Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Moje setkání s tajemnem z kolekce Tajemno
Autor: Halino (Občasný) - publikováno 23.3.2017 (09:43:01)
další>
Příběh osmý: Mé pozorování UFO u Plzně
Když je v noci jasno, často pozoruji oblohu triedrem. Mám sice i menší teleskop, bohužel jsem se přestěhovala a v mém současném bytě jej nemůžu využívat. 3. května 2000 přibližně ve 23 hodin jihozápadně od Plzně jsem viděla letět trojúhelníkovou formaci světel. Pozorovala jsem noční oblohu z balkonu a viděla jsem, jak se formace posunuje od západu k jihu. Letěla přes souhvězdí Lva a Panny. Nejdříve jsem si myslela, že to jsou hvězdy, když ale zakryly souhvězdí, změnila jsem názor. Vrcholové body zářily jasně žlutobíle a byly větší než okolní hvězdy, asi jako letadla, která však neblikala. Formace letěla pomalu, rovnoměrně, proti pohybu hvězd. Vypadalo to, jako by se pohybovalo celé souhvězdí. Asi za půl roku, se tato situace opakovala.
Dalším zajímavým úkazem, který mě zaujal po půlnoci 29. 6. 2011, byla formace světel ve tvaru přesýpacích hodin či činky, letící svisle. Konce těchto hodin byly velké jako tenisový míček a zářily žlutobílým světlem. Tuto formaci jsem viděla na jihu a vzdalovala se dále jižním směrem.
Třebaže jsem svá pozorování oznámila na místa, která tato pozorování vyhodnocují, nebyl učiněn žádný závěr, který by objekty vysvětlil.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter