Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3Friends [POLO VOLKSWAGEN TOVAR]
Autor: sagrada-sangre (Občasný) - publikováno 21.2.2017 (22:36:22)
A spatří odvahu, která bojuje až do konce. Brácha řikal, že chce jít bojovat do Sýrie. Tohle tetování mi připomíná každou bitvu, kterou jsem prošel. Vždycky mě fascinovali všichni extremisti. Indický sádhuové, Palach, sebevražedný atentátníci. Na tom nejkrajnějšim sebepopření, toho, čemu ostatní přikládaj tu nejvyšší váhu, od čeho odvozujou sami sebe, na tý odvaze se toho, se všeho, vzdát, překročit tu hranici, ta odvaha mě vždycky fascinovala. A spatří odvahu, která bojuje až do konce. To nevim.....výjimečná. Já sem určitě nadřazená rasa. Árijská blondýna. Už delší dobu pročítám A2larm a Referendum a marně hledám nějakej návod, nějakou konkrétní pozitivní ideu, podle níž by bylo možný žít. A spatří odvahu, která bojuje až do konce. Avšak ve výsledku, na rozesmátých selfies účastníků a statusech o překonání sebe sama, působí spíše jako pokračování zábavného meziměstského maratonu, spíš nežli vážně míněný aktivismus. Zkusil jsem práci, kterou jsem nenáviděl i takovou, která mě bavila, ale stejně jsem se pořád necejtil naplněnej. Po vztazích, který byly strašný, jsem zažil takovej, ve kterym jsem byl spokojenej, ale stejně byl muj život pořád prázdnej. Nic z toho, co sem dělal, nemělo žádnej smysl. Of course, i'm a little afraid, but i think, that it really makes sence. Protože my se nikdy nevzdáme toho, v co věříme. A i když prohrajeme, budou si navždycky pamatovat, že sme byli ty, co bojovali až do konce.


Poznámky k tomuto příspěvku
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 23.2.2017 > podle mne tihle atentatnici proste blbnou
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 23.2.2017 > Myslím, že ti trochu rozumím.Taky jsem zkoušel všechno možný. Až jednou, když jsem si četl v Bibli, jsem pocítil, jak moc mě má Bůh rád. A řekl jsem si : To je vono ! To jsem hledal a toho se budu držet ! No, držím se toho třicet let a v podstatě nelituju.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter