Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výzva abstraktním tvořilům
Autor: careful (Občasný) - publikováno 1.7.2017 (00:51:42)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář jeden čtenář - 1.7.2017 > Jé, všichni ty lidi s mnohaletou praxí a vlastní ujasněnou tvorbou se půjdou rychle odebrat ke kreslícím uhlům, aby triumfli vyloženě slizkou podobiznu od nějaký "provokující" dvacítky. Už se hrnou. Opravdu jste tak naivní, že si myslíte, že se s vámi milá děvenko někdo hodlá měřit? Jak umí být mládí hloupé a sebestředné, neuvěřitelné.

Opravdu, nikdo to neumí tak jako vy.
<reagovat 
čtenář jeden čtenář - 1.7.2017 > hitler třeba taky nepochopil umělecké posuny své doby a to taky uměl něco napatlat, možná lépe než vy. Pokud chcete tak strašně moc vyniknout, tak se věnujte svému "realismu", když budete hodne cvičit a získáte bravuru, třeba se uživíte malováním kýčů, nebo se vydejte do tajů virtuální reality, třeba si škrtnete v nějaké pc hře, to je taky oblíbený sen.
Na umění nemáte. Jako doopravdy. Jednak jste strašně hloupá, jednak strašně namyšlená a namistrovaná. přitom neoplýváte ničím výjimečným, váš náhled na umění je zoufalý, vůbec, ale vůbec nechápete jeho smysl. Musíte to mít "hezký a srozumitelný" - tzn. máte ráda kýč.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Ano, protože vše, co je hezké, nebo všem srozumitelné je jasný kýč, to dá přece rozum. A vy smysl umění určitě chápete, že? Možná i smysl života...:D
<reagovat 
Čtenář - 1.7.2017 > Tady jeden docela zajímavý článek: ttps://www.citarny.cz/index.php/knihy-lide/vzdelavani-a-souvislosti/souvislosti/4027-co-je-umeni-a-kyc-umelec
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 1.7.2017 > Fakt nic moc level nebo ?clever?
<reagovat 
 careful (Občasný) - 1.7.2017 > mystikus> Nikdo ti nebrání ho překonat. :)
<reagovat 
Čtenář - 1.7.2017 > eh..špatně adresa..znovu: https://www.citarny.cz/index.php/knihy-lide/vzdelavani-a-souvislosti/souvislosti/4027-co-je-umeni-a-kyc-umelec
<reagovat 
 careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Pod tím článkem je také zajímavá diskuze. Myslím, že jde na kost...
...ukažte mi jak má vypadat moderní realistický portrét, jinak nemám šanci uvěřit, že to skutečně umíte, ani nikdy nepochopím, jak by měl zhruba vypadat, aby to nebyl kýč...



<reagovat 
careful (Občasný) - 1.7.2017 > Aspoň jeden z vás by mohl stvořit nekýčovitý realistický portrét... ale si je moderní realistický portrét kýč sám o sobě, nebo se musí kreslit oškliví lidé, aby to nebylo moc kýčovité, protože by pak nikdo nechápal, proč tak ošklivého člověka někdo kreslil...

...no, snad někdo brzo změní definici kýče, protože koukat na ošklivé a nepochopitelné věci fakt nikdo, kdo není ten správný umělec, nechce. (mimochodem víte vůbec, že ten pojem kýč je celkem nový?)
<reagovat 
Čtenář - 1.7.2017 > Tentokrát musím careful pochválit. Mám rád kvalitní kýče (teď to myslím opravdově, žádná ironie). Vyhledávám je pro odpočinek od všelijakého "velkého" umění. Co to je kvalitní kýč? - Třeba tato kresba. Mnoho amatérů by ji vůbec nesvedla. Je to kýč, na který se mohu dívat. Oproti kýčům mnohých amatérů, kde pohled na jejich tvorbu opravdu bolí.
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 2.7.2017 > nikdo neznámkoval??? cítím nějakou zradu, ale podle mne gut
Body: 5
<reagovat 
král kačerů (Občasný) - 1.7.2017 > hm tak se ti docela povedl kýč, úplně bolí na to koukat, ještě ty efekty v tom a nesourodost textur. mohla by sis vzít tužku nebo uhel nebo rudku nebo bahno a skutečně kreslit, tohle tabletový šolichání je k ničemu. skicovat cokoli, kreslit podle modelu, kreslit v plenéru, ale tobě beztak nejde o nic kromě utvrzování se ve vlastní výjimečnosti, zbytečně se namáhám.
taky nevím jak chceš případný obrazy porovnávat, takovej přístup si nech do matiky. když chceš fakt výzvu, tak sem hoď portréty v různých technikách třeba šest nebo dvacet různých portrétů a technik nebo jeden člověk ve více verzích, na to bych klidně přistoupil, to by mohlo být inspirativní, pokud by se do toho zapojilo víc lidí.

ale samozřejmě nikdo nemá povinnost ti cokoli dokazovat, protože evidentně máš ten nejjednodušší pohled, že aby člověk mohl přetvářet realitu do jakýhokoli osobního projevu, musí umět udělat kýč. protože tohle co prezentuješ není žádnej portrét.
<reagovat 
 abstraktní tvoři (Občasný) - 3.7.2017 > král kačerů> moc mluvíš, pracuj!
<reagovat 
 careful (Občasný) - 1.7.2017 > král kačerů> No, ty máš aspoň odvahu! Jo inspirativní by to mohlo být, aspoň bych viděla, jak si to správně představujete...

otázka: proč kreslit jednoho člověka několikrát? Mě by to teda nebavilo...rudka, uhel ok...ale holt to tady nemám..tablet mi doma prostě nic nezašpiní...je to praktický... tužkou taky něco mám, ale mně se to vždycky po nějaký době ztratí nebo zničí (ten papír)
možná na půdě mám ještě kresby na baličáku...
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 4.7.2017 > muzu se zeptat o co vlastne jde?

určitě tu byli lepší kreslíři, ten krk je divný, ale libi se mi vlasy jak jsou propracované...i ty ramena jsou divná...

víc než portréty mám ráda skici těl nebo rychloskici znázorňující pohyb nebo děj lidí a zvířat...moc ráda se chodívám na takové věci koukat a obivuju když to někdo umí

nevadí mi že třeba ja nedokážu udělat ani takový portrét jako vy, ale dobrý obrázek ráda ocením




Body: 4
<reagovat 
careful (Občasný) - 1.7.2017 > A kde jsou ty posuny dnešní doby, ty Hitlere? Já vidím, že se už minimálně 50let matlá to stejné a všichni to asi máte za novinku... ale jasně...je to hrozný kýč a vy jste umělci, kteří se s tvoření portrétu na úrovni, který by mi vytřel zrak a ukázal, jak má moderní a dobrý portrét vypadat, nebudou zahazovat, když umí kaňky. Já totiž opravdu netuším, jak má vypadat dobrý moderní portrét... všude v galeriích je jen banda kaněk, tak jak se to má jeden naučit? Já totiž dělat kaňky fakt nechci, páč kaňkařu je asi miliarda.
<reagovat 
 čtenář jeden čtenář - 1.7.2017 > careful> Posuny dnešní doby máte hlavně ve virtuální realitě, tam se ve skutečnosti upíná veškerý potenciál vyložených talentů až géniů. Něco dělat ručně je dnes v podstatě hobby. A tady jste v takovém "hobby" kroužku zestárlých lidí, kteří podlehli své době a v něčem se usadili. Nikdo z nich tu nečeká cenu chalupeckého, nebojte se. Vy o tom víte evidentně málo a chcete se tu tedy poměřit s lidmi už ve středním, nebo důchodovém věku, kteří ve svých dvaceti nějaký ten portrét taky namatlali, nebojte se pořád o svou genialitu. Ještě se vám nic nestalo - miřte výš a běžte kreslit a přestat tu všem nadávat.
Říkám vám, že nadání máte. Talent jste sama od sebe. A génius z vás tímto stylem nikdy nebude.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Vy nechápe, že se na vás učím? Potřebuju i pro psaní studovat zajímavé exempláře... potřebuju vás dostat mimo konformní zónu.
<reagovat 
 čtenář šlupka od banánu - 1.7.2017 > čtenář> To je přece nesmysl, říkat, že něco dělat ručně je už jenom hobby. Takhle pohřbívat všechnu malbu, kresbu, grafiku, sochu... Jistě, člověka to dneska táhne k novým médiím a tak, ale to neznamená, že se vykašle na poctivou "ruční práci", pokud je jeho základním stanem. A prosím, Vy víte, v jakém je tady kdo věku, že mluvíte o kroužku zestárlých lidí, kteří se v něčem usadili, a tak? Nevím, jak teď, ale chodili sem i mladí lidé, někteří z nich umění studují nebo studovali. Je to tu roztomilá diskuze, jen co je pravda.

<reagovat 
 podskalami (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> hm hm jeden čtenáři.. mně je dvacet tři a necítím se být usazeným důchodcem..
<reagovat 
 čtenář jeden čtenář - 1.7.2017 > careful> No mě se to v podstatě povedlo - jasně jste se definovala jako psychopat a tímto se s vámi loučím.
<reagovat 
 čtenář jeden čtenář - 1.7.2017 > čtenář> já se snažím, aby to bylo alespoň roztomilé. Ruční malba, nebo cokoliv jiného samozřejmě má a bude mít vždycky místo v lidské societě, jen prostě se slečna ptala na posuny doby, tak mě to napadlo, virtuální realita. Tam směřují ti podle ní "mistři" ve schopnostech tvořit iluze, tak to vidím.
Chodili sem i mladí lidé před deseti lety, dnes je jim třicet a víc :-) To je ten háček. Samozřejmě netuším, kolik komu je, ale leccos se dá minimálně odtušit.
<reagovat 
 čtenář jeden čtenář - 2.7.2017 > podskalami> To mi uniklo, samozřejmě nemohu tušit, kolik je komu let, ale dost dobře jste výjimka potvrzující pravidlo - těžko se dá tento web nazvat dynamickým a mladým - tak by se dal nazvat třeba humanart. Za poslední roky se tu nic neděje a vzhledem k tomu, že sem občas nahlédnu, ve mě vzrostl dojem, že tady nikdo dvacetiletý není. Vás jsem tipovala taky na staršího, nenapadlo mě, že jste tak mladý - podle tvorby. Ne, že by mi ta vaše tvroba připadala důchodcovská, spíš taková vyzrálejší, mě se osobně líbí.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Kde je psáno, že umělec musí být duševně ok? Nebyli náhodou největší umělci a myslitelé většinou různí cvoci a psychopati?
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 4.7.2017 > careful> Samozrejme ze jsme nejvetsi psychopati na veku nezalezi ja uz sem chodim pres deset let
<reagovat 
 alice (Občasný) - 5.7.2017 > careful> Jo, jenomže každý psychopat ještě nemusí být umělec.
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 6.7.2017 > alice> a proc by nemohl umelec byt psychopat ? ze je kazdy psychopat umelec to jsem nikde nenapsal to je tvoje dedukce
<reagovat 
 alice (Občasný) - 6.7.2017 > Pollock> No samozřejmě, že může, a často dokonce je, já jen upozorňuji, že je více psychopatů než umělců...
<reagovat 
 čtenář jeden čtenář - 6.7.2017 > alice> S tím se dá jedině souhlasit. Je psychopatie a atalent. Když se to střetne, je to společensky nejúnosnější a nejvděčnější. Protože vnímavý se může brzy zbláznit. Umělci jsou vnímaví, proto je větší pravděpodobnost, že se zblázní. To je nejúnosnější verze psychopatie. Přesto je lepší, když se dotyčný nezblázní.
A pak je psychopatie samotná a bez tvůrčí činnosti to vede spíš ke kriminalitě.
"Pollock" má štěstí, spíš se asi zbláznil kvůli té vnímavosti, proto kriminalitu pěstuje na nevinných lidech na totemu :-D
Třeba jeho dílo "jesus" je strašně nepříjemné, ale člověk si ho zapamatuje a vrací se k němu. Třeba je to génius. Jenže kolik takových je mezi vší tou psychopatií, zvláště v "uměleckém" prostředí.
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 7.7.2017 > čtenář> muzu jen souhlasit s tim ze Jesus je prelomove dilo a vyvolava presne takove emoce jake jsi popsal ale musim se ohradit proti tomu aby jsi za me popisovala muj zivot..co se totiz tyce kriminalni minulosti tak nejde o minulost ale i soucasnost a o postoj k celemu svetu a zivotu a to takovy kdy stale tancuji na hrane mezi zakonem a kriminalem pripadne smrti je to balet na ktery se neda divat a snazim se aby konecne prevazilo bezpeci jenze v bezpeci se neda tvorit leda tak divat na televizi :/ ..musim se spolehnout na svuj univerzalni talent protoze myslim ze s inteligenci to nema moc spolecneho znam spoustu inteligentnejsich lidi ale oni to maj mnohem tezsi nez mit talent tem teprve hrozi silenstvi pripadne kriminal..smrt
<reagovat 
 čtenář jeden čtenář - 7.7.2017 > Pollock> Já Vám držím palce, ať ten tanec přežijete, vybalancujete a ještě vytvoříte spoustu děl. Ve vaší tvorbě je ta temná stránka bytí znát, holt se o vás pere víc druhů sil, musíte být opravdu talentovaný. Tak ať vyhraje to lepší, jako ve vaší tvorbě.
Ve světě umění je těch rozervanců dost, třeba Caravaggio, ale to Vy určitě víte :-)
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 9.7.2017 > čtenář> děkuji myslím že jste pochopila co jsem chtěl říct, slova o Caravaggiovi jsou toho důkazem taky doufám že neskončím jako on..ani jako Pollock :)
<reagovat 
 čtenář jeden čtenář - 9.7.2017 > Pollock> Taky doufám a přeju ať to všechno zvládnete, musí to být velké tlaky. Caravaggio - takový génius malby, musel být velice temperamentní a pak ho dokázaly zlé síly strhnout. Já myslím, že umělec je prostě hlava otevřená a to sebou nese i tu odvrácenou stranu věci. Proto to dostávají do vínku až silnější lidi.
Myslím, že vy silný jste - a v té grafice určitě kutáte další cesty, vidění i postupy. Někdy i tápu, jestli je to malba, nebo grafika, je to propracované a má to v sobě velikou výpověď - sílu a asi i to zpracované temno, náhled z výšky, nebo jak to říct ... to už jsou dost kecičky kolem, prostě tam "umění" máte :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter