Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hledání
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 11.4.2017 (12:29:51)
Další směr skýtá překvapení charakterizované výkřiky od svých konců, výkřiky radosti, vzteku v poměru 49:51, smíchaného se zákeřností a vítěznou pýchou nade vším, ušlapává cestičky ostatním ne-směrům, pokukuje po autobusech, vlacích a vedutách měst. Chvíli si odpočine a poté zamíří krajinami dětství, proseb, odpuštění, svírá tmu v dlaních, propouští světlo tělem všech, shrnuje a roztahuje své směry poznání v rytmu harmoniky po dědečkovi, posvětí sebe močením v opačném směru, přidá litr benzínu za účelem zvýšení počtu obhroublých slov, startuje závod kolem světa ve jménu všech a kárá básníky vycházející tajně z hrobů,..., zaryje v nose a vypouští ptactvo v čele s Holubem míru, pod zamračeným povrchem nachází po padesáti letech sebe, nevybuchlé miny od přátel, zbraně z dětství zvláště prak, soubor deseti naleštěných vzduchovek, k padesátým narozeninám si daruje nevybuchlý granát v hodnotě 150,-kč, ryje ve vzpomínkách na své zavraždění, rypákem si připomíná cesty osudu lemované dalšími pěti osudy, v nastavených záhonech zvyšuje rychlost na nejvyšší stupeň, zlatým rýčem přeorá nebe z pěti východů na tři západy, opatrně, po špičkách, ryje do věčně namazaných pantů a sousedů v sedmém patře i jejich zlých, permanentně přisprostlých dětí a botou s kovovou špičkou nakopne černobílou budoucnost. V.patro: LÁSKA. Kde jsi? Kam jsi zmizela? Takové a podobné otázky na mne dopadaly. Nakonec jsem vymyslel plán, jak bych ji mohl, aspoň koutkem oka, zahlédnout. Rozhodl jsem se ji dostihnout na kopcích, když se nedívá, koupit zmrzlinu, učesat paprsky do květovaného svazku, vyznat lásku, koupit dárek k věčným narozeninám, vzpříčit v hrdle, šlápnout na kuří oko, rozesílat signály proti nenávisti, paprsky pozdravů směrem vzhůru, připravit pozvánky na sjezd všech lásek a vyloudit úsměv dvěma vyhnilými zuby. EPILOG. Najednou jsem se podíval do svého srdce a spatřil Ji, jak spí. Občas zachrápala. A najednou! Probudila se a hrála se mnou hru na přelud a skutečnost. Nechám ji a jsem rád, když se přelud stane, stává, stane, stává skutečností.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter