Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zastávky idiota
Autor: podskalami (Občasný) - publikováno 27.6.2017 (21:38:46)

          





     














(odvážný jen vrozen už říká / peklo je dětství já / odtud nic nemám nic nevím / o dalších verzích světa)









(už jsem hlavou vše odpálil říká / jsem ztracen pro všechny / vše je ztraceno pro všechny)






(bastard nebo skoro, tvárný idiot, učí se všemi řečmi říct myšlenky / nemám, chiméra je chemická a vítr slábne)










(potom bouře nebo různé fáze vejce)










(na nenapravitelném útesu)







Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář líbí - 27.6.2017 > je to mysteriozní :)
<reagovat 
Li-po (Občasný) - 28.6.2017 > Nádherná díla,! Bravo,!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 28.6.2017 > Druhý obrázek mi do série moc nesedí, ale jinak vynikající kolekce!
<reagovat 
careful (Občasný) - 28.6.2017 > Když dám synovi kus uhlu a papír, tak do znečistí stejně. Takže pro mě je stašné zas strašný tohle a je fakt příšerný, že tohle (nebo podobná nic)čmárá každej druhej a ještě má pocit, že něco umí. Ale jako jo, jsou toho plné galerie a přesně proto tam lidi nechodí jindy, než když je tam vstup zadarmo a to jen proto, aby si mohli říct, že umění stojí za...
<reagovat 
 čtenář povinná údržba - 28.6.2017 > careful> Proč máte potřebu tu exhibovat svoji hloupost? Když vás výtvarné umění nebere, tak snad nemusíte někoho urážet. Vaše dítě tohle rozhodně nestvoří, možná si myslíte, že je to mazanice, protože jste sama ještě nic pořádného nevytvořila. Jen pár technicky ne úplně zvládnutých kýčů. Buďte tak laskavá a nechte si svoji hloupost pro sebe.
<reagovat 
 podskalami (Občasný) - 4.8.2017 > careful> hm, podobná nic, to je širokej pojem.. a každej druhej, myslím, že ne - že můžeme s klidem říct, že podobná nic dělá úplně každej.. jestli má ale pocit, že něco umí, to fakt netuším.. a kdybych zabředala v takových myšlenkách, asi bych nemohla nic dělat - ani bych se nemohla dívat kolem sebe (což je vždycky nedostatečné)
(ale možná to je jinak - když máš pocit že vidíš málo, dívej se míň)

<reagovat 
 Čtenář - 28.6.2017 > čtenář> Plně s vámi souhlasím. Zdá se, že se tady na Totemu po čase objevil další prudič. Že by zakomplexovaný prudič, který musí kolem sebe vysílat šípy jedu? Uvidíme...
<reagovat 
 čtenář údržba - 29.6.2017 > čtenář> Podle mě je spíš rozčílená, že ví o umění kulový a chce si vynutit osvětu. Proč na její geniální názor, že vše, čemu nerozumí, je mazanice, nechce nikdo přistoupit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter