Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Moje setkání s tajemnem z kolekce Tajemno
Autor: Halino (Občasný) - publikováno 17.3.2017 (09:19:43)
další>
Příběh třetí: Zážitky v narkóze
Před několika lety jsem se podrobila operaci v narkóze. Mnohokrát jsem četla, že narkóza utlumí v mozku určitá centra a nejen že člověk nic necítí, ale ani prý nemá sny nebo je mít nemá. To mě zaujalo, protože já sen měla. Operace proběhla před polednem, ale co já prvně vnímala, když jsem se vzbudila, byly hodiny proti mé posteli, které ukazovaly čas 19.30. To si pamatuji úplně přesně. Pacientky, ležící se mnou na pokoji, říkaly, že po dvanácté hodině jsem už byla na pokoji, ale stále jsem spala. Vůbec jsem si nic neuvědomovala, ani nevím, zda se mě po operaci lékař na sále na něco ptal, nepamatuji si vůbec nic, jen ten sen. Ten vidím před očima stále, když na to pomyslím.
Procházela jsem se krásnou krajinou, šla jsem po travnaté pěšině mezi říčkou a polem s nedozrálým obilím s kamarádem z dětství a povídali jsme si. Nebe bylo azurové, krásně nad námi svítilo sluníčko, ale nepálilo, příjemně hřálo. Ptáčci zpívali a švitořili a pole s ještě zeleným obilím šustilo, jak si s ním pohrával jemný větřík. Na druhé straně pěšiny se vinula krásně čisťounká říčka, podél které rostly vysoké štíhlé topoly. Bylo tam krásně, klid, pohoda, nejraději bych tam zůstala. Ze všeho kolem, i z nás, byla cítit láska. A zajímavé ještě bylo to, že jsme si sice s kamarádem povídali, ale nemluvili při tom. Takže rozhovor musel probíhat telepaticky. (Všimla jsem si, že ve všech snech, které mám, probíhá hovor telepaticky.) Vůbec jsem se nechtěla probudit. A pak najednou jsem vzhůru, ležím na posteli v nemocničním pokoji a je večer. Chtěla jsem znovu usnout a vrátit se do snu, ale už to nešlo. Před očima mám ten sen stále. Ale byl to opravdu jen sen? Máte někdo podobnou zkušenost?
Moje sestřenice měla při narkóze také sen, ale ne krásný, jako já. To, co viděla, by už nikdy v životě prožít nechtěla. Když čekala miminko a měla rodit, došlo ke komplikacím, a tak přišlo miminko na svět císařským řezem. Toto jsou její vlastní slova:
Na konci chirurgického zákroku jsem cítila, co mi lékaři dělají, jak strašně mě tlačí na břichu. Chtěla jsem křičet, jak to bolí, ale nemohla jsem vydat ani hlásku. Pak jsem najednou letěla temným tunelem, kamenným, jako v dlouhé jeskyni a na konci bylo světlo. Slyšela jsem cinkat zvonky, letěla jsem strašně dlouho a pak jsem najednou slyšela nad sebou doktory, jak mě volají a říkají: „ona se nemůže probrat, ona se nemůže probrat“. Byl to velmi nepříjemný zážitek, hlavně ta bolest a když člověk nemůže ani křičet. Nechtěla bych nic takového prožít znovu.


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 17.3.2017 > Tyto věci jsou zajímavé, leckdy si myslím že záloží i na té uspávací látce...přeci jen v každém snu nevnímáme čas a kdo ví, jak to s námi je...
Body: 5
<reagovat 
 Halino (Občasný) - 17.3.2017 > Martin> Přesně. Mám tolik zážitků za můj život, ještě zpracuji další a vložím. Je škoda se o ně nepodělit. Dnes tyto věci již akceptuje více lidí, v mládí mě opravdu posílali na vyšetření k psychiatrovi. Já si myslím, že duše opravdu existuje a v noci tělo odpočívá, tedy naše schránka, a duše se potuluje v okolním světě. Jiné světy jsou prý více o energii než o hmotě, a proto se tam dostáváme ve snech. Ze snů prý můžeme poznat i některé své minulé životy. Tím se také zabývám. Také mám hodně snů, které se splnily. Jen nikdy nevím, který sen se splní a kdy. To bych potřebovala vědět.
<reagovat 
užnikdyseneuvidíme (Občasný) - 17.3.2017 > Také jsem měla něco takového. Narkóza příšerná, myslela jsem, že snad umřu. Ale jakoby mi nebesa chtěla ten hrozný zážitek vyrovnat, měla jsem pak hezký ,,sen.´´ Ale spíše než sen to byla jiná realita.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter