Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Znovu několik citátů :). z kolekce nezařazen
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 14.7.2017 (19:02:47)
následující v kolekci>

"((


Božena Němcová měla v sobě nejrůznější tajemná zákoutí duše, což se pozná podle jejích dopisů a pohádek. A o tom, že měla šlechtický původ, by svědčily i např. její vysoké styky v ženské dospělosti .. :).




..

..

Karel Havlíček Borovský byl sice drzý-což vidíme např. podle jeho epigramů-, ale byl to novinář, a tak měl mít "svobodu slova", což měl za Rakouska jenom někdo, a i te n jen omezeně, pokud to nebyl rovnou císař.




Ruského cara ale kritizovat mohl, protože to císaři vadilo jen jako alegorie -jinak byl totiž car hlavou státu, se kterým akousko občas vedlo i válku, nebo si jinak konkurovalo.


..

..


Napoleon Bonaparte po bitvě u W.aterloo propadl asi návalu špatné nálady, a tak připlul lodí k Angličanům místo do USA, kteří byli jeho spojenci, a nechal se tak hloupě zatknout, protože ti až do jeho smrti nechtěli, aby je zase nějakým svým nápadem překvapil.


..

..

TGM nenosil po kapsách bankovky, a tak nevěděl, jak vypadají, jednou ale řekl kočímu, jestli nemá nějaké u sebe, a podíval se konečně na ně.


 

..

..

T.G.M. jezdil rád na vyjížďky koňmo, ale nechtěl přitom vidět policajty, co ho hlídali, tak ti se ukrývali za stromy, ale on je stejně hned uviděl.


..

..

-T.G.M. si na své cesty po republice s oblibou bra l světlý oblek, a stal se tak středem pozornosti, kamkoli přijel.

..

..


T.G.M. ml uvil výborně i německy, což mu pomohlo udžet Němce pohromadě.


 ..

..


T.G.M . kritizoval L. N. Tolstého, že nenechal doma u něj spravit mostek přes řeku, ale místo toho se svými mužiky pracoval na poli, a na tom můstku nechali ležet jenom provizorně dřeva, co ž mohlo vést až k velkému úrazu.


..

..

T.G.M. byl velikán, protože kdyby se narodil třeba v Anglii nebo ve Francii, psalo by se o něm v kaý ždé čítance na celém světě.


TGM se dokázal vyjadřovat ke všem věcem na světě, ale narozdíl od druhých to dělal smysluplně a rozumně pro celý lidský pokrok.

 

..

..

TGM měl rád dochvilnost a pravdomluvnost, a do mu vydrželo až do důchodu, kdy nám začal dělat pre zidenta.

..

..


TGM si například klepal významně na hodinky, když odjížděl z Lán na Slovensko, a některý člen jeho doprovodu se opozdil k nástupu do svého auta.


..

..

TGM se vyznačoval tím, že dělal všechno pořádně a do základů. Druzí např. četli Tolstého , ale on si tam k němu rovnou zajel





))."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 14.7.2017 > "..doprčic, proč to ..nemohu zmenšit ..? :).


."
<reagovat 
Čtenář - 20.7.2017 > " ..vidím, že nejméně jeden

člověk chtěl ..říci něco ohledně obsahu nejméně 1


citátu :) - napište mi případně do zpráv, pane :).. .
."
<reagovat 
čtenář zeanddrich e. - 14.6.2020 >


Nevím, proč jsem tu tenkrát neuvedl, že jde o „citáty" z ..mé relativně
obsáhlé sbírky žákovských a studentských citátů :)
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 17.7.2017 > h e s k y
Body: 5
<reagovat 
 čtenář zeanddrich e. - 14.6.2020 > Gogin> 

díky alespoň
dodatečně, pane :)




<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 3 4 5 6 7 8 9 13 14 15 16 17 17 18 18 21 22 24 26 26 27 28 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 41 42 43 44 45 47 48 50 51 53 55 56 57 58 (59) 60 61 62 63 63 65 65 67 68 69 70 71 72 73 74 75
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter