Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
abstraktní tvoři přicházejí v míru (portréty 2)
Autor: abstraktní tvoři (Občasný) - publikováno 4.7.2017 (09:06:30)






















Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář careful - 4.7.2017 > Tak tady žádnej portrét už fakt nevidím, jen na druhém obrázku je dřevěná Madona.
<reagovat 
careful (Občasný) - 4.7.2017 > Ale dám ti pět bodů za snahu... ale mělo by se přejmenovat z portrétu spíš na "jak si ufon představuje lidi"
Body: 5
<reagovat 
Li-po (Občasný) - 4.7.2017 > Pěkný malby- kresby,- líbí,-
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 4.7.2017 >
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 6.7.2017 > nepublikuj sérii obrázků, těžko pak hodnotit dílo
<reagovat 
čtenář Pollock - 4.7.2017 > No neni to jeste abstrakce je to porad jen cesta k tvorbe ktera se sice lepe prodava ale hure vnima
<reagovat 
 abstraktní tvoři (Občasný) - 5.7.2017 > čtenář> hm.. vím, že to není abstrakce, abstraktní tvoři je jen krátkodobá a možná nejapná reakce na to, že se pojem abstrakce tady používá úplně nesmyslně. mám teď na to tady chvíli čas, ale brzy ho mít přestanu.

tohle ani předchozí "portréty" není míněný vážně, není to dobrý ani promyšlený (pokud jde o věci, které myslím vážně, tak vím, že k abstrakci nesměřuju, v poslední době spíš ke konceptu)

že je to jen cesta k tvorbě která se lépe prodává - to jsi mě docela ranil, mně nejde o žádnou komerci. a "která se hůře vnímá".. teď nevím, jak to myslíš

myslím, že mám svá východiska celkem ujasněná, možná to zní nepatřičně, ale vím, co dělám. ale samozřejmě se chci dál vyvíjet, v poslední době mi jde hlavně o úplné opuštění "stylu", brát každý obraz nebo cyklus jako nový začátek (přičemž ty začátky o sobě vědí navzájem). obraz jako "portrét" vždy jiného člověka (krajiny) a s tím související přístup, v podstatě reaguju na symbiomorf, identifikovat se s motivem, nebo naopak se něčemu v motivu vymezit, dostat tam jakýsi rozpor nebo ironii a tak. ale nevím, jestli je mi teď rozumět, a předpokládám, že se mi ten přístup bude dál měnit
<reagovat 
 Čtenář - 5.7.2017 > abstraktní tvoři> K sérii - docela se mi zamlouvá, je zajímavá.
K tvému komentáři - mnoho slov. Tak většinou mluví a rozumují autoři, za kterými nestojí výsledky, ale snaží se všechno obkecat a zahltit protivníka přívalem slov. Myslím si, že ty toho nemáš zapotřebí.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 5.7.2017 > abstraktní tvoři> No, podle mě je evidentně úplně jedno, jak to promýšlíš, nebo nepromýšlíš...jak vidíš, tak ať načmáráš, co načmáráš, tak se to prostě tady vždycky líbí, i když jsi o tom nepřemýšlel... je to prostě tím, že je to umění, ať už je to, co je to... nikdo stejně nepozná, jestli jsi to odflák... tak jako já u všech těhle děl. Jen oni to nepřiznají.
Jim se totiž líbí všechno, co je dostatečně cool umělecky hnusné.
Oni to nepoznali, ani já to nepoznám...není v tom totiž rozdíl! ...prostě je to umění a určitě vzbuzuje emoce, myšlenky a ...počkat, co má vůbec pravé umění vzbuzovat... to je asi jedno, hlavně že to nesouvisí s mangou, nebo jiným kýčovitým hnusem. ...ale možná je to tím, že jsi tak moc dobrej umělec, že vytvoříš uměcký skvost i nenadálým kýchancem...takže se už netrap s přemýšlením o své tvorbě a nějakými koncepty...vidíš, nemusíš...protože to znalci stejně nepoznaj. (ale ta blbá, co tomu nerozumí a chce jen hezké věci, protože jen ty chápe, jsem tu přece já... všichni ostatní kvalitu prostě poznaj..nebo že by ne?)
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 6.7.2017 > abstraktní tvoři> no nejdulezitejsi je tedy ze to neberes az tak vazne a ze se chces vyhnout stylu a vis ze budes vzdy zacinat od zacatku .styl je past.dulezita je totiz prave cesta ne cil kdyz dojdes k cili uz Ti zbyva jen cesta zpatky to neni dobry u stylu se pohodlne zustava a s tim prodejem to taky souvisi nechtel jsem se Te dotknout tim ze se to lepe prodava jen jsem reagoval na soucasny trend respektive vyber umeleckych del pro galerie a aukce sam s tim mam problem ale stejne jako Ty vim ze opravdova tvorba jde mimo tento smer a je to presne o neustalem vyhledavani novych a novych pristupu technik a konceptu..doslova musis najit zpusob vlastniho vyjadreni ktery Ti bude nejen vyhovovat ale svou siri zaberu bude nevycerpatelny nebo alespon slozity aby jsi ho mohla rozvijet a nemusela hledat cestu jak dal..jit sama za sebou je nejtezsi vyzva ted uz mozna ale nejde rozumet ani mne :)
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 6.7.2017 > careful> umeni je zivot s tim je spojene naprosto vsechno a urcite musi vzbuzovat silne emoce kdyz Te obraz donuti plakat jako to mam ja muzes docela slusne verit ve svuj instinkt
<reagovat 
 abstraktní tvoři (Občasný) - 6.7.2017 > čtenář> aha. nechtěla jsem "zahltit protivníka" (prosím tě proč hned "protivníka"), psala jsem mu to, protože mě jeho názory zajímají. samozřejmě vím, že jeho to zajímat nemusí. ale nevím, proč ty komentuješ můj "příval slov" (který je jenom zjednodušené nastínění něčeho, co poslední dobou řeším, a tobě bych to nepsala)
<reagovat 
 abstraktní tvoři (Občasný) - 6.7.2017 > Pollock> ano, myslím, že Ti rozumím.. myslím, že mi taky rozumíš.. moc hezky jsi to napsal, výstižně..
<reagovat 
 abstraktní tvoři (Občasný) - 6.7.2017 > careful> ach careful, vůbec nevíš, o čem mluvíš..
<reagovat 
 čtenář pollock - 7.7.2017 > abstraktní tvoři> to jsem rad myslim ze podobni lidi si umi rozumet o beze slov ostatne d toho tu mame umeni jako vyjadrovaci prostredek mimojine ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter