Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Roztančenost
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 6.3.2017 (17:23:01)
Náhle zašeptá shora Jsem váš velitel, to se ozval On, který dávno vlezl dovnitř, ryje tam a zpět, způsobuje otřesy půdy, schovává se před svou velikostí a krásou, skočí do lodičky a odplouvá na vlnách svých semen a mírně našťavených šťáv, ohmatává frivolně svůj zrak, z mrtvého bodu zvyšuje ranní tlak na 240lomeno, s doporučenou hodnotou, parkuje mimo zónu, vybírá předem zálohy na knihy, jejichž myšlenkami tříská kolem, vrší odpady podle přístupového kódu, náhle vykoukne zpoza rohu, zajásá, tři návrháři mu donesli nový oblek, přímo šarlatový, toť práce tří návrhářů a tří hádek o pózování na posledním molu utvořeném z hradby lidských těl,..., po večeři se převléknou do teplákových souprav, neustále všichni vzhlížejí k levé kapse, nahmatají občanský průkaz, konečně jsme dospělí, jdem' to oslavit, vezmu s sebou dárek, matrjošu, svléknioblékni, trénuji, dosahuji druhého nejlepšího času po Rubikově kostce, je čas spát, nechce se mi vlézt do pyžama, akorát se ušpiním, zůstanu nahánahýnazí, zrychlené tempo dodává na objednávku volnostrovnostbratrství, přerušované vřeštěním cikád a klokotáním slavíků, nechte toho!, bolí mě z vás hlava, půjdeme zítra k dětskému lékaři, chci medicínku na jazyk,..., chce se mi tančit, na okolní tanečníky zírám s otevřenou pusou, právě ohlodávám napůl pečeného holuba, co kdybychom šli do příkopu, leží tam láhev whisky od včerejška, slíbili jste vlnění boků v hořícím oceánu, při mrazu dejte pozor na vyplazený jazyk, vždyť je dnes sobota, to vždy předvádí své číslo tanečnice, odpíchne se samárukajednanoha, chce být chválena jako posledně, vystřelí nás ze samé radosti někdo někam?, asi ne, má jiné plány, třískne chlupem o chlup, koldokola nahmatá zajiskření, pohladí nový fyzikální zákon, musím hned namalovat obrázky, levý pro patentový úřad, druhý beze spěchu, křičí nejlepší obrana jsem já, plive v záchvěvu agónie a lásky, vyhrabává z útrob země první soulož, k tomu vytahuje mast proti komárům a na poslední pomazání,..., konečně dovolená, týdny navíc, pojedu tam, určitě, bez okolků, na tiskové konferenci rozdává úsměvy seřazené v pyramidu, uzavírá sázky, barví porost do tvaru duhy, vypráví příběh o tom, co bude studovat, až vyroste, nudí sebe a okolí závěrečnými výstřiky v poslední fázi tréninku, cudnými a horizontálními, levou rukou maže tabuli, pravou dopisuje novelu dvou zákonů, v legislativě vyrostly do čtyřiceti, překrásné to mládí, z posledních sil pověsí tabulku Nerušit a již se ozývá chrápání.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter