Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Visions of love [POLOTOVAR]
Autor: sagrada-sangre (Občasný) - publikováno 13.2.2017 (00:11:07)
Vždycky si s ní povídám vduchu. Taky se těšim:) To s ní vždycky diskutuju o všem. V realitě se většinou zeptá "Co děláš? Děláš teď něco? Takže si nikde nebyl, jo?" Ne, nevim, ale to asi neni důležitý, prostě asi formální otázka, na kterou se odpovídá "Teď ani né, no." A potom může mluvit ona. Co řiká, se vždycky řídí stejným schématem. To se mění, jenom když se přestěhuje. Pak se jedna postava vymění za jinou nebo dítě nahradí psa. A pak se to zase roky opakuje. Co Bertík a........ta druhá, Maruška? Taky se na tebe moc těšim:) Dneska už se naštěstí vždycky neptá, kdy přijedu. Naštěstí. Stejně bysme spolu nemluvili. Jednou zavolám Lilith. Dneska eště ne, ale jednou to udělám. Sice už si zatim nejspíš zase dávno někoho najde, ale já klidně počkám. Protože jestli je náš vztah vážně tak výjimečnej, vim, že přežije každýho manžela a přítelkyni a i kdybysme se neviděli dalších deset let, nikdy se nerozejdeme. Už se na tebe těšim:) Snažim se soustředit, snažim se donutit začít, ale nejde to. Protože pořád cejtim ten tlak. Protože pořád musim myslet na to, že čekáš, až ti zavolám, že už mi zbejvaj jenom dva dny, jenom dva dny a tejden bude v prdeli a já sem eště vůbec nezačal, že už to nemůžu zase vodložit, že už se s tebou budu muset sejít. Taky se na tebe těšim:) A teprve až když se s tim smířim, že to skončí a že se spolu rozejdeme, že to tak bude nejlepší, teprve tehdy všechen ten tlak konečně povolí a já můžu začít psát. Těšim se na tebe:) Chtěl bych mít aspoň deset životů, abych moh jeden celej obětovat tobě a v něm bejt dokonalým manželem, kterej ti splní všechno, co si budeš přát a nikdy se nebude muset rozhodovat mezi tebou a celym světem. Už se na tebe těšim:) Představuju si, že si najdeš někoho lepšího, s kym budete chodit na pizzu a na horory, s kym budete hrát společně hry a v noci si povídat po Skypu, s kym budete mít svatbu v kostele a možná i děti a já jednou uvidim vaší společnou fotku na fb a budu vědět, že všechno dopadlo dobře. V pohodě:) Popravdě, mně se dneska taky moc nechce.


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 13.2.2017 > Začiatok je príliš chaotický a taký prostoduchý nezaslúži si ho tá druhá polka od - :"Protože jestli je náš vztah vážně tak výjimečnej......." ktorá je celkom dobra
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter