Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Párty smajl
Autor: NakedBrain (Občasný) - publikováno 1.4.2003 (22:48:34)

Párty smajl 

 

„Dneska to bude kurva dobrý, co, lásko?“ prohodil jsem znuděně, když jsme se blížili ke Snookyho vile. Pavle se jen zalesklo hluboko v očích. Chytila se mé šlachovité paže, na kterou jsem byl obzvlášť pyšný a na níž teď večerní paprsky souložily s opálenou kůží tak, že jsem se na tento krásný výjev chvíli samolibě zadíval. Jo jo, deset hodin týdně v posilovně se vyplácí.

Zastavili jsme před brankou, na které bylo vyryto jméno Jan Šnek a číslo domu 69. To příjmení mě vždycky rozesměje. Zvlášť když si vzpomenu na chvíle, kdy jsme ještě se Snookym píchali na intru každou babu, která byla svolná. Všechny byly šťastný, když mohly ucpat něčím jejich lačnou a vlhkou díru, jedna se sklony k nymfomanii ale Snookyho odpálila slovy: „Ty vole, ty seš fakt šnek.“ Pech. Dostala po tlamě a od té doby se nám vyhýbala.

Ty chvíle byly ale dávno pryč. Teď tu stojím se svou úžasnou partnerkou s odbarvenými vlasy a spláchlým obličejem, který ještě víc zvýrazňují obří kruhy pod očima. Ach jo. Cesty boží jsou holt nevyzpytatelné. Děti jsou u rodičů, doufám že je nenaučí kouřit. Haha. Musel sem se zasmát myšlence, jak si mamča dává svého prvního práska.

Konečně se dovalil můj nejlepší kámoš Snooky, nyní již poněkud obézní, stále však atraktivní muž. Provedli jsme náš naučený a léty prověřený pozdrav, Snooky dal pusu mému odbarvenému přívěšku a vešli jsme do komplexu, který čítal dvě rozsáhlé zahrady a vznešenou vilu, nad kterou oči závistivě přecházely. Obchod s kradenými auťáky asi nese.

Vevnitř se zábava solidně rozjížděla. Má blonďatá princezna teď zmizela na záchod, aby si upravila obličej na ksichtě, a já tak mohl probádat terén. Akce, kterou Snooky pořádal k jeho pětatřicátinám, se účastnilo opravdu hodně lidí. Někteří korzovali, pili a jedli, další tancovali na poloprázdném parketu, který byl součástí Snookyho obýváku. Poznával jsem snad akorát pár kámošů a svolných přítelkyň z intru. Dokonce myslím, že se tu teď mihla i ta nymfomanka. Snooky byl, chudák, sám, a tak takové akce pořádal celkem často. Soudil jsem podle desítek odmítnutých pozvánek, jež jsme v průběhu let dostávali. Přesto měl, jak jsem právě zjistil, stále chuť poznávat někoho nového.

Zašel jsem si k domácímu baru, kde obsluhovalo asi devatenáctileté děcko s hlubokým výstřihem. Výrazně jsem na něj mrknul, ono přiskočilo a já se mu přestavil. Mládě se jmenovalo Karolína. Měla krásný medový hlásek. Nalila mi vodku s jablkovým džusem, kterou jsem si objednal, a dali jsme se do řeči. Vypadalo to, že mé svalnaté tělo, jehož tvary zvýrazňovalo bílé přiléhavé triko, jí nějakým způsobem imponovalo. Představil jsem si ji, jak mi vášnivě líže koule, a polilo mě horko. Třeba je na starší, napadlo mě. Začínalo mě to tam bavit.

Do prdele. Všechno musí zkazit ta odbarvená kráva. Už jsme kroužili okolo sexu a ona musí přijít. Odvedla si mě na gauč, kde jsem se ještě otočil na kočičku za pultem. Pohrdavý a výsměšný výraz na jejím roztomilém obličeji prozrazoval, co si o mně myslí. Pavla do sebe mezitím hodila Tequilu. Díky bohu, že ji nedala jako bodyshot.

Naneštěstí na ní bylo vidět, že je pořádně nadržená. Po dalších dvou panácích se rozpálila natolik, že mně zčistajasna sáhla do rozkroku a něžně zmáčkla. Nevěděl jsem, co mám dělat, tak jsem si šel radši dát k baru pivo. Slečna za pultem se teď chovala podivně strojeně a odměřeně, což mě rozčílilo. Syčel jsem své nadávky do hnědožlutého moku a bylo mi dobře.

Z ničeho nic přilít Snooky, že bude za chvíli karaoke. Jak já nenávidím karaoke. Karaoke, nová doba, vodstřel vodsaď, neser boha. Až jsem se musel zasmát, jak mně to tak najednou napadlo. Snooky můj smích však bral jako souhlas a strčil mi do ruky mikrofon. Ve druhé jsem najednou držel papír, na kterým doslova svítil nápis Jede, jede mašinka. Polilo mě horko, a když jsem zaslechl první tóny téhle nehorázně trapné písničky, zůstal jsem zticha. Všichni začali tleskat do rytmu, aby mi pomohli, ale já věděl, že ze sebe nedostanu ani hlásku. Trapně jsem se usmíval, až se přede mnou objevila moje na káry ožralá Pavla, vytrhla mi mikrofon z ruky a začala zpívat sama. Chtěla udělat vláček, Snooky k ní okamžitě přiskočil a odbarvená mašinka se začala nadýmat. Nejspíš potřebovala upustit páru. A tak se za chvíli obývákem vlnil podivný dlouhý had, jehož čelo ovládla moje červená, udýchaná a zlitá stará. Kočička se na mě za barem upřímně usmála a nalila velkého panáka čisté vodky.

Následně jsem si dal další pivo, což trošku zmírnilo dnešní utrpení. Večírek ale ještě nebyl u konce. Objevovali se první idioti, co to s alkoholem opravdu přepískli. Některé páry stoupaly nahoru po schodech do speciálně připravených pokojů pro šoustání. Jenom Snookyho jsem odtamtud viděl odcházet už dvakrát. Párkrát jsem zkontroloval, jestli nedělá Pavla moc velký bordel, ale nechtělo se mi vstávat a jít ji uklidnit. Však ono to nějak dopadne.

Zhruba o půl druhé ráno bylo ve vile poloprázdno. Zbývající účastníci se už spíš pouze objímali, jen Pavla něco vzrušeně drbala s jejími novými kamarádkami. Neúnavný Snooky stále obletoval dámy a snažil se je dostat nahoru. Ten chlap se vůbec nezměnil. Nevím, co na jeho uslintané tváři ty holky vidí. Ve chvíli, kdy mi do „pokojů lásky“, jak se tomu odvažoval říkat, odvedl i tu mladou barmanku, jsem se nasral.

Stará nejspíš neměla co dělat a začala mě otravovat. Její celkem udržovaný tělo se začalo vlnit, když kráčela proti mně. V jejích očích zářila jediná prosba: „Pojď nahoru!“ Byla pořád hodně ožralá, a tak jsem ji rychle odbyl. Vypadala pěkně naštvaně, nechal jsem se tedy ukecat a sedl si aspoň k ní na gauč. Podíval jsem se jí do tváře, ale viděl jsem jen vysušenou hroudu masa s bradavkami a klitorisem. Nešlo to. Při představě, že si teď Snooky užívá s tou mladou potvůrkou, mě jímala závrať. Pavla to chtěla. Já ne. Aspoň ne teď, když je zlitá na hadry a snaží se mi rozepnout poklopec v cizím obýváku na cizím gauči. Odstrčil jsem ji od sebe a šetrně ji upozornil, že je úplně opilá, přičemž jsem samozřejmě zdůraznil slova v prdeli. Naštěstí pochopila a zaplula zpět do svého klubu ošklivek. Mezitím jsem si všiml, že se barmanka zase vrátila a Snooky pátrá po další oběti. Ten kanec nemá dost. Šel jsem si radši dát další pivko.

Chvíli jsem tam tak seděl sám, ale nedalo mi to. Musel jsem se zeptat.

„Tak co, jakej byl?“

„Snooky? Byl dobrej, ale ne nejlepší.“

To mě zčásti uspokojilo. Zhluboka jsem si přihnul piva, když mě kočička poklepala na rameno.

„Prosím vás, tohle byste asi měl vidět,“ naznačila a ukázala prstem směrem ke schodům.

Otřel jsem si pěnu z horního rtu, snažíc se zaostřit na cestu k rajským zahradám. Promnul jsem si oči, ale stále jsem nemohl uvěřit. Ten čůrák si vede mou starou!

Položil jsem půllitr a přemýšlel, co udělám. Stojí mi to za to tam jít? Opravdu chci, aby tu vykašenou kurvu Snooky nevobtáh? Vypadá to, že se spíš ona rozhodla pro něho, ne on pro ní. Co mám kurva dělat? Kus masa, do kterýho teď bude můj nejlepší kámoš strkat svýho ptáka, je moje žena. MOJE žena. MOJE. Mám já vůbec ještě nějakou čest? Proč vo tom vůbec přemejšlím? KURVA VSTÁVEJ, nejlepší kámoš ti přece nebude vobdělávat TVOJI starou!

A tak jsem vstal. Piva s vodkou dělala své, všechno jsem měl ale stále pod kontrolou. Pomalu jsem stoupal nahoru a tipoval dveře. Ještě že v nich ten hajzl neměl zámky. S nejhoršími obavami jsem nakoukl do prvního pokoje, kde si to rozdávala stará známá nymfomanka s nějakým vyvinutým kořenem. Oddychl jsem si a šel dál. Ve druhých dveřích to odporně smrdělo, a tak jsem ani nezjišťoval, jestli tam někdo byl a co dělal. Před třetími však už bylo jisté, že v pokoji za nimi jsou oni dva. Vzal jsem za kliku, rozsvítil a vstoupil.

Byli tam. Snooky právě lízal Pavle kundu. Okamžitě od ní odskočil, jak kdyby zjistil, že má AIDS. Ona se na mě jen podívala s omluvným výrazem. Přemýšlel jsem, co udělám.

Pohár trpělivosti se po chvíli vylil. Jak tam tak oba seděli, přistoupil jsem k nim. Sedl jsem si na postel a dal hlavu do dlaní. Z očí mi, nevím proč, vytryskly slzy. Pavla se ke mně naklonila a začala se kňučivě omlouvat. Usmál jsem se jenom do dlaní z radosti, že mi plán vyšel, hlava přestala odolávat přívalové vlně krve, zaskřípal jsem zuby a loktem, který jsem měl opřený o koleno, jsem Pavle vrazil zespoda do brady. Její dolní čelist se obrovskou rychlostí setkala s horní, až se ozvala podivná tlumená rána. Z úst se jí najednou vyvalila krev a z očí slzy. Po chvíli vykašlala cosi rudého a měkkého. Jazyk. Snooky, který viděl, co se děje, se snažil obléct si kalhoty a utéct. Odskočil jsem od chrchlající a skuhrající manželky a vrazil Spookymu jednu dobře mířenou ránu do podbřišku. Chudák kámoš, to asi muselo bolet, říkal jsem si, když jsem ho položil na záda na zem. Poradil jsem mu, ať nedělá problémy - proti mému svalnatému tělu by stejně neměl šanci. A tak si Spooky slepě lehl na zem. Neměl ani trenky, šílenec. Pod ptákem mu visel nervózně se klepající pytel. „Udělals chybu, kdyžs povolil vstup bez přezouvání,“ oznámil jsem mu. Se zděšením se stačil pouze podívat na mé kanady, které z části zakrývaly dlouhé slušivé kalhoty. Napřáhl jsem se a bez milosti ho vší silou kopl mezi nohy. Nechtěl jsem ho vidět svíjejícího se na zemi, a tak jsem ho jemně přišlápl. Pavla se mezitím snažila dostat se z šoku, že nemá půl jazyka a začala utíkat. Nahá. Blbá. Chytil jsem ji za vlasy a přitáhl k sobě. Celá od krve vypadala jako upír, který vysává mou krev. Chytil jsem ji za kozy a tisknul. Křičela. A křičela ještě víc, když jsem jí zarval ruku do pochvy a jezdil nehty po zkurveně suchých stěnách. Pak jsem stiskl palec, vystrčený ven, se zbývajícími prsty. To už nevydržela a omdlela. Snooky se celou dobu staral o své genitálie, které utrpěly mnohé škody. Sral mě, jak se tak na podlaze zmítal, snažíc se dostat z područí tvrdé podrážky. Sralo mě to zářivě bílý tělo, který se mělo za mýho kamaráda. A sraly mě jeho bolavý genitálie. Už jsem nechtěl vidět ty jeho hnusný koule, plný semene, který se mělo dostat do MÝ starý. Vzal jsem mu tedy do ruky jeho pytel, podíval se mu do očí - směšně prosil, škemral, jako pes se chtěl plazit, řval, snažil se mi dát dokonce i nějaký peníze, prej že jsme kámoši a že se domluvíme, debil - a prudce trhnul.

Podíval jsem se na Snookyho, který měl právě v puse kundu mý starý, a na Pavlu. Byla ožralá, ale oči měla pořád nádherný. Zvlášť když na mě teď už asi po desáté omluvně mrkla. Chvíli jsem tam tak stál a hlavou mi prolítlo pár děsivých, násilných, brutálních a zvrhlých myšlenek. Ještě jednou jsem si je oba prohlédl - možná by se k sobě i docela hodili - a nechal je šukat dál. Dostal jsem strašnou chuť na pivo.



Poznámky k tomuto příspěvku
Felipe (Občasný) - 1.4.2003 > Musim tedy rici, ze to neni presne ona sexualni otevrenost, po ktere jsem volal. Hele, NakedBraine, mas dostatek sexu, kdyz pises takovy veci? 
Body: 5
<reagovat 
čtenář NakedBrain - 1.4.2003 > Filip Sklenar - 1.4. > Okolí o mně říká, že jsem sexuálně frustrovanej (hlavně mě tím škádlí moje přítelkyně), ale já to ze zásady popírám :)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 2.4.2003 > Nechutný, blbý, sprostý......s erotikou to nemá nic společnýho. Ty musíš bejt KURVA frustrovanej a tipnu si, že jedinej sval, kterej máš, je ten co spojuje čelisti.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 2.4.2003 > Lian... :-)))  Cetla jsi Americke Psycho od Breta Eastona Ellise? Tohle je podle toho mravny a cudny pribeh pro katolicka ditka...
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 2.4.2003 > Filip Sklenar> Aha, no, tak se mi to asi nelíbí, protože nejsem katolické dítko.:-)) Nečetla. Máš? Půjčíš? Už jsi v Praze?
<reagovat 
jarin (Občasný) - 2.4.2003 > myslím, že nemá cenu tohle komentovat. Snad jen, že ten konec se mi zdá být trochu mimo....
Body: 3
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 2.4.2003 > Nejsem jeste v Praze, protoze jsem tak nemocnej, ze bych cestu snad neprezil... Mel jsem, ale vyhodil. Je zbytecne se po AP nejak pidit, pokud te teda zrovna nezajima, jak vypada zenska vagina roztrhana raminkem na saty. Je to humus, ale nuda. Ellise nebrat.
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 2.4.2003 > když už píšeš jazykem (s)prostým, dám ti radu: vyser se na přechodníky, nebo se je do prdele nauč!
<reagovat 
čtenář NakedBrain - 2.4.2003 > Jóóóó, už jsem se bál, že umíte jenom chválit :) Ty přechodníky přiznávám, jsou tam chybky, ale nějak zvlášť mě to ne***. Chtěl jsem jenom poznat, co bude tenhle mírně uťáplej server říkat na něco, co bych nazval jako vědomě ubohej sloh. Spíš než zaujmout jsem chtěl šokovat, což se mě doufám povedlo. Tak zas někdy, intelektuálové...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 3.4.2003 > .... hmm taková snůška sprosťáren, nic víc
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 13.1.2004 > ne ne, neřekl bych, že to je tak špatný....a ten konec je výtečnej...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter