Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Způsob, jakým vládnou světu
Autor: Pavel1972 (Občasný) - publikováno 18.12.2016 (13:16:18)
Lidská společnost je řízena takzvanými "Pekelnými lidmi". Jedná se o Pekelné humanoidní duše, inkarnované do lidských těl, které jsou sice lepší, než Pekelní démoni, ale samozřejmě ještě ne úplně dobré. Pochází z místa, které nazývám "nižší Peklo", což znamená méně zlé Peklo, ale pořád ještě daleko od skutečného Nebe.
Jejich snahou je dosáhnout technického rozvoje. Mají dva hlavní cíle. Jedním z nich je vytvoření a řízení pozitivně fungující lidské společnosti, a druhým je zajištění pravidelného výskytu některých zlých věcí v ní.
Abych zmínil to, co je dobré, uvedu třeba efektivní zdravotnictví a různé životní komforty, jakými je rozvod elektřiny, plynu a pitné vody; osobní počítače; mobilní telefony; osobní automobily; televize; vzdělání (jedna část je zdůrazněná a téměř perfektní, druhá je vynechaná a třetí schválně špatně); zákony, které chrání slabší před silnými atd. Pekelní lidé také podporují dobré vztahy mezi různými velkými národnostmi a zeměmi.
Avšak podívejme se nyní na zlo, skrývané v naší společnosti tisíce let. Jsou Pekelní démoni, kteří požadují tak hrozné věci, jakými jsou války a teroristické akce, příliš chudí a strádající lidé, zneužívaní lidé, blázni a podobně. A Pekelní lidé mají dohodu s těmi démony, že takové zlé věci ve společnosti tu a tam zařídí.
Z novějších let si vzpomeňme například na zničení WTC a vytvoření bojovníků Islámského státu, kteří jsou nemilosrdně pobíjeni, a ze starších třeba na válku proti Iráku. Války, zejména ty proti slabšímu nepříteli, přijdou vhod. Vítězství je jisté, otestují se a využijí zbraně, Peklo se nasytí utrpením obětí.
Pekelní lidé vždycky vládli světu pomocí "Systému rozdělení rolí". Ve většině světa udržují mír a vyvinutou společnost, v menšině konflikty, bídu či jiná neštěstí. V těch oblastech, kde je mír a vysoká úroveň, dělají Pekelní lidé zejména dvě zlé maličkosti. První je velmi nenápadné zhoršení vztahů (viz "Černý puntík") a druhá výjimečné vytvoření obětí některých extrémně zlých věcí (aby mohlo být obojí zařízeno, zneužívá se informací z odposlechů a tajného sledování lidí).
Jsou ale skutečnosti, které zlou podstatu Pekelných lidi prozrazují. Například tajná znamení ve filmech, mající Pekelný význam (viz například konec posledních episod prvních čtyř seasonů seriálu "Hra o trůny"), nebo fakt, že zatímco staré písně opěvovaly zejména heterosexuální lásku mezi dvěma jedinci opačného pohlaví, málokterá z nich zpívala detaily o tom, jak nejintenzivněji trpící lidé trpí, a těmto největším chudákům se má přece věnovat největší, či přinejmenším velká, pozornost (Pekelní lidé vždycky věnovali mnoho pozornosti hlavně zdravým lidem, ale mnohem méně těm nejvíce trpícím, kteří jsou na okraji lidské společnosti, jako třeba ti plně ochrnutí, a nelegalizovali euthanasii, aby jim pomohli).
Prostě ti, kdo nám vládnou, chtějí nejenom dobré věci, ale i nějaké ty špatné. A tají to před námi. A zatímco nám skládají hezké písničky o lásce, zejména ke krásným ženám, v případě potřeby kteroukoli z nich chladně zahubí.
Když hrozí, že se veřejnost dozví o zlu, které skrývají, udělají jakýkoli podvod (falešná videa nebo pravá, ale získaná chytrými triky a podvody, chybná fakta řečená veřejnosti, vliv na lidi zúčastněné v případu atd.), aby zabránila veřejnosti v obdržení pravdivé informace, nebo ji přesvědčí, že tak zlí nejsou. A jakéhokoli člověka, který tvrdí, že jsou, položí před celou lidskou společností, jako to udělali v mém případě.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter