Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Magnólie
Autor: rabako (Občasný) - publikováno 3.4.2003 (11:35:21), v časopise 29.4.2003
V rozlámaných skalách
odráží se tváře
květů magnólií
přibývá
růžových očí
líčidla ospalých rán
ztrácí se mezi řádky
pole je svírá
kameny dávno rozdrobené
skupují nesklizený vzduch


Poznámky k tomuto příspěvku
Pierre Bosquet (Občasný) - 3.4.2003 > magnólie...v aromaterapii se tuším používá k překonání depresí a posílení sebedůvěry a snad i při odnaučování se kouření pomáhá...nebo se pletu ?...užitečná rostlinka...a krásně růžově kvete ;)
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 3.4.2003 >

PT> no , presne tak... :o) uzitecny a nadherny kerik :o) k odnaucovani koureni? jej, tak to jsem nevedela! no vidis, se jeste poucim! :o) o aromaterapii jsem o ni zaslechla, ze ma uklidnujici ucinky, to je pravda...

dik!


<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 3.4.2003 > Vážně, vážně, vážně.. nevim. V tvé básni jsou pasáže, kterým rozumím a jež dokáží rezonovat, ale setkávám se i s pro mne hluchými místy.. třeba "přibývá/růžových očí" "pole je svírá" Každá část jakoby měla i jinou myšlenku.. vážně nevim.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.4.2003 > to pole mě tam taky překvapilo, jak tam najednou vyskočilo... ale hezká pocitovka
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 3.4.2003 > povedená.. tvář coby magnólie.. fajn..
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 3.4.2003 >

Aquarius> všechno na sebe navazuje, je to spis o tom, jak si to kazdy dokaze vylozit! Pribyva nejen kvetu magnolii, ale i ruzovych oci... "pribyva" je kvůli tomu na samostatnem radku - ma vztah k obema spojenim...

Kelly>pole má řádky  - basen taky,.. na polich jsou kameny, stejne jako v basni mista, ktera nas zastavi... ale , nechci to tu rozebrat do detailu! :o)

 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.4.2003 > ó díky, já viděla jen hroudy :-)))))
<reagovat 
nana (Občasný) - 3.4.2003 > když jsem byla malá a bydlela v Praze, chodili jsme s babičkou do parku a já lezla po svahu a sbírala shnilý a suchý květy magnólií a rododendrónů...je to přesně ono
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 3.4.2003 > Taky mě překvapilo to pole nahoře ve skalách, ale je to skvělý!!!
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 3.4.2003 > Něco, co bych pochopil na první pokus by tam nebylo? :-) Možná trpím nějakou mozkovou disfunkcí (takovýho egila už ani nezkouším číst...možná mě jen nebaví moc přemejšlet). Jo, tak napotřetí - pěknej kousek.
<reagovat 
Francois_Villon (Občasný) - 3.4.2003 > ... pro já to nemůžu mít jednoduchý... sice mě nic nepřekvapilo, ale taky mě to nikam nenavedlo, když si ale řeknu slova pro pocit tak je to za
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 3.4.2003 > Mně se to prostě moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 4.4.2003 > jej, dekuju všem! :o)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.4.2003 >

skvělý, civilní, paráda!

tleskám!


Body: 5
<reagovat 
Daen (Občasný) - 9.4.2003 > Řekla bych - že velmi podařené - mně se líbí...
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 9.4.2003 > hermit, daen> dekuju!!! jsem moc rada, ze prave vam se to libi taky! :o)
<reagovat 
čtenář Bobek - 9.4.2003 > Smutek s nadějí, rozdrásaný sen...možná i něco jiného, ale lístky krás zůstaly... Líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.4.2003 > Kelluší výběr :-)
<reagovat 
Archiw (Občasný) - 29.4.2003 > Když sem viděl název tohodle díla, doufal sem, že je to recenze Andersonnova filmu...není..., ale přesto nejsem nijak zvlášť zklamanej...tenhle druh poezie mě vlastně nějak nebere a vlastně tomu vůbec nerozumim, ale vcelku je to docela zajímavé...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter