiální vydání, singl obsadil 2. místo v britské hitparádě v únoru roku 1988.


Ve stejném roce Simenon vydal LP „Into The Dragon”, které představilo rozšířený tým studiových umělců: producentů belgického původu Pascala Gabriela (používajícího někdy i skořápku DJ Emílio Pasquez) a Jonathana Saula Kane-a (který později vystupoval pod pseudonymem Depth Charge), a vokalistky Maureen, Lauraine Mackintosh, Aurru, MC Merlina. Dva singly z alba, „Megablast / Don´t Make Me Wait” a oprášená klasika od Burta Bacharacha a Dionne Warwick „Say A Little Prayer” ukázaly, jak je možno do toho prásknout / skládat z vnitřní potřeby vyslovit se / vedle rapu i svůdnou porcí latino popu a moderně vysílaným soulem na plné pecky. Simenon taky v roce 1988 produkoval dvě písně pro debutové album Neneh Cherry. Oba singly, „Buffalo Stance” a „Manchild” se staly vyhledávanými lahůdkami pro mlsné poživače sexy vnad zpěvačky, dcery jazzového trumpetisty Dona Cherryho. Potom si vybudoval vlastní studio a po jeho dokončení v roce 1990 produkoval track pro Adamskiho („Killer”) a jeden mix na singlu Seala „Crazy”.


Se všemi externími studiovými zakázkami zabralo Simenonovi téměř tři roky dokončení druhého alba Bomb The Bass, „Unknown Territory”. V roce 1991 mu vynesl ocenění singl „Winter In July” a zábavná forma procítěných tónů ve středním tempu hip-hopu, které později kritika popisovala jako trip hop s nádechem dubu. Produkoval i několik bokovek, od Cat po Sinead O´Connor v první půlce 90. let, a více plodů jeho spolupráce se dostavilo v roce 1994 na třetím albu Bomb The Bass, „Clear”. Obal zachycuje televizní skříňku a na obalech od singlů najdete k tomu odvolávající se fotky: na obrazovce láhev s korkem a uvnitř explodující směs („Bug Powder Dust” zněla velmi sympaticky neokorale nemuzejnicky, ale strhujícím příběhem překvapivě), nebo na obrazovce inzerát vytržen z novin („One To One Religion”), z obrazovky vyceněné zuby ještěra („Dark Heart”) a dokonce pohozenou televizi jako nepotřebný krám na hromádce šrotu („Sandcastles”)... S vokály Sinead O´Connor, rappera Justina Warfielda, Carltona, Spikey Tee, Bima Shermana, Leslie Weinera, Bernarda Fowlera a River, spolu s instrumentálním přispěním kolegů z On-U Soundu a z Tackheadu Keith Le Blanca, Douga Wimbishe a Skipa McDonalda, připravil posluchačům křísící koktejl elektronické kultury, elixír kavalírské spanilosti pro ztepilé plnoleté posluchačky a jejich pubertálně ostražitý doprovod!


Během dalších let se Simenon opět soustředil na remixy a produkci ostatním kapelám: Depeche Mode, U2, Gavina Fridaye, Booth & The Bad Angel, Davida Bowieho nebo Björk {typy moderního popu}. Tim Sim přijal roli vyhledávače talentů pro vlastní label Stoned Heights, aby využíval své zkušenosti v další generaci gramofonových koumesů klubové scény, ze které on sám vyšel. Tim Simenon přijel dvakrát zahrát i do ČR. Poprvé doprovázel DM na turné v září 1998 (a jako DJ vystoupil na afterparty v pražském Roxy), v červenci 1999 hrál ve Svojšicích u Pardubic na festivalu Summer of Love. Tady přibližně hodinku dlouhý popůlnoční set osciloval mezi oddechovější náturou house music, krátkými scratchy a instrumentálkami s kytarovými riffy. Celý zástup ostatních DJů se po natěšeném jevišti postavil za ústřední figuru večera Tima Simenona, aby napjatě sledoval, jak Tim Simenon ve svých 32 letech zachází s hudebním průmyslem a vykazuje přebytek výjimečnosti pro stereofonní orgasmy mnoha závisláků na jeho porce b.p.m. naráz.


Po příchodu nového tisíciletí Tim pracoval na několika nových projektech a vedl label jménem Electric Tones. Žil velmi dlouhou dobu v Amsterdamu a dělal to, čím se na počátku dospělosti v bípíem tolik jako mlátíček proslavil, tedy skládal prvotřídně rozptylující barevnou hudbu posílanou do nosánků na čerstvém závanu vzduchu. Za doprovodu zpěvačky Valerie Trebeljahr vydal v roce 2001 singl Bomb The Bass & Lali Puna „Clear Cut E.P.“, zatím jeho poslední umělecký počin se datuje z roku 2013: u příležitosti 25 let od vydání Beat Dis a Megablast přemíchal a obhájil výzvu ke ztepilé eleganci Mega Dis, plus u vídeňských kavárenských povalečů Ghost Capsules dohlédl na studiovou práci jejich prvotního alba z jara 2013 (odkaz
http://www.musicexport.at/ghost-capsules-present-their-debut/). Od léta Páně 2016 tento veliký vyznavač pražských turistických památek a děvčat v účetní branži vyměnil své bydliště Vídně za Prahu a v centru na Vinohradech si otevřel krámek s masovými kuličkami, omáčkami, rejží, na vitamíny vitální zeleninou, vše doplněno i o vegetariánskou stravu, kde je možno od pondělí do pátku od 12 do 20 hodin poslouchat báječnou muziku a ještě si za přístupný obnos vychutnávat fresh dělové střelivo živin pro požitky báječně rozmazleného organismu. Huh.

 


MEGABLAST (RAP: MC MERLIN)

Tohle je taneční nahrávka, povstaň a pronikni do toho
dělej Biz Markieho, Boogie nebo se toč u toho
není tu nic, co bys nemohla provádět, tak
jdi přibouchnout dveře a zesil si rádio
...s tebou to cloumá, tenhle song pohání
směr k tlampači tě na přetřes přivádí
taneční hudba je dobrá, tu my používáme
protáhnem jí naším samplerem a pak jí rozbouříme
megablast je rytmickej pohyb
přiostřující s hrubou skvělou melodií

jsem hardcore b-boy, rýmuju dokola a znovu hlásám spravedlnost do písně
jestli slyšíš sílu megablastu, co proniká až do tvé ložnice
budeš ohromena tím, že se ti oslnivě třpytí na okně
píseň ohlušuje zvuk ghetta
dones si pití, jestli začínáš mít pocit vyschlého hrdla
nebo pouště (pouštěči) a oázy přes extázi hudební komornice,

neboť nota je kvetoucím a rentabilním nalezištěm pohonu ropy
hošíku, zveleb ten nejlepší krok, tuhle hudbu neutišuj
používej mixák, napoj vzácnou groove
non stop energie, to je totiž ten pravej cíl
nemusíš mít husí kůži, že v původu se osvědčilo ghetto
tohle hrajem všem, dali jsme ti šanci
a teď ti dávám rozkaz, hochu, tanči
prostě nám se líbí def track, my si ho užíváme
společně rozvádíme naše nápady dělat hudbu
hudbu s energií, beaty, které štípou
tak si nazuj boty na tanec, a holka, namaluj se rtěnkou
my budeme džemovat do nejvyšší kvality
jaké jméno má ten jam? Je to megablast
je to megablast

Rambajz rovná se písnička, musím přidat hlasitost
reprobedna slábne, každá se musí opotřebit
textový obsah s hudebním úmyslem
na to nemůže další bratr vymyslet slovo
perkuse a verš zalahodí v akordu
originál počítač ovládanej klávesnicí
song možná pozmění tuhle groove a já nevím,
možná že se zastavíš, když beat poběží stále
dál až do rána, mega je vřava
a když píseň skončí, ty jí budeš stále vnímat
uvnitř sebe, ta razance megablastu bude mela i nadále
bude tě nutit tančit a už nikdy ne tak se strachem
být tanečníkem, protože ty máš tancovat
člověče, ty jsi pařič, nebuď už déle sochou
roztoč se v nočním klubu, tanči na diskárně
poskakuj ve vaně, flámuj taky v ghettu
zbrusu novej styl, nech ho, ať tě rozhoupe,
říkáš, že nechceš tančit, ale musíš
se stát otrokem rytmu na parketu, pojď
a nepřestávej, dokavaď se nezapotíš
protože já věřím tomu, že jestli pouštíš def groove
tak je jisté, že to rozvíří tvůj mejdánek
tak já rozbalím rým ve svém pomalém tempu
rozjíždím to ve studiu s Bomb The Bass

Uzamčenej ve zvukové místnosti, stojím čelem k mikrofonu
čekám na hlasitost, aby pod ní praskly sluchátka
řekli mi, že potřebují nálož funky osvěty, tak jsem jim jí dodal
a jak se ten zvuk šíří, oni si ho nahrávají
žádají ihned další beat featuring Merlin
ať je kmit ohnivej, texty plápolají
dovol nám se přiblížit, zapoj zesilovač
Bomb The Bass s novým mesiášem rapu
Merlin je vzrůšo, hromy a blesky
beaty plynou z hudby a verše ze psaní
já jsem otrok, vězeň a také věznitel
megablast vyšle střelu v sérii
tanči, chlape, a raději tanči rychle
M.E.G.A. blast
M.E.G.A. blast
děti přitáhly energii do ulic
beaty z dávné doby a minulosti
sjednotíme do sebe, abychom udělali tenhle beat
všechno co se hejbe, ujde to, pak to děláš ty
když ucítíš jinou vibraci, tak se za ní vydej
špička všeho, rýmy hbité...
postuj přímo čelem vůči bassu, hochu, je to megablast

Poslední odstavec je nepřipravenej, mákněte si teda
držte se pevně, nepolevujte, dokud vás nepřepadne závrať áá
slečny tančí, homeboys piští
hrál další taneční kus, no nazdar hodiny
protože je to melodie, radši si hleď
taneční nahrávky roku, je to srací motiv
zpátky, verš se horší, zatraceně
tanči až dosáhneš maxima, potom buchni
jako balónek, já přeměním místnost
na live hot jam, kámo, a brzy
jak mě majk vyflusne, skončím hrát hardcore
přetoč nazpátek písničku, i když hraju na pódiu
bass doplňuje můj vokál
kdyby M bylo auto, byl bych Rolls Royce
musíš tančit až do upadnutí, až když se ti zapletou do sebe končetiny
uvolni hlavu skotačícího příznivce pro ukončení desky
asi skončí brzy, ale vydrž, je to rychlé
hey, yo, je to megablast
je to megablast
je to megablast



DON´T MAKE ME WAIT – NENECH MĚ OTÁLET (zpívá Lauraine)

Nenech mě otálet
s tvým tělem tak blízko mému
je tu něco, co potřebuji znát?
protože když se cítím oh tak rozpálená uvnitř
je to láska, kterou ty a já potřebujeme dávat najevo

Já bych se tomu mohla oddat, propadnout, propadnout
pojď na to, lásko, víš, že je to prima
já bych se tomu mohla oddat, propadnout, propadnout
pojď na to, lásko, víš, že je to prima

Miláčku nenech mě otálet
nenechávej mě samotnou a bez lásky
miláčku nenech mě otálet
nenechávej mě samotnou a bez lásky

S tvým srdcem tak blízko tomu mému
začínám cítit, že roste moje vášeň
novou lásku je tak složité najít
tak proč nechceš být můj Romeo?

Já bych se tomu mohla oddat, propadnout, propadnout
pojď na to, lásko, víš, že je to prima
já bych se tomu mohla oddat, propadnout, propadnout
pojď na to, lásko, víš, že je to fajn

Miláčku nenech mě otálet
nenechávej mě samotnou a bez lásky
miláčku nenech mě otálet
nenechávej mě samotnou a bez lásky

Kide Dynamite, pojď sem, zařiď jim trochu pocitu bezpečí

Dopřej mi trochu času, lásko, a budeš můj

Já vím, že budeš můj

Miláčku nenech mě otálet
nenechávej mě samotnou a bez lásky
miláčku nenech mě otálet
nenechávej mě samotnou a bez lásky

Pojď na to, lásko, pojď na to, lásko,
pojď na to, lásko, teď

Žádám tě, nenech mě otálet
lásko, nenech mě čekat
oh není až tak pozdě
nenechávej mě samotnou a bez lásky
jen mi dopřej trochu času
lásko, nenechávej mě otálet
a miláčku, ty budeš můj
nenechávej mě samotnou a bez lásky

Miláčku, nenech mě otálet
víš, že se musíš vzdát, vzdát se
nenech mě samotnou a bez lásky
pojď na to, lásko,
miláčku, nenech mě otálet
poblázni mou hlavu
nenechávej mě samotnou a bez lásky
yeah, yeah



HEY YOU! – HEJ VY TAM! (rap: Aurra ze She Rockers)

Hej lidi tady, nechoďte ještě domů
já chci sledovat ty postupy, já chci sledovat ty kroky
až do chvíle, kdy se předvádíš, jsou ostatní vyřízený
a to je tvá vizitka, všichni odešli
vy chlapy povzbuďte to, zvedněte své pařáty do vzduchu
skvělé, vábení jako magnet, já mám lyrické vlohy
na inženýra, jak si počínám... no, přenáším se do vyšší moci
zapaluju se svými slůvky, rytmem, refrénem
protože míchám zvuk, davy dělají hluk
já svírám mikrofon, hudba patří vám
uprostřed tančíte, děláte bizarnost
co mi říkáte, abych dělala, je... „Down by law” -> sampl MC Shan

Vy všechny holky, rozbušte hladinu, zařvěte nahlas, jak vám to nejvíc půjde
a vykáplo teď semeno, holky, bohyně, plán
plán silnej na kluky, náš tanec se kroutí, budí úžas
není to mrštnej skok, krok vytváří různé situace
protože míchám zvuk, davy dělají hluk
já svírám mikrofon, hudba patří vám
uprostřed tančíte, děláte bizarnost
co mi říkáte, abych dělala, je... „Ge, Ge, Ge, Get Doooown"


Uvádím dopodrobna novej trend, trend, co určujete vy
vaší párty s atmosférou, vaší párty silnou jako Zeus Amádeus
dostali jste to? Surové... to pokračuje dál
pár jich zkouší vyrovnat pohyby podle druhých, tohle srovnávání je celé špatně
vy všichni kluci, zase zase, ať slyším, že vzdycháte „oh”
já mám stále to, co je pro to třeba, a teď se o to nechci připravit
decibel jak tím proudí, hukot s vámi stoupá
napojení s vašimi pohyby, svaly jsou vystouplejší
protože míchám zvuk, davy dělají hluk
já svírám mikrofon, hudba patří vám
uprostřed tančíte, děláte bizarnost
co mi říkáte, abych dělala, je... „Down by law" -> sampl MC Shan

Vy všechny holky, ještě, ať slyším jak vykřikujete
stále mám, co si to žádá, tu nejkouzelnější scénku
podívaná je to sakra velká, parket není nikdy zdechlý
od rána do noci, připojte se, jestli chcete
protože míchám zvuk, davy dělají hluk
já svírám mikrofon, hudba patří vám
uprostřed tančíte, děláte bizarnost
co mi říkáte, abych dělala, je... „Get Doooown"

Vy jste uvolněný na mejdanu a my tu máme ovládání
tak jak předvádíte rock n roll
mejdan se hejbe a trenéři jsou unavení
zkrátka je to na nártu jednoznačně ve formě
protože míchám zvuk, davy dělají hluk
já svírám mikrofon, hudba patří vám
uprostřed tančíte, děláte bizarnost
co mi říkáte, abych dělala, je... „Down by law" -> sampl MC Shan


Go DJ! Go DJ! {cutting}

Jste možná mladí, možná staří, musí vám bejt aspoň 10 let
a já, já se pohybuju bezpečně, mám na to vyhrazenej prostor
jsem zvyklá se hejbat volně jako pták, ale ne beztíže
vy chcete chodit za štětkou, jakou si zasloužíte
protože míchám zvuk, davy dělají hluk
já svírám mikrofon, hudba patří vám
uprostřed tančíte, děláte bizarnost
co mi říkáte, abych dělala, je...



SAY A LITTLE PRAYER – MODLÍM SE MALINKO (nazpívala Maureen)


V tu chvíli, když vstávám,
ještě než si dovolím naaranžovat make-up
tak se modlím trošinku za tebe
a když si češu vlasy, teď
a přemýšlím, jaké si zrovna obléknu šaty
tak se modlím chvilinku za tebe
ty navždy zůstaneš v mém srdci
a já tě budu milovat
napořád to bude, my se nikdy nerozejdem
oh, jak já tě miluju
společně, bok po boku, takhle to musí platit
žít bez tebe
by pro mě znamenalo hluboký žal

Spěchám na autobus, drahý
zatímco běžím, myslím na nás dva, drahý
modlím se trošinku za tebe
a v práci mi to prostě trvá delší čas
a během celé mé přestávky na kafe
modlím se trošinku za tebe
ty navždy zůstaneš v mém srdci
a já tě budu milovat
napořád to bude, my se nikdy nerozejdem
oh, jak já tě miluju
společně, bok po boku, takhle to musí být
žít bez tebe
by pro mě znamenalo hluboký žal

Ty navždy zůstaneš v mém srdci
a já tě budu milovat
napořád to bude, my se nikdy nerozejdem
oh, jak já tě miluju
společně, bok po boku, takhle to musí být
žít bez tebe
by pro mě znamenalo hlubokánský žal

Můj milý, věř mi,
že pro mě není nikdo jiný, než ty
prosím, miluj mě doopravdy
já jsem do tebe celá divá
vyslyš mojí modlitbu, má lásko

Ty navždy zůstaneš v mém srdci
a já tě budu milovat
napořád to bude, my se nikdy nerozejdem
oh, jak já tě miluju
společně, bok po boku, takhle to musí platit
žít bez tebe
by pro mě znamenalo hlubokánský žal

Můj milý, věř mi,
pro mě není nikdo jiný, než ty
prosím, miluj mě opravdu
já jsem do tebe celá divá
vyslyš mojí modlitbu, má lásko
řekni, že mě miluješ, taky
vyslyš mojí modlitbu, teďka
odpověz na ní přímo teď
řekni, že mě máš rád, taky

 


THROUGHTOUT THE ENTIRE WORLD – KOLEM CELÉHO SVĚTA (VOKÁLY: A La Mode)

Rytmus, ode mě poslanej, odolá zániku
rytmus, ode mě poslanej, ten odolá zániku
vytahuju k vám bass, já jsem vychovaná mládež
vytahuju k vám bass, já jsem vychovaná mládež
chrlím ze sebe hrůzu

Kolem celého světa
kolem celého světa
kolem celého světa
kolem celého světa

Zpátky k jádru
zpátky k jádru
zpátky k jádru
zpátky k jádru
zpátky k jádru
zpátky k jádru
zpátky k jádru
zpátky k jádru, bassová linka pumpuje

Kolem celého světa
kolem celého světa
kolem celého světa
kolem celého světa

Tak já vám to povím
říkejte mi ninja
chrlím ze sebe strach jako postrach
říkejte mi ninja
bassová linka pumpuje
říkejte mi ninja
chrlím ze sebe strach jako postrach
říkejte mi ninja
hned rovnou na vrchol, protože já zbožňuju svůj lamentující hip hop

Kolem celého světa
kolem celého světa
kolem celého světa
kolem celého světa

Bassová linka pumpuje
zpátky k jádru

Vrchol dosáhnut, dostávám je na lopatky na počítání
jedna, dvě, tři, čtyři, pět, jste úplně vyřazeni ze hry



LOVE SO TRUE – LÁSKA TAK OPRAVDOVÁ (zpívá Loretta Heywood)

Když jsi šel kolem mě, tak jsem se cítila tak náramně jinak než jindy
chvíle, které jsme sdíleli, jsou ty, kterých si nejvíce vážím
až do konce času nám vydrží naše sny
nikdy jsem si nemyslela, že bych mohla najít lásku tak opravdovou

Poskytuj mi dál lásku
poskytuj mi dál lásku od sebe

Kdykoliv se mazlit, o tyhle přirození se dělíme
jak jsem se mohla tak velmi zamilovat? Přání se mi vyplnila
dny osamění zmizely s tebou v mém srdci
jen mi dál poskytuj od sebe lásku, kterou potřebuju vnímat

Já chci stát blíž po tvé straně
nechci cítit osamělost uvnitř
vždyť jsi to ty, ty jsi mi otevřel oči
nikdy jsem netušila, že ty bys mi proměnil život a udělal ho novým „dílem“

Poskytuj mi dál lásku

Kdykoliv se hladit, o tyhle přirození se dělíme
láska tak opravdová
s tebou po mém boku
jen mi nepřestávej dávat lásku, kterou potřebuji cítit od tebe

Všechno, co chci, je být blíž po tvém boku
nechci zažít frustrující osamělost uvnitř
vždyť jsi to ty, ty jsi mi otevřel oči
nikdy jsem netušila, že ty bys mi proměnil život a udělal ho novým „dílem“

Poskytuj mi dál lásku

Projevuj mi dál, projevuj mi dál
projevuj mi dál, projevuj mi dál lásku
projevuj mi dál, projevuj mi dál
projevuj mi dál, projevuj mi dál lásku

Já chci být blíž po tvém boku
nechci zažít frustrující osamělost uvnitř
vždyť jsi to ty, ty jsi mi otevřel oči
nikdy jsem netušila, že ty bys mi proměnil život a udělal ho novým „dílem“

Projevuj mi dál, projevuj mi dál
projevuj mi dál, projevuj mi dál lásku
projevuj mi dál, projevuj mi dál
projevuj mi dál, projevuj mi dál lásku

Projevuj mi dál lásku

Já ti chci být blíž, po tvém boku
nechci zažít frustrující prázdnotu uvnitř
projevuj mi dál lásku
projevuj mi dál lásku
nechci přestat, nechci v tom polevit
projevuj mi dál lásku

Projevuj mi dál, projevuj mi dál
projevuj mi dál, projevuj mi dál lásku
projevuj mi dál, projevuj mi dál
projevuj mi dál, projevuj mi dál lásku



WINTER IN JULY – ZIMA V ČERVENCI (zpívá Loretta Heywood)

Rozhlížím se, divím se, proč
žijeme život, který nikdy není dost uspokojující
Osamělí lidé, zřetelné nesnáze
Hledání něčeho, co nikdy nemůžeme najít

Hodně cest je před námi
s volbou, aby padla tak a tak
Ale život je jen jedna z her, ve které hrajeme
Není na to žádná speciální možnost

Udělej nejlepší z toho, co je ti dáno
všechno přijde včas
Proč si odepřít sebe?
Nenechávej život, aby ti mizel
a zábla tě zima v červenci

Sny o budoucnosti ti nikdy nemohou vydržet
když shledáš, že stále žiješ v minulosti
Postupuj jistě výš
Dívej se po možnosti, o které sis myslela, že se nedá najít

Možná, že neznáme důvod, proč
jsme se narodili do tohoto světa
kde člověk jenom žije svůj úsek
a kdy jeho osud zůstal nevyřčeným tajemstvím

Udělej nejlepší z toho, co je ti dáno
všechno přijde včas
Proč si odepřít sebe?
Nenechávej život, aby ti mizel
a zábla tě zima v červenci

A možná, že neznáme důvod, proč
jsme se narodili do tohoto světa
kde člověk jenom žije svůj úsek
a kdy jeho osud zůstal nevyřčenou hádankou

Tak udělej nejlepší, udělej nejlepší z toho, co je ti dáno
všechno přijde včas
Proč si odepřít sebe?
Nenechávej život, aby ti mizel
a zábla tě zima v červenci



RUN BABY RUN – UTÍKEJ KÁMO UTÍKEJ (rap: A La Mode)

Do centra myšlenek slepých lidí
hluboké pronikání se dostane pokaždé
mám sen, že jsem zabloudil v hrobkách pyramid
tak zavírám zvědavá víčka
člověče, já mám tenhle nepříjemně svíravý pocit
otevírám oči a dotýkám se stropu
beru si telefon, čekám na vyzváněcí tón
no prosím – operátor – mluví si v monologu
uvíznul jsem uvnitř toho kruhu marketingové potrhlosti
rvu telefon ze zdi s vážnou tváří
dívám se na svou mimiku obličeje, civím do zrcadla,
které mi ukazuje oči zabijáka

Stejně jako po západu slunce přijde svítání
pronásledoval mě v hlubokých lesích vlk a teď už je kdoví kde pryč
zdá se mi to nebo je to noční můra?
procitl jsem ze snu v lese ve spodním prádle
přituhuje, můj počet tepů za minutu narůstá
zavadil jsem o větev nebo proutí, teď mi teče krev
jsem na pokraji nervového zhroucení
štěká ve tmě lovecký pes, když se otáčím
utíkám v plynulém tempu
kdo je tam v dálce? Že tam slyším bass
stojím chvíli a pokračuju dál dopředu
A La Mode je v pásmu šera, soumraku

Žiletky ustavičného slejváku
pořežou střechu mojí noclehárny a já uvnitř budu přitom chrápat
můj další verš vyprovokoval Židy
čas vymazala síla voodoo
realistický styl mystiky
skládám dohromady pro tamty chovné ovce na umělém
kroužení pohybů, hádám, že se otočím
o 360 stupňů, to jsem já, A La Mode
uniknul jsem ze spárů mučení
na louce, jsem nesmírně zasažen dusnem
co udělat se svou hlavou, tím se zabývám na slunci
tak běž, kámo, upaluj dál.



THE AIR YOU BREATHE – VZDUCH, KTERÝ DÝCHÁŠ (Loretta Heywood)

A když jsem viděla tvůj stříbrný vlas
myslela jsem si, že tam byla ona
omlouvám se, jestli se dívám překvapeně
ale jak jsi to mohl vědět?

Všechno na tobě rozeznám svým pohledem
doufám, že tvoje děti jsou takové jako ty
cítím se zle, jsem smutná uvnitř
protože teď jsi odešel, chybíš mi v mém životě

Všechno, co pořád potřebuješ, je
vzduch, který dýcháš
vzduch, který dýcháš
tu jednu věc, kterou oni nemohou nikomu odejmout
je vzduch, který dýcháš

Jindy a na jiném místě
zahlédnu její tvář?
toužila jsem se dotýkat tvé hlavy
ale jak jsi to mohl vědět?

Všechno na tobě rozeznám svým pohledem
doufám, doufám, že tvoje děti jsou takové jako ty
cítím se zle, je mi smutno uvnitř
protože teď jsi odešel, chybíš mi v mém životě

Všechno, co pořád potřebuješ, je
vzduch, který dýcháš
vzduch, který dýcháš
tu jednu věc, kterou oni nedokážou nikomu odejmout
je vzduch, který dýcháš

Protože teď jsi odešel, chybíš mi v mém životě

Všechno, co pořád potřebuješ, je
vzduch, který dýcháš
vzduch, který dýcháš
tu jednu věc, kterou oni nemohou nikomu odejmout
je vzduch, který dýcháš

 


UNDERSTAND THIS (POROZUMĚJ TOMU, OČ TU BĚŽÍ; RAP: A LA MODE) 


Mikrofony mi nikdy nezaručí žádnou zpětnou vazbu

protože je zapaluju, jako když vám kraken čoudí pod nosem svůj crack

nejschopnější kulometníci rapového schématu rozezvučí nadšení u davu posluchačů

ve spodní vrstvě ghetta tam já bydlím

prodávám své nahrávky jako marihuanu

je to forma ganjy, excelentní nenáročné pěstitelské poživatiny

A La Mode žízní

tak podej mi něco zapít, myslím, že vyletím z kůže

když zasévám semínko naděje, má snaha musí doopravdy vyklíčit

život A La Mode jako Aladdina docílí všeho

většinou to samé, cílem je sláva

zase už hádáš, jak se jmenuju, hele, zapamatuj si jméno

poctivého frázovitého rázovitého fetišisty ne fantasmagorie

mé psací péro je nažhaveno, tak olíznu

hořící semeno pro tón

můj kamaráde, musíš porozumět tomu, oč mi jde

porozuměj tomu

musíš porozumět tomu, oč tu běží

porozuměj tomu

porozuměj tomu 


Vystartuj, časem je pancéřová čelist uvolňována

a uč zásady předtím, než nastoupím já k moci

tavím kov, tenhle styl na vinyl

v umělé hmotě, roztavený do dokonalosti poslechu

ryju své iniciály na kulovnici

s tvým albem, tak abys nemohl upláchnout

militantní, divoký s volným stylem přednesu

nezapomeň, že styl je můj, je divoce zábavný

jsem rozezlen, jsem držen pod zámkem v kleci

podej mi osvobozující šperhák a zapálím jeviště

odpálím roznětku anarchisty

plápolej a uč se být žhářem

yo, jsem ozbrojen až po zuby

jako odstřelovač v období dusna

huťařská pec, přihoď tam ještě víc paliva pro šílenství

yo, musíš porozumět tomu, oč mi jde

porozuměj tomu

musíš porozumět tomu, oč tu běží

porozuměj tomu

porozuměj tomu 


Havárie v masivním měřítku je rap, kterej plodíš

jsi rozmnožovač a toužíš po větším štěstí

přichází sem přitažlivost

co bude dál? Oni hrají zesílené šlágry Public Enemy

na kazetě Maxwell, já to podporuju všemi deseti

seženu si kazetu J.V.C., pak si to pro sebe natočím

koupil jsem si ji s reproduktorem na šest stop

jednám na vlastní pěst, střílím na šizuňky

jsem rafinovaný jako sumo trenér v Tokiu

mám víc vitamínů než ovocnář v Mexiku

hej mám za lubem chovat se nenáročně jako buvol

ale jsem silnej a odolnej jako nosorožec

pomsta proudí ze samostřílu Uzi

protože to ochromí policajty, pořád mě odposlouchávají

ty hajzlové se mi posmívají, člověče, tak fízlové se mi drze vysmívají

yo, musíš porozumět tomu, oč mi jde

porozuměj tomu

musíš porozumět tomu, oč tu běží

porozuměj tomu

porozuměj tomu



MOODY – ROZPROUDĚNÁ (zpívá Loretta Heywood)


Cítila jsem se velmi příjemně
jak jsem šla dolů po ulici
vidíš, šla jsem za přítelem
a on udělal, že jsem se cítila rozprouděná
jako tohle

Když se půjdeš podívat na svého přítele
on tě může udělat velmi rozprouděnou
on to může dělat vysoce roztouženou, pokud se cítíš na dně ženou
cítíš sympatie nebo bys ho zpražila pohledem
jako tohle

Já se cítím rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
cítím se rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
cítím se rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
jako tohle

Cítila jsem se velmi příjemně
jak jsem šla dolů po ulici
vidíš, šla jsem za přítelem
a on udělal, že jsem se cítila rozprouděná
jako tohle

Já se cítím rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
cítím se rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
cítím se rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
jako tohle

Rozprouděná

Já se cítím rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
cítím se rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
cítím se rozprouděná, yeah, yeah, yeah
velmi rozprouděná, yeah, yeah
oh, jako tohle


 

BUG POWDER DUST (STŘELNEJ PRACH, ABYSTE NEPROŽÍVALI STRACH)


[Myslím, že je čas povědět si o tvé ... oh ... filozofii užívání drog související s uměleckou snahou]

Zkontroluj to, jo!
já vždycky dojdu do cíle se styly hrbolaté cesty
slyšel jsi psychedeliku a ušel jsi dlouhé míle
uchovávám svoje rýmy neprůhledné, husté jako pivo Guinness
takže bys moh´ po mně žádat mix piva černého a světlého, když demoluju crew
jsem jako Bill Lee při psaní, když byl v Tangiers (přístav v Maroku)
(Bill Lee je hlavní postava v románu Naked Lunch a výtvor Bomb The Bass nezapomíná na autora románu Williama Burroughse)
a teďko jsem venku na chodidlech přežívající se svými vrstevníky Beatniků
analogová cívka a malé pokroucení
kouřím právě něco tak bys mohl říct, že jsem hořící
já se nikdy nevychloubám, ale dávej si pozor
já donutím člověka, ať zapálí svůj povolávací lístek jako by to byly Vlasy
(pravděpodobně odkaz na muzikál Vlasy)
pošlu tě na řeku jako že hledáš Kurtze
(odkaz na román Josepha Conrada „Srdce temnoty“ a filmu „Četa“)
já mám sílu znalce v každém verši

Střelný prach, síla znalce
a divocí chlapi utíkají na výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí být drsoni, tak aby mi nevyfoukli veškerou zásobu
 
(Střelný prach, síla znalce ...jsou odkazy na Naked Lunch
Wild Boys je román Williama Burroughse
Big Brother se odvolává na román 1984 od George Orwella)


Já se vždycky strefím do jablka, když budu střílet
tak mi můžeš říkat Vilém Tell nebo Agent Cooper navíc
(Vilém Tell byl lukostřelec, který podle legendy zasahoval jablka na hlavě svého syna.
Ve filmu Naked Lunch zabíjí Bill Lee svojí ženu podobným způsobem.
Agent Cooper byl také neuvěřitelný střelec v seriálu Twin Peaks
)
Mr. Mojo Risin´ opět řeší případ
(Mr. Mojo Risin´ je přesmyčkou jména Jim Morrison a je zmíněna v písni L.A.Woman)
tak řekni tvojí mámě a tvojí sestře a kamarádům tvojí sestry
jako likvidátor běžím hluboko v prachu
svědí mě střelnej prach a nemohu bejt připoután
dělám si výlet do Interzone a odjíždím do Annexie
(Interzone je fiktivní Alžírský přístav, kde Bill Lee psal romány v Naked Lunch.
Annexia je fiktivní oblast, do které směřuje Bill Lee, když opouští Interzone)

musím si opatřit kulomet, kterej je víc sexy
jmenuju se Justin a to je všechno to je ono
a budu ze sebe chrlit rozmarné rýmy, které se nehodí na tuhle věc
Houses of the Holy jako Jimmy Page
(Houses of the Holy je album Led Zeppelin, Jimmy Page je kytarista Led Zeppelin)
ale píseň zůstane stejná, tak to jsem uvíznul v návalu vzteku
(Song Remains the Same je píseň Led Zeppelin)
tak jako Jana když má cestu do Španělska
já myslím, že odjedu zítra, prostě hlupák v dešti
(Fool in the Rain je píseň Led Zeppelin. Jana cestuje do Španělska
a odjíždí zítra se odvolává na píseň Jane Says od Jane's Addiction)

zapaluju svíčky a modlím se za možnost (příležitost)
jsem paranoidní, slepý od sněhu, prostě cvok do černého masa
(Paranoid a Snow Blind jsou písně od Black Sabbath)

Střelný prach, síla znalce
a divocí chlapi utíkají na výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí být drsoni, tak aby mi nevyfoukli veškerou zásobu
 
Střelný prach, síla znalce
a divocí chlapi utíkají na výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí být drsoni, tak aby mi nevyfoukli veškerou zásobu


Nikdy nejsem podle prolhanej pacholek a nikdy nejsem podle falešnej hráč
mám víc chuti než svazek makarónů
led odkapává z každé mé samohlásky
mám duši šedesátých let jako Ginsbergovo Kvílení
(Allen Ginsberg král Majálesu 1967 napsal knihu básní nazvanou Howl, Kvílení)
vyhazuju šílenej míč a pořád mě to baví
projde dírou v koši a zajisté trefím obruč
(odkazy na košíkovou)
Top of the Pops jako zábava Lulu
(Top of the Pops je britská TV hitparáda,
Lulu byl zpěvák na konci 60.let sklízející úspěchy za písně jako 'To Sin With Love'
)
udělám si procházku na Abbey Road s mými boty duše
(Abbey Road je natáčecí studio v Británii a název alba Beatles)
mám třísku, sakra, víš, jak to bolí
(mám třísku možná popisuje fakt, že Paul McCartney vychází ze studia
Abbey Road naboso, tak je zachycený na obalu desky Abbey Road
)
mám sendvič Vegemite od Men At Work
(Vegemite Sandwich je odkaz na píseň 'Down Under' od Men at Work)
uchovávám myšlenky v rovině, ale čas je vylepšuje
tak když hledáš, najdeš něco jako zlatý důl
psychedelické serpentýny v básničce
já mám výmluvnost všude, kam mě nohy zavlečou
čekám na slunce na Španělskou karavanu
(Waiting for the Sun a Spanish Caravan jsou písně od Doors)
zatmění slunce a já se cítím, že vyzařuju, kámo
(= zřejmě odkaz na pověst o dětech, které osleply ze záření při zatmění slunce)

Střelný prach, síla znalce
a divocí chlapi utíkají na výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí být drsoni, tak aby mi nevyfoukli veškerou zásobu
 
Střelný prach, síla znalce
a divocí chlapi utíkají na výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí být drsoni, tak aby mi nevyfoukli veškerou zásobu
 
Co je to za člověka na tabuli okna
má něco na jazyku a začíná to dělat fleky
(
tyhle hlášky se asi vztahují k filmu Jméno růže nebo písni 'Windowpane' od Coil, která je o užívání LSD)
show je dost zařízena po italsku a uvolni se
vystoupej po mém žebříku a nameleš si kebuli
bufeťáckej styl tak já zdechnu z denního žáru
probudím k životu mrtvolu jako Had a Duha
(Serpent and the Rainbow je film o droze, která byla nalezena na Haiti a jejíž požívání je smrtelné)
Jeffe Spicoli hej ubal mi další trávu
(Jeff Spicoli je postava ve filmu 'Fast Times at Ridgemont High')
Člověk který zachránil Pittsburgh s Dr. J
(The Fish that Saved Pittsburgh je film, kde si zahrála basketbalová legenda Dr.J, Julius Erving)
šokuju tvou prdel jako vadnej vibrátor
slyšíš mě teď, ale pravděpodobně dostaneš vibraci později
kdo ví, kam ten rozpustilej vítr vane
co bude, to bude, jen ho nech na pokoji
velká pobřežní loď je vystavená krasavice ve městě
(Great Space Coaster byl dětstký TV program na počátku 80.let)
děláme trpaslíky s mým kamarádem Dr.Shinkerem
(Dr.Shrinker je šílený badatel ve stejnojmenném TV seriálu, který chce použít svůj zmenšující paprsek
na všechny lidi ve světě
)
podej mi vodní dýmku, sundej polštáře
textil na stropě, foukám na kruhy, které se vlní
odhoď svoje boty a relaxuj v ponožkách
teď si vyhrň rukávy na tenhle rýmovanej požitek
(teď si vyhrň rukávy symbolizuje nejspíš dát si injekci u rýmových závisláků na výsledku)

Střelný prach, síla znalce
a divocí chlapi utíkají na výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí být drsoni, tak aby mi nevyfoukli veškerou zásobu  


Střelný prach, síla znalce
a divocí chlapi utíkají na výlet do Interzone
cesta je zavedla do vlivu Velikého Bratra
zkoušejí být drsoni, tak aby mi nevyfoukli veškerou zásobu

[myslím, že je čas, abyste si hoši rozdělili mojí poslední ochutnávku opravdového černého masa;
masa z obrovské vodní Brazilské stonožky
]

 


ONE TO ONE RELIGION (SAMPL Z DOWNTOWN SCIENCE 1991: NATURAL PEOPLE) 


Nechal jsem za sebou trávu tak daleko

uchovávám si nádechy, uvidíme

ztratil jsem všechny smysly, stopu času

nikdo jiný než ty teď pro mě nezjedná nápravu 


Vyber si ulici a poletíme

náboženství stojedna

můžeme pokračovat v rozletu, dokud se nerozpadnem

stojedna jsi ty 


Mám pocit, že se od tebe nikdy neodloučím

ty mě vedeš s velkou mírou

něco mě přivedlo semka, abych tu byl s tebou

stojedna nebo 101 náboženství (jeden a jedna) 


Vyber si ulici a poletíme

náboženství stojedna

můžeme pokračovat v rozletu, dokud se nerozpadnem

stojedna jsi ty

101 náboženství (jeden a jedna)

stojedna jsi ty...


Mám pocit, že se od tebe nikdy neodloučím

ty mě vedeš s velkou mírou

něco mě přivedlo semka, abych tu byl s tebou

stojedna nebo 101 náboženství (jeden a jedna)

vyber si ulici a poletíme

náboženství stojedna

můžeme pokračovat v rozletu, dokud se nerozpadnem

stojedna jsi ty

yeah

 


EMPIRE  (ŘÍŠE VIDŘIDUCHA) = zpívá to Irka, Sinead O´Connor 


Dívám se na tvou duši, na tvou duši, na tvou duši, na tvou duši,

dívám se na tvou budoucnost, tvou budoucnost, tvou budoucnost, tvou budoucnost,

když se ti koukám do očí, do těchto očí, těchto očí, těchto očí

vidím v nich další stranu, další stranu, další stranu, další stranu 


Vidřiduchu, ty se sytíš životem čistého srdce

vidřiduchu, ty vysáváš život dobroty

vidřiduchu, ty se sytíš životem čistého srdce

vidřiduchu, ty vysáváš život dobroty 


Posviť světlo

nech čisté světlo zářit

posviť světlo

nech čisté světlo zářit 


Musíš se dotknout svého nitra a pustit

musíš vědět, že sklízíš jen to, co jsi zasela

musíš cítit něco někdy 


Sleduj nápisy na zdi

a dívej se do očí

utrácíš všechny peníze za trapnost, která nikdy nefunguje

plýtváš veškerou energii a všude to bolí

Bože hodně to bolí, ano dost to bolí

musíš se v tom poznat 


Vidřiduchu, ty se sytíš životem čistého srdce

vidřiduchu, ty vysáváš život dobroty

vidřiduchu, ty se sytíš životem čistého srdce

vidřiduchu, ty vysáváš život dobroty 


Od této chvíle ti budu říkat vykutálená zpronevěra Anglie

od této chvíle ti budu říkat vykutálená zpronevěra Anglie

od této chvíle ti budu říkat vykutálená zpronevěra Anglie

od této chvíle ti budu říkat ahoj Anglie 


Pohleď, jestli plivneš na nebe

spadne ti to zase nazpátek do oka

chápeš, co vyletí, musí spadnout

umřeš dívající se vzhůru, jestli se nekoukáš dovnitř

musíš se v tom poznat


Dívám se na tvé partnery a ti by nikdy nesouhlasili

dívám se na spravedlnost pro tebe a je neviditelná

sleduju odkud přicházíš a kam směřuješ

sleduju co jsi všechno udělala, abych viděl, co umíš udělat

koukám se do tvých zákoníků a nikdy nebyly vyčtené

dívám se na tvou říši hnilobně setrvávající jen v depresích

musíš se v tom poznat  


Vidřiduchu, ty se sytíš životem čistého srdce

vidřiduchu, ty vysáváš život dobroty

vidřiduchu, ty se sytíš životem čistého srdce

vidřiduchu, ty vysáváš život dobroty 


Od této chvíle ti budu říkat vykutálená zpronevěra Anglie

říše padni člověče, říše zanikni

od této chvíle ti budu říkat vykutálená zpronevěra Anglie

existuje lekce, kterou se musíš naučit

od této chvíle ti budu říkat vykutálená zpronevěra Anglie

proč je to, musíš to vědět

od této chvíle ti budu říkat ahoj Anglie 


A boháče, které jíš, je víc než jídlo, kterého se bojíš

od této chvíle ti budu říkat nestydatá Anglie

musíš vidět bez lásky, jak se zjevuješ

od této chvíle ti budu říkat vykutálená zpronevěra Anglie

musíš se v tom poznat

od této chvíle ti budu říkat nestydatá Anglie

musíš se v tom poznat

 


DARKHEART (ZPARCHANTĚLÉ ZČERNALÉ SRDCE) 


Tak dlouho jak slunko osvětluje den u nás ve vesmíru

a tak dlouho jak měsíc ozařuje noc

já se pomodlím, abych dostal do vínku sílu čelit svému nepříteli

tomu jedinému, který si raději zvolí temnotu zaclánějící nad světlem 


Musíme být silní, neboť ten boj bude jistě dost dlouhý

boj o boží lásku a světlo musí pokračovat dál, ano 


Tak odkluš daleko, zdekuj se daleko, zparchantělé zčernalé srdce

nepokoušej se manifestovat své priority mezi čistým čestným srdcem

odkluš daleko, zdrhej daleko, zparchantělé zčernalé srdce

nepokoušej se manifestovat své priority mezi čistým čestným srdcem

odkluš daleko, zdekuj se daleko, zparchantělé zčernalé srdce

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života, yeah 


Tak dlouho jako žena musí milovat, aby sdílela svou lásku s plodem

a muž může sdílet chlapskou lásku na stejné bázi

já vím, že nevhodný kořen nikdy nemohl proniknout do mého života

on sice přišel, ale nemohl ovládnout zrovna tohle vědomí tady, ne. 


Tak odkluš daleko, zdekuj se daleko, zparchantělé zčernalé srdce

nepokoušej se manifestovat své priority mezi čistým čestným srdcem

odkluš daleko, zdrhej daleko, zparchantělé zčernalé srdce

nepokoušej se manifestovat své priority mezi čistým čestným srdcem

odkluš daleko, zdekuj se daleko, zparchantělé zčernalé srdce

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života, ne

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života, ne ne. Ne ne. 


Tak dlouho jako déšť padá z oblohy

a tak dlouho jako zima přináší sněhový povlak

pověry života budou nadále vyvěšeny ve vzduchu

musíme porazit zparchantělé zčernalé srdce a dovolit posílit lásku 


Tak odkluš daleko, zdekuj se daleko, zparchantělé zčernalé srdce

nepokoušej se manifestovat své priority mezi čistým čestným srdcem

odkluš daleko, zdrhej daleko, zparchantělé zčernalé srdce

nepokoušej se manifestovat své priority mezi čistým čestným srdcem

odkluš daleko, zdekuj se daleko, zparchantělé zčernalé srdce

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života, ne

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života, ne

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života. 


Hej zatvrzelé zčernalé srdce, spakuj se a odprejskni

máš na to hodinu a podvodník a hříšník to spáchal

čas pro šlechetné slušné srdce pro lidi nadejde

máme zde nadvládu ulejváka, co se posadil

vsaďte se, že ten prevít pochoduje na pasáž povelů od bubeníka

já vám řeknu, proč slušné uctivé srdce neustupuje

síle temnoty naparující se z útrob Babylonu

ona nechce vidět masivní proud smělých živočichů, žijících neohroženě jako jeden člověk

všechno, co chce vidět, je naprostá zkáza 


Tak odkluš daleko, zdekuj se daleko, zparchantělé zčernalé srdce

nepokoušej se manifestovat své priority mezi čistým čestným srdcem

odkluš daleko, zdrhej daleko, zparchantělé zčernalé srdce

nepokoušej se manifestovat své priority mezi čistým čestným srdcem

odkluš daleko, zdekuj se daleko, zparchantělé zčernalé srdce

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života

já ti nedovolím, abys převzal kurz mého života, ne

já ti vůbec nedovolím, abys převzal kurz mého života.

 


5 ML BARREL (WILL SELF) 


„Někdy si myslím, že ztrácím… svůj vlastní pokoj, prostor…“

 


BRAIN DEAD (MRTVÝ SYMBOL MOZKU)


Nepřátelé, dejte si pozor na ty, co si troufají

vdechují obláčky melodií na lžičkách, co plavou na obloze,

zatímco já vykračuju na temnou odvrácenou stranu měsíce

jako honicí pes u závor úsvitu (nebo u bran úsvitu) pokřikující na blby 


Když si dopřává výlet přes pole hojnosti a radosti,

černé boty šlapou po semínkách rostlin

pole máku následují tohoto klučinu

nakonec nacházím své vlastní privátní Idaho

Králičí ostrůvek země Skvělosti, a teď si myslím, že musím vyrazit. 


Jezdil jsem v Londýně při mlze, musel jsem řídit

šedesátou sedmou přes vrstvy smogu

cítím se, jako bych byl srážen zákonem, jako bych byl Jim Jarmusch

obrazy v mém mozku jsou jako Diane Arbus 


Spousty zanícenosti zaprášilo můj mozek

Stíny bolesti vysávají živiny z mozku mrtvoly

spousty zanícenosti zaprášilo můj mozek

stíny bolesti vysávají živiny z mozku mrtvoly

spousty zanícenosti zaprášilo můj mozek

stíny bolesti vysávají živiny z mozku mrtvoly

spousty zanícenosti zaprášilo můj mozek

stíny bolesti vysávají živiny z mozku mrtvoly 


Cítím se šťasten, jako když používám svou radost

generálové se nahromadili ve svých masách u Fort Spleef

hrajou hlavolam bez obalu s mou sestrou dvojčetem

dokud se pohybuješ v mé obuvi, tak nemůžeš reklamovat puchýř

do mé sopky zdroje života, cvičíš s Black Sabbath

mluvíš nezřetelně a polotupě, tak vojáci začínají panikařit

jako kdybych usrkával Moloko překlopených škraloupů v mléčném baru

s porcelánovou manekýnkou, uklouzl jí dudlík, kape jí mléko z prsu

lezu výš po té místností s horami našlehané smetany

život v mém mozku není takový, jak to vypadá

spadl jsem do mísy se solí Veruca

ukradl jsem rubínový prsten, doopravdy, žargonem Liverpoolu

jsem bizarní lupič utrpěl jsem poškození mozku

vespod máte šťouchané brambory, děcka ukrývají před žroutem kapustu

jsem čerstvý a opláchnutý jako matčina perla

a jak napovídají mé písně, jsem ten nejmladší benjamínek s kudrlinkami 


Spousty zanícenosti zaprášilo můj mozek

Stíny bolesti vysávají živiny z mozku mrtvoly

spousty zanícenosti zaprášilo můj mozek

stíny bolesti vysávají živiny z mozku mrtvoly

spousty zanícenosti zaprášilo můj mozek

stíny bolesti vysávají živiny z mozku mrtvoly

spousty zanícenosti zaprášilo můj mozek

stíny bolesti vysávají živiny z mozku mrtvoly



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter