Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát
Autor: zochrova (Občasný) - publikováno 9.3.2017 (13:25:58)

Pravda je propast mezi snem a realitou....,

akorát,

že nevíte,

kde se v ní skrývá.



Poznámky k tomuto příspěvku
Li-po (Občasný) - 10.3.2017 > Líbí,-
Body: 5
<reagovat 
čtenář pravdudíš - 11.3.2017 > to je pravda :-)
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 11.3.2017 > Třeba to je nějaká ku..., která dá každýmu - popravdě.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 10.3.2017 > Zajímavé.V Bibli je zase napsáno, že pravdou je Ježíš... A teď si vyber !
Body: 3
<reagovat 
 čtenář pravdudíš - 11.3.2017 > P.V.Ctihodný> Nejsem Ježíš, ale určitě by řekl: hezky o tom přemýšlej, co je to ta pravda synu \.-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 12.3.2017 > čtenář> Díky za radu, Pravdudíši !
<reagovat 
 čtenář pravdudíš - 14.3.2017 > P.V.Ctihodný> To je dobrý, tak mě to napadlo. Jestli Ježíš řekl, že je pravda, tak to celé dost zpochybnil. Ale byl - li boží syn, tak to je asi pravda. Ale jinak si taky nevím rady, jsem mimo náboženství.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.3.2017 > čtenář> Čím to zpochybnil ?
<reagovat 
 čtenář Pravdudíš - 15.3.2017 > P.V.Ctihodný> Říct, "jsem pravda" je trochu přes čáru, ne? I na Božího syna. Bůh ví, jak to bylo, jestli nějaká taková věta padla a co tím přesně myslel.
Vůbec, já mám na náboženství názor, že v Indii se zabývali těmito věcmi odpradávna, Buddha se promeditoval do stavu osvícení, sepsal k tomu koncept a návod, když vy tady máte depičku, v Indii mají "satwá" či jak se tomu nadává ... Ježíš se zřejmě dostal do Indie, na západ přinesl nový nápad z východu, tak ho ukřižovali ... a Muhammad o dalších 500 let později dostal inspiraci specifikou pro araby ... výsledkem jsou dva bozi jediní a koncept.
Zpochybňovat to celý je normální a pravda je opravdu dost těžko pochytitelná záležitost.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.3.2017 > čtenář> Díky za reakci.V Bibli je taktéž napsáno : "Strom poznáte po ovoci." V zemích, které mají křesťanské kořeny (Evropa, Severní Amerika), je na vysoké úrovni zdravotnictví, sociální cítění a v neposlední řadě např. i čistota ulic.V Indii převládá sobectví,špína a na ulicích vidíme pohozené nejenom odpadky, ale i malé děti.Kdyby tam nejezdili takoví lidé jako Matka Tereza, tak by situace této buddhistické (a hinduistické) země byla k uzoufání.V oblastech, ve kterých zase převládá islám, často vidíme krutost a bezpráví v nejrůznějších podobách.Z toho mi vychází, že pravdě nejblíže přece jen bude ten tesař z Nazareta a jeho následovníci.
<reagovat 
čtenář Pravdudíš - 17.3.2017 > Ale jo, vy jste nábožensky orientovaný, mě náboženství nevyhovuje, křesťanství mi nedává smysl, je to pro mě neuchopitelný a nepochopitelný koncept metafyzické existence, nedokážu tomu věřit, při sebelepší vůli. Takže tomu hledám nějakou logiku a domnívám se, že Ježíšův příběh mohl mít i indickou stopu :-)
Naše společnost je plná krutosti a bezpráví, hlouposti, pokrytectví a idiocie, stejně jako každá jiná společnost. To, že jsme na tom materiálně a sociálně lépe, je dáno přírodními podmínkami. Tak jako arabové nosí zakrytý obličej kvůli horkému větru s pískem a ať si melou co chtějí o náboženství a prorokovi, prostě tenhle jejich zvyk má kořeny v horkém větru s pískem, tak naše společnost žijící v blátu a zimě musela vždycky více plánovat. Uklízet, organizovat, plánovat. Zima není žádná sranda a bez logického plánování a sebekázně společenství brzo zajde. To vedlo k bělošským superschopnostem. A k rychlejšímu technickému vývoji. Ve vedru se taky dost blbě analyzuje a těžce duševně pracuje.
Tím nechci omlouvat bordel v Indii.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter