Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Show Jerryho Springera [INTERAKTIVNÍ ROMÁN]
Autor: sagrada-sangre (Občasný) - publikováno 30.4.2017 (03:52:13)
Fůj, negr. A ty se divíš, že nemam ráda lidi. Všude, kam jsem chodila, se vždycky našla nějaká holka, která mě šikanovala. Ve škole, na praxi, a potom v blázinci. Já si myslim, že vždycky nějak vytušili, že jsem slabší kus. Prosimvás, dáte nám popelník?! A eště bysme si vzali ty lístky. A přinesete mi tu kolu, že jo?! Dobrý, co? Máma by sem nikdy nešla, protože ?prej tady vařej ze psů. Jo, díky. Prosimvás, my to rovnou zaplatíme, jo?! Fůj, negr. Fůj, negr. Další negr. Já nevim, já ty negry prostě nesnášim. Již máte všechny indicie, učiňte závazné morální rozhodnutí: Koho odsoudíte do vězení? Negry, Číňany, Nikolu nebo jejího přítele, který hanebně zneužil její příběh? Hlasujte teď!


Poznámky k tomuto příspěvku
Jára z Opičí hory (Občasný) - 30.4.2017 > Mohlo by to být raději ve volných verších, jednak pro malý rozsah, a taky ty útržky vět (téměř nesouvislé) nejsou rozhodně plnohodnotnou úvahou. Ahoj!
<reagovat 
sagrada-sangre (Občasný) - 2.5.2017 > No jo, s kategoriema mam vzdycky problem. Ale obsah je pro me nejdulezitejsi, tak jsem si vybral uvahu.
<reagovat 
sagrada-sangre (Občasný) - 20.8.2017 > A nerad pisu kazdy dve slova na jeden radek. Prijde mi to neekologicky a hlavne domyslivy.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter