Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SNY
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
mystikus (Občasný) - 22.11.2017 > (doporučuji aplikovat cosi z hory Monte Casino, Itálie: trochu švejkovského to chce klid: Keep calm and ora et labora... Monte Casino ne zrovna Monaco, čili Voskovec Jiřík a wer ich Werich způsob žití, to není sen, ale humor jen)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.11.2017 > protože tu nenacházím 1, tak se ti to buď líbí, ale nepřekročils svůj stín, anebo jsi jednoduše zapomně§...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.11.2017 > vtipalku
<reagovat 
mystikus (Občasný) - 22.11.2017 > j.f.julian> není proč někomu násilnému fandit, jsem jen neutrál Schweitzer ne Albert, více Albertů těch nenuceně nenásilných do Čech a méně konzumu v síti Albertu... https://citaty.net/autori/albert-schweitzer/ „Mezi lidmi je mnoho chladu, protože nemáme dost odvahy dávat se tak srdečně, jak srdeční vskutku jsme.“ myslíš, že já bych někdy ubližoval? Toho bych se nechtěl nikdy dopustit, viz nezapomněnku luční: ********** j.f.julian - 10.10. čůráku zasranej, už jsem tě nahlásil, varování ti nestačilo, tak tě smáznou navždycky!!! U mě máš jedno krásnou přesdržku, už jsem tě zadal, HOVNE! ********** j.f.julian - 31.10. kdybys jenom tušil jak jsem blizko... PAMATUJ! Omluvy nepřjímám, zajatce neberu! Pláč ani krev mě neovlivní, už teď tvoříš svoji budoucnost! Nazpátek nic nevrátíš. Beru to za vyhlášení války! Těš se!!! Vykopu tě z díry a zašlápnu jak obtěžující hmyz! ************* j.f.julian - 13.11. Poslední VAROVÁNÍ!! ještě slovo na mém prostoru a přísahám, že ti rozšlapu držku a až z těch cárů bude crčet krev a ty budeš škemrat o sanitku, budu ti předčítat tvé sračky. Ještě 1 o tobě uslyším a máč po piči, ZKURVENEJ ZMRDE!!
<reagovat 
 Čtenář - 22.11.2017 > mystikus> takto že by mluvil Veliký Básník? nevěřím. jistě to bylo nedorozumění
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 22.11.2017 > čtenář> všechno je reálné, nikoli fikce, taky mi svým krédem, že všem tady budu scházet připomíná ruský vliv, puškina nebo co hůř putina s malým pé..., to je teď moderní s donaldem trumpem... https://www.youtube.com/watch?v=yr1Qe2m8oOA
<reagovat 
 Čtenář - 22.11.2017 > mystikus> ne ne a ne! vše se příčí uvěřit. taková slova by nenapsal autor ÚŽASNÉ Básně o fráňkových šraňcích.
<reagovat 
 mystikus (Občasný) - 22.11.2017 > čtenář> https://www.youtube.com/watch?v=VZ7XL_HwCc8
https://www.youtube.com/watch?v=2Lh7CCgOQ0s
BOBBY McFERRIN „DON´T WORRY BE HAPPY“ se spřáhnul s vídeňskými filharmoniky jako černá s bílou, tomu věř a pro juliana extra Bedřich Smetana v jeho podání, vtipálku i na dálku…

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter