Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Moje setkání s tajemnem z kolekce Tajemno
Autor: Halino (Občasný) - publikováno 21.3.2017 (10:35:54)
další>
Příběh šestý: Existuje osud?
Můj tatínek pracoval celý svůj život jako pilot a maminka se o něho stále bála. Byla by raději, kdyby šel pracovat někam, kde to není tak nebezpečné. Táta byl ale fatalista a vždycky argumentoval tím, že má-li zemřít v posteli, zemře v posteli. Jestli je mu souzeno zřítit se s letadlem, stane se to. Maminku tím sice neuklidnil, ale já jsem o tom často přemýšlela. A pak se to stalo. 28. července 1976 měl táta letět jako cestující do Bratislavy, ale odlet zmeškal. Když čekal v hale letiště, uslyšel hlášení, že právě toto letadlo havarovalo a zřítilo se do jezera Zlaté piesky u Bratislavy. Jednalo se o čtyřvrtulový Iljušin. Táta pak všem vyprávěl, jak unikl vlastní smrti. Ovšem tím příběh ještě nekončí. Pár dní před Vánocemi téhož roku přijel domů na svátky a ještě před Štědrým dnem jej ranila mrtvice. Záchranka ho převezla do nemocnice, kde se mu lékaři snažili pět dní obnovit správnou funkci mozku. Bohužel tatínek po Štědrém dnu umřel a v posteli. Smrti neunikl. Existuje opravdu osud?
K tomu dodávám ještě jednu zajímavost. Říká se, že když se nepovede vánočka na vánoční svátky, tak podle jejího stavu po upečení se pozná, jak na tom bude člověk, který ji pekl, se zdravím následující rok. Péct vánočku, to byl koníček mého otce. Když přijel z Prahy na svátky domů, vánočku udělal a po vytažení z trouby se celá rozpadla. Možná i toto ukazovalo na předčasnou smrt tatínka.


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 21.3.2017 > Napsáno celkem čtivě, ale ten obsah ! Vánočka předpovídá naší budoucnost !! Nejste schopna používat vlastní mozek ?
Body: 2
<reagovat 
 Halino (Občasný) - 22.3.2017 > P.V.Ctihodný> Asi jste toho ještě málo zažil. Nakonec si to s vánočkou můžete zkoušet každý rok sám. Píši, jen co jsem sama zažila, věřit tomu nemusíte.
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 22.3.2017 > Halino> Některé pověry jsou úsměvné, ale někdy z pověrčivosti běhá mráz po zádech ! Jeden můj známý věřil tomu, že když se na svatbě objeví lichý počet družiček, tak to manželství nevydrží. A na jeho veselce se to opravdu stalo ! Dovedete si představit jakým hendikepem bylo jeho manželství kvůli takové nesmyslné pověře již od počátku zatíženo ?!
<reagovat 
Čtenář - 22.3.2017 > asi bludařko
<reagovat 
čtenář náhodný čtenář - 23.3.2017 > TO P.V.Ctihodný:
Proč myslíte, že paní není schopna používat vlastní mozek? Dle mě je to také pověra a sám tomu nevěřím, ale co je vlastně ve skutečnosti pravda a co iluze.
Proč by muselo být vše, čemu mi nevěříme špatně? A proč proto někoho snižovat?
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 24.3.2017 > čtenář> Nechtěl jsem autorku snižovat, ale jen vybídnout k přemýšlení.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 2.4.2017 > P.V.Ctihodný> Taky se musím zastat autorky. Mnoho zdánlivě nepochopitelných rituálů založených na pověrách, jsou vlastně finty, jak z podvědomí dostat na povrch jinak nepřístupné informace. Vánočka je z kynutého těsta, to znamená, že se na její tvorbě podílí celý národ kvasinek. Je také známo, že se organismy ovlivňují i bezkontaktně. Kdo ví, třeba se tady jedná o docela exaktní metodu.
Jistě znáš tu o třísce a trámu, což mě zároveň nutí omluvit se.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter