Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Idylka
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 5.6.2017 (10:29:12)
Celá rodina odsouhlasila zákaz strhávání stoletých pavučin kvůli blížícímu se štěstí od pavoučků. O světlo se postará zásoba deseti baterek s připravenými bateriemi. Když by vypukla válka, je zde též deset svíček a deset balíčků zápalek, pronesl Karel. Tendence ke vzdělávání doplňovaly štosy časopisů. Každý zprivatizoval svůj. V koutu stály role toaletního papíru a na půdě se ukrývaly zásoby na pět let. Do nitra WC se vystoupalo po dvou schůdcích. První natřený červenou barvou měl po obou stranách výstražné žárovky zelené barvy, druhý, zelené barvy, měl žárovky červené. Aby to ladilo do protikladů, poznamenala matka. Stmívá se. Otec se nejistě a plaše dívá po svých bližních, z okna a pronese: chce se mi tam a ukáže směrem k WC. Rodina kývne. Všichni tiše kráčejí. Matka vepředu, v rukách rozsvícené baterky, na hlavě hornickou přilbu s rozsvíceným světlem. Jaroslav drží rozechvělého otce za pravou ruku, druhá ohmatává prostor vpravo. Karel drží otce za levou ruku, světlo baterky olizuje levou část. Za nimi kráčí se dvěma baterkami Libuše a pečlivě zajišťuje zbytek. Po dobu otcovy exekuce stojí všichni tiše opodál, něco šeptají, poté se vracejí stejnou cestou, milimetr po milimetru, centimetr po centimetru, metr po metru, nazpět. Ještěže máme v ložnici tři nočníky, zašeptá pro sebe otec a usmívá se.

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter