Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Pro Naty z kolekce SERPHOSE
Autor: balsiker (Občasný) - publikováno 2.4.2003 (00:00:37)
další ve sbírce>

                                AČ MOU DUŠI SMUTEK TRÝZNÍ,
                                ŽE POCHYBUJI O SVÉM ŽITÍ,
                                 JÁ POTĚŠEN JSEM TVOJÍ PŘÍZNÍ,
                                CO ZA SRDCE AŽ CHYTÍ.

 

 

                                VÍM,ŽE JSEM TU ZCELA NOVÝ
                                A MOJE TVORBA JISTĚ PLYTKÁ JEST,
                                TÍM SPÍŠ SLYŠ,CO MÁ ÚSTA POVÍ:
                                TVŮJ NÁZOR ZNÁT,JE PRO MNE ČEST.

 

 

                                JÁ OBLÍBIL SI VERŠE TVOJE,
                               Z NICHŽ BEZPROSTŘEDNOST PŘÍMO ČIŠÍ
                               A MYSLÍM SI,ŽE PRÁVĚ TO JE,
                               ČÍM SKVOST SE OD OSTATNÍCH LIŠÍ.



Poznámky k tomuto příspěvku
balsiker (Občasný) - 2.4.2003 >

No,proč už mě to od tebe ani nepřekvapuje.

Ale to nemělo být hodnotné umělecké dílo,jen dárek.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.4.2003 > máš tam hrubku a známkovat radši nebudu...
ale Naty tvé dílko snad potěší :-)
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 2.4.2003 > no asi bych mela nechat prvni znamku na Naty, takze hodnotit nebudu... ale... jedine, co je na tom k necemu,je fakt, ze Naty umi psat a mi dva se muzem jit proti ni klouzat a neplejtvat cyberprostorem...
<reagovat 
 probably (Občasný) - 2.4.2003 > Přeslička> Tolik sebekrtitiky snad být nemusí. Ale to že se MI dva muzem jit klouzat, to snad ne.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 2.4.2003 > Samozřejmě souhlasím s Probably.
V těch mých věcech je snad trochu víc řemeslnosti. Taky už jsem stará bréca, a i když jsem vlastně loni v září začela znovu veršovat po mnohaleté přestávce, bylo by ostudné, kdyby se tam ta zkušenost neobjevila. Já sama svoje věci za nijak zvlášť hodnotné nepovažuji, ale určitě mě (jako asi každého) potěší, když se někomu líbí.
Osobně si víc cením svých překladů a myslím si, že se tu najde spousta příspěvků v mnoha oblastech lepších, než ty moje.
To jenom k tomu "klouzání".
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 2.4.2003 > Má to své mouchy, ale rozhodně mě to potěšilo.
Jistě sis všiml, že se poctivě snažím hodnotit každý příspěvek a zásadně nevynechávám právě nové autory, dokonce ani tehdy ne, když mě jejich práce neosloví, nebo ji považuji spíš za špatnou než dobrou. Žádný učený z nebe nespad a dovedu si představit, jak je to nepříjemné, když tu člověk něco uveřejní a nikomu to nestojí ani za pár slov.
Známkovat nebudu. Ne proto, že bych to považovala za tak špatné, že by to nestálo za známku, ale proto, že zásadně stupnicí nehodnotím věci, jak já říkám, "adresné", tedy určené konkrétnímu člověku většinou v konkrétní situaci.
Shodou okolností jsem tou konkrétní osobou tentokrát já, a bude ti muset stačit, žes mi udělal opravdu radost, i když si myslím, že ta chvála je poněkud přehnaná.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 2 3 4 (5) 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter