Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "U S A nabídli Rusku dohodu o půjčce a pronájmu, ale ..." z kolekce nezařazen
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 18.7.2017 (20:06:27)
další v kolekci>

"(( 




Američan.é   nabídli Rusku dohodu o půjčce a pronájmu, ale někteří přitom asi hned tušili, že jim to stejně potom nevrátí.



..

..

Stalin se po německé agresi schoval asi na 8 dnů na chatu, než ho tam navštívili a vzpam.atovali.


..

..

Slováci měli po válce na Slovensku na všech školách dohromady jen pár učitelů, kteří navíc ale mluvili převážně maďarsky, takže jim stejně nebylo moc rozumět.



..

..

Napoleon BONApa.rte pracoval i když ho česali, nebo při koupeli apod. .



..

..

Napoleon Bonap.arte , když byl na bojišti,nechával se budit několikrát za noc, aby posílil svou duši.


 

..

..

Napoleon B. měl za manželku Josefínu, a měl ji rád, i když byla větší.



..

..

Do Ruska neměl N. B. CHODIT, PROTOŽE nevěděl, že na Rusku jsou nejhorší počasí a nedozírná příroda.


..

..

.. Když Němci chytili asi v r. v Rusku 1942 na Ukrajině ruský tank č. 10 000, řekl Adolf H., že kdyby to byl býval věděl, že by tam asi nechodil Sám měl totiž přijel je nom s asi 2 500 sty tanky.


..

..

Britové se báli, že jim Němci rozbombardují leteckou výrobu, a tak vyprovokovali tím, že bombardovali německé civilisty. Vůúdce jim na to skočil, nařídil G oringovy proti jeho vůli na oplátku bom.bardovat zase Londýn apod., a a Anglie byla zachráněna .



..

..

Vikingové si během pár set let pokazili svou rasu tím, že se mísili s ženami , které unesli, a tím zeslábli.



..

..

Atilla nedodžoval evropská celosvětová pravidla, a proto mohl v Evropě tak dlouho vítězit .


..

..

Caesar napsal své paměti tak, jako by to nebyl on.

 

..

..

Caesar dělal ve válká ch všechno tak dlouho, až se mu to nakonec povedlo, a tím pořád překvapoval své nepřátele, i když ho už znali.



..

..

Caesar byl oblíben u svých vojáků, protože pou žíval spravedlnost , a zároveň také šetřil jejic h    životy. .



..

..

Caesar zaváděl mnoho novinek, coč si někteř senátoři asi nechtěli nechai líbit . .


..

..


Caesar postavil přes Rýn do Německa během pár dnů most, a zanechal tam tím velkolepý dojem, který později zužitkovali jeho kolegové.




Lidé na venkově neuměli většimou moc psát, protože tam neměli školu, a navíc strjně neměli moc co číst.



))."


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář v 5 - 20.7.2017 >





..

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 
 
0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 3 4 5 6 7 8 9 13 14 15 16 17 17 18 18 21 22 24 26 26 27 28 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 41 42 43 44 45 47 48 50 51 53 55 56 57 58 59 (60) 61 62 63 63 65 65 67 68 69 70 71 72 73 74 75
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter